Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Тік төртбұрыштың ауданы. 3 сынып

Пәні: Математика Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың ауданы

Негізгі дереккөздер: Математика оқулығы, Интертақта, электронды оқулық,
А4 форматты қағаз, ресурстар, маркер, бетшелер, бағалау бетшесі

Жалпы мақсаты: Тік төртбұрыштың ауданын табу ережесімен таныстыру;
Тік төртбұрыштың ауданын табуды үйрету;
Ойлау, сөйлеу, есеп шығара білу қабілеттерін дамыту.

Күтілетін нәтижесі: Тік төртбұрыштың ауданын табу ережесімен танысады;
Тік төртбұрыштың ауданын табуды үйрене отырып, қажетті білім
- білік дағдысын игереді, топ мүшелері өз ойларын ашық айта біледі, білімдерін бағалауға үйренеді.

Негізгі идея: Тік төртбұрыштың ауданын табу

Қосымша тапсырмалар: 1. Ережеге бағыну
2. Әріптестерін бағалау


Жүргізілетін жұмыстар

Кезеңдері

Мұғалім іс - әрекеті
Оқушы іс - әрекеті,
модульдер
І. Мотивациялық бағдарлау кезеңі

10 - 15 мин.

І. Ұйымдастыру сәті:
1) Психологиялық жағымды ахуал туғызу, оқушылар бір - біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілеу.

2) Топқа бөлу:
- үшбұрыш
- тік төртбұрыш
- шаршы

3) Топ басшысын сайлау,
Бағалау бетшесіне түсінік беру.

Сынып ережесін шығару.




Атмосфералық ынтымақтастық орнайды, бір - біріне сәттілік тілейді


3 топқа бөлінеді


Топ басшысы сайланады.

Ережені қайталау:
* Мұғалімді тыңдау;
* Бірін - бірі тыңдай білу;
* Уақытты үнемдеу;
* Марапаттау
* Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін.
ІІ. Операциялық орындаушылық кезең

15 - 20 мин.

ІІ. Жаңа сабақ:
1). <<Ой қозғау>>. Ребус шешу:

Тік төртбұрыштың ауданы
2). Электронды оқулық.
ІІІ. Оқулықпен жұмыс:
Жақсы, олай болса бүгінгі сабағымызды ауызша есептеуден бастайық. (....слайд)
№1 тапсырма:
Тік төртбұрышта неше шаршы бар?
* Неше қатар бар?
* Неше баған бар?
* Қалай тез есептеуге болады?

Ережемен жұмыс:
Тік төртбұрыштың ауданы бірдей бірлікпен алынған оның ұзындығының еніне көбейтіндісіне тең.

№2. Кесте бойынша есеп құрастыр және оны шығар.

№3.
Әр топқа ресурс таратылады.
-2032088265

<<Жұптасайық, топтасайық!>>
І топ: №4,
ІІ топ: №5
ІІІ топ: қосымша тапсырма
Ойыншық жүк машинасының алдыңғы әйнегінің ұзындығы 3 см, ені 2 см. Ауданы неге тең?



Ребус шешеді:
Тік төртбұрыштың ауданы





Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс - тәсілдер. Диалог (сұрақ - жауап)
* 5 қатар
* 4 баған
* 4 * 5 = 20см[2]


Ереже:
455930-1270

Топтық жұмыс

Тік төртбұрыштың
№2. Ұзындығы ені ауданы
І топ: 9 см 3 см ?
ІІ топ: ? 4 см 28кв.см
ІІІ топ: 10 см ? 30кв.см

(ауызша) Өрнектердің мәнін тауып, киізден жасалған кілемнің атын біледі.
Сырмақ - киізден жасалған қазақы төсеніш.


Талантты және дарынды балалар
Жұптық, топтық жұмыс
І топ: №4 тапсырма
Шешуі:

Ұзындығы - 4 м,
Ені - одан 2 м қысқа Ауданы - ?
4 м - 2 м = 2 м.
4 м 2 м = 8 м2
Жауабы: 8м2
Тұскиіз,түскиіз-бөлме қабырғасын сәндеуге арналған қазақ халқының ұлттық жиһазы.

-28067005527040-28067005527040


ІҮ. Сергіту сәті:

<<Кім жылдам?>>
№3 Амалдарды орында.

№6. <<Ұшақ>> ойыны
Теңдеу құру арқылы есепті шығару.

ІІ топ: Шешуі: 6 м 5 м = 30 м2
30 м2 : 3 = 10 м2
30 м2 - 10 м2 = 20 м2.
Жауабы: 20 м2.
ІІІ топ: Ұзындығы - 3 см
Ені - 2 см
Ауданы - ?
Ш: 3 см * 2 см = 6 кв.см Ж: 6 кв. См

Жас ерекшеліктерін ескеру
Сергиді, тынығады


І топ: 24 /4 + 6 * 3 = 24 4*4 /8+50 =52

ІІ топ: 35/5 + 8*2=23 3*8 + 160-80=104

ІІІ топ:9*5 -27/ 3=36 4*8 +20+100=152

Оқушылар қағаздан ұшақ жасап, бір- біріне ұшыру арқылы жұмыстарын тексереді:
30 / х = 6
х = 30 / 6
х = 5
30 /5 = 6
ІІІ. Рефлексиялық қорытындылау кезеңі

10 - 15 мин.

№9. Қалдықпен бөлу дұрыс орындалған ба? Тексер:

№10 <<Ойланайық, табайық!>>
Суретке қарап жылқы, қасқыр, маймыл орта есеппен неше жыл өмір сүретіні туралы айту.

Ү. Бекіту: Тест орындау.

1.Егер тіктөртбұрыштың ұзындығы 4 см ,ал ені 2 см болса, оның ауданы неше см2 болады?
А) 6 см2 б) 8 см2 в) 10 см2
2.Егер шаршының қабырғасы 3 см болса, оның ауданы неше см2 болады?
А) 6 см2 в)7 см2 с) 9 см2
3.Егер тіктөртбұрыштың ауданы 15 см2 болса, ал ұзындығы 5 см болса, оның ені неше см болады?
А) 3 см в) 5 см с) 4 см
4.Егер тіктөртбұрыштың ауданы 12 см2, ал ені 3 см болса, оның ұзындығы неше см болады?
А) 4 см в) 6 см с) 2 см
5.Аудан бірлігін көрсет.
А) дм в) см2 с) м



Үш топ бөліп алып, тексереді. Тексеру жолын түсіндіреді.


Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқушылар суретке қарап сыни тұрғыдан ойланады, төз ойларын айтады.





Оқушылар бүгінгі сабақты қалай меңгергендігін тест орындау арқылы біледі.
1 - б
2 - с
3 - а
4 - а
5 - в
Бір - бірін тексереді.

ҮІ. Кері байланыс:
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс береді


ҮІІ. Бағалау
Өзін - өзі бағалайды, топ басшысы бағалайды.

ҮІІІ. Үйге тапсырма: №6 (2) № 7
№6 (2) барлығы орындайды.
№7. І топ: 1 - баған
ІІ топ: 2 - баған
ІІІ топ: 3 - баған.



Ұқсас жұмыстар
Тіктөртбұрыштың ұзындығы
Тіктөртбұрыш және шаршының ауданы. санның квадраты. 3- сынып
Үлестер мен бөлшектер. бастауыш сыныптарына
Математика 3 кл. кайталау. ашык сабак
Тіктөртбұрыштың ауданын табуға есептер шығару
Тік бұрышты параллелепипед пен кубтың көлемін салыстыр
Геометрия, "хан тәңіріне саяхат", 8-сынып
Бұрыштар, олардың түрлері тақырыбына қайталау сабағы, 5 сынып
Тақырып Параллелограмның ауданы
Тік төртбұрыштың қасиеттері
Пәндер