Сипаттау мәтіні

Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы

№9 жалпы білім беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі:

Асамадинова Гүлжан Ерғалиқызы

Күні: 26. 09. 2014
Қазақ тілі
5 - күн, 2 - сабақ

4 - сынып

Күні: 26. 09. 2014: Сабақтың тақырыбы:
Қазақ тілі: Сипаттау мәтіні. 17 - 21 - жаттығулар. (2 - сағат)
Күні: 26. 09. 2014: Жалпы мақсат:
Қазақ тілі: Берілген тапсырманы сыни тұрғыдан ойлап орындауын қадағалау. Сипаттау мәтіні туралы ұғымдарын тереңдету, сипаттаудың не үшін қажет екенін аңғарту. Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара салыстырып сипаттай білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеу тілін, ақыл-ойын дамыту. Сипаттау мәтінін қолданып, жаттығуларды орындайды, мәтін түрлерін бір - бірінен ажыратады. Топтық жұмыстарда дәлелдеуде ізденеді, түсінгені мен есте сақтағанын жазады.
Күні: 26. 09. 2014: Сілтеме:
Қазақ тілі:

Жалпы білім беретін мектептің 4 - сыныбына арналған

«Қазақ тілі» оқулығы Алматы «Атамұра» 2011жыл

Күні: 26. 09. 2014: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Қазақ тілі: Сипаттау мәтінін игеру кезінде кездесетін кедергілер мен мәселелерді шешуде ойлау үдерісі жүзеге асады. Балалар бір - бірін оқыта отырып, тексереді. Татулыққа, есте сақтауға үйренеді.
Күні: 26. 09. 2014: Негізгі идеялар:
Қазақ тілі: Сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді. Ынтымақтаса жұмыс істеуге дағдыланады. Өз бетімен білімді меңгереді.
Күні: 26. 09. 2014: Сабақта қолданылатын материалдар:
Қазақ тілі:

1. А-3, А-4 парақтары. 2. Стикерлер. 3. Желім

4. Оқулық. и 5. Маркерлер, қаламдар

Күні: 26. 09. 2014: Оқыту әдістері:
Қазақ тілі:

Жаңа әдістер, СТО, АКТ, СКТ,

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

5 - күн, 2 - сабақ:

1. Диалог

2. Топтық жұмыс

Күні: 26. 09. 2014: Дерек көздері:
Қазақ тілі: Оқулық және ғаламтор материалдары
Күні: 26. 09. 2014: Тапсырмалар:
Қазақ тілі: Жеке, жұптық, топтық жұмыстарды орындайды.

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Сабақ бөлімдері мен уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ бөлімдері мен уақыты: 3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Психологиялық дайындық.

2. Төмендегі тәсіл арқылы топқа бөлу: А. Байтұрсынұлы «Бұл қай кезде болады?»

-Күн ұзарып, қар еріп,

Су сайларға толады.

Бұл қай кезде болады? (Көктем)

-Күндер ысып, шөп пісіп,

Ел пішенін орады.

Бұл қай кезде болады? (Жаз)

-Жауын -жаңбыр, жер сабыр,

Шөп, жапырақ солады.

Бұл қай кезде болады? (Күз)

-Суда мұз бар, жерде қар,

Боран борап соғады.

Бұл қай кезде болады? (Қыс)

Сұрақ: Жұмбақтар жасырылғанда мәтіннің қай түрін кездестірдіңдер?

2. Әр топтың топ басшысын сайлату.

3. Топтық жұмыстағы ережесін еске түсіру.

Оқушының іс-әрекеті:

1. Оқушылар мұғалімнің айтқанын орындап,

өздері таңдаған сан бойынша 3 топқа бөлінеді. Топ басшыларын өздерінің арасынан сайлайды.

Топ ережесін еске түсіреді.

Топ басшысы бағалау парағымен танысады.

Сабақ бөлімдері мен уақыты: ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
Сабақ бөлімдері мен уақыты: Топтық жұмыс. 2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Сипаттау мәтіні ережесін сұрау.

2. Үйге берілген тапсырманы пысықтау мақсатында 16-жаттығуды орындаған оқушылар

Веен диаграммасы бойынша Қарлығаш пен Сауысқанды салыстыра сипаттайды.

Оқушының іс-әрекеті: Топ мүшелері бірге талдап, жұмыстанады, тапсырма орындалған соң, дәлелдеу дауысталып оқылады.
Сабақ бөлімдері мен уақыты: ІІІ. Жаңа сабақ
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
Сабақ бөлімдері мен уақыты:

Қызығушылықты ояту.

Мағынаны ашу.

Дәптермен жұмыс.

Постер құру.

Сергіту сәті.

Тақтамен жұмыс.

Топтық жұмыс.

Ой қозғау

Мұғалімнің іс-әрекеті:

- Қарлығаштың құйрығы неге айыр? мультфильмін тамашалау.

- Суреттегі құстар кейпіне енеді. Мысалы:

- Мен қарлығашпын. Мен адамның досымын, . . .

- Мен сауысқанмын. Мен өте сақ құспын. Өреден құрт ұрлаймын, . . .

Ауызша жұмыс. 17-жаттығу орындалып, байланысы анықталады. Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқып, мәтіннің қай түрі екенін анықтайды. Қайың мен қарағайды салыстырып сипаттайды.

Көркем жазу: Ққ Қайың Қарағай

18 - жаттығу.

Мәтінді түсініп оқы. Шөптегі шық.

  • Бұл мәтіннің қай түріне жатады?
  • Сипаттау мәтіні не үшін қажет?
  • Мәтінен түсінгеніңді суретпен бейнелеп постер құр. Әңгімеле.

Әңгімелеу мәтінінің сұрағын айтсам 1-топ 1 рет, Сипаттау мәтінінің сұрағын айтсам 2-топ 2 рет, Пайымдау мәтінінің сұрағын айтсам 3-топ 3 рет қол соғу.

19-жаттығу. Есте сақтау қабілеттерін тексеру.

Өлеңді мәнерлеп оқып, екінші шумағын жатқа жазу.

Суретке қарап, өлең мәтініндегі сипаттауларды қатыстырып, Бұлан мен Құланға сипаттау мәтінін құрастыру.

-Есек емес, Жылқы емес,

Екеуінің ұқсастығы, Береді тұрқы елес.

-Тұрқы, түрі

Жылқы тектес жалы бар,

Шөп жеп түрлі,

Түзде өскен жануар.

21 - жаттығу. Оқушылар суреттегі заттарға жұмбақ құрастырады.

1) Қабат - қабат қатталған,

Асыл сөзбен апталған.

Парағы бар сөйлейтін,

Ол қазына өлмейтін. (Кітап)

2) Үш тілі тақылдап, Жаңылмайтын ақылды - ақ.

(Сағат)

3) Бұрсаң тетігін, Соғады жүрегі.

Өлшемін күн мен түн, Әркім - ақ біледі. (Сағат)

4) Шертсең көк жолақ сыртынан,

Піссе үн шықпас ұртынан.

Шикі болса, сымпылдап,

-Тиме; - дейді тақылдап. (Қарбыз)

Қорытындылау.

Бес жолды өлең стратегиясы.

1-топ: Кітап; 2 - топ: Сағат; 3 - топ: Қарбыз;

4 - топ: сарапшы (үш топтың жауаптарын толықтырады)

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар көркем жазуды орындайды.

Мұғалім түсіндірмесін


Ұқсас жұмыстар
Сипаттау мәтіні. 4-сынып
Тақырып - Сипаттау мәтіні
Мәтінді тілдік талдау
Мәтін түрлері. Сипаттау мәтіні
Мәтіннің түрі
Сөйлемнің түрлерін қайталату
Мәтіннің құрылымы, түрлері. жоспар
Сөйлем. 3 сынып
Күләш Ахметова. Астана
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар 3 - сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz