5-сыныпқа арналған ашық сабақ: Мәтінді пішімдеу және әріптер

М. Жұмабаев атындағы №137 жалпы білім беретін мектеп

Ашық сабақ

5сынып

Сабақтың тақырыбы:

Мәтінді пішімдеу. Әріптер

Информатика пәнінің мұғалімі:

Куандыкова А. А

Бекітемін:
Пәні: информатика
Күні:
Сыныбы: 5
Бекітемін:: Сабақтың тақырыбы
Пәні: информатика: § 22 Мәтінді пішімдеу. Әріптер
Бекітемін:: Негізгі мақсат
Пәні: информатика:
  • Мәтінді пішімдеуді үйренеді.
  • Логикалық қабілеттерін дамиды
  • Өз ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге машықтанады. Оқушылар ой-өрісін, дүниетанымын кеңейтеді, ауызша сөйлеу дағдыларын жетілдіреді. Шағын топтарда жұмыс істеу арқылы бірін-бірі оқытуы қалыптасады
Бекітемін:: Оқу нәтижелері
Пәні: информатика:
  • Мәтінді пішімдеуді үйренді. Практикада қолдана алады
  • Логикалық қабілеттерін дамиды
  • Өз ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге машықтанады. Оқушылар ой-өрісін, дүниетанымын кеңейтеді, ауызша сөйлеу дағдыларын жетілдіреді. Шағын топтарда жұмыс істеу арқылы бірін-бірі оқытуы қалыптасады.
Бекітемін:: Іс- әрекет түрлері
Пәні: информатика: «Топтастыру», «Сұрақ тағы да сұрақ», «АКТ»
Бекітемін:: Ресурстар:
Пәні: информатика: Оқулық (оқу құралдары), интербелсенді тақта, эксперт парақтары, стикер, даналық ағашы, маркер, А4.
Бекітемін:: Сыныпты ұйымдастыру:
Пәні: информатика: Сәлемдесу, түгендеу және зейіндерін бір ортаға тоғыстыру.
Бекітемін:: Тапсырма
Пәні: информатика: Мұғалімнің әрекеті
Күні:: Оқушының әрекеті
Ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтерді таратып, көңіл-күй күнделігін толтыру
Сабақ басында және сабақ соңында өз көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.
Ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру: Топқа бөлу.
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтерді таратып, көңіл-күй күнделігін толтыру: Геометриялық фигуралар арқылы бөлу бөлінеді
Сабақ басында және сабақ соңында өз көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.: Оқушылар топтарға бөлініп отырады.
Ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру: 1-тапсырма.
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтерді таратып, көңіл-күй күнделігін толтыру: Сәйкестендіру арқылы оқушылардың өткен сабақтар бойынша ақпараттарды меңгерулерін бақылау
Сабақ басында және сабақ соңында өз көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.: Оқушылар сәйкестендіру парағымен жұмыс жасайды
Ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру: 2-тапсырма
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтерді таратып, көңіл-күй күнделігін толтыру: Жаңа тақырып. Оқулықтан беріледі
Сабақ басында және сабақ соңында өз көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.: Оқушылар жаңа тақырыпты оқып отырып, түсінеді және талдайды.
Ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру: 3-тапсырма
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтерді таратып, көңіл-күй күнделігін толтыру:

Компьютердегі тәжірбиелік жүмыс

Оқулықпен жұмыс

(171-172ет)

Сабақ басында және сабақ соңында өз көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.:

Оқушылар комьютерде

Орындайды

Деңгейлік тапсырмалар

А деңгейі

В деңгейі

С деңгейі

Ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру: ОЖТ
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтерді таратып, көңіл-күй күнделігін толтыру: Сергіту жаттығуын жасату
Сабақ басында және сабақ соңында өз көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.:
Ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру: 4 тапсырма
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтерді таратып, көңіл-күй күнделігін толтыру: Өзіңді тексер (тест жұмысы)
Сабақ басында және сабақ соңында өз көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.:

Оқушылар өз бетінше орындайды

Ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру: Қорытындылау
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтерді таратып, көңіл-күй күнделігін толтыру:

Соңғы сөзді мен айтамын

Интерактивті тақтадан фигура астындағы сұрақтарға жауап береді. .

Сабақ басында және сабақ соңында өз көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.: Әр топ ойымен бөлісе отырып өзге тойтың ойларын жалғастырып әкетеді.
Ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру: Кері байланыс
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтерді таратып, көңіл-күй күнделігін толтыру:

Сәттілік баспалдағы

Стикерге өздерінің бүгінгі сабақтан алған әсерлері, алған ақпараттарының құндылығы мен маңыздылығы туралы ойларын білдіреді.

Сабақ басында және сабақ соңында өз көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.: Жаңа сабақты қаншалықты түсінгендерін, алған ақпараттарының құндылығы мен маңыздылығы туралы ойларын білдіреді
Ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру: Үйге тапсырма беру
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтерді таратып, көңіл-күй күнделігін толтыру: § 22 Мәтінді пішімдеу. Әріптер
Ынтымақтастық атмасферасын қалыптастыру: Бағалау
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру үшін оқушыларға смайликтерді таратып, көңіл-күй күнделігін толтыру: Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі мен жауаптарының сауаттылығы мен ғылымилығы ескеріле отырып формативті бағалау жасалады.

Ұқсас жұмыстар
Сабақ жоспары: Мәтінді пішімдеу - әріптер мен абзацтар, мәтіндік және графикалық ақпаратты өңдеу
Мәтінді редакциялау мен пішімдеу (WordPad): 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
5-сынып информатикасы бойынша қысқамерзімді сабақ жоспары: Мәтіндерді пішімдеу және әріптер
5-сыныпқа арналған WordPad: мәтінді ерекшелеу, қаріп пен абзацты пішімдеу
Мәтінді пішімдеу: қорытынды аралас сабақ (5 А сынып)
5-сынып информатикасы: Мәтінді редакциялау және пішімдеу - сабақ жоспары
5-сынып информатика сабағы: Мәтінді пішімдеу - абзац
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері
5-сынып: MS Word редакторында мәтінді редакциялау және пішімдеу
6-сыныпқа арналған мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz