Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
«кестелік қосу және азайту». 1 саның қосу және азайту. 1-сынып
Сабақтың тақырыбы: <<Кестелік қосу және азайту>>. 1 саның қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты:
* Он көлеміндегі сандар қатарын пайдалана отырып 1 санын қосу және азайтуды үйрету;
* Сөйлеу тілін және ақыл - ойды, оқу еңбегі білігі мен дағдыларын дамыту;
* Ұқыптылықа , сауатты, әрі әдемі жазуға тәрбилеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы.
Сабақтың әдіс-тәсілі: түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер және карточкалар.
С а б а қ т ы ң б а р ы с ы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
* Балалармен амандасып, сабаққа қатысып отырған және сабақта жоқ оқушыларды анықтау;
* Балалардың зейінің сабаққа аудару;
* Үй тапсырмасын тексеру.
2. Психологиялық дайындық:
Кел, балалар күлейік!
Күлкіменен түлейік.
Күлкімізді күн қылып.
Гүл өссін деп тілейік
.Өткенді қайталау :
-Геометриялық фигураларды қайталау, еске түсіру.
-1-ден, 10-ға дейін сандарды тура және кері санау .
-Қосудың компонентін атау .
-Азайтудың компанентін атау .
-Қосуды қандай амалмен тексереміз?
-Азайтуды қандай амалмен тексереміз?
-Ұзындықты немен өлшейміз?
-Ұзындық өлшем бірліктерін ата.
-Санды өрнекке мысал келтір
-Әріпті өрнекке мысал келтір
3. Жаңа сабақ:
Суретпен жұмыс (суретке қарап қосу және азайту амалдарын құрастыру.)
Оқушылардың 1 санына қосып, 1 санынан азайту жайлы білімдерін жетілдіру. Сандардың 1 санға артып немесе 1 саны кемуі жайлы білімдерін толықтыру Натурал сандар .
-Ойыншықтар
- Қайдан білдің? Санау арқылы.
- Оларды санамай, қанша екенін білуге бола ма? Болады.
- Шеңберлерді бір біріне қосу арқылы. Яғни, 1 + 1 = 2. Дұрыс.
- Енді партадағы екі ойыншыққа тағы 1 ойыншық қосамыз. Ал сендер тағы бір шеңбер қосындар.
- Ойыншықтың саны қанша болды? Үш.
- Ал шеңбер нешеу? Үш.
- неге? Себебі, 2 + 1 = 3,
- Қайсысы үлкен? 2 әлде 3? 3
- Қайсысы кіші? 2 әлде 3? 2
- Үш екіден қаншаға артық? Бірге.
- Екі үштен қаншаға кем? Бірге.
Жұмыс осы ретпен 10 санына дейін жалғасады. Партада 10 ойыншық, ал оқушылардағы шеңбердің саны 10-ға жеткенде 1 санын азайту қарастырылады.
Мысалы: 10 - 1 = 9 6 - 1 = 5 2 - 1 = 1
9 - 1 = 8 5 - 1 = 4 1 - 1 = 0
8 - 1 = 7 4 - 1 = 3
7 - 1 = 6 3 - 1 = 2
Сергіту сәті:
4. Кітаппен жұмыс:
1 - тапсырма. Сурет бойынша қосынды және айырма құр.
4 + 1 = 5 5 - 1 = 4
5 + 1 = 6 6 - 1 = 5
2 - тапсырма.
10
9
8
7
6
5
0
4
3
2
1
1 + 1 = 2 2 - 1 = 1
3 - тапсырма. Жолдардағы сандарды салыстыр.
0 < 1 < 2 < 3 < 4 < 5 < 6 < 7 < 8 < 9 < 10
10 > 9 > 8 > 7 > 6 > 5 > 4 > 3 > 2 > 1 > 0
4 - тапсырма.
0 2 4 1 3 * 10 8 * 9 7 *
0 3 1 4 * 10 7 * 9 6 *
5 - тапсырма. Өз бетінше орында.
10 = 1 + * 8 = 1 + *
6 = 1 + * 4 = * + 1
9 = * + 1 7 = * + 1
5 = * + 1 3 = 1 + *
6 - тапсырма. Шығармашылық тапсырма.
Ойлан, тап:
2 > 4
Шығырмашылық тапсырманы шешу жолы:
* << >> орнына <<+>> таңбасы қойылады.
* * + 2 > 4
* Енді теңсіздік дұрыс шығытындай етіп сандар қоямыз.
3 + 2 > 4
4 + 2 > 4
5 + 2 > 4
6 + 2 > 4
7 + 2 > 4
8 + 2 > 4
4. Енді << >> орнына << - >> таңбасы қойылады.
5. * - 2 > 4
6. 7 - 2 > 4
8 - 2 > 4
Сергіту сәті:
5.Дәптермен жұмыс:
Қате жоқ
1-3 қате
Қате
Бағасы
- 5 тапсырманы орындау.
- Есеп дәптерімен жұмыс.
6. Карточкамен жұмыс:
5+1=
1+1=
3+1=
1+8=
2+1=
1+9=
6+1=
1+0=
7+1=
1+4=
10 - 1 =
5 - 1 =
9 - 1 =
4 - 1 =
8 - 1 =
3 - 1 =
7 - 1 =
2 - 1 =
6 - 1 =
1 - 1 =
Қате жоқ
1-3 қате
Қате
Бағасы
7. Сабақты қорытындылау:
- Балалар, бүгін біз не үйрендік?
8. Үйге тапсырма беру:
- 66 беттегі жасыл түспен қоршалған шығармашылық тапсырма.
9. Бағалау: Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
Сабақтың мақсаты:
* Он көлеміндегі сандар қатарын пайдалана отырып 1 санын қосу және азайтуды үйрету;
* Сөйлеу тілін және ақыл - ойды, оқу еңбегі білігі мен дағдыларын дамыту;
* Ұқыптылықа , сауатты, әрі әдемі жазуға тәрбилеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы.
Сабақтың әдіс-тәсілі: түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер және карточкалар.
С а б а қ т ы ң б а р ы с ы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
* Балалармен амандасып, сабаққа қатысып отырған және сабақта жоқ оқушыларды анықтау;
* Балалардың зейінің сабаққа аудару;
* Үй тапсырмасын тексеру.
2. Психологиялық дайындық:
Кел, балалар күлейік!
Күлкіменен түлейік.
Күлкімізді күн қылып.
Гүл өссін деп тілейік
.Өткенді қайталау :
-Геометриялық фигураларды қайталау, еске түсіру.
-1-ден, 10-ға дейін сандарды тура және кері санау .
-Қосудың компонентін атау .
-Азайтудың компанентін атау .
-Қосуды қандай амалмен тексереміз?
-Азайтуды қандай амалмен тексереміз?
-Ұзындықты немен өлшейміз?
-Ұзындық өлшем бірліктерін ата.
-Санды өрнекке мысал келтір
-Әріпті өрнекке мысал келтір
3. Жаңа сабақ:
Суретпен жұмыс (суретке қарап қосу және азайту амалдарын құрастыру.)
Оқушылардың 1 санына қосып, 1 санынан азайту жайлы білімдерін жетілдіру. Сандардың 1 санға артып немесе 1 саны кемуі жайлы білімдерін толықтыру Натурал сандар .
-Ойыншықтар
- Қайдан білдің? Санау арқылы.
- Оларды санамай, қанша екенін білуге бола ма? Болады.
- Шеңберлерді бір біріне қосу арқылы. Яғни, 1 + 1 = 2. Дұрыс.
- Енді партадағы екі ойыншыққа тағы 1 ойыншық қосамыз. Ал сендер тағы бір шеңбер қосындар.
- Ойыншықтың саны қанша болды? Үш.
- Ал шеңбер нешеу? Үш.
- неге? Себебі, 2 + 1 = 3,
- Қайсысы үлкен? 2 әлде 3? 3
- Қайсысы кіші? 2 әлде 3? 2
- Үш екіден қаншаға артық? Бірге.
- Екі үштен қаншаға кем? Бірге.
Жұмыс осы ретпен 10 санына дейін жалғасады. Партада 10 ойыншық, ал оқушылардағы шеңбердің саны 10-ға жеткенде 1 санын азайту қарастырылады.
Мысалы: 10 - 1 = 9 6 - 1 = 5 2 - 1 = 1
9 - 1 = 8 5 - 1 = 4 1 - 1 = 0
8 - 1 = 7 4 - 1 = 3
7 - 1 = 6 3 - 1 = 2
Сергіту сәті:
4. Кітаппен жұмыс:
1 - тапсырма. Сурет бойынша қосынды және айырма құр.
4 + 1 = 5 5 - 1 = 4
5 + 1 = 6 6 - 1 = 5
2 - тапсырма.
10
9
8
7
6
5
0
4
3
2
1
1 + 1 = 2 2 - 1 = 1
3 - тапсырма. Жолдардағы сандарды салыстыр.
0 < 1 < 2 < 3 < 4 < 5 < 6 < 7 < 8 < 9 < 10
10 > 9 > 8 > 7 > 6 > 5 > 4 > 3 > 2 > 1 > 0
4 - тапсырма.
0 2 4 1 3 * 10 8 * 9 7 *
0 3 1 4 * 10 7 * 9 6 *
5 - тапсырма. Өз бетінше орында.
10 = 1 + * 8 = 1 + *
6 = 1 + * 4 = * + 1
9 = * + 1 7 = * + 1
5 = * + 1 3 = 1 + *
6 - тапсырма. Шығармашылық тапсырма.
Ойлан, тап:
2 > 4
Шығырмашылық тапсырманы шешу жолы:
* << >> орнына <<+>> таңбасы қойылады.
* * + 2 > 4
* Енді теңсіздік дұрыс шығытындай етіп сандар қоямыз.
3 + 2 > 4
4 + 2 > 4
5 + 2 > 4
6 + 2 > 4
7 + 2 > 4
8 + 2 > 4
4. Енді << >> орнына << - >> таңбасы қойылады.
5. * - 2 > 4
6. 7 - 2 > 4
8 - 2 > 4
Сергіту сәті:
5.Дәптермен жұмыс:
Қате жоқ
1-3 қате
Қате
Бағасы
- 5 тапсырманы орындау.
- Есеп дәптерімен жұмыс.
6. Карточкамен жұмыс:
5+1=
1+1=
3+1=
1+8=
2+1=
1+9=
6+1=
1+0=
7+1=
1+4=
10 - 1 =
5 - 1 =
9 - 1 =
4 - 1 =
8 - 1 =
3 - 1 =
7 - 1 =
2 - 1 =
6 - 1 =
1 - 1 =
Қате жоқ
1-3 қате
Қате
Бағасы
7. Сабақты қорытындылау:
- Балалар, бүгін біз не үйрендік?
8. Үйге тапсырма беру:
- 66 беттегі жасыл түспен қоршалған шығармашылық тапсырма.
9. Бағалау: Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz