Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
0-ден 1000-ға дейінгі сандар. ауызша қосу және азайту
Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Шүкірлік селосы
«Шүкірлік негізгі мектебі» КММ
Математика
3-сынып
Азанова Светлана Файзыракмановна
Сабақтың тақырыбы: 0-ден 1000 –ға дейінгі сандар. Ауызша қосу және азайту
Мақсаты: Өтілген материалды қайталау және 1000-ға дейінгі сандардың
нөмірленуіне байланысты жеке қиындықтарды анықтау, оларды түзету.
Сабақтың барысы:
Оқу қызметіне ынталандыру. Сабақтың тақырыбы және мақсатын хабарлау.
Ойын: Тақтада 9, 0, 1 сандары бейнеленген қызыл шарлар; 2, 6, 7 сандары
бейнеленген сары шарлар, 4, 8, 3 сандары бейнеленген жасыл шарлар ілінген.
Оқушылар берілген цифрлардан түрлі сандарды құрастырады.(табылған нұсқадағы
сандар қайталанбайды).
Біз бүгін сабақта үш таңбалы сандарды қарастырамыз. Үш таңбалы сандар
туралы не білетінімізді еске түсірейік.
Білімдерін белсендіру және оқу іс-әрекетіндегі қиындықтарды анықтау.
Қызыл түсті шарларды пайдалана отырып, құруға болатын сандарды
атаңдар. (109, 901, 910, 190)( сандар тақтаға жазылады).
Осы сандардағы «0» саны не туралы айтады? ( қайсыбір разрядтың жоқтығы
туралы).
Ең аз санды атаңдар. (109) Бұл санда «0» цифры не туралы айтады? Осы
санның разрядтық құрамын атаңдар. (1 жүздік, 0 ондық, 9 бірлік.) Оның
алдындағы санды атаңдар?(108) Келесі сан қандай? (110)
Ең үлкен санды атаңдар. (910.) Бұл санда «0» цифры нені білдіреді? (
Бірліктегі санның 0 болатынын.)
Сары түсті шарларды пайдалана отырып, сандар құрап, оларды атаңдар.
(267, 276, 627, 672, 726, 762.) Сандар тақтаға жазылады.
Жасыл түсті шарларды пайдалана отырып, сандар құрап, оларды атаңдар.
(483, 438, 348, 384, 834, 843.)
Сандарды өсу тәртібінде орналастырыңдар.
Ең кіші сандарды атаңдар. (348)
Оны разрядты қосылғыштардың қосындысы түрінде жазыңдар.
( 300+40+8). Ең үлкен санды атаңдар. (843) Оны разрядты қосылғыштар
түрінде жазыңдар. (800+40+3) Сонымен , сендер ұсынған сандардың ұқсастығы
неде? (Олар үштаңбалы.) Олар неге олай аталады? (Олар үш орыннан (цифрдан)
құралған.)Үш таңбалы сандар қандай разрядтардан тұрады? (жүздік, ондық,
бірліктен)
Оқулықпен жұмыс: №2, №3 тапсырмалар орындалады
Сергіту сәті:
№4 Барлығы-508 оқушы Шешуі: 508+12=520
Келді-12 оқушы 520-320=200
Ер балалардың саны-320 Жауабы: 200 қыз
Мектепте қанша қыз бала?
№5 Тиімді тәсілмен орында
Қосудың терімділік қасиетін пайдаланып есепте.
37+17+13=67 48+(12+36)=48+12+36=96
29+48+11=88 17+(59+13)=17+13+59=89
Сабақтағы оқу іс-әрекеттерін қорытындылау.
Сабақтың мақсаты қандай болды? Қандай тапсырмалар қиындықтар тудырды?
Үйге тапсырма:
Бағалау: Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық,рахмет балалар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz