Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Қан мен тер. қмж



[pic]

Сыдықова Гүлжамиля

Оңтүстік Қазақстан облысы
Сайрам ауданы
№ 41 М.Оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің
қазақ тілі және әдебиеті мұғалімі

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер»

Сабақтың мақсаты:
Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» трилогиясы туралы түсіндіру

Енгізілген модуль :Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Оқыту
үшін бағалау және оқуды бағалау.Оқыту мен оқуда ақпараттық комуникациялық
технологияларды пайдалану.

Сабақтың әдісі:Топқа бөлу.ДЖИГСО
әдісі.Мәтінмен жұмыс.Сергіту сәті.Инсерт әдісі. Кері байланыс: Екі жұлдыз
бір тілек.Сұрақ жауап тәсілі.Психологиялық дайындық.

Күтілетін нәтиже:. «Қан мен тер» трилогиясының мазмұнын түсініп
игереді

|Сабақ |Уақыт, әдісі |Мұғалімнің іс әрекеті|Оқушының іс |Ресурстар |
|барысы | | |әрекеті |көрнекі |
| | | | |құралдар |
|I Кіріспе|2минут |Жылы жүрек жақсы тілек|Бір біріне жылы | |
| |психолгиялық |айту |сөздер айту | |
| |дайындық | | | |
|II топқа | 5 минут |Жыл мезгілдеріне |Жыл мезгілдеріне |суреттер |
|бөлу | |байланысты топқа бөлу |байланысты топқа | |
| | | |бөлінеді | |
|III үй |12 минут |Үүй тапсырмасын сұрақ |Оқушылар | |
|тапсырмас|Сұрақ жауап тәсілі|жауап әдісі арқылы бір|сұрақтарға жауап | |
|ы | |бірінен сұрайды. |береді.Т.Ахтановты| |
| | |«Шырағың сөнбесін» |ң соңғы шығармасы | |
| | |романы туралы |туралы тусінік | |
| | |түсініктерін айту. |айтады. | |
|IV Жаңа | 11 мин ДЖИГСО |Ә.Нұрпейісовтің « Қан |Әр топтағы |Оқулық.Ноу|
|сабақ |әдісі |мен тер» |оқушылардың |тбук. |
| | |трилогиясы туралы |арасынан бір бір | |
| | |берілген тақырыпты |оқушы шығып | |
| | |бөлім бөлімге бөліп |топтағы оқушыларға| |
| | |оқу. |мәтіннің мазмұнын | |
| | | |түсіндіреді. | |
| |3 мин |Жаңбыр жауды ойынын | Жаңбыр жауды | |
| |Сергіту сәті. |ойнау |ойынын ойнайды. | |
|Сабақтың |Инсерт әдісі |Мен үшін |Бүгінгі сабақтан |Стикер,мар|
|рефлекция| |түсінікті,жартылай |түсінген,түсінбеге|кер |
|сы | |түсінікті,мен үшін |ндерін жазады. | |
|Қорытынды| |түсініксіз? деп | | |
|лау | |стикерге жазу. | | |
|Үй | |Ә.Нұрпейісов «Қан мен | | |
|тапсырмас| |тер» | | |
|ы | |трилогиясын оқу. | | |
| |
| |
|11 сынып Пәні:қазақ әдебиеті |
|Сабақтың жағымды жағы:Ынтымақтастық атмосферасы орнады. |
|Сабақта жіберілген кемшіліктер:ойларын ашып айта алмау |
|Сабақтың қорытындысы:Уақытты тиімді пайдалану |

11-сынып Пәні:қазақ әдебиеті

Сабақтың жағымды жағы:Ойларын жүйелі түрде айта алды

Жіберілген кемшіліктер:_Өзін өзі бағалауда жоғары бағалады

Сабақтың қорытындысы:Сөйлеу мәнері қалыптасты


Ұқсас жұмыстар
Бала мен ойыншық
Жара асқынуларынан сақтандыру
Қан кетудіц түрлері жөне оларға сипаттама
Қалқанша маңы бездері, тимус және бүйрек үсті бездері
Терінің құрылысы
Көшбасшы мұғалім
Тері аурулары. 8 сынып
Жарақаттық шок белгілері
Әбдіжәміл Нүрпейісов өмірі мен шығармашылығы
Оқушының әрекетің әрекеті
Пәндер