Қанықпаған көмірсутектер. омж. 11 сынып

Өтілу мерзімі

Сағат саны

Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Үйрену барысын бағалау
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар
Өтілу мерзімі: 1
Сағат саны: 2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: 3
Күтілетін нәтиже: 4
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 5
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: 6
Үйрену барысын бағалау: 7
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар: 8
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 27
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Қанықпаған көмірсутектер . Мақсаты: Қанықпаған көмірсутектер туралы түсінік беру
Күтілетін нәтиже:

Қанықпаған көмірсутектерді жіктей біледі, таралуы мен физикалық қасиеттерін сипаттайды, химиялық қасиеттері мен алыну теңдеулерін қолданады,

жеке өкілдері мен қолданылу салаларын ажыратады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлау әдістері, ақпараттық коммуникативтік технологиялар,
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Деңгейлік тапсырмалар беру, маршурттық карта құру, сараланган тапсырмалар, топтық, шағын топтар, жұптық, жеке жұмыс т. б.
Үйрену барысын бағалау: Жоспарымен, критерийлерімен таныстыру, нұсқау, кеңес беру, топтық жұмысқа кеңес беру, оқуды бағалау, оқыту үшін бағалау, формативті бағалау т. б.
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар: Электрондық оқулықтар, интерактивтік тақта, тақта, флипчарт, лабороториялық құралдар, қауіпсіздік ережесі мәтіні, анықтамалық, химия мектепте журналдары, әдістемелік нұсқаулық, тақырыптық кестелер т. б.
Өтілу мерзімі: 16. 10
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Алкадиендер.

Мақсаты: Алкадиендер дегеніміз не?

Күтілетін нәтиже: Алкадиендердің анықтамасын біледі, жалпы формуласын бойынша, гомологтық қатарын құра алады, алынуы мен химиялық қасиеттеріне теңдеулерін жазады және есептеулерде формулаларын алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: топтық әңгіме, мәтінмен жұмыс, постер қорғау, сұрақтар қою,
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Жекелеген оқушыларға маршурттық карта беру, деңгейлеріне байланысты тапсырмалар беру
Үйрену барысын бағалау: Жоспар мақсатымен таныстыру, критерийларды бірігіп құру, топтарға кеңес беру, оқыту үшін бағалау, өзіндік, жұптық және топтық бағалау,
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар: Оқулық, валенттілік кестесі, есептер жинағы, химия мектепте журналы, флипчарт, жай және түсті бояулар, маркер, тапсырмалар жинағы
Өтілу мерзімі: 18. 10
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Каучук және резеңке. Мақсаты: Каучук пен резеңкенің құрылысын, өндіру технологиясын, айырмашылығын ұғындыру;
Күтілетін нәтиже: Каучук туралы жалпылама ұғымды біледі, вулканизациялау технологиясын меңгереді, қолданылу салаларын ажырата алады, каучук пен резеңкені салыстыра алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық әдіс, сұрақ-жауап әдісі, мәтінмен жұмыс, джигсо әдісі, АКТ: (видиоролик көрсету, компьютермен жұмыс), венн диаграммасы, топқа маршурттық карта беру
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Каучук пен резеңке тақырыбына венн диаграммасын компьютермен құрғызу, жекелеген оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру
Үйрену барысын бағалау: Бағалау критерийлерін ұсыну, топтарға кеңес, нұсқау беру, оқыту үшін бағалау, өзіндік, жұптық және топтық бағалау,
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар: Оқулық, тақырыптық кестелер, интерактивтік тақта, компьютерлер, флешка, слайд, сызбанұсқа, ұялы телефон, флипчарт, химия мектеп те журналы, маршурттық карта парағы
Өтілу мерзімі: 20. 10
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Алкиндер. Мақсаты: , гомологтық қатары, номенклатурасы және изомериясын ұғындыру, алыну жолдарын меңгерту
Күтілетін нәтиже: Гомологтық катарын құра алады, номенклатурасы бойынша атай алады, изомерлену ерекшеліктерін ажырата біледі, алыну теңдеулерін есептеулерде қолдана біледі, алдынғы өткен көмірсутектерден ажырата алады,
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық әдіс, топ ішінде жеке жұмыс, тест тапсырмалары, джиксо әдісі
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтық әдіс, оқулықпен жұмыс, Деңгейлік есептер беру, маршурттық карта беру
Үйрену барысын бағалау: Нұсқау беру, топтарға кеңес беру, жоспармен таныстыру, Бағалау критерийлерін ұсыну,
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар: Оқулық, есептеу құралдары, тақырыптық кестелер, формулалар, химия мектепте журналы
Өтілу мерзімі: 23. 10
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Алкиндердің физикалық және химиялық қасиеттері.

Мақсаты: Алкиндер туралы білімдері негізінде физикалық және химиялық қасиеттерін меңгерту

Күтілетін нәтиже:

Алкиндердің физикалық қасиеттерін ажыратады, химиялық қасиеттеріне теңдеулер жаза біледі, есептер шығарады,

жеке өкілдерінің қолданылу салаларын игереді

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, мәтінмен жұмыс, постер қорғау,
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Деңгейлік есептер беру, маршурттық карта беру, жұпта ой бөлісу
Үйрену барысын бағалау: Нұсқау беру, топтарға кеңес беру, Бағалау критерийлерін ұсыну
Негізгі дерек, құрал- жабдықтар: Флипчарттар, бояулар, оқулық, ұялы телефон есептеуіші,

Бекітілді:

Мектеп директоры: Қ. Таспай

Педагогикалық кеңестің № хаттасасы шешімімен

Келісілді:

Оқу ішінің меңгерушісі: О. Қалыбаев

Қаралды:

Бірлестік жетекшісі: А. Түгелбаева

Хаттама №

Орта мерзімді жоспарлау

Химия 11 класс

Қалыбаев Ораз Наурызбайұлы

2012 - 2013 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Қаныққан көмірсутектер Қанықпаған көмірсутектер
Органикалық қосылыстардың жіктелуі
Этиленнің химиялық қасиеті
Органикалық заттардың ерекшеліктері
Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы
Алкадиендер. жалпы сипаттамасы, изомериясы, номенклатурасы. табиғи каучук және синтетикалық каучук. резеңке
Биологиядан ожсб жоспары
Ацетиленнің құрылысы
Жаңа сабақ бойынша бір сұрақ
Оқушыларға алкендердің құрылысы мен қасиеттерімен таныстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz