Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. паскаль заңы. 7 сынып

Қысқа мерзімді жоспар

Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны
Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Пәні: физика
Сынып:7
Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны: Сабақтың тақырыбы:
Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы.
Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны: Мақсаты:
Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ:

қысым, қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуін өз бетімен ұғынуға жетелеу;

оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны қалыптастыру;

топтық жұмыс арқылыадамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа баулу. .

Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны: Күтілетін нәтиже:
Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуін ұғынады, формуланы пайдаланып есептер шығара алады, танымдық қабілеті артады, топта ынтымақтастықпен жұмыс істеуге дағдыланады.
Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны: Жетістік критерийлері:
Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: деректерді пайдалана алуы, ынтымақтастық жұмыстың болуы, жауаптың нақтылығы, формулаларды дұрыс қолданылуы.
Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны: Түйінді идеялары:
Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: « Білім берудегі жаңа тәсілдер », «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау», «АКТ пайдалану» «Оқытудағы басқару және көшбасшы»
Мұғалімнің Аты, жөні. жұмыс орны:

Оқу құралы:

(ҚР БжҒМ ұсынылған)

Киянбекова Б. З. Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: Физика және астрономия. Р. Башарұлы. У. Тоқбергенова. Д. Қазақбаева. Алматы. «Атамұра» 2012ж.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңдері: Кіріспе
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларды қарсы алу, ынтымақтастық атмосферасын құру

Оқушыларды түрлі-түсті карточка арқылы топтарға бөлу.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар мұғаліммен амандасады.

Оқушылар топқа бөлінеді.

Бағалау: Ауызша мадақтау
Ресурстар: Түрлі-түсті карточкалар
Сабақ кезеңдері:

Негізгі бөлім

Қызығушы-лығын ояту

«Ой қозғау»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топқа сурет беріледі.

І топ: Неге а) жағдайында үстел құмға батпайды, ал ә) жағдайында үстелдің аяғы құмға батады?

ІІ топ: Адамның қармен жүруі қиын, ал аяғына шаңғы байлаған адам қар үстімен жеңіл жүре алады. Мұның себебі не?

ІІІ топ:Суретте көрсетілген күректердің қайсысымен жұмыс істеу жеңілірек?

ІV топ: Қай жағдайда қолың қосымша қысымды сезеді?

V топ: Тігін тігуде ұшы доғал немесе үшкір инелерді қолдануда қайсысымен матаны тесу оңай? Оймақты не үшін пайдаланады?

VІ топ: Бүркітін аңға қарай қондырады,

Оқ тырнақ аңды қалай оңдырады.

Жарқ еткенде түлкінің белі сынып

Қар үстінде жыртқыш құс оңдырмады. (Ақтамберді жырау)

Неліктен бүркіт аңды тез алады?

Оқушының іс-әрекеті:

Сұрақтар бойынша топта ақылдасып жауабын айтады.

І топ

ІІ топ

ІІІ топ

ІVтоп

Vтоп

VІ топ

Бағалау:

Топтардың жауаптарын фигуралар арқылы бірін-бірі бағалауы

жауап толық, нақты, дұрыс-

Жауап дұрыс, бірақ толық емес -

Жауап нақты емес.

Қосымша жауап берген оқушыларға фигуралар беріледі.

Ресурстар:

Топтарға әр түрлі суреттер,

Бағалау парақшалары, фигуралар.

Интерактивті тақта, слайд

Сабақ кезеңдері:

Мағынаны тану сатысы

«Физикалық тәжірибе»

«Миға шабуыл»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту.

Негізгі ұғымдар мен анықтамалар, формулаларды беру.

Тәжірибе жасау

1-тәжірибе :Тұз салынған ыдысқа химиялық қасықты салғанда қасықтың басы тұзға батпайды да, жіңішке сабы батады.

2-тәжірибе:Суы бар поршеньдегі цилиндрді төмен қарай итергенде су жан-жаққа шашырайды.

Қатты денелер, сұйықтар және газдар өзіне түсірілген қысымды қалай жеткізеді?

Оқушының іс-әрекеті:

Қажетті формулалар мен мәліметтерді дәптерлеріне жазды.

Тәжірибені бақылайды.

Тәжірибе бойынша ойларын айтады.

Қатты денелер және сұйықтар мен газдарға түсірілген қысым бойынша ой қорытады.

Бағалау:

Ауызша мадақтау,

фигуралар

Топ көшбасшысы топты бағалау


Ұқсас жұмыстар
Қысым жайлы ақпарат ( 7- сынып )
Паскаль заны
Оқушыларға қысымның қатты денелер, сұйықтар мен газдар арқылы берілуін
Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар, газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы
Тақырып Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы
Сұйықтар мен газдардың қысымына тәжірбие
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. паскаль заңы
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. паскаль заңы. Физика
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі
Паскаль заңы. Гидравликалық машиналар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz