Тік төртбұрыштың ауданы. 3 сынып

Пәні: Математика Сыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың ауданы
Негізгі дереккөздер: Математика оқулығы, Интертақта, электронды оқулық,
А4 форматты қағаз, ресурстар, маркер, бетшелер, бағалау бетшесі
Жалпы мақсаты: Тік төртбұрыштың ауданын табу ережесімен таныстыру;
Тік төртбұрыштың ауданын табуды үйрету;
Ойлау, сөйлеу, есеп шығара білу қабілеттерін дамыту.
Күтілетін нәтижесі: Тік төртбұрыштың ауданын табу ережесімен танысады;
Тік төртбұрыштың ауданын табуды үйрене отырып, қажетті білім
- білік дағдысын игереді, топ мүшелері өз ойларын ашық айта біледі, білімдерін бағалауға үйренеді.
Негізгі идея: Тік төртбұрыштың ауданын табу
Қосымша тапсырмалар: 1. Ережеге бағыну
2. Әріптестерін бағалау
Оқушы іс - әрекеті,
модульдер
І. Мотивациялық бағдарлау кезеңі
10 - 15 мин.
І. Ұйымдастыру сәті:
1) Психологиялық жағымды ахуал туғызу, оқушылар бір - біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілеу.
2) Топқа бөлу:
- үшбұрыш
- тік төртбұрыш
- шаршы
3) Топ басшысын сайлау,
Бағалау бетшесіне түсінік беру.
Сынып ережесін шығару.
Атмосфералық ынтымақтастық орнайды, бір - біріне сәттілік тілейді
3 топқа бөлінеді
Топ басшысы сайланады.
Ережені қайталау:
- Мұғалімді тыңдау;
- Бірін - бірі тыңдай білу;
- Уақытты үнемдеу;
- Марапаттау
- Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін.
ІІ. Операциялық орындаушылық кезең
15 - 20 мин.
ІІ. Жаңа сабақ:
1) . «Ой қозғау». Ребус шешу:
Тік төртбұрыштың ауданы
2) . Электронды оқулық.
ІІІ. Оқулықпен жұмыс:
Жақсы, олай болса бүгінгі сабағымызды ауызша есептеуден бастайық. ( . . . слайд)
№1 тапсырма:
Тік төртбұрышта неше шаршы бар?
- Неше қатар бар?
- Неше баған бар?
- Қалай тез есептеуге болады?
Ережемен жұмыс:
Тік төртбұрыштың ауданы бірдей бірлікпен алынған оның ұзындығының еніне көбейтіндісіне тең.
№2. Кесте бойынша есеп құрастыр және оны шығар.
№3.
Әр топқа ресурс таратылады.
«Жұптасайық, топтасайық!»
І топ: №4,
ІІ топ: №5
ІІІ топ: қосымша тапсырма
Ойыншық жүк машинасының алдыңғы әйнегінің ұзындығы 3 см, ені 2 см. Ауданы неге тең?
Ребус шешеді:
Тік төртбұрыштың ауданы
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс - тәсілдер. Диалог (сұрақ - жауап)
- 5 қатар
- 4 баған
- 4 * 5 = 20см2
Ереже:
Топтық жұмыс
Тік төртбұрыштың
№2. Ұзындығы ені ауданы
І топ: 9 см 3 см ?
ІІ топ: ? 4 см 28кв. см
ІІІ топ: 10 см ? 30кв. см
(ауызша) Өрнектердің мәнін тауып, киізден жасалған кілемнің атын біледі.
Сырмақ - киізден жасалған қазақы төсеніш.
Талантты және дарынды балалар
Жұптық, топтық жұмыс
І топ: №4 тапсырма
Шешуі:
Тұскиіз, түскиіз-бөлме қабырғасын сәндеуге арналған қазақ халқының ұлттық жиһазы.
Ұзындығы - 4 м,
Ені - одан ↑ 2 м қысқа Ауданы - ?
4 м - 2 м = 2 м.
4 м ⋅ 2 м = 8 м 2
Жауабы: 8м 2
ІҮ. Сергіту сәті:
«Кім жылдам?»
№3 Амалдарды орында.
№6. «Ұшақ» ойыны
Теңдеу құру арқылы есепті шығару.
ІІ топ: Шешуі: 6 м ⋅ 5 м = 30 м 2
30 м 2 : 3 = 10 м 2
30 м 2 - 10 м 2 = 20 м 2 .
Жауабы: 20 м 2 .
ІІІ топ: Ұзындығы - 3 см
Ені - 2 см
Ауданы - ?
Ш: 3 см * 2 см = 6 кв. см Ж: 6 кв. См
Жас ерекшеліктерін ескеру
Сергиді, тынығады
І топ: 24 4 + 6 * 3 = 24 4*4 8+50 =52
ІІ топ: 35 5 + 8*2=23 3*8 + 160-80=104
ІІІ топ: 9*5 -27 3=36 4*8 +20+100=152
Оқушылар қағаздан ұшақ жасап, бір- біріне ұшыру арқылы жұмыстарын тексереді:
30 х = 6
х = 30 6
х = 5
30 5 = 6
ІІІ. Рефлексиялық қорытындылау кезеңі
10 - 15 мин.
№9. Қалдықпен бөлу дұрыс орындалған ба? Тексер:
№10 «Ойланайық, табайық!»
Суретке қарап жылқы, қасқыр, маймыл орта есеппен неше жыл өмір сүретіні туралы айту.
Ү. Бекіту: Тест орындау.
1. Егер тіктөртбұрыштың ұзындығы 4 см, ал ені 2 см болса, оның ауданы неше см 2 болады?
А) 6 см 2 б) 8 см 2 в) 10 см 2
2. Егер шаршының қабырғасы 3 см болса, оның ауданы неше см 2 болады?
А) 6 см 2 в) 7 см 2 с) 9 см 2
3. Егер тіктөртбұрыштың ауданы 15 см 2 болса, ал ұзындығы 5 см болса, оның ені неше см болады?
А) 3 см в) 5 см с) 4 см
4. Егер тіктөртбұрыштың ауданы 12 см 2 , ал ені 3 см болса, оның ұзындығы неше см болады?
А) 4 см в) 6 см с) 2 см
5. Аудан бірлігін көрсет.
А) дм в) см 2 с) м
Үш топ бөліп алып, тексереді. Тексеру жолын түсіндіреді.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқушылар суретке қарап сыни тұрғыдан ойланады, төз ойларын айтады.
Оқушылар бүгінгі сабақты қалай меңгергендігін тест орындау арқылы біледі.
1 - б
2 - с
3 - а
4 - а
5 - в
Бір - бірін тексереді.
ҮІ. Кері байланыс:
«Екі жұлдыз, бір тілек»
№6 (2) барлығы орындайды.
№7. І топ: 1 - баған
ІІ топ: 2 - баған
ІІІ топ: 3 - баған.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz