Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Сиқырлы қорапша


Білім беру саласы: Таным.

Ашық оқу іс-әрекеті: Қоршаған ортамен таныстыру.

Тақырыбы: «Сиқырлы қорапша» дидактикалық ойын. (Қазақстанның

ұлттық ойыншықтары, орыс матрешкасы)

Мақсаты: Ойыншықтарды қарау және зерттеу,ажыратып олардың түсін,

пішінін, бөлшектерін және бөлімдерін атау, заттарды

топтастыра білуін жетілдіру. Қазақ және

орыс ұлттарының ұлттық

ойыншықтар мәдениетіне баулу.

Ойыншықтарға деген қамқорлық

қарым-қатынас дағдыларын тәрбиелеу, оларды сақтау

ережелерімен таныстыруды жалғастыру.

Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, әңгімелесу, сергіту сәттерін жасату.

Көрнекілігі: Түрлі-түсті ойыншықтар, күтпеген сәт, слайд, мазмұнды

суреттер, орыс матрешкасы, түрлі-түсті асықтар,

мадақтау,марапаттау.

Сөздік жұмыс: Матрешка-қуыршақ құмалақ

Қуыршақ-кукла

Ойыншықтар-игрушки.

|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Баланың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |Балаларды шаттық шеңберіне | |
| |тұрғызып амандасу рәсімін |Балалар қызығушылықпен |
|Мотивациялық |орындау. |орындайды. |
|қозғаушы |Арайлап таң атты, | |
| |Алтын сәуле таратты. | |
| |Қайырлы таң, балалар | |
| |Қайырлы таң, апайлар! | |
| | | |
| |Сәлеметсіздер ме, қонақтар? | |
| | | |
| | | |
|Ізденуші-ұйымдастырушы|Ғажайып сәт: | |
| |Балалар сыртта біреу келіп | |
| |тұрған сияқты,қарап | |
| |жіберейін.Балалар бізге қонақ | |
| |келіп тұр екен.Бұл қонақ бізге | |
| |қорапша әкеліп тұр.Бұл жәй | |
| |қорапша емес сиқырлы қорапша |-иә, көргіміз келеді |
| |екен. Қане, ішінде не бар | |
| |екенін білгілерің келе ме? | |
| |Балаларды кезекпен шақырып , | |
| |ойыншықтарды алдырып, атын | |
| |атату.Қорапшаның ішінен | |
| |түрлі-түсті асықтар шығады. | |
| |Асықтар туралы қысқаша мағлұмат| |
| |беру.(таным саласы бойынша) | |
| |Асықтың түсі қандай? Оның | |
| |пішіні қандай? Асықпен кімдер |Ұл балалар ойнайды. |
| |ойнайды?Қане барлығымыз санап | |
| |жіберейік. | |
| |Балалар енді ойыншықтар туралы |Балалар санайды. |
| |тақпақ айтамыз. | |
| |Енді балалар, біздің қыздарымыз|-әрине қуыршақтармен |
| |қандай ойыншықтармен ойнайды | |
| |екен? | |
| |Қане балалар, қуыршақтар туралы| |
| |тақпағымызды айтып жіберейік. | |
| |Қуыршаққа күнде шай берем, | |
| |Қуыршаққа күнде май берем, |Балалар қызығушылықпен |
| |Ішуді білмейді,рахмет демейді |хормен екі рет |
| |Мен оны үйретем,күнде билетем. |қайталайды. |
| |Балалар, енді біз мына сиқырлы | |
| |қобдиша арқылы орыстың ұлттық | |
| |ойыншық түрімен танысамыз.Бұл | |
| |орыс халқының бұрыннан келе | |
| |жатқан ұлттық ойыншықтарының | |
| |бірі. Бұл ойыншық матрешкалар | |
| |деп аталады.Балалар менімен | |
| |бірге қайталайық. Ойыншық | |
| |матрешкалар ағаштан жасалған, | |
| |яғни бірінің ішінен бірі |-матрешка |
| |шығады.Қане, балалар | |
| |матрешкаларды санайықшы. |-қандай әдемі. |
| |Ойыншықтарға қамқорлық | |
|Рефлексивті |жасауымыз керек,сындырмай, | |
|коррекциялаушы |ұқыпты ұстауымыз керек. |Балалар санайды. |
| |Сергіту сәтін жасату. | |
| |Саяхатқа барамыз, | |
| |Дорбамызды аламыз, | |
| |Ей, бұл кім? | |
| |Ей, бұл не? | |
| |Бұл тау. | |
| |Астынан өте алмайсың? |Балалар қызығушылықпен |
| |Үстінен өте алмайсың? |орындады. |
| |Кеттік алға! | |
| |Оқу іс-әрекет соңында «Төрт | |
| |құбылыс»ойынын ойнап жіберейік.| |

Іс-әрекетті қорытындылау.

Балалар ойынды қызыға ойнады.

Күтілетін нәтиже:

Білу: Ойыншықтардың түсін ажыратады.

Жасай білуі: Қамқорлық жасауды үйренеді,ұйымдасып жұмыс жасайды.


Ұқсас жұмыстар
Сан құрамы
Біздің сүйікті ойыншықтарымыз
Үй құстары
Тамыр
Өтірік өлең
МЕКТЕП тәрбиесі
Заттың санын цифрмен сәйкестендіру. ортаңғы топ
Сыныптан тыс сабақтар
Оқушының қабілеті
Зат есім туралы, зат есімнің сөйлеу процесінде ерекше орын алатынын ұғындыру
Пәндер