Бастауыш сыныпқа арналған сабақ жоспары: Наурыз өлеңін талдау және М. Дулатов пен С. Сейфуллин шығармаларын салыстыру

Сағындықова Шынар Күлікбайқызы

Қызылорда облысы, Арал ауданы,

Сексеуіл кенті №87 орта мектетің

бастауыш сынып мұғалімі

Сабақтың аты
Наурыз
Сабақтың аты: Сілтеме
Наурыз: Жоспар, оқулық
Сабақтың аты: Жалпы мақсаты
Наурыз:

1. «Наурыз» өлеңінің мазмұнын ашу, табиғаттағы өзгерістер туралы мағлұмат беру.

2. М. Дулатов пен С. Сейфуллин «Наурыз» өлеңдерінің ұқсастықтарын таба білу.

3. Топта өзара бірлесіп, ынтымақтастықта жұмыс жасауға дағдыландыру.

Сабақтың аты: Күтілетін нәтиже
Наурыз:

1. Өлеңнің мазмұнын аша алады.

2. . М. Дулатов пен С. Сейфуллин «Наурыз» өлеңдерінің ұқсастықтарын таба алатын болады.

3. Топта өзара бірлесіп, ынтымақтастықта жұмыс жасауға дағдыланады.

Сабақтың аты: Негізгі идеялар
Наурыз:

Наурыз мезгілі және осы айда болатын табиғат өзгерістері

туралы жырлайды.

Сабақтың аты: Тапсырмалар
Наурыз: Топтық жұмыс. Кеңейтілген тапсырмалар.
Сабақтың аты: Тапсырмалар
Наурыз: Жұптық жұмыс «Кестемен жұмыс»
Сабақтың аты: Тапсырмалар
Наурыз: Жеке жұмыс «Тест тапсырмасы»
Сабақтың аты:

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары : (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І. Ұйымдастыру

1. 1. Топқа бөлу (Көктем, наурыз, сәуір, мамыр 4- топқа бөлінеді, 4минут)

1. 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу .

1. 3. Шаттық шеңбері.

Топтар бір-біріне тілек айтады.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут )

М. Дулатов. Наурыз.

1. Авторға түсінік беру.

2. Өлеңді жатқа айту.

3. Өтілген тақырыпты қорыту.

«Наурыз» эссе оқу.

ІІІ. Сурет арқылы әңгімелеу.

IY. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)

  • Көктем несімен ұнайды?
  • Табиғатта қандай өзгерістер болады?
  • Наурыз айында қандай мерекелер бар?

Y. Жаңа сабақ.

С. Сейфуллин.

Наурыз.

Ребус шешу. , , Р,

Авторға түсінік беру.

Сейфуллин Сәкен (Сәдуақас) (1894 - 1938) - ақиық ақын, жазушы, қоғам және мемлекет қайраткері. Ақмола уезі, Нілді болысында дүниеге келген. Туған жері әкесінің қыстауы Ортаудағы Қарашілік (қазіргі Шет ауданының жері) деп аталып жүр. Ал туысқандары Ә. Ахыбеков, С. Бармұханбетовтердің айтуынша күз айларында, Иманақтауларына жақын жерлердегі Сейфолланың жайлауында (қазіргі Жаңаарқа ауданының жері), қыстауға көшпей тұрғанда туған.

1. Топтық жұмыс. 10 минут .

А. Өлеңді топта оқып, талқылау.

2. Кеңейтілген тапсырмалар.

I топ. Өлең мазмұнына сай сурет салу.

II топ. Өлеңді қара сөзбен әңгімелейді.

III топ. Топтастыру «Көктем»

IY топ. Венн диаграммасы. Екі өлеңдегі ұқсастықты табу.

Шапалақ ұру арқылы бағалау.

VI. Жұптық жұмыс 7 минут

Сызбаны толтыру.

Өлеңде адам кейіпінде бейнеленген табиғат құбылыстарын үлгі бойынша жазу.

Жаз құшақтайды, беттен сүйеді.

Су

Құстар

Мал

(Дайын жауап бойынша «Бағдаршам» арқылы формативті бағалау) .

«Бағдаршам» арқылы бағалау.

4-жасыл

3-қызыл

2-сары

Сергіту сәті. Қызыл өрік. 3 минут

VІ. Жеке жұмыс «Тест тапсырмасын орындау» (10 минут)

1 ) . «Өз елім-өлең төсегім» деген мақал қай шығармада кездеседі?

А) Туған жер. (Қ. Аманжолов)

Ә) Ұшып келем (С. Жиенбаев)

Б) Туған жердің ыстығы-ай. (Қ. Сапарбаев)

В) Елтаңба мен Ту туралы жыр(К. Оразбекұлы)

2) Берілген анықтаманы аяқтап жаз.

«Мінездеу дегеніміз адамның сыртқы келбеті, жүріс-тұрысымен бірге . . . )

3) «Жылқы» әңгімесінің авторы кім?

А) Ш. Құдайбердиев

Ә) М. Дулатов

Б) М. Гумеров

В) С. Мұқанов

4. Жылқы сүтінен жасалған сусынды ата.

А) Айран

Ә) шұбат

Б) қымыз

В) қымыран

5 ) Берілген үзінді қай шығармадан алынғанын анықта.

« - Құлыным, Қайрошым . . . Қайда жоғалып кеттің . . . - деп, әлсіз ғана шыққан дауыс естілді».

А) С. Мұқанов. Жылқы

Ә) М. Қалдыбаев. Үлек

Б) Н. Айтов. Алтын сөз

В) Ғ. Мүсрепов. Ана құшағында

6 ) Тақырыбы бірдей екі шығарманың аты мен авторларын тауып жаз.

7) Анықтаманы аяқта.

«Портрет дегеніміз көркем шығармада кездесетін адамның . . . »

8) Үйден шығып балалар,

«Жаз болды, міне!» десіп тұр. Өлең жолдарының авторы және аталуы.

А) М. Дулатов «Наурыз»

Ә) Ш. Құдайбердіұлы «Еріншек»

Б) Ф. Оңғарсынова «Қанат туралы хикая»

В) С. Сейфуллин «Наурыз»

YII. 1. 1. «Наурыз мерекесі» бейнекөрініс.

1. 2. Наурыз мерекесі туралы ой бөлісу.

YIII. «Автор орындығы» арқылы қорытындылау.

Сабақтың аты: Кейінгі тапсырмалар
Наурыз: «Көктем» сурет салу. .
Сабақтың аты: Кейінгі оқу
Наурыз: Наурыз туралы қосымша ақпарат жинау. Наурыз туралы жырды түсініп оқу.

Ұқсас жұмыстар
Ана тілі сабағы: Сәкен Сейфулиннің Наурыз өлеңін талдау және М. Дулатовпен салыстыру
Бастауыш сыныптарға арналған сабақ жоспары: Сегізінші наурыз күні өлеңін талдау және Денсаулық тәрбиесі
3-сыныпқа арналған әдебиеттік оқу сабағы: М. Дулатовтың Қош келдің Наурыз мәтінін оқу және талдау
3 А сынып әдебиеттік оқу сабағы: С. Сейфуллин Ақсақ киік өлеңін талдау және киікті сипаттауды үйрену
М. Дулатовтың Қош келдің Наурыз шығармасы арқылы көктем мен Наурыз мерекесін оқытуға арналған бастауыш сынып сабақ жоспары
Бастауыш сынып әдебиеті: С. Сейфуллиннің Туған ел өлеңін оқу және талдау
Міржақып Дулатовтың Наурыз өлеңі бойынша бастауыш сыныпқа арналған сабақ жоспары
Ж. Қыдыров пен М. Байділдановтың Ару көктем армысың және Ақ тиін шығармаларын талдауға арналған сабақ жоспары
6 а сыныбына арналған суретшілер шығармаларын талдау сабақ жоспары
М. Жұмабаевтың Шолпы өлеңін талдауға арналған сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz