Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Сиқырлы қорапша
Білім беру саласы: Таным.
Ашық оқу іс-әрекеті: Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: «Сиқырлы қорапша» дидактикалық ойын. (Қазақстанның
ұлттық ойыншықтары, орыс матрешкасы)
Мақсаты: Ойыншықтарды қарау және зерттеу,ажыратып олардың түсін,
пішінін, бөлшектерін және бөлімдерін атау, заттарды
топтастыра білуін жетілдіру. Қазақ және
орыс ұлттарының ұлттық
ойыншықтар мәдениетіне баулу.
Ойыншықтарға деген қамқорлық
қарым-қатынас дағдыларын тәрбиелеу, оларды сақтау
ережелерімен таныстыруды жалғастыру.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, әңгімелесу, сергіту сәттерін жасату.
Көрнекілігі: Түрлі-түсті ойыншықтар, күтпеген сәт, слайд, мазмұнды
суреттер, орыс матрешкасы, түрлі-түсті асықтар,
мадақтау,марапаттау.
Сөздік жұмыс: Матрешка-қуыршақ құмалақ
Қуыршақ-кукла
Ойыншықтар-игрушки.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Баланың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |Балаларды шаттық шеңберіне | |
| |тұрғызып амандасу рәсімін |Балалар қызығушылықпен |
|Мотивациялық |орындау. |орындайды. |
|қозғаушы |Арайлап таң атты, | |
| |Алтын сәуле таратты. | |
| |Қайырлы таң, балалар | |
| |Қайырлы таң, апайлар! | |
| | | |
| |Сәлеметсіздер ме, қонақтар? | |
| | | |
| | | |
|Ізденуші-ұйымдастырушы|Ғажайып сәт: | |
| |Балалар сыртта біреу келіп | |
| |тұрған сияқты,қарап | |
| |жіберейін.Балалар бізге қонақ | |
| |келіп тұр екен.Бұл қонақ бізге | |
| |қорапша әкеліп тұр.Бұл жәй | |
| |қорапша емес сиқырлы қорапша |-иә, көргіміз келеді |
| |екен. Қане, ішінде не бар | |
| |екенін білгілерің келе ме? | |
| |Балаларды кезекпен шақырып , | |
| |ойыншықтарды алдырып, атын | |
| |атату.Қорапшаның ішінен | |
| |түрлі-түсті асықтар шығады. | |
| |Асықтар туралы қысқаша мағлұмат| |
| |беру.(таным саласы бойынша) | |
| |Асықтың түсі қандай? Оның | |
| |пішіні қандай? Асықпен кімдер |Ұл балалар ойнайды. |
| |ойнайды?Қане барлығымыз санап | |
| |жіберейік. | |
| |Балалар енді ойыншықтар туралы |Балалар санайды. |
| |тақпақ айтамыз. | |
| |Енді балалар, біздің қыздарымыз|-әрине қуыршақтармен |
| |қандай ойыншықтармен ойнайды | |
| |екен? | |
| |Қане балалар, қуыршақтар туралы| |
| |тақпағымызды айтып жіберейік. | |
| |Қуыршаққа күнде шай берем, | |
| |Қуыршаққа күнде май берем, |Балалар қызығушылықпен |
| |Ішуді білмейді,рахмет демейді |хормен екі рет |
| |Мен оны үйретем,күнде билетем. |қайталайды. |
| |Балалар, енді біз мына сиқырлы | |
| |қобдиша арқылы орыстың ұлттық | |
| |ойыншық түрімен танысамыз.Бұл | |
| |орыс халқының бұрыннан келе | |
| |жатқан ұлттық ойыншықтарының | |
| |бірі. Бұл ойыншық матрешкалар | |
| |деп аталады.Балалар менімен | |
| |бірге қайталайық. Ойыншық | |
| |матрешкалар ағаштан жасалған, | |
| |яғни бірінің ішінен бірі |-матрешка |
| |шығады.Қане, балалар | |
| |матрешкаларды санайықшы. |-қандай әдемі. |
| |Ойыншықтарға қамқорлық | |
|Рефлексивті |жасауымыз керек,сындырмай, | |
|коррекциялаушы |ұқыпты ұстауымыз керек. |Балалар санайды. |
| |Сергіту сәтін жасату. | |
| |Саяхатқа барамыз, | |
| |Дорбамызды аламыз, | |
| |Ей, бұл кім? | |
| |Ей, бұл не? | |
| |Бұл тау. | |
| |Астынан өте алмайсың? |Балалар қызығушылықпен |
| |Үстінен өте алмайсың? |орындады. |
| |Кеттік алға! | |
| |Оқу іс-әрекет соңында «Төрт | |
| |құбылыс»ойынын ойнап жіберейік.| |
Іс-әрекетті қорытындылау.
Балалар ойынды қызыға ойнады.
Күтілетін нәтиже:
Білу: Ойыншықтардың түсін ажыратады.
Жасай білуі: Қамқорлық жасауды үйренеді,ұйымдасып жұмыс жасайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz