Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Зат есімнің жекеше және көпше түрі. Зат есімдердің жекеше, көпше тұлғада жұмсалатындығын түсіндіру
Темиржанова Гульнар Райхановна
Тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі.
Сабақтың мақсаты: Зат есімдердің жекеше, көпше тұлғада жұмсалатындығын түсіндіру.
Міндеттері:жекеше түрдегі зат есімдерді көпше түрге айналдыра білу,қосымшаларды ажырата біліп және дұрыс жалғай білуге баулу, түрлі әдістерді пайдалана отырып балалардың тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Сабақтың түрі:Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: А-4, макер, карындаш, өшіргіш, оқулық, конверттер, кесте суреттер, интербелсенді тақта.
Әдіс тәсілдері:Дара жұмыс, топпен жұмыс.
Оқыту нәтижесі: Зат есімдердің жекеше, көпше тұлғада жұмсалатың нақты меңгерді, қолдана алады, біледі. Оқушы өзінің қызметіне анализ жасай алады. Орындаған тапсырмаларына қарап, салыстыра отырып ойланады.Шығармашылық жұмыс жасайды.
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрнекеті
Ұйымдастыру кезеңі
3мин
Сәлеметсіздер ме? Оқушыларды сабаққа жұмылдыру 2 түрті асықты тарату арқылы 2 топқа бөлу, топ басшысын сайлау.
Оқушылар сабаққа дайындалады. 2 топқа бөлініп отырады, топ басшысын сайлайды.
Білу
3 мин
-Зат есім дегеніміз не?
-Жалқы есім дегеніміз не?
-Жаллпы есім дегеніміз не?
<<Миға шабу>> стратегиясы арқылы ойларын ортаға салу.
Түсіну.
5мин
-Күн ретін жазу.Көркем жазу.
-Суретпен жұмыс.
-Ережені оқыту.
Көркем жазу <<П>> әріпі.Әр суреттегі заттардың саның анықтап олардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?Ережені жеке жұппен топпен түсіндіру,жария ету.
Қолдану
13мин
2 топқа 2 конверт беріледі.
Тапсырма:
1.Зат есімнің жекеше түрін бір бөлек, көпше түрін бір бөлек бағанға жаз.
2.Көптік жалғауын дұрыс сәйкестендіру.
Оқушылар конверттін ішіндегі зат есімдердің көптік жалғауларын дұрыс сәйкестендіру.
Сергіту сәті
2мин
Интербелсенді тақтадағы бейнежаттығуға қарап, көңілді жаттығу жасатамын.
Сергіту жаттығуын жасайды.
Талдау
10мин
1-топ: Ребусты шешіп, сөйлем құра.
2-топ:Берілген сөздерден сөйлем құрап жаз.Жалқы есімнің астын сыз.
* Сөйлем құрау
* Жалқы жәнежалпы зат есімдерді бөліп жаз.
Жинақтау.
Синтездеу.
4мин
Тест жазғызу.
Тесті жазу.
Бағалау
5мин
Зат есім дегеніміз не?
Постер жасайды.Оқушыларға сөз беремін.Жиынтық баға қоямын.
Әр то өз постерлерін тақтаға іліп қорғайды. Өздік бағалау, жұбын бағалау, тобын бағалау, қойылған бағаның себебін айтып түсіндіреді.
Үйге тапсырма
346-жаттығу. 5 жолды өлең құрастыру.
Тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі.
Сабақтың мақсаты: Зат есімдердің жекеше, көпше тұлғада жұмсалатындығын түсіндіру.
Міндеттері:жекеше түрдегі зат есімдерді көпше түрге айналдыра білу,қосымшаларды ажырата біліп және дұрыс жалғай білуге баулу, түрлі әдістерді пайдалана отырып балалардың тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Сабақтың түрі:Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: А-4, макер, карындаш, өшіргіш, оқулық, конверттер, кесте суреттер, интербелсенді тақта.
Әдіс тәсілдері:Дара жұмыс, топпен жұмыс.
Оқыту нәтижесі: Зат есімдердің жекеше, көпше тұлғада жұмсалатың нақты меңгерді, қолдана алады, біледі. Оқушы өзінің қызметіне анализ жасай алады. Орындаған тапсырмаларына қарап, салыстыра отырып ойланады.Шығармашылық жұмыс жасайды.
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрнекеті
Ұйымдастыру кезеңі
3мин
Сәлеметсіздер ме? Оқушыларды сабаққа жұмылдыру 2 түрті асықты тарату арқылы 2 топқа бөлу, топ басшысын сайлау.
Оқушылар сабаққа дайындалады. 2 топқа бөлініп отырады, топ басшысын сайлайды.
Білу
3 мин
-Зат есім дегеніміз не?
-Жалқы есім дегеніміз не?
-Жаллпы есім дегеніміз не?
<<Миға шабу>> стратегиясы арқылы ойларын ортаға салу.
Түсіну.
5мин
-Күн ретін жазу.Көркем жазу.
-Суретпен жұмыс.
-Ережені оқыту.
Көркем жазу <<П>> әріпі.Әр суреттегі заттардың саның анықтап олардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?Ережені жеке жұппен топпен түсіндіру,жария ету.
Қолдану
13мин
2 топқа 2 конверт беріледі.
Тапсырма:
1.Зат есімнің жекеше түрін бір бөлек, көпше түрін бір бөлек бағанға жаз.
2.Көптік жалғауын дұрыс сәйкестендіру.
Оқушылар конверттін ішіндегі зат есімдердің көптік жалғауларын дұрыс сәйкестендіру.
Сергіту сәті
2мин
Интербелсенді тақтадағы бейнежаттығуға қарап, көңілді жаттығу жасатамын.
Сергіту жаттығуын жасайды.
Талдау
10мин
1-топ: Ребусты шешіп, сөйлем құра.
2-топ:Берілген сөздерден сөйлем құрап жаз.Жалқы есімнің астын сыз.
* Сөйлем құрау
* Жалқы жәнежалпы зат есімдерді бөліп жаз.
Жинақтау.
Синтездеу.
4мин
Тест жазғызу.
Тесті жазу.
Бағалау
5мин
Зат есім дегеніміз не?
Постер жасайды.Оқушыларға сөз беремін.Жиынтық баға қоямын.
Әр то өз постерлерін тақтаға іліп қорғайды. Өздік бағалау, жұбын бағалау, тобын бағалау, қойылған бағаның себебін айтып түсіндіреді.
Үйге тапсырма
346-жаттығу. 5 жолды өлең құрастыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz