Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Сипаттау мәтіні


[pic]

Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы
№9 жалпы білім беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі:
Асамадинова Гүлжан Ерғалиқызы

|Күні: 26.09.2014 |Қазақ тілі | 5 – күн, 2 - сабақ |4 - сынып |
|Сабақтың тақырыбы: |Сипаттау мәтіні. 17 – 21 – жаттығулар. (2 – сағат) |
|Жалпы мақсат: |Берілген тапсырманы сыни тұрғыдан ойлап орындауын |
| |қадағалау. Сипаттау мәтіні туралы ұғымдарын тереңдету, |
| |сипаттаудың не үшін қажет екенін аңғарту. Оқушыларды заттарды |
| |нақты белгілеріне қарай өзара салыстырып сипаттай білуге |
| |үйрету. Байланыстырып сөйлеу тілін,ақыл-ойын дамыту.Сипаттау |
| |мәтінін қолданып, жаттығуларды орындайды, мәтін түрлерін бір – |
| |бірінен ажыратады. Топтық жұмыстарда дәлелдеуде ізденеді, |
| |түсінгені мен есте сақтағанын жазады. |
|Сілтеме: |Жалпы білім беретін мектептің 4 – сыныбына арналған |
| |«Қазақ тілі» оқулығы Алматы «Атамұра» 2011жыл |
|Оқушылар үшін оқу |Сипаттау мәтінін игеру кезінде кездесетін кедергілер мен |
|нәтижелері: |мәселелерді шешуде ойлау үдерісі жүзеге асады. Балалар бір – |
| |бірін оқыта отырып, тексереді. Татулыққа, есте сақтауға |
| |үйренеді. |
|Негізгі идеялар: |Сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді. Ынтымақтаса жұмыс істеуге |
| |дағдыланады. Өз бетімен білімді меңгереді. |
|Сабақта қолданылатын |1.А-3, А-4 парақтары. 2.Стикерлер. 3. Желім |
|материалдар: |4.Оқулық.и 5. Маркерлер, қаламдар |
|Оқыту әдістері: |Жаңа әдістер, СТО, АКТ, СКТ, |1. Диалог |
| |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |2. Топтық жұмыс |
|Дерек көздері: |Оқулық және ғаламтор материалдары |
|Тапсырмалар: | Жеке, жұптық, топтық жұмыстарды орындайды. |

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|Сабақ бөлімдері мен |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|уақыты | | |
| 3 минут |1. Психологиялық дайындық. |1.Оқушылар мұғалімнің |
| |2.Төмендегі тәсіл арқылы топқа бөлу: |айтқанын орындап, |
| |А.Байтұрсынұлы «Бұл қай кезде болады?» |өздері таңдаған сан |
| |-Күн ұзарып, қар еріп, |бойынша 3 топқа |
| |Су сайларға толады. |бөлінеді. Топ |
| |Бұл қай кезде болады? (Көктем) |басшыларын өздерінің |
| |-Күндер ысып, шөп пісіп, |арасынан сайлайды. |
| |Ел пішенін орады. |Топ ережесін еске |
| |Бұл қай кезде болады? (Жаз) |түсіреді. |
| |-Жауын -жаңбыр, жер сабыр, |Топ басшысы бағалау |
| |Шөп, жапырақ солады. |парағымен танысады. |
| |Бұл қай кезде болады? (Күз) | |
| |-Суда мұз бар, жерде қар, | |
| |Боран борап соғады. | |
| |Бұл қай кезде болады? (Қыс) | |
| |Сұрақ: Жұмбақтар жасырылғанда мәтіннің | |
| |қай түрін кездестірдіңдер? | |
| |2. Әр топтың топ басшысын сайлату. | |
| |3. Топтық жұмыстағы ережесін еске | |
| |түсіру. | |
|ІІ. Үй тапсырмасын |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|сұрау | | |
|Топтық жұмыс. 2 минут |1. Сипаттау мәтіні ережесін сұрау. |Топ мүшелері бірге |
| |2. Үйге берілген тапсырманы пысықтау |талдап, жұмыстанады, |
| |мақсатында 16-жаттығуды орындаған |тапсырма орындалған |
| |оқушылар |соң, дәлелдеу |
| |Веен диаграммасы бойынша Қарлығаш пен |дауысталып оқылады. |
| |Сауысқанды салыстыра сипаттайды. | |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Қызығушылықты ояту. |- Қарлығаштың құйрығы неге айыр? |Оқушылар көркем жазуды |
| |мультфильмін тамашалау. |орындайды. |
| |- Суреттегі құстар кейпіне енеді. |Мұғалім түсіндірмесін |
| |Мысалы: |тыңдайды. |
| |- Мен қарлығашпын. Мен адамның | |
| |досымын,... | |
|Мағынаны ашу. |- Мен сауысқанмын. Мен өте сақ құспын. | |
| |Өреден құрт ұрлаймын,... |Зеректік танытып, |
| |Ауызша жұмыс. 17-жаттығу орындалып, |мәтіндерді ажырат |
| |байланысы анықталады.Оқушылар өлеңді |біледі. |
| |мәнерлеп оқып, мәтіннің қай түрі екенін | |
|Дәптермен жұмыс. |анықтайды. Қайың мен қарағайды |Есте сақтау қабілеттері|
|Постер құру. |салыстырып сипаттайды. |тексеріледі. |
| |Көркем жазу: Ққ Қайың Қарағай | |
| |18 - жаттығу. |Сөздік қоры, сауатты |
| |Мәтінді түсініп оқы. Шөптегі шық. |жазуы қадағаланады. |
| |Бұл мәтіннің қай түріне жатады? | |
| |Сипаттау мәтіні не үшін қажет? | |
|Сергіту сәті. |Мәтінен түсінгеніңді суретпен бейнелеп | |
| |постер құр. Әңгімеле. |Тіл байлығы, ауыз |
| |Әңгімелеу мәтінінің сұрағын айтсам 1-топ|әдебиетіне қызығушылығы|
| |1 рет, Сипаттау мәтінінің сұрағын айтсам|артады. |
|Тақтамен жұмыс. |2-топ 2 рет, Пайымдау мәтінінің сұрағын |Заттарды сипаттай |
| |айтсам 3-топ 3 рет қол соғу. |отырып, жұмбақ |
| |19-жаттығу. Есте сақтау қабілеттерін |құрастыруға |
| |тексеру. |дағдыланады, өлең |
| |Өлеңді мәнерлеп оқып, екінші шумағын |ұйқастаруға бейімділігі|
| |жатқа жазу. |ескеріледі. |
|Топтық жұмыс. |Суретке қарап, өлең мәтініндегі | |
| |сипаттауларды қатыстырып, Бұлан мен | |
| |Құланға сипаттау мәтінін құрастыру. | |
| |-Есек емес, Жылқы емес, | |
| |Екеуінің ұқсастығы, Береді тұрқы елес. | |
| |-Тұрқы, түрі | |
| |Жылқы тектес жалы бар, | |
| |Шөп жеп түрлі, | |
|Ой қозғау |Түзде өскен жануар. | |
| |21 – жаттығу. Оқушылар суреттегі | |
| |заттарға жұмбақ құрастырады. | |
| |1)Қабат – қабат қатталған, | |
| |Асыл сөзбен апталған. | |
| |Парағы бар сөйлейтін, | |
| |Ол қазына өлмейтін.(Кітап) | |
| |2)Үш тілі тақылдап, Жаңылмайтын ақылды –| |
| |ақ. | |
| |(Сағат) | |
| |3)Бұрсаң тетігін, Соғады жүрегі. | |
| |Өлшемін күн мен түн, Әркім – ақ біледі. | |
| |(Сағат) | |
| |4) Шертсең көк жолақ сыртынан, | |
| |Піссе үн шықпас ұртынан. | |
| |Шикі болса, сымпылдап, | |
| |-Тиме; - дейді тақылдап. (Қарбыз) | |
| |Қорытындылау. | |
| |Бес жолды өлең стратегиясы. | |
| |1-топ: Кітап; 2 – топ: Сағат; 3 – топ: | |
| |Қарбыз; | |
| |4 – топ: сарапшы (үш топтың жауаптарын | |
| |толықтырады) | |
|Үй жұмысын беру. |«Сипаттау мәтіні» ережесін жаттау, |Оқушылар үй тапсырманы |
| |20 -жаттығуларды дәптерге орындау. |дәптерлеріне түртіп |
| | |алады. |
|VI. Бағалау |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|1 минут |Формативті бағалау. Бірін-бірі |Барлық топтың |
| |критериалды бағалауға мүмкіндік беру. |оқушыларының ұпайын |
| | |топ басшы есептейді. |
|VII. Рефлексия |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|1 минут |-Күн суретіне сипаттау жүргізе отырып, |Оқушылар пікірін |
| |бір – бірін қайталамай, бірнеше сөздер |айтады. |
| |айту. | |
| |(Жарық, шуақты, сары, жомарт, дөңгелек, | |
| |үлкен, ашық, нұрлы,.. т.б) | |
| |- Сабақта қандай тапсырма орындаған | |
| |қызықты және түсінікті, қай тапсырма | |
| |күрделі болды? | |


Ұқсас жұмыстар
Сипаттау мәтіні. 4-сынып
Тақырып - Сипаттау мәтіні
Мәтін түрлері. Сипаттау мәтіні
Мәтіннің түрі
Сөйлемнің түрлерін қайталату
Мәтіннің құрылымы, түрлері. жоспар
Сөйлем. 3 сынып
Күләш Ахметова. Астана
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар 3 - сынып
Топтық оқулық
Пәндер