3-сынып математика сабағы: 0-1000 аралығындағы сандар, ауызша қосу-азайту және үш таңбалы сандардың разрядтық құрамы

Солтүстік Қазақстан облысы

Айыртау ауданы

Шүкірлік селосы

«Шүкірлік негізгі мектебі» КММ

Математика

3-сынып

Азанова Светлана Файзыракмановна

Сабақтың тақырыбы : 0-ден 1000 -ға дейінгі сандар. Ауызша қосу және азайту

Мақсаты: Өтілген материалды қайталау және 1000-ға дейінгі сандардың нөмірленуіне байланысты жеке қиындықтарды анықтау, оларды түзету.

Сабақтың барысы:

Оқу қызметіне ынталандыру. Сабақтың тақырыбы және мақсатын хабарлау.

Ойын : Тақтада 9, 0, 1 сандары бейнеленген қызыл шарлар; 2, 6, 7 сандары бейнеленген сары шарлар, 4, 8, 3 сандары бейнеленген жасыл шарлар ілінген. Оқушылар берілген цифрлардан түрлі сандарды құрастырады. (табылған нұсқадағы сандар қайталанбайды) .

Біз бүгін сабақта үш таңбалы сандарды қарастырамыз. Үш таңбалы сандар туралы не білетінімізді еске түсірейік.

Білімдерін белсендіру және оқу іс-әрекетіндегі қиындықтарды анықтау.

Қызыл түсті шарларды пайдалана отырып, құруға болатын сандарды атаңдар. (109, 901, 910, 190) ( сандар тақтаға жазылады) .

Осы сандардағы «0» саны не туралы айтады? ( қайсыбір разрядтың жоқтығы туралы) .

Ең аз санды атаңдар. (109) Бұл санда «0» цифры не туралы айтады? Осы санның разрядтық құрамын атаңдар. (1 жүздік, 0 ондық, 9 бірлік. ) Оның алдындағы санды атаңдар?(108) Келесі сан қандай? (110)

Ең үлкен санды атаңдар. (910. ) Бұл санда «0» цифры нені білдіреді? ( Бірліктегі санның 0 болатынын. )

Сары түсті шарларды пайдалана отырып, сандар құрап, оларды атаңдар. (267, 276, 627, 672, 726, 762. ) Сандар тақтаға жазылады.

Жасыл түсті шарларды пайдалана отырып, сандар құрап, оларды атаңдар. (483, 438, 348, 384, 834, 843. )

Сандарды өсу тәртібінде орналастырыңдар.

Ең кіші сандарды атаңдар. (348)

Оны разрядты қосылғыштардың қосындысы түрінде жазыңдар.

( 300+40+8) . Ең үлкен санды атаңдар. (843) Оны разрядты қосылғыштар түрінде жазыңдар. (800+40+3) Сонымен, сендер ұсынған сандардың ұқсастығы неде? (Олар үштаңбалы. ) Олар неге олай аталады? (Олар үш орыннан (цифрдан) құралған. ) Үш таңбалы сандар қандай разрядтардан тұрады? (жүздік, ондық, бірліктен)

Оқулықпен жұмыс: №2, №3 тапсырмалар орындалады

Сергіту сәті:

№4 Барлығы-508 оқушы Шешуі: 508+12=520

Келді-12 оқушы 520-320=200

Ер балалардың саны-320 Жауабы: 200 қыз

Мектепте қанша қыз бала?

№5 Тиімді тәсілмен орында

Қосудың терімділік қасиетін пайдаланып есепте.

37+17+13=67 48+(12+36) =48+12+36=96

29+48+11=88 17+(59+13) =17+13+59=89

Сабақтағы оқу іс-әрекеттерін қорытындылау .

Сабақтың мақсаты қандай болды? Қандай тапсырмалар қиындықтар тудырды?

Үйге тапсырма:

Бағалау: Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық, рахмет балалар.


Ұқсас жұмыстар
2-сынып математикасы: 0-ден 100-ге дейінгі сандар, екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы және ондықтан аттап қосу бойынша сабақтар жоспары
Қайталау сабағы: үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту
4-сынып математика сабақ жоспары: Көп таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдері (23-сабақ)
3-сынып математикасы: екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайту тәсілдерін пысықтау
1-сыныпқа арналған математика сабақ жоспарлары: 9 және 10 сандары, бір және екі таңбалы сандар, қосу мен азайту
3-сынып: Үш таңбалы сандардың нумерациясы және қатардағы сандарды анықтау
0-ден 10-ға дейінгі сандар қатары: бір және екі таңбалы сандар
Үш таңбалы сандардың нумерациясы және салыстыру: сабақ жоспары
3-сынып математика: разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға бөлу
3-сынып математика сабағы: үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту - саяхат түріндегі сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz