Шебер мұғалім - сапалы сабақ: әдістемелік коучинг

10. 02. 2015ж.

Коучинг тақырыбы : Шебер мұғалім - сапалы сабақ

Мақсаты: қатысушылардың қызығушылығын арттыру, әдістемелік көмек ұсыну, жаңа тәсіл түрлерімен таныстыру, үйрету.

Әдіс-тәсілдер : «Мен жасаған жақсы іс», «интервью», Ой қозғау, топтық жұмыс, Шығу парағы

Кіріктірілген модульдер : жаңа тәсілдер, СТО, оқыту мен оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшелігіне қарай оқыту.

Нәтиже: коучерлер коучингке белсенді қатысады, қызығушылығы артады, ой қозғайды, тақырыпты өздігінен меңгереді, керібайланыс жасайды.

Коучинг кезеңдері
Коучтің іс-әрекеті
Коучерлер іс-әрекеті
Ресурстар
Коучинг кезеңдері:

1. Ұйым

дастыру

Коучтің іс-әрекеті:

1. Аффирмация

2. Топқа бөлу.

3. «Мен жасаған жақсы іс»әдісі.

Коучерлер іс-әрекеті:

Қатысушылар ақыл-нақыл сөздермен танысады.

2. Қолдарындағы қағаздың түсіне қарай топқа бөлінеді.

3. Бүгінгі жасаған жақсы ісі туралы айтады.

Ресурстар:

Парақ

шалар

Коучинг кезеңдері: 2. Ой қозғау
Коучтің іс-әрекеті:

«Интервью» әдісі

Тілші (коуч) тәлім алушыларға сұрақтар қояды.

Коучерлер іс-әрекеті:

Тілші:

1. «Бәйтерек» тобында қандай жұмыстар жүргізілуде?

2. Ол жұмыстар сізге қаншалықты маңызды?

3. Тәлімгеріңізден сізге қаншалықты көмек керек?

4. Тәлімгеріңіз талап еткен жұмысты қалай орындап жүрсіз?

Ресурстар: Микрофон
Коучинг кезеңдері: 3. Жаңа сабақ.
Коучтің іс-әрекеті:

1. Ситуациялық сұрақтар:

1. Оқушыңыз үй тапсырма сын дайындамай келді. Сіз қандай әрекет етесіз?

2. Оқушыңыз сабаққа зейін қоймай отыр. Сіз не істейсіз?

3. Оқушы үшін сабақ қызық емес. Сіздің әрекетіңіз?

4. Өз сабағыңызға деген оқушының көзқарасын қалай анықтайсыз?

2. Сабақта қолданылатын жаңа әдістер пойызы келеді.

Коучерлер іс-әрекеті:

Қатысушылар сұрақтарға жауап береді.

2. Жаңа тәсілдерді пайдаланып 1 сабақ жоспарын жасау.

Ресурстар: Шеберлік пойызы
Коучинг кезеңдері: 4. Сабақты бекіту.
Коучтің іс-әрекеті:

«Қыз қуу» ойыны

Кім көп тәсіл есінде сақтады?

Коучерлер іс-әрекеті: Қатысушылар тәсілдерді кезек-кезек айтып отырады. Тоқтап қалған қатысушы жеңіліс табады.
Ресурстар:
Коучинг кезеңдері: 5. Сабақты қорыту.
Коучтің іс-әрекеті: «Тәлімгерге хат» керібайланыс жазу.
Коучерлер іс-әрекеті: «Тәлімгерге хат» шебер сабақ туралы өзінің алған әсерін жазады.
Ресурстар: А-4
Коучинг кезеңдері: 6. Бағалау.
Коучтің іс-әрекеті: Формативті бағалау.
Коучерлер іс-әрекеті: Топты бағалау.
Ресурстар: Смайлик

1-деңгей мұғалімі Аралбаева Назым


Ұқсас жұмыстар
Оқытуды басқару және мұғалім көшбасшылығын дамыту: коучинг тәжірибесі
Мұғалім көшбасшылығы және коучинг-тәлімгерлік арқылы мектептегі кәсіби даму мен оқу сапасын арттыру
Диалогтік оқыту: мұғалімдерге арналған коучинг-сессиясының әдістемелік бағдарламасы
Оқытуда дарынды балаларды анықтау: әдістемелік коучинг жоспары
Капроннан күнбағыс гүлін жасау: шебер-класс сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған Шебер қолдар ұлттық ою-өрнек бойынша авторлық оқу-әдістемелік технология бағдарламасы
Сабақты жоспарлау - сапалы білімнің негізі: жаңа формация мұғалімі мен интерактивті технологиялар
Технология сабағы: сәнді қолданбалы қолөнерінің шебер мектебі
Критериалды бағалау: сапалы оқу мен оқушы құзыреттілігін дамыту
Шебер қолдар сайыс-сабақ сценарийі (технология пәні, 8-сынып)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz