Зат есімнің жекеше және көпше түрі. Зат есімдердің жекеше, көпше тұлғада жұмсалатындығын түсіндіру

C:\Users\Голоной\Desktop\мектеп 2014\Темиржанова.jpg Темиржанова Гульнар Райхановна

Тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі.

Сабақтың мақсаты: Зат есімдердің жекеше, көпше тұлғада жұмсалатындығын түсіндіру.

Міндеттері: жекеше түрдегі зат есімдерді көпше түрге айналдыра білу, қосымшаларды ажырата біліп және дұрыс жалғай білуге баулу, түрлі әдістерді пайдалана отырып балалардың тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін арттыру.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың көрнекілігі: А-4, макер, карындаш, өшіргіш, оқулық, конверттер, кесте суреттер, интербелсенді тақта.

Әдіс тәсілдері: Дара жұмыс, топпен жұмыс.

Оқыту нәтижесі: Зат есімдердің жекеше, көпше тұлғада жұмсалатың нақты меңгерді, қолдана алады, біледі. Оқушы өзінің қызметіне анализ жасай алады. Орындаған тапсырмаларына қарап, салыстыра отырып ойланады. Шығармашылық жұмыс жасайды.

Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрнекеті
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт: 3мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сәлеметсіздер ме? Оқушыларды сабаққа жұмылдыру 2 түрті асықты тарату арқылы 2 топқа бөлу, топ басшысын сайлау.
Оқушылардың іс-әрнекеті: Оқушылар сабаққа дайындалады. 2 топқа бөлініп отырады, топ басшысын сайлайды.
Сабақ кезеңдері: Білу
Уақыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Зат есім дегеніміз не?

-Жалқы есім дегеніміз не?

-Жаллпы есім дегеніміз не?

Оқушылардың іс-әрнекеті: «Миға шабу» стратегиясы арқылы ойларын ортаға салу.
Сабақ кезеңдері: Түсіну.
Уақыт: 5мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Күн ретін жазу. Көркем жазу.

-Суретпен жұмыс.

-Ережені оқыту.

Оқушылардың іс-әрнекеті: Көркем жазу «П» әріпі. Әр суреттегі заттардың саның анықтап олардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?Ережені жеке жұппен топпен түсіндіру, жария ету.
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Уақыт: 13мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

2 топқа 2 конверт беріледі.

Тапсырма:

1. Зат есімнің жекеше түрін бір бөлек, көпше түрін бір бөлек бағанға жаз.

2. Көптік жалғауын дұрыс сәйкестендіру.

Оқушылардың іс-әрнекеті: Оқушылар конверттін ішіндегі зат есімдердің көптік жалғауларын дұрыс сәйкестендіру.
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыт: 2мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Интербелсенді тақтадағы бейнежаттығуға қарап, көңілді жаттығу жасатамын.
Оқушылардың іс-әрнекеті: Сергіту жаттығуын жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Уақыт: 10мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1-топ: Ребусты шешіп, сөйлем құра.

2-топ:Берілген сөздерден сөйлем құрап жаз. Жалқы есімнің астын сыз.

Оқушылардың іс-әрнекеті:
  1. Сөйлем құрау
  2. Жалқы жәнежалпы зат есімдерді бөліп жаз.
Сабақ кезеңдері:

Жинақтау.

Синтездеу.

Уақыт: 4мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тест жазғызу.
Оқушылардың іс-әрнекеті: Тесті жазу.
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Уақыт: 5мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Зат есім дегеніміз не?

Постер жасайды. Оқушыларға сөз беремін. Жиынтық баға қоямын.

Оқушылардың іс-әрнекеті: Әр то өз постерлерін тақтаға іліп қорғайды. Өздік бағалау, жұбын бағалау, тобын бағалау, қойылған бағаның себебін айтып түсіндіреді.
Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма
Уақыт: 346-жаттығу. 5 жолды өлең құрастыру.

Ұқсас жұмыстар
Зат есімнің жекеше және көпше түрлері жайлы ақпарат
Бала ауылы
Зат есім жекеше көпше кім
Суреттерді топтастыру арқылы оқушылар зат есімнің түрлерін ажырату
Тақырып - Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Зат есімнің жекеше және көпше түрі. Сабақтың тақырыбы
Жекеше және көпше
Сөздерді салыстырып оқиықшы
Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Заттың аты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz