Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Эстафета 4*100 м жүгіру


Қызылорда облысы
Қармақшы ауданы
Дүр Оңғар ауылы
№107 орта мектебінің
дене шынықтыру пәні мұғалімі
Алмағамбетов Ардақ

|Сабақтың тақырыбы: |Эстафета 4х100м жүгіру. |
| | |
| |Эстафеталық таяқшаларды беру,қабылдау |
|Жалпы мақсаты. |әдіс-тәсілдерін үйрету. Техника қауіпсіздік |
| |ережелерімен, ойын ережелерін түсіндіру,эстафета |
| |ойынына қызығушылығын арттыру. |
|Күтілетін нәтиже: |Эстафета ойынның әдіс-тәсілдерін үйренеді, |
| |жаттығу барысында қолдана алады және ойын |
| |барысында жеңіске деген ынтасы артады. |
| |Топта жұмыс жасауға талпынады. |
|Негізгі идеялар: |Баланы ойын барысында ережені |
| |сақтауға,қателіктерге жол бермеуге Эстафета |
| |ойыны бойынша түсініктерін зерделеуге,алған |
| |тәжірибелерін ойында қолдануға ынталандыру. |
| | |
|Бағалаудың түрлері: | |
| |Бармақпен бағалау, |
|Сабақтың формасы: | |
| |Топтық,жұптық жұмыс. |

Сабақ барысы:

|Сабақ |Уақ-|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Көрнекі |
|кезеңі|ыт | | |құралдар |
| |2 | 1.Сыныпта жағымды |Сапта түзу тұрады, топ | |
| |мин |психологиялық ахуал |басшысы сынып түгелдігін | |
| | |туғызу.сапқа |айтады және өткен | |
| | |тұрғызу,сәлемдесу,сабақтың|сабақтағы тақырыпты | |
| | |мазмұнын қысқаша |естеріне түсіру арқылы | |
| | |түсіндіру. |сабаққа дайын екендігін | |
| | | |көрсетеді | |
| |1 |2.Саптағы бұрылу |Бұрылғанда қателеспей аяқ,|Ысқырық,секундо|
| |мин |жаттығулары: |қол, бас және дене түзу |мер |
| | |А)оңға бұрыл |тұрады | |
| | |Ә)солға бұрыл | | |
| | |Б) кері бұрыл | | |
| |3 |3.Жүру жаттығулары: |Ара қашықтық сақталады |Ысқырық |
| |мин |А)екі қол жоғарыда аяқтың |Қол бүгілмейді, өкшені | |
| | |ұшымен жүру |тигізбейді | |
| | |Ә)қол белде аяқтың |Тізе бүгілмейді | |
| | |өкшесімен жүру |Денені түзу ұстайды | |
| | |Б)жартылай отырып жүру |Қол тізеде денені түзу | |
| | |В)толық отырып жүру |ұстайды | |

|Дайын|3 |4.Жүгіру жаттығулары: |Ара қашықтық сақталады |Ысқырық,секундо|
|дық |мин |1)бір қалыпты жүгіру |Жүгірісте дұрыс дем алады|мер |
| | |2)оң жақ қабырғамен |Қолды бүкпей иықтан | |
| | |жүгіру |айналдырады | |
| | | | | |
| | |3) сол жақ қабырғамен |Қолды бүкпей иықтан | |
| | |жүгіру |айналдырады | |
| | | | | |
| | |4)тізені көтеріп жүгіру |Тізені барынша жоғары | |
| | |5)аяқты артқа сермеп |көтереді | |
| | |жүгіру |Өкшені алақанға тигізеді | |
| | |6)қайталап жүгіру |Қолды сызыққа тигізеді, | |
| | |7)қайшылап, |бәсек-к болады | |
| | |8)адымдап қарғып, | | |
| | |7)дем алу |Тынысты басады | |
| | |8)саптық жүріс |Топ басшының санауымен | |
| | | |бірдей саппен жүреді. | |
| |5 |5.Бір орында жасалатын |Дене мүшелерін жазу-созу | |
| |мин |жалпы дене жаттығулары: |арқылы орындалады | |
| | |А) Аяқ иық көлемінде қол |Көзді жұмбай басты толық | |
| | |белде. Басымызды оң жаққа |айналдырады. | |
| | |1-2 рет, сол жаққа 3-4 | | |
| | |айналдырып, 5-6 рет |Қолды иыққа қойып, толық | |
| | |қайталаймыз. |айналдырады. | |
| | |Ә)Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде, екі қол иықта, |Қолды түзеу ұстап, толық | |
| | |оң қол оң иықта, сол қол |сермиді. | |
| | |сол иықта, 1-2 қолды алға | | |
| | |айналдырамыз. 3-4 қолды | | |
| | |артқа айналдырамыз. |Белді толық айналдырады. | |
| | |Б) Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде, оң қол | | |
| | |жоғарыда, сол қол төменде,|Қолдың көмегі арқылы екі | |
| | |қолды ауыстырып сермиміз. |жаққа толық иіледі | |
| | |В)Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде, қол белде, | | |
| | |белді оңға 1-2, солға 3-4 | | |
| | |айналдырып, 5-6рет |Қолды көмегі арқылы | |
| | |қайталаймыз. |тізені екі бағытқа қарай | |
| | |Г) Бастапқы қалып аяқ иық |толық айналдырды | |
| | |көлемінде, оң қол жоғырыда| | |
| | |,сол қол белде, қолды |Қолды, денені түзеу | |
| | |ауыстырып кезек-кезек екі |ұстау арқылы отырып | |
| | |жаққа иілеміз. 5-6рет |тұрады | |
| | |қайталаймыз. | | |
| | |Д) Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде,қол тізеде, | | |
| | |ішке1-2, сыртқа 3-4 | | |
| | |айналдырып,5-6рет | | |
| | |қайталаймыз. | | |
| | |Е)Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде, қолды алға | | |
| | |созып | | |
| | |10-15 рет отырып тұрамыз | | |
| |26 | | | |
| |Мин. |Диалог: сұрақ-жауап |Оқушылар өз білгендерін | |
|Негіз| |Эстафета 4х100м жүгіру |жеткізуге тырысады. | |
|гі | |ойыны,техника қауіпсіздік | | |
|бөлім| |ережелері туралы айтып |Сыни тұрғыдан ойлау. | |
|26 | |оқушылармен ойымды | | |
|минут| |бөлісемін. | |Ысқырық,секундо|
| | | | |мер,эстафеталық|
| | | |Оқушылар жаттығуды дұрыс |таяқшалар. |
| | | |орындауға тырысады. | |
| | |1.Эстафета таяқшасын оң | | |
| | |қолмен беріп, топтағы |Жаттығуды толық орындау.| |
| | |әріптесі сол қолмен | | |
| | |қабылдау техникасын | | |
| | |үйрету. | | |
| | | | | |
| | |2. | | |
| | |Жылдамдыққа,шапшаңдыққа | | |
| | |жүгіруге қалыптастыру. | | |
| | | | | |
| | |3.Ойын барысында Эстафета | | |
| | |4х100м жүгіру ережесінмен| | |
| | |жаттығуды толық орындау. | | |
| | |Сергіту сәті «Дыбыстық | | |
| | |жаттығлар» | | |
|Қорыт|5 |Сапқа тұру. |Сапқа түзу тұру, |Тік,түзу тұру |
|ынды |мин | | | |
|бөлім| |Бармақ арқылы бағалаймын. | | |
| | |Үйге тапсырма: Эстафета |Үй тапсырмасын толық | |
|5 | |4х100м жүгіру ойынын |орындау, | |
|минут| |қайталау. |Сау бол айту. | |
| | |Қоштасу. | | |

Рефлексия :

Не сәтті болды? Жаттығулар, эстафеталық ойын толық орындалды.

Не сәтсіз болды? Эстафеталық таяқшаны беру,қабылдау тәсілдерін толық
меңгеру.


Ұқсас жұмыстар
Денешынықтыру календар план
Қысқа қашықтыққа жүгіру
Қазақстан Республикасының тәуелсіздігінің 23 жылдығына арналған “көңілді эстафета” сайысы. 4 сынып
Қолды тік
Қаппен жүгіру
Денешынықтыру сабағындағы волейбол элементтерімен қимыл-қозғалыс ойындары
Салауатты өмір салты дағдыларын орнықтыру
Көңілді эстафета
Допты аяқпен тебу жаттығулары
30,40, 60 м қашықтыққа жүгіруді үйрету
Пәндер