4-а сыныпқа арналған қысқамерзімді сабақ жоспары: Жарасқан Әбдірашевтің Дүниеде жамандық неден? мәтіні бойынша диалогтық оқыту арқылы сыни ойлау мен оқушылар ынтасын арттыру

Павлодар облысы

Май ауданы

Малайсары жалпы орта білім беретін мектептің

Бастауыш сынып мұғалімі

Шарипбекова Жулдыз Манатовна

Қысқамерзімді сабақ жоспары

Сынып: 4 «а»

Пәні: Ана тілі

Бағдарлама : Астана 2013

Оқулық: Ана тілі Алматы:

Атамұра 2011 С. Рахметова, Т. Әбдікәрімова, Р. Базарбекова

Тақырыбы: Жарасқан Әбдірашев «Дүниеде жамандық неден?»

Өткізу күні: 1 2 қараша 2014 ж.

Мақсаты: Мәтінді оқып, мазмұнын талдау.

Міндеттері:

А. Мәтінді оқиды, талдайды, жұппен, диалог құрып, топпен қарым қатынас жасайды.

В. Оқушы мәтін арқылы жақсылық пен жамандықты өз сөзімен түсіндере алады.

С. Оқушы мәтінді талдай отырып, өмірмен байланыстырады

Сабақ түрі: Жаңа сабақ.

Құрал жабдықтар: Интербелсенді тақта, маркер, оқулық.

Әдіс - тәсілдері: диалогтік оқыту, сұрақ-жауап, «Синквейн», «Хабарша жинау», «Постер» әдісі.

Күтілетін нәтиже: оқушылар диалогтік әңгіме жүргізеді, сұрақтар ұсынады және жауап береді, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді.

Зерттеу тақырыбы: диалогтық оқыту арқылы оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру, білім сапасын көтеру

Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалім іс әрекеті
Оқушы іс әрекеті

Ұйымдас

тыру

түрі

Бағалау
Қолданылатын модуль
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыты: 2 минут
Мұғалім іс әрекеті: Амандасу
Оқушы іс әрекеті:

Қуан, шаттан алақай

Қуанатын бүгін күн

Қайырылы таң, кайырылы күн

Күліп шықты бүгін күн

Сурет қиындылары арқылы топ құрастырады.

Ұйымдастырутүрі: Жеке
Бағалау:
Қолданылатын модуль: Жас ерекшеліктеріне сай оқыту
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру
Уақыты: 3 мин
Мұғалім іс әрекеті: Өткен тақырыптарды қайталау
Оқушы іс әрекеті: Оқушылар тарау бойынша ойларын айтады
Ұйымдастырутүрі: Жеке
Бағалау:
Қолданылатын модуль:
Сабақ кезеңдері:

Тақырыпқа шығу

Сабақ мақсатын айқындау

Уақыты: 3 мин
Мұғалім іс әрекеті:

Ы. Алтынсарин жөнінде не білесіңдер?

Интербелсенді тақтада портреті, қосымша мәліметтерді көрсетеді

Оқушы іс әрекеті:

Қазақтың аса көрнекті жазушысы.

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды

Ұйымдастырутүрі: Топтық
Бағалау:
Қолданылатын модуль: АКТ
Сабақ кезеңдері:

Негізгі бөлім

Мәтінді оқып-танысу

Уақыты: 10 мин
Мұғалім іс әрекеті: Оқушыларға мәтінді оқуға арналған тапсырмалар беру.
Оқушы іс әрекеті: Әр оқушы өз мәтінін оқиды және топта талқылайды.
Ұйымдастырутүрі:

Жеке

Топтық

Бағалау:
Қолданылатын модуль:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Сабақ кезеңдері: Мәтінді талқылау
Уақыты: 15 мин
Мұғалім іс әрекеті: «Кезбе тілші» әдісі бойынша тақырыптың мазмұнын ашасыңдар
Оқушы іс әрекеті:

1-оқушы: телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды. 2-оқушы:

Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді.

3-оқушы:

Тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады.

Ұйымдастырутүрі: Топтық
Бағалау: 2 жұлдыз 1 тілек
Қолданылатын модуль:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Сабақ кезеңдері: Қорытынды
Уақыты: 5 мин
Мұғалім іс әрекеті:

Инсерт әдісі

Нені білем?

Не білдім?

Нені білгім келеді? Кестесін толтыруды ұсынады

Оқушы іс әрекеті: Инсерт кестесін толтырады
Ұйымдастырутүрі: жеке
Бағалау: Өзін-өзі бағалау
Қолданылатын модуль:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

АКТ

Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма
Уақыты: 1 мин
Мұғалім іс әрекеті: Үй тапсырмасын түсіндіреді
Оқушы іс әрекеті: Нені білгісі келеді сол туралы мәлімет жазып келеді.
Ұйымдастырутүрі: Жеке
Бағалау:
Қолданылатын модуль:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Жас ерекш. сай оқыту

Сабақ кезеңдері: Бағалау
Уақыты: 3 мин
Мұғалім іс әрекеті:

Сұрақтар қою.

Критерийлері:

1. Маған ұнады . . .

2. Сабақтың ең қызық жері . . .

3. Мен үшін ең қиын болғаны . . .

4. Бүгін мен ойланып қалдым . . .

Оқушы іс әрекеті: Күнделік жалғастыру. Сабақ туралы ойларың рефлексивтік күнделікке жазады.
Ұйымдастырутүрі: Жеке
Бағалау: Бағалау парағы
Қолданылатын модуль: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныптарға арналған әдебиеттік оқу сабақ жоспары: Ыбырай Алтынсарин Дүниеде жамандық неден
Ы. Алтынсариннің Дүниеде жамандық неден? аңызы: адамгершілік құндылықтар мен жүрек тазалығын қалыптастыру
2-сыныпқа арналған Ыбырай Алтынсариннің Салақтық мәтіні бойынша диалогтық сабақ жоспары - АКТ, сыни ойлау және тазалықты тәрбиелеу
4-сыныпқа арналған Оралхан Бөкейдің Апамның астауы мәтіні бойынша сыни тұрғыдан ойлау технологиясымен сабақ жоспары
Кембридж тәсілі бойынша мұғалімдердің кәсіби дамуы: сыни ойлау, диалогтық оқыту және көшбасшылық
Диалогтық оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының белсенділігін арттыру
Білім беру мен оқытудағы жаңа тәсілдер: диалогтық оқыту, сыни ойлау, АКТ және көшбасшылық
Орыс тілі бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарының рефлексивтік есебі: диалогтық оқыту, сыни ойлау және критериалдық бағалау
Әдебиет сабағында сыни ойлау технологиясы арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру
Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құру арқылы оқушылардың білімге ынтасын және сыни ойлау қабілетін дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz