Қан мен тер. қмж

Сыдықова Гүлжамиля

Оңтүстік Қазақстан облысы

Сайрам ауданы

№ 41 М. Оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің

қазақ тілі және әдебиеті мұғалімі

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Ә. Нұрпейісов «Қан мен тер» Сабақтың мақсаты: Ә. Нұрпейісов «Қан мен тер» трилогиясы туралы түсіндіру Енгізілген модуль :Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық комуникациялық технологияларды пайдалану. Сабақтың әдісі:Топқа бөлу. ДЖИГСО әдісі. Мәтінмен жұмыс. Сергіту сәті. Инсерт әдісі. Кері байланыс: Екі жұлдыз бір тілек. Сұрақ жауап тәсілі. Психологиялық дайындық. Күтілетін нәтиже:. «Қан мен тер» трилогиясының мазмұнын түсініп игереді

Сабақ барысы
Уақыт, әдісі
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Ресурстар көрнекі құралдар
Сабақ барысы: I Кіріспе
Уақыт, әдісі: 2минут психолгиялық дайындық
Мұғалімнің іс әрекеті: Жылы жүрек жақсы тілек айту
Оқушының іс әрекеті: Бір біріне жылы сөздер айту
Ресурстар көрнекі құралдар:
Сабақ барысы: II топқа бөлу
Уақыт, әдісі: 5 минут
Мұғалімнің іс әрекеті: Жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөлу
Оқушының іс әрекеті: Жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөлінеді
Ресурстар көрнекі құралдар: суреттер
Сабақ барысы: III үй тапсырмасы
Уақыт, әдісі:

12 минут

Сұрақ жауап тәсілі

Мұғалімнің іс әрекеті:

Үүй тапсырмасын сұрақ жауап әдісі арқылы бір бірінен сұрайды.

«Шырағың сөнбесін» романы туралы түсініктерін айту.

Оқушының іс әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Т. Ахтановтың соңғы шығармасы туралы тусінік айтады.
Ресурстар көрнекі құралдар:
Сабақ барысы: IV Жаңа сабақ
Уақыт, әдісі: 11 мин ДЖИГСО әдісі
Мұғалімнің іс әрекеті:

Ә. Нұрпейісовтің « Қан мен тер»

трилогиясы туралы берілген тақырыпты бөлім бөлімге бөліп оқу.

Оқушының іс әрекеті: Әр топтағы оқушылардың арасынан бір бір оқушы шығып топтағы оқушыларға мәтіннің мазмұнын түсіндіреді.
Ресурстар көрнекі құралдар: Оқулық. Ноутбук.
Сабақ барысы:
Уақыт, әдісі:

3 мин

Сергіту сәті.

Мұғалімнің іс әрекеті: Жаңбыр жауды ойынын ойнау
Оқушының іс әрекеті: Жаңбыр жауды ойынын ойнайды.
Ресурстар көрнекі құралдар:
Сабақ барысы:

Сабақтың рефлекциясы

Қорытындылау

Уақыт, әдісі: Инсерт әдісі
Мұғалімнің іс әрекеті: Мен үшін түсінікті, жартылай түсінікті, мен үшін түсініксіз? деп стикерге жазу.
Оқушының іс әрекеті: Бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбегендерін жазады.
Ресурстар көрнекі құралдар: Стикер, маркер
Сабақ барысы: Үй тапсырмасы
Уақыт, әдісі:
Мұғалімнің іс әрекеті:

Ә. Нұрпейісов «Қан мен тер»

трилогиясын оқу.

Оқушының іс әрекеті:
Ресурстар көрнекі құралдар:
Сабақ барысы:

11 сынып Пәні:қазақ әдебиеті

Сабақтың жағымды жағы:Ынтымақтастық атмосферасы орнады.

Сабақта жіберілген кемшіліктер:ойларын ашып айта алмау

Сабақтың қорытындысы:Уақытты тиімді пайдалану

11-сынып Пәні:қазақ әдебиеті

Сабақтың жағымды жағы:Ойларын жүйелі түрде айта алды

Жіберілген кемшіліктер:_Өзін өзі бағалауда жоғары бағалады

Сабақтың қорытындысы:Сөйлеу мәнері қалыптасты


Ұқсас жұмыстар
Бала мен ойыншық
Жара асқынуларынан сақтандыру
Қан кетудіц түрлері жөне оларға сипаттама
Аяқ терісінің бездері
Қалқанша маңы бездері, тимус және бүйрек үсті бездері
Терінің құрылысы
Тері аурулары. 8 сынып
Көшбасшы мұғалім
Жарақаттық шок белгілері
Әбдіжәміл Нүрпейісов өмірі мен шығармашылығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz