Балалардың бақыты

Тексерген: Орындаған:

Оқу ісінің меңгерушісі 2 «Б»сынып жетекшісі

Р. Қ. Өміртаева З. Б. Абилова

Ашық сабақ

Тақырыбы: " Балалардың бақыты"

C:\Users\Windows 7\Desktop\грамоты\картин5.jpeg

Астана қаласы

№69 мектеп-гимназиясы

Сабақтың тақырыбы: Балалардың бақыты.

Сырбай Мәуленов

Сабақтың мақсат: өлеңнің мазмұны мен негізгі идеясын ашу.

Күтілетін нәтиже:

1. Пәндік нәтиже: өлең авторымен танысу. Өлеңді талдау арқылы өмірдегі құндылықтардың, қасиетті ұғымдардың парқын ажырата білуге мүмкіндік беру.

2. Жүйелі іс-әрекет нәтижесі: «Бақыт» сөзңне сөз тіркестері мен көркем сөздер тізбегін құру арқылы сөйлеу тілінің дамуына жағдай жасау.

3. Тұлғалық нәтиже: өлең жолдарын талдау арқылы өзіне қымбат адамдарды бағалай білудің өзі нағыз бақыт екенін сезіндіру. Отбасылық құндылықтарды құрметтей білуге баулу.

Сабақтың көрнекілігі: С. Мәуленовтың өмірінен сыр шертетін фотосуреттер, «бақытты балалық шақ» тақырыбындағы әртүрлі сюжеттегі суреттер, Бақыт ағашы, 3 түрлі кәмпиттер.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтастыру, топпен, жеке, оқулықпен, дәптермен, суретпен жұмыс түрлері.

Уақыты
Сабақтың ұйымдастыру формасы
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Уақыты: 2 минут
Сабақтың ұйымдастыру формасы: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс- әрекеті:

1. Оқушылармен амандасу

2. Топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Ітоп Қуыршақ, топ басшысы: Карбаев Тамерлан

ІІ топ -Көліктер, топ басшысы:Кусаинов Наурызбай

ІІІтоп-Жемістер, топ басшысы:Әмірғали Ерасыл

ІVтоп-Отбасы, топ басшысы: Сулейменова Айдана

3. Келген қонақтарға сурет-қағаздарын тарату.

Оқушының іс - әрекеті:

Оқушылар сәлемдесіп болғаннан кейін топтың құрамымен танысады.

Топ басшылары таратады.

Уақыты: 8минут
Сабақтың ұйымдастыру формасы: Үй тапсырмасын тексеру: Мұрат-капитан мәтінін сұрау
Мұғалімнің іс- әрекеті:
  1. Тапсырма:әр топқа бірнеше сұрақ таратылады.

Ітопқа:

1. Ахмет атайдың немересі кім?

2. Мұрат қандай бала?

3. Мұрат қандай кітаптарды оқиды?

4. Мұрат кітап оқығанда қандай көңіл-күйде болады?

ІІтопқа:

1. Оқиға қандай өзеннің бойында болып жатыр?

2. Бала Мұраттың арманы қандай?

3. Су-электр станциясы қалай аталады?

4. Өкіл, уәкіл- дегендер кімдер?

ІІІтопқа:

1. Іле бойына не валына бастады?

2. Құрылыс басына қандай өкілдер келді?

3. Мұрат арманына қалай ұмтылды?

4. Мәтінді кім аударған?

ІVтопқа:

1. Мұрат қуанышын кіммен бөлісті?

2. Ахмет атайдың батасы қандай?

3. Теңізші болу үшін қандай болу керек?

4. Тақырыпты өзгерт

2- тапсырма:

«Бақыт» сөзін топтастыру.

Оқушының іс - әрекеті:

Оқушылар берліген сұраққа жауап береді.

Оқушылар топпен жұмыс жасайды.

Уақыты: 15минут
Сабақтың ұйымдастыру формасы:

Жаңа сабақ:

Балалардың бақыты. Сырбай Мәуленов

Мұғалімнің іс- әрекеті:

3-тапсырма:

Оқушыларға жаңа тақырыпты атап өтіп, өлеңнің авторының өмір баянын топтастыру.

Сырбай Мәуленов

C:\Users\Windows 7\Desktop\Новая папка (3)\сырбай 2.jpeg

1922жылы 17 қыркүйекте Қостанай облысы, Жангелді ауданы, Торғай кентінде дүниеге келген. Ол кіс ақын, әрі аудармашы. Тұңғыш жинағы 1948 жылы шыққан. Оның «Жасыл орман», «От пен су», «Жаңбырлы күз» атты шығармалары бар.

Оқулықпен жұмыс:

1. Мәнерлеп оқыту.

2. Өлеңнің мазмұнын аша отырып, суреттермен жұмыс жасау

C:\Users\Windows 7\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\картин6.jpeg

Оқушының іс - әрекеті:

Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша топпен жұмыс жасай отырып, ақынның өмірбаянын құрастырып шығады.

Оқушыларға өлеңді оқыту

Уақыты: 1 минут
Сабақтың ұйымдастыру формасы: Сергіту сәті(ән)
Мұғалімнің іс- әрекеті:

«2 «Б»-ның ағашы»әні

Зеңгір көктен

Нұрын төккен

2 «Б»- ның ағашы

Жайдары өскен,

Жайнап өскен

2 «Б»- ның ағашы

Бал достыққа,

Жодастыққа

Шақырады әніміз

Тыныштыққа

Ағашымызда

Бақыттымыз бәріміз!

Оқушының іс - әрекеті: Оқушылар бірігіп қимыл жасай отырып, әнді әуенімен орындайды.
Уақыты: 2минут
Сабақтың ұйымдастыру формасы: Ой толғау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Дәптермен жұмыс

«Бақыт» сөзіне топтастырғандарын жаздырту

Оқушының іс - әрекеті: Оқушылар көркем жазу үлгісін сақтау отырып, әдемі жазады.
Уақыты: 5 минут
Сабақтың ұйымдастыру формасы: Бекіту:
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Сұрақ-жауап әдісі

Оқушылар қолдарындағы сурет қиындысын бөлме, карзина, гараж, сөреге орналыстырады.

Оқушының іс - әрекеті: Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып, сурет қиыныдысын орналастырады.
Уақыты: 2 минут
Сабақтың ұйымдастыру формасы: Қорытынды
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бақыт әлемінде бақыт ағашына оқушылар өз армандарын жазады.
Оқушының іс - әрекеті: Оқушылар өз армандарыноқиды.
Уақыты: 2 минут
Сабақтың ұйымдастыру формасы: Үйге тапсырма беру
Мұғалімнің іс- әрекеті:

1. Өлеңді түсініп оқу.

2. Бақыт әлеміндегі галерея ұйымдастырылған суреттерді бірін салу

C:\Users\Windows 7\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\кон6.jpeg C:\Users\Windows 7\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\картин2.jpeg

C:\Users\Windows 7\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\картин4.jpeg C:\Users\Windows 7\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\картин4.jpeg

Оқушының іс - әрекеті: Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
Уақыты: 2 минут
Сабақтың ұйымдастыру формасы: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Оқушылардың алған бағаларын 3 түрлі кәмпиттермен бағалаймын.

Қызыл кәмпиттер -5

Көк кәмпиттер - 4

Сары кәмпиттер - 3

Оқушының іс - әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Бар жақсылық - балаға
Біз бақытты баламыз
Қамажайдың қонақжайлылығы
Эссе. «баланың періште әлемі-тәрбиешінің бақыты»
Ата-анамен байланыс, әкелермен кездесу
Мұғалім сол шырақты жағушы
Отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері
Бала тәрбиесі баршаға ортақ. 10-сынып
Баяндама Жанұядағы тәрбиенің ерекшеліктері
Отбасының суреттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz