Сипаттау мәтіні

Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы
№9 жалпы білім беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі:
Асамадинова Гүлжан Ерғалиқызы
4 - сынып
Жалпы білім беретін мектептің 4 - сыныбына арналған
«Қазақ тілі» оқулығы Алматы «Атамұра» 2011жыл
1. А-3, А-4 парақтары. 2. Стикерлер. 3. Желім
4. Оқулық. и 5. Маркерлер, қаламдар
Жаңа әдістер, СТО, АКТ, СКТ,
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
1. Диалог
2. Топтық жұмыс
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
1. Психологиялық дайындық.
2. Төмендегі тәсіл арқылы топқа бөлу: А. Байтұрсынұлы «Бұл қай кезде болады?»
-Күн ұзарып, қар еріп,
Су сайларға толады.
Бұл қай кезде болады? (Көктем)
-Күндер ысып, шөп пісіп,
Ел пішенін орады.
Бұл қай кезде болады? (Жаз)
-Жауын -жаңбыр, жер сабыр,
Шөп, жапырақ солады.
Бұл қай кезде болады? (Күз)
-Суда мұз бар, жерде қар,
Боран борап соғады.
Бұл қай кезде болады? (Қыс)
Сұрақ: Жұмбақтар жасырылғанда мәтіннің қай түрін кездестірдіңдер?
2. Әр топтың топ басшысын сайлату.
3. Топтық жұмыстағы ережесін еске түсіру.
1. Оқушылар мұғалімнің айтқанын орындап,
өздері таңдаған сан бойынша 3 топқа бөлінеді. Топ басшыларын өздерінің арасынан сайлайды.
Топ ережесін еске түсіреді.
Топ басшысы бағалау парағымен танысады.
1. Сипаттау мәтіні ережесін сұрау.
2. Үйге берілген тапсырманы пысықтау мақсатында 16-жаттығуды орындаған оқушылар
Веен диаграммасы бойынша Қарлығаш пен Сауысқанды салыстыра сипаттайды.
Қызығушылықты ояту.
Мағынаны ашу.
Дәптермен жұмыс.
Постер құру.
Сергіту сәті.
Тақтамен жұмыс.
Топтық жұмыс.
Ой қозғау
- Қарлығаштың құйрығы неге айыр? мультфильмін тамашалау.
- Суреттегі құстар кейпіне енеді. Мысалы:
- Мен қарлығашпын. Мен адамның досымын, . . .
- Мен сауысқанмын. Мен өте сақ құспын. Өреден құрт ұрлаймын, . . .
Ауызша жұмыс. 17-жаттығу орындалып, байланысы анықталады. Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқып, мәтіннің қай түрі екенін анықтайды. Қайың мен қарағайды салыстырып сипаттайды.
Көркем жазу: Ққ Қайың Қарағай
18 - жаттығу.
Мәтінді түсініп оқы. Шөптегі шық.
- Бұл мәтіннің қай түріне жатады?
- Сипаттау мәтіні не үшін қажет?
- Мәтінен түсінгеніңді суретпен бейнелеп постер құр. Әңгімеле.
Әңгімелеу мәтінінің сұрағын айтсам 1-топ 1 рет, Сипаттау мәтінінің сұрағын айтсам 2-топ 2 рет, Пайымдау мәтінінің сұрағын айтсам 3-топ 3 рет қол соғу.
19-жаттығу. Есте сақтау қабілеттерін тексеру.
Өлеңді мәнерлеп оқып, екінші шумағын жатқа жазу.
Суретке қарап, өлең мәтініндегі сипаттауларды қатыстырып, Бұлан мен Құланға сипаттау мәтінін құрастыру.
-Есек емес, Жылқы емес,
Екеуінің ұқсастығы, Береді тұрқы елес.
-Тұрқы, түрі
Жылқы тектес жалы бар,
Шөп жеп түрлі,
Түзде өскен жануар.
21 - жаттығу. Оқушылар суреттегі заттарға жұмбақ құрастырады.
1) Қабат - қабат қатталған,
Асыл сөзбен апталған.
Парағы бар сөйлейтін,
Ол қазына өлмейтін. (Кітап)
2) Үш тілі тақылдап, Жаңылмайтын ақылды - ақ.
(Сағат)
3) Бұрсаң тетігін, Соғады жүрегі.
Өлшемін күн мен түн, Әркім - ақ біледі. (Сағат)
4) Шертсең көк жолақ сыртынан,
Піссе үн шықпас ұртынан.
Шикі болса, сымпылдап,
-Тиме; - дейді тақылдап. (Қарбыз)
Қорытындылау.
Бес жолды өлең стратегиясы.
1-топ: Кітап; 2 - топ: Сағат; 3 - топ: Қарбыз;
4 - топ: сарапшы (үш топтың жауаптарын толықтырады)
Оқушылар көркем жазуды орындайды.
Мұғалім түсіндірмесін
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz