Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сақина (ертегі)
Пәні:Әдебиеттік оқу
Сыныбы: 2-сынып
Уақыты: 18.10.2014ж
Сабақтың тақырыбы
Сақина (Ертегі)
Сілтеме
<<Әдебиеттік оқулық>> оқулығы, <<Атамұра>>2013ж Авторы:Б.Т.Қабатай.С.Р.Рахметова. Әдебиеттік оқулық 2-сынып,ИТ.
Сабақтың мақсаты
<<Сақина>> мәтінінің мазмұнын ұғыну,түсіну,жан-жақты мағлұмат алу.
Күтілетін нәтиже
<<Сақина>> туралы мағлұмат алу.Топпен жұмыс жасауға төселу.Топтағы өзара оқытуды ұйымдастыру арқылы диалогтік әдісті ендіру,өз пікірлерін жүйелі айтуды үйрену.Ойлау қабілетін дамыту.
Түйінді идеялар
Үлкен сенім жақсылыққа жетелейді.
Ресурстар
Интерактивті тақта,үлестірмелі тапсырмалар, түрлі түсті стикерлер, А3 пішімдегі парақтар, маркерлер, смайликтер
Қолданылатын модульдері
1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топқа бөлу,топтық жұмыс) ,4- модуль АКТ пайдалану (электрондық оқулық), 2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (миға шабул,ребус шешу) кластер әдісі бойынша., 3-модуль бағалау(рефлексия) Оқушылар біріге отырып ребус шешу.
Сабақтың кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
І.Ұйымдастыру кезеңі
Мақсатымыз-білім алу
Міндетіміз -еңбек ету,
Еңбектену арқылы
5-ке қолды жеткізу.
Сыныпты 4 топқа 1.2.3.4 деп санау арқылы бөлу.
1-топ ,2-топ ,3-топ ,4-топ
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
1.2.3.4 деп санау арқылы топқа бөлу..
1-топ,2-топ,3-топ,4-топ
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау
1.Мазмұндау.
2.Мәтінмен танысып келу.
Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қоя отырып, мазмұнын сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
А. Ребус шешу арқылы жаңа сабақты ашу .
Сағат,қалам,лифть,нугбудь,
сандық суреттері арқылықалам,лифтәәӘиитиитппь,нугбудь,
Ә.Таныс емес сөздермен <<Түртіп алу>> әдісін ұйымдастырылады..
Ә.Жаңа тақырып бойынша <<Түртіп алу>> әдісін ұйымдастырылады:Мыс: Жиhаз-бұл жерде:қымбат зат.Бітікмол,қалың,көп.
Арам пиғылды-жаман ойлы.
Арамза-оңбаған,залым.
Ббеттері арқылы)
Оқушылар ребус шешу арқылы тақырыпты ашады.
Оқушылар топпен ақылдаса отырып ребусті шешеді.
Оқушылар түсініксіз сөздерді дәптерлеріне жазып алады.
Өз беттерімен мәтінмен танысу.
1-топ:Сақинаны сипаттау.
2-топ:Сақина туралы жұмбақ құрастыру
3-топ:Ертегінің соңғы сөйлемін қалай түсіндіңдер?
4-топ: Ертегі бойынша сурет салу.
Оқушылар берілген тапсырма бойынша жауап береді.
Сергіту сәті
Интернеттеге қарлығаш бейнеролигін көрсету
Оқушылар
бейнеролигтегі қимылдарды қайталайды.
Топтық жұмыс
Кластер әдісі
1-топ: Осы сақина сендердің қолдарыңа түссе не тілер едіңдер?
2-топ:Ертегіні бөліктерге бөліп,ат қойыңдар.
3-топ:Ертегідегі кейіпкерлерді ата,мінездеме бер.
4-топ:Арамза сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер?
Оқушылар топ ішімен ақылдаса отырып тапсырмаларды орындады.
V.Қорытындылау
1.Біз қандай ертегілермен таныстық?
2.Ертегілердің қайсысы ұнады,несімен?
3. Қандай аңдар мен жануарлар кездесті?
Төрт топ ортақ жауап береді.
Үйге тапсырма
Мазмұндап келу.
Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау
Бағалау кестесіне жиынтық бағаны шығару.Білім ағашын қолдану.
Төрт топ өздерін бағалау.
Топ ішін бағалау.
Кері байланыс
Стикерлерді үйлестіру арқылы
Рефлекция. Сабақ туралы ойлары мен ұсыныстарын жазады.
Сыныбы: 2-сынып
Уақыты: 18.10.2014ж
Сабақтың тақырыбы
Сақина (Ертегі)
Сілтеме
<<Әдебиеттік оқулық>> оқулығы, <<Атамұра>>2013ж Авторы:Б.Т.Қабатай.С.Р.Рахметова. Әдебиеттік оқулық 2-сынып,ИТ.
Сабақтың мақсаты
<<Сақина>> мәтінінің мазмұнын ұғыну,түсіну,жан-жақты мағлұмат алу.
Күтілетін нәтиже
<<Сақина>> туралы мағлұмат алу.Топпен жұмыс жасауға төселу.Топтағы өзара оқытуды ұйымдастыру арқылы диалогтік әдісті ендіру,өз пікірлерін жүйелі айтуды үйрену.Ойлау қабілетін дамыту.
Түйінді идеялар
Үлкен сенім жақсылыққа жетелейді.
Ресурстар
Интерактивті тақта,үлестірмелі тапсырмалар, түрлі түсті стикерлер, А3 пішімдегі парақтар, маркерлер, смайликтер
Қолданылатын модульдері
1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топқа бөлу,топтық жұмыс) ,4- модуль АКТ пайдалану (электрондық оқулық), 2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (миға шабул,ребус шешу) кластер әдісі бойынша., 3-модуль бағалау(рефлексия) Оқушылар біріге отырып ребус шешу.
Сабақтың кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
І.Ұйымдастыру кезеңі
Мақсатымыз-білім алу
Міндетіміз -еңбек ету,
Еңбектену арқылы
5-ке қолды жеткізу.
Сыныпты 4 топқа 1.2.3.4 деп санау арқылы бөлу.
1-топ ,2-топ ,3-топ ,4-топ
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
1.2.3.4 деп санау арқылы топқа бөлу..
1-топ,2-топ,3-топ,4-топ
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау
1.Мазмұндау.
2.Мәтінмен танысып келу.
Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қоя отырып, мазмұнын сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
А. Ребус шешу арқылы жаңа сабақты ашу .
Сағат,қалам,лифть,нугбудь,
сандық суреттері арқылықалам,лифтәәӘиитиитппь,нугбудь,
Ә.Таныс емес сөздермен <<Түртіп алу>> әдісін ұйымдастырылады..
Ә.Жаңа тақырып бойынша <<Түртіп алу>> әдісін ұйымдастырылады:Мыс: Жиhаз-бұл жерде:қымбат зат.Бітікмол,қалың,көп.
Арам пиғылды-жаман ойлы.
Арамза-оңбаған,залым.
Ббеттері арқылы)
Оқушылар ребус шешу арқылы тақырыпты ашады.
Оқушылар топпен ақылдаса отырып ребусті шешеді.
Оқушылар түсініксіз сөздерді дәптерлеріне жазып алады.
Өз беттерімен мәтінмен танысу.
1-топ:Сақинаны сипаттау.
2-топ:Сақина туралы жұмбақ құрастыру
3-топ:Ертегінің соңғы сөйлемін қалай түсіндіңдер?
4-топ: Ертегі бойынша сурет салу.
Оқушылар берілген тапсырма бойынша жауап береді.
Сергіту сәті
Интернеттеге қарлығаш бейнеролигін көрсету
Оқушылар
бейнеролигтегі қимылдарды қайталайды.
Топтық жұмыс
Кластер әдісі
1-топ: Осы сақина сендердің қолдарыңа түссе не тілер едіңдер?
2-топ:Ертегіні бөліктерге бөліп,ат қойыңдар.
3-топ:Ертегідегі кейіпкерлерді ата,мінездеме бер.
4-топ:Арамза сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер?
Оқушылар топ ішімен ақылдаса отырып тапсырмаларды орындады.
V.Қорытындылау
1.Біз қандай ертегілермен таныстық?
2.Ертегілердің қайсысы ұнады,несімен?
3. Қандай аңдар мен жануарлар кездесті?
Төрт топ ортақ жауап береді.
Үйге тапсырма
Мазмұндап келу.
Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау
Бағалау кестесіне жиынтық бағаны шығару.Білім ағашын қолдану.
Төрт топ өздерін бағалау.
Топ ішін бағалау.
Кері байланыс
Стикерлерді үйлестіру арқылы
Рефлекция. Сабақ туралы ойлары мен ұсыныстарын жазады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz