Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тәрбиенің тамаша мектебі - отбасы
Тақырыбы: Тәрбиенің тамаша мектебі - отбасы
Мақсаты: Оқушыларға адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды ажырата отырып, әдептілікті бойына дарыту; бала тәрбиесінде ата - ананың алатын орны ерекше екенін түсіндіру; мектеп пен отбасы қарым - қатынасын нығайту, татулыққа, бауырмалдыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды ажырата біледі, ата - ана орны ерекше екенін түсінеді, мектеп пен отбасы қарым - қатынасын нығайтып, жеке тұлға ретінде қалыптасуына ықпал жасайды.
Деректер: плакаттар, суреттер, интерактивті тақта, А3 - фарматты қағаз, маркер, желім, шаңырақ, кереге т.б.
Сабақтың барысы:
Психологиялық ахуал:
(Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы орнайды.)
Оқушылар шеңбер құрып, хормен айтады:
Кім үлкенді сыйласа,
Кім үлкенді тыңдаса,
Үлкен болған кезінде,
Сыйлы болмақ өзі де.
Топқа бөлу: (мұғалім оқушыларға мақал - мәтел жазылған бетшелер таратады.
Оқушылар сол мақал - мәтелдер бойынша 3 топқа бөлінеді. Тақырыпты өздері табады)
І топ: Балам-балым,
баланың баласы -жаным.
Балалы үйдің ұрлығы жатпас.
Бала қадірін балалы болғанда білерсің.
Бала - бауыр етің.
Бала, баланың ісі шала.
ІІ топ: Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер.
Атасын сыйлаған абыройға бөленер.
Ата - баланың қорғаны.
Атаға баланың алалығы жоқ.
Атасы мылтық атқанның баласы оқ жонар.
ІІІ топ: (Аналар туралы төрт мақал)
Мұғалім сөзі:
Құрметті ұстаздар, тәрбиешілер, оқушылар бүгін Сіздер <<Тәрбиенің тамаша мектебі -
отбасы>> атты тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер!
Отбасы - мемлекеттің негізгі буыны. Отбасы болашақ ұрпақ бойына адамзаттық құндылықтарды және ұлттық рухани байлықты сіңіретін тәрбие ошағы. Жеке адамның бойындағы ар - ұяты, ой - өрісі, әдептілігі мен мәдениеттілігі отбасынан бастау алады. Сондықтан отбасы тәрбиесі бірінші орында тұруы тиіс.
Тәрбие - отбасынан басталады. Болашақ ұрпақтың еліне, Отанына деген сүйіспеншілігі алдымен жанұяда ата - ананың ықпалымен қалыптасады. Отбасының екі тірегі бар. Олар - әлпештеген әке мен аялаған ана деп айтуға болады. Ата - ананы сыйлау, ата - бабаны, елді, ұстазды - өмірді құрметтеу деген сөз. Балаға білім мен тәрбие беретін басты тұлға ұстаз болса, оны жалғастырушысы, демеушісі - тағы да ата-ана.
І. Көрініс:
Жақсы, олай болса көрініс тамашалайық. <<Ана жүрегі қашанда дархан ғой, шіркін!>>
Оқушылар жауабы тыңдалады...
ІІ. <<Ертегі терапия>> сайысы. Әрбір топқа сөздер жиынтығы беріледі. Осы сөздерді пайдалана отырып әңгіме құрастырады.
І топ: Әсел, сабақ, ренжіді, апай, дала, кешірім, дайындалмады, ескерту жасады.
ІІ топ: Тұрар әжей, дүкен, көмектесті, алғыс, тәрбие, Марат.
ІІІ топ: Батырбек ағай, үлкенді сыйлау, үздік оқушы, спорт, интернат, үйіміз.
Ән:......................................................................................................................................
ІІІ. <<Жағдаяттық сұрақтар>> Құпия хаттарға жауап беру.
І топ: Құрметті достар!
Менің көршімнің бір баласы бар. Өзі өтірікші,көзбе - көз өтірік айта қояды. Маған күнде келіп ойнағысы келеді. Мен онымен дос болып бірге ойнайынба?
ІІ топ: Құрметті достар!
Менің бір досым бар. Өзі мақтаншақ. Ойнап жүргенде өтіп бара жатқан үлкен кісілерді, ағай-апайларды артында жүріп мазақ етеді. Мен онысын ұнатпаймын. Бірақ ойынды жақсы ойнайды. Мен осы баламен дос болайын ба, айтыңдаршы, достар!
ІІІ топ: Құрметті достар!
Партада менімен бірге бір бала отырады. Ойнап-ойнап, тапсырмасын орындамай, жазбай келеді. Мұғалім сұрағанда қысылады. Тапсырманы менің дәптерімнен көшіріп алады. Мен бермесем <<сен сараңсың>> дейді. Мен не істеуім керек? (жауаптарын тыңдау)
ІҮ. Келесі кезекте көріністі тамашалайық: <<Қарттар үйі>>
Ү. Постер қорғау:
І топ: Қыздар тәрбиесі
ІІ топ Ұлдар тәрбиесі
ІІІ топ: Ата - әжелеріміздің ұлағатты сөздері
Ән:.....................................................................................................................................................
Қорытынды:
С.Нұрниязұлы атындағы мектеп - интернат
Тақырыбы: Тәрбиенің тамаша мектебі - отбасы
Өткізген: Досыбай Назира
* Жыңғылды -
Мақсаты: Оқушыларға адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды ажырата отырып, әдептілікті бойына дарыту; бала тәрбиесінде ата - ананың алатын орны ерекше екенін түсіндіру; мектеп пен отбасы қарым - қатынасын нығайту, татулыққа, бауырмалдыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды ажырата біледі, ата - ана орны ерекше екенін түсінеді, мектеп пен отбасы қарым - қатынасын нығайтып, жеке тұлға ретінде қалыптасуына ықпал жасайды.
Деректер: плакаттар, суреттер, интерактивті тақта, А3 - фарматты қағаз, маркер, желім, шаңырақ, кереге т.б.
Сабақтың барысы:
Психологиялық ахуал:
(Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы орнайды.)
Оқушылар шеңбер құрып, хормен айтады:
Кім үлкенді сыйласа,
Кім үлкенді тыңдаса,
Үлкен болған кезінде,
Сыйлы болмақ өзі де.
Топқа бөлу: (мұғалім оқушыларға мақал - мәтел жазылған бетшелер таратады.
Оқушылар сол мақал - мәтелдер бойынша 3 топқа бөлінеді. Тақырыпты өздері табады)
І топ: Балам-балым,
баланың баласы -жаным.
Балалы үйдің ұрлығы жатпас.
Бала қадірін балалы болғанда білерсің.
Бала - бауыр етің.
Бала, баланың ісі шала.
ІІ топ: Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер.
Атасын сыйлаған абыройға бөленер.
Ата - баланың қорғаны.
Атаға баланың алалығы жоқ.
Атасы мылтық атқанның баласы оқ жонар.
ІІІ топ: (Аналар туралы төрт мақал)
Мұғалім сөзі:
Құрметті ұстаздар, тәрбиешілер, оқушылар бүгін Сіздер <<Тәрбиенің тамаша мектебі -
отбасы>> атты тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер!
Отбасы - мемлекеттің негізгі буыны. Отбасы болашақ ұрпақ бойына адамзаттық құндылықтарды және ұлттық рухани байлықты сіңіретін тәрбие ошағы. Жеке адамның бойындағы ар - ұяты, ой - өрісі, әдептілігі мен мәдениеттілігі отбасынан бастау алады. Сондықтан отбасы тәрбиесі бірінші орында тұруы тиіс.
Тәрбие - отбасынан басталады. Болашақ ұрпақтың еліне, Отанына деген сүйіспеншілігі алдымен жанұяда ата - ананың ықпалымен қалыптасады. Отбасының екі тірегі бар. Олар - әлпештеген әке мен аялаған ана деп айтуға болады. Ата - ананы сыйлау, ата - бабаны, елді, ұстазды - өмірді құрметтеу деген сөз. Балаға білім мен тәрбие беретін басты тұлға ұстаз болса, оны жалғастырушысы, демеушісі - тағы да ата-ана.
І. Көрініс:
Жақсы, олай болса көрініс тамашалайық. <<Ана жүрегі қашанда дархан ғой, шіркін!>>
Оқушылар жауабы тыңдалады...
ІІ. <<Ертегі терапия>> сайысы. Әрбір топқа сөздер жиынтығы беріледі. Осы сөздерді пайдалана отырып әңгіме құрастырады.
І топ: Әсел, сабақ, ренжіді, апай, дала, кешірім, дайындалмады, ескерту жасады.
ІІ топ: Тұрар әжей, дүкен, көмектесті, алғыс, тәрбие, Марат.
ІІІ топ: Батырбек ағай, үлкенді сыйлау, үздік оқушы, спорт, интернат, үйіміз.
Ән:......................................................................................................................................
ІІІ. <<Жағдаяттық сұрақтар>> Құпия хаттарға жауап беру.
І топ: Құрметті достар!
Менің көршімнің бір баласы бар. Өзі өтірікші,көзбе - көз өтірік айта қояды. Маған күнде келіп ойнағысы келеді. Мен онымен дос болып бірге ойнайынба?
ІІ топ: Құрметті достар!
Менің бір досым бар. Өзі мақтаншақ. Ойнап жүргенде өтіп бара жатқан үлкен кісілерді, ағай-апайларды артында жүріп мазақ етеді. Мен онысын ұнатпаймын. Бірақ ойынды жақсы ойнайды. Мен осы баламен дос болайын ба, айтыңдаршы, достар!
ІІІ топ: Құрметті достар!
Партада менімен бірге бір бала отырады. Ойнап-ойнап, тапсырмасын орындамай, жазбай келеді. Мұғалім сұрағанда қысылады. Тапсырманы менің дәптерімнен көшіріп алады. Мен бермесем <<сен сараңсың>> дейді. Мен не істеуім керек? (жауаптарын тыңдау)
ІҮ. Келесі кезекте көріністі тамашалайық: <<Қарттар үйі>>
Ү. Постер қорғау:
І топ: Қыздар тәрбиесі
ІІ топ Ұлдар тәрбиесі
ІІІ топ: Ата - әжелеріміздің ұлағатты сөздері
Ән:.....................................................................................................................................................
Қорытынды:
С.Нұрниязұлы атындағы мектеп - интернат
Тақырыбы: Тәрбиенің тамаша мектебі - отбасы
Өткізген: Досыбай Назира
* Жыңғылды -
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz