Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
1930 жылдағы қоғамдық саяси өмір. 9 сынып
Мулкибаев Серикжан Койбагарович тарих пәнінің мұғалім Сарқан ауданы Бақалы ауылы К.Қазыбаев атындағы орта мектеп
пәні Қазақстан тарихы
9 сынып
Сабақтың тақырыбы
<<1930 жылдардағы қоғамдық саяси өмір>>.
Сілтеме
Қазақстан тарихы 9 сынып, 2014-2015 әдістемелік нұсқаулық, http//ustaz. kz/ 45minut. kz сайттары
Жалпы мақсаты
Қазақстандағы 1931-1933 жылдардағы ашаршылық, себептері, зардаптары, апат тұсындағы қазақ зиялыларының қимыл- қозғалысы, ашаршылық трагедиясы және демографиялық саясат туралы мәлімет беру.
оқыту нәтижесі
Тақырыпты талдап, бүгінгі өмірде кездесетін келеңсіз жайттарды көре біледі .
слайд, оқулық, суреттер.
бағалау түрлері
жұптық, топтық бағалау, <<Екі жұлдыз , бір тілек>>
Негізгі идеялар
Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту 2.Постермен жұмыс 3.Білім беруде АКТ пайдалану 4.Жұптық, топтық жұмысты ұйымдастыру 5.Өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету 6. Өзін-өзі бағалау
Сабақ барысы
Мұғалім іс-әрекеті
оқушы іс-әрекеті
Амандасу
психологиялық ахуал туғызу
Шаттық шеңберінде жылы лебіз білдіру, оқушыларға көтеріңкі көңіл күй сыйлау
Әуен ойнайды есімдерінің басқы әрәпіне сөз құрау
Оқушылар бір- бірімен сәлемдеседі /әр түрлі/
1.Сыныпты топқа бөлу
1. Тарихи тұлғаларға байланысты топқа бөлу (Хандар, Билер, жыраулар, батырлар)
2. Бағалау парағын үлестіру, рөлдерді анықтау
оқушылар тұлғалар бойынша топқа бөлінеді.
Өткен сабақты пысықтау
Үй тапсырмасын тексеру
Әр топ бір-біріне сұрақ қояды.
Тапсырманың орындалуын топ басшысы бағалау парағына жазады.
Жаңа тақырыпты өз бетінше меңгерту.
оқу үшін оқыту , өзіндік реттелу
* Слайд көрсету . Оқушылардан сұраймын: Слайдтан не көрдіңіздер ?
Олай болса,әр топ Ауыл шаруашылығын ұжымдастыру қарсаңында қандай жағдайда болды? бойынша постер құру.
Потерларын ауыстырып бірін бірі толықтырады.
1.Оқушылар Слайдтан көргендерін сын тұрғысынан ойлана отырып өз ойларын айтады.
2.өз постерлерін толтырады
3. <<Екі жұлдыз , бір тілек>>
сергіту сәті
Сазды ырғақты жаттығу
жаттығуды орындайды
Жаңа тақырыпты бекіту
Жұптық жұмыстар/ой толғау жазу/
Тапсырманың орындалуын жұппен тексеру, бағалау.
Бармақпен бағалау
Бағалау критерийлері
Мұғалім оқушының бағаларымен салыстырып бағалау
оқушылардың жиынтық бағасын анықтау, топ басшысы.
Үйге тапсырма
25.оқу,мазмұнын айту. Қосымша іздену.
Кері байланыс /рефлексия/ 1. Бүгінгі сабақта не ұнады? 2. Менің жетістігім 3. Нені жетілдіруім керек?
пәні Қазақстан тарихы
9 сынып
Сабақтың тақырыбы
<<1930 жылдардағы қоғамдық саяси өмір>>.
Сілтеме
Қазақстан тарихы 9 сынып, 2014-2015 әдістемелік нұсқаулық, http//ustaz. kz/ 45minut. kz сайттары
Жалпы мақсаты
Қазақстандағы 1931-1933 жылдардағы ашаршылық, себептері, зардаптары, апат тұсындағы қазақ зиялыларының қимыл- қозғалысы, ашаршылық трагедиясы және демографиялық саясат туралы мәлімет беру.
оқыту нәтижесі
Тақырыпты талдап, бүгінгі өмірде кездесетін келеңсіз жайттарды көре біледі .
слайд, оқулық, суреттер.
бағалау түрлері
жұптық, топтық бағалау, <<Екі жұлдыз , бір тілек>>
Негізгі идеялар
Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту 2.Постермен жұмыс 3.Білім беруде АКТ пайдалану 4.Жұптық, топтық жұмысты ұйымдастыру 5.Өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету 6. Өзін-өзі бағалау
Сабақ барысы
Мұғалім іс-әрекеті
оқушы іс-әрекеті
Амандасу
психологиялық ахуал туғызу
Шаттық шеңберінде жылы лебіз білдіру, оқушыларға көтеріңкі көңіл күй сыйлау
Әуен ойнайды есімдерінің басқы әрәпіне сөз құрау
Оқушылар бір- бірімен сәлемдеседі /әр түрлі/
1.Сыныпты топқа бөлу
1. Тарихи тұлғаларға байланысты топқа бөлу (Хандар, Билер, жыраулар, батырлар)
2. Бағалау парағын үлестіру, рөлдерді анықтау
оқушылар тұлғалар бойынша топқа бөлінеді.
Өткен сабақты пысықтау
Үй тапсырмасын тексеру
Әр топ бір-біріне сұрақ қояды.
Тапсырманың орындалуын топ басшысы бағалау парағына жазады.
Жаңа тақырыпты өз бетінше меңгерту.
оқу үшін оқыту , өзіндік реттелу
* Слайд көрсету . Оқушылардан сұраймын: Слайдтан не көрдіңіздер ?
Олай болса,әр топ Ауыл шаруашылығын ұжымдастыру қарсаңында қандай жағдайда болды? бойынша постер құру.
Потерларын ауыстырып бірін бірі толықтырады.
1.Оқушылар Слайдтан көргендерін сын тұрғысынан ойлана отырып өз ойларын айтады.
2.өз постерлерін толтырады
3. <<Екі жұлдыз , бір тілек>>
сергіту сәті
Сазды ырғақты жаттығу
жаттығуды орындайды
Жаңа тақырыпты бекіту
Жұптық жұмыстар/ой толғау жазу/
Тапсырманың орындалуын жұппен тексеру, бағалау.
Бармақпен бағалау
Бағалау критерийлері
Мұғалім оқушының бағаларымен салыстырып бағалау
оқушылардың жиынтық бағасын анықтау, топ басшысы.
Үйге тапсырма
25.оқу,мазмұнын айту. Қосымша іздену.
Кері байланыс /рефлексия/ 1. Бүгінгі сабақта не ұнады? 2. Менің жетістігім 3. Нені жетілдіруім керек?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz