Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Үйрену барысын бағалау
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар
Өтілу мерзімі:
1
Сағат саны:
2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
3
Күтілетін нәтиже:
4
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
5
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
6
Үйрену барысын бағалау:
7
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар:
8
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
27
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Қанықпаған көмірсутектер
.
Мақсаты:
Қанықпаған көмірсутектер туралы түсінік беру
Күтілетін нәтиже:
Қанықпаған көмірсутектерді жіктей біледі, таралуы мен физикалық қасиеттерін сипаттайды, химиялық қасиеттері мен алыну теңдеулерін қолданады,
жеке өкілдері мен қолданылу салаларын ажыратады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлау әдістері, ақпараттық коммуникативтік технологиялар,
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Деңгейлік тапсырмалар беру, маршурттық карта құру, сараланган тапсырмалар, топтық, шағын топтар, жұптық, жеке жұмыс т. б.
Үйрену барысын бағалау:
Жоспарымен, критерийлерімен таныстыру, нұсқау, кеңес беру, топтық жұмысқа кеңес беру, оқуды бағалау, оқыту үшін бағалау, формативті бағалау т. б.
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар:
Электрондық оқулықтар, интерактивтік тақта, тақта, флипчарт, лабороториялық құралдар, қауіпсіздік ережесі мәтіні, анықтамалық, химия мектепте журналдары, әдістемелік нұсқаулық, тақырыптық кестелер т. б.
Өтілу мерзімі:
16. 10
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Алкадиендер.
Мақсаты:
Алкадиендер дегеніміз не?
Күтілетін нәтиже:
Алкадиендердің анықтамасын біледі, жалпы формуласын бойынша, гомологтық қатарын құра алады, алынуы мен химиялық қасиеттеріне теңдеулерін жазады және есептеулерде формулаларын алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
топтық әңгіме, мәтінмен жұмыс, постер қорғау, сұрақтар қою,
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Жекелеген оқушыларға маршурттық карта беру, деңгейлеріне байланысты тапсырмалар беру
Үйрену барысын бағалау:
Жоспар мақсатымен таныстыру, критерийларды бірігіп құру, топтарға кеңес беру, оқыту үшін бағалау, өзіндік, жұптық және топтық бағалау,
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар:
Оқулық, валенттілік кестесі, есептер жинағы, химия мектепте журналы, флипчарт, жай және түсті бояулар, маркер, тапсырмалар жинағы
Өтілу мерзімі:
18. 10
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Каучук және резеңке.
Мақсаты:
Каучук пен резеңкенің құрылысын, өндіру технологиясын, айырмашылығын ұғындыру;
Күтілетін нәтиже:
Каучук туралы жалпылама ұғымды біледі, вулканизациялау технологиясын меңгереді, қолданылу салаларын ажырата алады, каучук пен резеңкені салыстыра алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық әдіс, сұрақ-жауап әдісі, мәтінмен жұмыс, джигсо әдісі, АКТ: (видиоролик көрсету, компьютермен жұмыс), венн диаграммасы, топқа маршурттық карта беру
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Каучук пен резеңке тақырыбына венн диаграммасын компьютермен құрғызу, жекелеген оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру
Үйрену барысын бағалау:
Бағалау критерийлерін ұсыну, топтарға кеңес, нұсқау беру, оқыту үшін бағалау, өзіндік, жұптық және топтық бағалау,
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар:
Оқулық, тақырыптық кестелер, интерактивтік тақта, компьютерлер, флешка, слайд, сызбанұсқа, ұялы телефон, флипчарт, химия мектеп те журналы, маршурттық карта парағы
Өтілу мерзімі:
20. 10
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Алкиндер.
Мақсаты:
,
гомологтық қатары, номенклатурасы және изомериясын ұғындыру, алыну жолдарын меңгерту
Күтілетін нәтиже:
Гомологтық катарын құра алады, номенклатурасы бойынша атай алады, изомерлену ерекшеліктерін ажырата біледі, алыну теңдеулерін есептеулерде қолдана біледі, алдынғы өткен көмірсутектерден ажырата алады,
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық әдіс, топ ішінде жеке жұмыс, тест тапсырмалары, джиксо әдісі
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтық әдіс, оқулықпен жұмыс, Деңгейлік есептер беру, маршурттық карта беру
Үйрену барысын бағалау:
Нұсқау беру, топтарға кеңес беру, жоспармен таныстыру, Бағалау критерийлерін ұсыну,
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар:
Оқулық, есептеу құралдары, тақырыптық кестелер, формулалар, химия мектепте журналы
Өтілу мерзімі:
23. 10
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Алкиндердің физикалық және химиялық қасиеттері.
Мақсаты:
Алкиндер туралы білімдері негізінде физикалық және химиялық қасиеттерін меңгерту
Күтілетін нәтиже:
Алкиндердің физикалық қасиеттерін ажыратады, химиялық қасиеттеріне теңдеулер жаза біледі, есептер шығарады,
жеке өкілдерінің қолданылу салаларын игереді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, мәтінмен жұмыс, постер қорғау,
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Деңгейлік есептер беру, маршурттық карта беру, жұпта ой бөлісу
Үйрену барысын бағалау:
Нұсқау беру, топтарға кеңес беру, Бағалау критерийлерін ұсыну
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар:
Флипчарттар, бояулар, оқулық, ұялы телефон есептеуіші,