Жарасқан әбдірашев «дүниеде жамандық неден?»

Павлодар облысы

Май ауданы

Малайсары жалпы орта білім беретін мектептің

Бастауыш сынып мұғалімі

Шарипбекова Жулдыз Манатовна

Қысқамерзімді сабақ жоспары

Сынып: 4 «а»

Пәні: Ана тілі

Бағдарлама : Астана 2013

Оқулық: Ана тілі Алматы:

Атамұра 2011 С. Рахметова, Т. Әбдікәрімова, Р. Базарбекова

Тақырыбы: Жарасқан Әбдірашев «Дүниеде жамандық неден?»

Өткізу күні: 1 2 қараша 2014 ж.

Мақсаты: Мәтінді оқып, мазмұнын талдау.

Міндеттері:

А. Мәтінді оқиды, талдайды, жұппен, диалог құрып, топпен қарым қатынас жасайды.

В. Оқушы мәтін арқылы жақсылық пен жамандықты өз сөзімен түсіндере алады.

С. Оқушы мәтінді талдай отырып, өмірмен байланыстырады

Сабақ түрі: Жаңа сабақ.

Құрал жабдықтар: Интербелсенді тақта, маркер, оқулық.

Әдіс - тәсілдері: диалогтік оқыту, сұрақ-жауап, «Синквейн», «Хабарша жинау», «Постер» әдісі.

Күтілетін нәтиже: оқушылар диалогтік әңгіме жүргізеді, сұрақтар ұсынады және жауап береді, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді.

Зерттеу тақырыбы: диалогтық оқыту арқылы оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру, білім сапасын көтеру

Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалім іс әрекеті
Оқушы іс әрекеті

Ұйымдас

тыру

түрі

Бағалау
Қолданылатын модуль
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыты: 2 минут
Мұғалім іс әрекеті: Амандасу
Оқушы іс әрекеті:

Қуан, шаттан алақай

Қуанатын бүгін күн

Қайырылы таң, кайырылы күн

Күліп шықты бүгін күн

Сурет қиындылары арқылы топ құрастырады.

Ұйымдастырутүрі: Жеке
Бағалау:
Қолданылатын модуль: Жас ерекшеліктеріне сай оқыту
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру
Уақыты: 3 мин
Мұғалім іс әрекеті: Өткен тақырыптарды қайталау
Оқушы іс әрекеті: Оқушылар тарау бойынша ойларын айтады
Ұйымдастырутүрі: Жеке
Бағалау:
Қолданылатын модуль:
Сабақ кезеңдері:

Тақырыпқа шығу

Сабақ мақсатын айқындау

Уақыты: 3 мин
Мұғалім іс әрекеті:

Ы. Алтынсарин жөнінде не білесіңдер?

Интербелсенді тақтада портреті, қосымша мәліметтерді көрсетеді

Оқушы іс әрекеті:

Қазақтың аса көрнекті жазушысы.

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды

Ұйымдастырутүрі: Топтық
Бағалау:
Қолданылатын модуль: АКТ
Сабақ кезеңдері:

Негізгі бөлім

Мәтінді оқып-танысу

Уақыты: 10 мин
Мұғалім іс әрекеті: Оқушыларға мәтінді оқуға арналған тапсырмалар беру.
Оқушы іс әрекеті: Әр оқушы өз мәтінін оқиды және топта талқылайды.
Ұйымдастырутүрі:

Жеке

Топтық

Бағалау:
Қолданылатын модуль:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Сабақ кезеңдері: Мәтінді талқылау
Уақыты: 15 мин
Мұғалім іс әрекеті: «Кезбе тілші» әдісі бойынша тақырыптың мазмұнын ашасыңдар
Оқушы іс әрекеті:

1-оқушы: телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды. 2-оқушы:

Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді.

3-оқушы:

Тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады.

Ұйымдастырутүрі: Топтық
Бағалау: 2 жұлдыз 1 тілек
Қолданылатын модуль:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Сабақ кезеңдері: Қорытынды
Уақыты: 5 мин
Мұғалім іс әрекеті:

Инсерт әдісі

Нені білем?

Не білдім?

Нені білгім келеді? Кестесін толтыруды ұсынады

Оқушы іс әрекеті: Инсерт кестесін толтырады
Ұйымдастырутүрі: жеке
Бағалау: Өзін-өзі бағалау
Қолданылатын модуль:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

АКТ

Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма
Уақыты: 1 мин
Мұғалім іс әрекеті: Үй тапсырмасын түсіндіреді
Оқушы іс әрекеті: Нені білгісі келеді сол туралы мәлімет жазып келеді.
Ұйымдастырутүрі: Жеке
Бағалау:
Қолданылатын модуль:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Жас ерекш. сай оқыту

Сабақ кезеңдері: Бағалау
Уақыты: 3 мин
Мұғалім іс әрекеті:

Сұрақтар қою.

Критерийлері:

1. Маған ұнады . . .

2. Сабақтың ең қызық жері. . .

3. Мен үшін ең қиын болғаны . . .

4. Бүгін мен ойланып қалдым . . .

Оқушы іс әрекеті: Күнделік жалғастыру. Сабақ туралы ойларың рефлексивтік күнделікке жазады.
Ұйымдастырутүрі: Жеке
Бағалау: Бағалау парағы
Қолданылатын модуль: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Ұқсас жұмыстар
Тыныштық сәті. Соңғы тыныштық сәті
Астана қаласына келіп жеттік
Оқушыларға оқыту
Қай ертегіде
Факультативтік ашық сабақ
Ы.Алтынсарин.Дүниеде жамандық неден
Алматы - бас қалам, жас қала – астанам. 4 сынып
Жіңішке дауысты дыбыстарды ата
Ана тілі "орындалған арман" 4-сынып
Ыбырай кім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz