Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Антонимдерді қайталау. 5-сынып
5 - с ы н ы п Қа за қ т і л і Күні _____________
Сабақтың тақырыбы:
Антонимдерді қайталауға арналған жаттығу жұмыстары
Сабақтың мақсаты: білімділік - антонимдерді ойды әсерлі, көркем етіп етіп жеткізудің құралы ретінде пайдалана білуге үйрету;
Тәрбиелік - пайдаланған мәтіндер арқылы оқушылардың бойына адамгершілік асыл қасиеттерді сіңіру;
Дамытушылық - шығармашылықпен жұмыс істей білуге, өз ойларын еркін айтуға жол ашу, пікірін айтуға төселдіру, ойлау қабілеттерін арттыру.
Түрі : аралас сабақ
Әдісі : сұрақ-жауап, тілдік талдау, топтастыру.
Көрнекілігі : кеспе қағаздар, түрлі-түсті суреттер.
Пәнаралық байланыс : әдебиет, бейнелеу.
Сабақтың барысы.Ұйымдастыру кезеңі : а) оқушылардың назарын аудару; ә) сабақтың тақырыбы, оның мақсат-міндеттерімен таныстыру.
Үй тапсырмасын сұрау.
92-жаттығуды тексеріп шығу.
1) Омоним дегеніміз не? Мысал келтір.
2) Көп мағыналы сөз бен омонимнің айырмашылығы.
3) Синоним дегеніміз не? Мысал келтір.
4) Антоним дегеніміз не? Мысалы.
Жаңа сабақ:
Антонимдер - ойды әсерлі, бейнелі түрде жеткізудің ең оңтайлы құралы. Мәселен, ғасырлар бойы атадан балаға мирас болып келе жатқан мақал-мәтелдердің, жұмбақтардың құрамында антонимдер жарыса қолданылады. Тақтамен жұмыс:
* Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық.
* Жаманға шөп батады,
Жақсыға сөз батады.
* Көз қорқақ, қол батыр.
* Істеу қиын, сынау оңай.
* Баланың ұяты - әкеге,
Қыздың ұяты - шешеге.
* Ақ тай ақ па?
Қара тай ақ па?
* Аттан биік, қойдан аласа.
* Іші жұмсақ, сырты қатты,
Еті қызыл, сүті тәтті.
Соғым үшін сайлап қойдым,
Бордақылап байлап қойдым
Кітаппен жұмыс : 93,94-жаттығулар. Шарты бойынша орындау.
Тапсырма: Көп нүктенің орнына қажетті сөзді қой
Арқанның ұзыны жақсы,
Әңгіменің ... жақсы.
Дұшпанға тастай қатты бол,
... балдай тәтті бол.
Жолдасы жақсы жолды болар,
Жолдасы ... қолды болар.
Ақыл - дос, ашу - ...
Көп сөз - күміс,
... сөз - алтын.
Қыс арбаңды сайла,
... шанаңды сайла.
Білімді пысықтау: Венн диаграммасы
Омонимдер
Синионимдер Антонимдер
Шығармашылық жұмыс: 99- жаттығу бойынша:
І қатар - <<Туған күн>>
ІІ қатар - <<Дос қылығы>>
ІІІ қатар - <<Сиқырлы таяқ>> (Егер сенің қолыңа ғажайып сиқырлы таяқ түссе, қайтер едің? - осы сұраққа жауап болатындай мәтін жазыңдар, онда міндетті түрде антоним сөздер болсын)
Білімді бекіту: Оқушылардың түсінбеген сұрақтарына жауап беремін. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
Үйге тапсырма: ережелерді қайталау, 96-жаттығу шарты бойынша
Білімді бағалау : Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдері бағаланады.
Сабақтың тақырыбы:
Антонимдерді қайталауға арналған жаттығу жұмыстары
Сабақтың мақсаты: білімділік - антонимдерді ойды әсерлі, көркем етіп етіп жеткізудің құралы ретінде пайдалана білуге үйрету;
Тәрбиелік - пайдаланған мәтіндер арқылы оқушылардың бойына адамгершілік асыл қасиеттерді сіңіру;
Дамытушылық - шығармашылықпен жұмыс істей білуге, өз ойларын еркін айтуға жол ашу, пікірін айтуға төселдіру, ойлау қабілеттерін арттыру.
Түрі : аралас сабақ
Әдісі : сұрақ-жауап, тілдік талдау, топтастыру.
Көрнекілігі : кеспе қағаздар, түрлі-түсті суреттер.
Пәнаралық байланыс : әдебиет, бейнелеу.
Сабақтың барысы.Ұйымдастыру кезеңі : а) оқушылардың назарын аудару; ә) сабақтың тақырыбы, оның мақсат-міндеттерімен таныстыру.
Үй тапсырмасын сұрау.
92-жаттығуды тексеріп шығу.
1) Омоним дегеніміз не? Мысал келтір.
2) Көп мағыналы сөз бен омонимнің айырмашылығы.
3) Синоним дегеніміз не? Мысал келтір.
4) Антоним дегеніміз не? Мысалы.
Жаңа сабақ:
Антонимдер - ойды әсерлі, бейнелі түрде жеткізудің ең оңтайлы құралы. Мәселен, ғасырлар бойы атадан балаға мирас болып келе жатқан мақал-мәтелдердің, жұмбақтардың құрамында антонимдер жарыса қолданылады. Тақтамен жұмыс:
* Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық.
* Жаманға шөп батады,
Жақсыға сөз батады.
* Көз қорқақ, қол батыр.
* Істеу қиын, сынау оңай.
* Баланың ұяты - әкеге,
Қыздың ұяты - шешеге.
* Ақ тай ақ па?
Қара тай ақ па?
* Аттан биік, қойдан аласа.
* Іші жұмсақ, сырты қатты,
Еті қызыл, сүті тәтті.
Соғым үшін сайлап қойдым,
Бордақылап байлап қойдым
Кітаппен жұмыс : 93,94-жаттығулар. Шарты бойынша орындау.
Тапсырма: Көп нүктенің орнына қажетті сөзді қой
Арқанның ұзыны жақсы,
Әңгіменің ... жақсы.
Дұшпанға тастай қатты бол,
... балдай тәтті бол.
Жолдасы жақсы жолды болар,
Жолдасы ... қолды болар.
Ақыл - дос, ашу - ...
Көп сөз - күміс,
... сөз - алтын.
Қыс арбаңды сайла,
... шанаңды сайла.
Білімді пысықтау: Венн диаграммасы
Омонимдер
Синионимдер Антонимдер
Шығармашылық жұмыс: 99- жаттығу бойынша:
І қатар - <<Туған күн>>
ІІ қатар - <<Дос қылығы>>
ІІІ қатар - <<Сиқырлы таяқ>> (Егер сенің қолыңа ғажайып сиқырлы таяқ түссе, қайтер едің? - осы сұраққа жауап болатындай мәтін жазыңдар, онда міндетті түрде антоним сөздер болсын)
Білімді бекіту: Оқушылардың түсінбеген сұрақтарына жауап беремін. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
Үйге тапсырма: ережелерді қайталау, 96-жаттығу шарты бойынша
Білімді бағалау : Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдері бағаланады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz