7-сынып физикасы: Қысымның берілуі және Паскаль заңы - қысқа мерзімді жоспар

Қысқа мерзімді жоспар

Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны
Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Пәні: физика
Сынып:7
Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны: Сабақтың тақырыбы:
Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы.
Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны: Мақсаты:
Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ:

қысым, қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуін өз бетімен ұғынуға жетелеу;

оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны қалыптастыру;

топтық жұмыс арқылыадамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа баулу. .

Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны: Күтілетін нәтиже:
Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуін ұғынады, формуланы пайдаланып есептер шығара алады, танымдық қабілеті артады, топта ынтымақтастықпен жұмыс істеуге дағдыланады.
Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны: Жетістік критерийлері:
Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: деректерді пайдалана алуы, ынтымақтастық жұмыстың болуы, жауаптың нақтылығы, формулаларды дұрыс қолданылуы.
Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны: Түйінді идеялары:
Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: « Білім берудегі жаңа тәсілдер », «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау», «АКТ пайдалану» «Оқытудағы басқару және көшбасшы»
Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны:

Оқу құралы:

(ҚР БжҒМ ұсынылған)

Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: Физика және астрономия. Р. Башарұлы. У. Тоқбергенова. Д. Қазақбаева. Алматы. «Атамұра» 2012ж.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңдері: Кіріспе
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларды қарсы алу, ынтымақтастық атмосферасын құру

Оқушыларды түрлі-түсті карточка арқылы топтарға бөлу.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар мұғаліммен амандасады.

Оқушылар топқа бөлінеді.

Бағалау: Ауызша мадақтау
Ресурстар: Түрлі-түсті карточкалар
Сабақ кезеңдері:

Негізгі бөлім

Қызығушы-лығын ояту

«Ой қозғау»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топқа сурет беріледі.

І топ: Неге а) жағдайында үстел құмға батпайды, ал ә) жағдайында үстелдің аяғы құмға батады?

ІІ топ: Адамның қармен жүруі қиын, ал аяғына шаңғы байлаған адам қар үстімен жеңіл жүре алады. Мұның себебі не?

ІІІ топ:Суретте көрсетілген күректердің қайсысымен жұмыс істеу жеңілірек?

ІV топ: Қай жағдайда қолың қосымша қысымды сезеді?

V топ: Тігін тігуде ұшы доғал немесе үшкір инелерді қолдануда қайсысымен матаны тесу оңай? Оймақты не үшін пайдаланады?

VІ топ: Бүркітін аңға қарай қондырады,

Оқ тырнақ аңды қалай оңдырады.

Жарқ еткенде түлкінің белі сынып

Қар үстінде жыртқыш құс оңдырмады. (Ақтамберді жырау)

Неліктен бүркіт аңды тез алады?

Оқушының іс-әрекеті:

Сұрақтар бойынша топта ақылдасып жауабын айтады.

І топ

ІІ топ

ІІІ топ

ІVтоп

Vтоп

VІ топ

Бағалау:

Топтардың жауаптарын фигуралар арқылы бірін-бірі бағалауы

жауап толық, нақты, дұрыс-

Жауап дұрыс, бірақ толық емес -

Жауап нақты емес.

Қосымша жауап берген оқушыларға фигуралар беріледі.

Ресурстар:

Топтарға әр түрлі суреттер,

Бағалау парақшалары, фигуралар.

Интерактивті тақта, слайд

Сабақ кезеңдері:

Мағынаны тану сатысы

«Физикалық тәжірибе»

«Миға шабуыл»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту.

Негізгі ұғымдар мен анықтамалар, формулаларды беру.

Тәжірибе жасау

1-тәжірибе :Тұз салынған ыдысқа химиялық қасықты салғанда қасықтың басы тұзға батпайды да, жіңішке сабы батады.

2-тәжірибе:Суы бар поршеньдегі цилиндрді төмен қарай итергенде су жан-жаққа шашырайды.

Қатты денелер, сұйықтар және газдар өзіне түсірілген қысымды қалай жеткізеді?

Оқушының іс-әрекеті:

Қажетті формулалар мен мәліметтерді дәптерлеріне жазды.

Тәжірибені бақылайды.

Тәжірибе бойынша ойларын айтады.

Қатты денелер және сұйықтар мен газдарға түсірілген қысым бойынша ой қорытады.

Бағалау:

Ауызша мадақтау,

фигуралар

Топ көшбасшысы топты бағалау


Ұқсас жұмыстар
7-сынып физикасы: Қысымның берілуі және Паскаль заңы - қысқамерзімді сабақ жоспары
7-сынып: Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы
Қысымның берілуі және Паскаль заңы: тәжірибелік жарыс сабақ жоспары
7-сынып физика. Қысым және Паскаль заңы: қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы қысымның берілуі
Қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы қысымның берілуі және Паскаль заңы
Қысымның берілуі (қатты денелер, сұйықтар, газдар) және Паскаль заңы: 7-сыныпқа арналған сабақ жоспары
7-сынып физикасы: Қысым және оның қатты денелер, сұйықтар мен газдар арқылы берілуі; Паскаль заңы
7-сынып физикасы: Қысым және Паскаль заңы
7-сынып физикасы: Паскаль заңы және гидравликалық машиналар
7-сыныпқа арналған: Сұйықтар мен газдардағы қысым және Паскаль заңы - гидростатикалық қысымның формуласы мен қолданылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz