Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
-104189-7913
00
Алм Алматы қаласы Медеу ауданы
№172 мектеп-гимназия
математика пәнінің мұғалімі
Абубакирова Арайлым Жигалиевна
Тәлімгер ұстаз: Қазыбаев Талғат Талдыбайұлы
Математика пәнінен 6-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Уақыты: 22 .01.2015ж
Сынып: 6 <<Ә >>
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу тақырыбы туралы түсінігін кеңейту.
Дамытушылық: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу барысында жылдам ойлау дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелілік.Оқушыларды бірін-бірі тыңдауға, әр пікірді құрметтеуге тәрбиелеу. Ұжымда, шағын топта жұмыс жасауға үйрету
Сабақ түрі: Бекіту сабағы
Сабақтың көрнекілігі: плакат , слайд, үлестірме қағаздар
Оқытудың әдісі: Түсіндіру әдісі, жеке оқушымен, топпен жұмыс
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
ә) оқушыларды түгендеу
б) оқушылардың оқу құралдарын тексеру
Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қою арқылы алғашқы болып жауап берген 6 оқушыны , болашақ топбасшыларын анықтаймыз. Оларға 6 түрлі конфет беру арқылы 6 топқа бөліп отырғызып, қолдарына бағалау парағын ұстатамын. Қалған оқушылар 6 түрлі конфеттерді таңдап алу арқылы 6 топқа бөлініп отырады. Өз орындарына отырғаннан кейін топтарына ат қойып, ұрандарын дайындайды.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1) Интерактивті тақтада үй тапсырмасының дұрыс жауаптары беріледі. Сол жауапқа сәйкес әрбір топбасшысы келесі топ мүшелерінің үй тапсырмасын тексеріп, кемшіліктері мен жетістіктерін көрсетеді.
ІV. Білімдерін тексеру
А) қызығушылықты ояту үшін топпен жұмыс
6 топ сұрақ келесі топтарға сұрақ дайындайды. Сұрақты ретімен 1 топ-2 топқа, 2 топ- 3 топқа, 3 топ-4 топқа, 4 топ- 5 топқа, 5 топ-6 топқа, 6 топ-1 топқа қояды. Келесі ретте керісінше 1 топ-6 топқа, 6 топ-5 топқа,5 топ-4 топқа,4 топ-3 топқа,3 топ-2 топқа,2 топ-1 топқа сұрақтар қояды. Қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру талап етіледі.
Ә) Мағынаны ашу
Әр топқа тақырыпты ашу мақсатында 3 есеп беріледі. Сол тапсырмаларға сәйкес әр топ өздері есептерді орындайды.
Тапсырма 1
40+2х=3х-15
17х-2,6=3(0,8+3х)
(16х-170)+2(7х-165)=85х+1400-(56х-58)
Тапсырма 2
23,8у-80-24,3у=2
38(0,1х+1)=40-3,2х
1350+5(у+100)=15(у-10)-589
Тапсырма 3
16х-33=1+13х
23(х-0,1)=17х+2,7
9(z-73)-8(z+375)=238-11(z-7)
Тапсырма 4.
95у-4,9=98у-1
8+5,1х=49()1+0,1х
17(х+13)-19(х-21)+249=25(5х-53)-3(7х+576)
Тапсырма 5
16,05х+1,8х=3,63-0,3х
63х-13,7=13(0,1+5х)
8(у-325)-17(у+940)=6(1096-у)-94(у-17)
Тапсырма 6
1,09+5,8у=38,29+15,1у
33(0,1х+1)=4-6,7х
85 z-27-19(1+ z)=43(1- z)+91+91 z
V. <<Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу>> тақырыбын бекіту мақсатында:
Әр топқа 1-ден бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді ойдан құруға тапсырма беріледі. Топтар өздері құрастырған есептерін келесі топқа беріп, өздері олардың құрастырған есептерін шығарады.
VІ. Сабақты қорыту және бағалау.
Топ ішінде және жекелей есеп шығаруда белсенділік көрсеткен оқушылар суммативті түрде бағаланады..
VІІ. Үйге тапсырма: №845,847,848. Есептердің шығару жолдарына қысқаша түсініктеме беріледі.
Сабақтан көріністер:
Топқа бөлу кезі
Пән мұғалімінің сабақты түсіндіру сәті
Топпен жұмыс
Білімді бекіту кезеңі
00
Алм Алматы қаласы Медеу ауданы
№172 мектеп-гимназия
математика пәнінің мұғалімі
Абубакирова Арайлым Жигалиевна
Тәлімгер ұстаз: Қазыбаев Талғат Талдыбайұлы
Математика пәнінен 6-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Уақыты: 22 .01.2015ж
Сынып: 6 <<Ә >>
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу тақырыбы туралы түсінігін кеңейту.
Дамытушылық: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу барысында жылдам ойлау дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелілік.Оқушыларды бірін-бірі тыңдауға, әр пікірді құрметтеуге тәрбиелеу. Ұжымда, шағын топта жұмыс жасауға үйрету
Сабақ түрі: Бекіту сабағы
Сабақтың көрнекілігі: плакат , слайд, үлестірме қағаздар
Оқытудың әдісі: Түсіндіру әдісі, жеке оқушымен, топпен жұмыс
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
ә) оқушыларды түгендеу
б) оқушылардың оқу құралдарын тексеру
Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қою арқылы алғашқы болып жауап берген 6 оқушыны , болашақ топбасшыларын анықтаймыз. Оларға 6 түрлі конфет беру арқылы 6 топқа бөліп отырғызып, қолдарына бағалау парағын ұстатамын. Қалған оқушылар 6 түрлі конфеттерді таңдап алу арқылы 6 топқа бөлініп отырады. Өз орындарына отырғаннан кейін топтарына ат қойып, ұрандарын дайындайды.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1) Интерактивті тақтада үй тапсырмасының дұрыс жауаптары беріледі. Сол жауапқа сәйкес әрбір топбасшысы келесі топ мүшелерінің үй тапсырмасын тексеріп, кемшіліктері мен жетістіктерін көрсетеді.
ІV. Білімдерін тексеру
А) қызығушылықты ояту үшін топпен жұмыс
6 топ сұрақ келесі топтарға сұрақ дайындайды. Сұрақты ретімен 1 топ-2 топқа, 2 топ- 3 топқа, 3 топ-4 топқа, 4 топ- 5 топқа, 5 топ-6 топқа, 6 топ-1 топқа қояды. Келесі ретте керісінше 1 топ-6 топқа, 6 топ-5 топқа,5 топ-4 топқа,4 топ-3 топқа,3 топ-2 топқа,2 топ-1 топқа сұрақтар қояды. Қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру талап етіледі.
Ә) Мағынаны ашу
Әр топқа тақырыпты ашу мақсатында 3 есеп беріледі. Сол тапсырмаларға сәйкес әр топ өздері есептерді орындайды.
Тапсырма 1
40+2х=3х-15
17х-2,6=3(0,8+3х)
(16х-170)+2(7х-165)=85х+1400-(56х-58)
Тапсырма 2
23,8у-80-24,3у=2
38(0,1х+1)=40-3,2х
1350+5(у+100)=15(у-10)-589
Тапсырма 3
16х-33=1+13х
23(х-0,1)=17х+2,7
9(z-73)-8(z+375)=238-11(z-7)
Тапсырма 4.
95у-4,9=98у-1
8+5,1х=49()1+0,1х
17(х+13)-19(х-21)+249=25(5х-53)-3(7х+576)
Тапсырма 5
16,05х+1,8х=3,63-0,3х
63х-13,7=13(0,1+5х)
8(у-325)-17(у+940)=6(1096-у)-94(у-17)
Тапсырма 6
1,09+5,8у=38,29+15,1у
33(0,1х+1)=4-6,7х
85 z-27-19(1+ z)=43(1- z)+91+91 z
V. <<Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу>> тақырыбын бекіту мақсатында:
Әр топқа 1-ден бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді ойдан құруға тапсырма беріледі. Топтар өздері құрастырған есептерін келесі топқа беріп, өздері олардың құрастырған есептерін шығарады.
VІ. Сабақты қорыту және бағалау.
Топ ішінде және жекелей есеп шығаруда белсенділік көрсеткен оқушылар суммативті түрде бағаланады..
VІІ. Үйге тапсырма: №845,847,848. Есептердің шығару жолдарына қысқаша түсініктеме беріледі.
Сабақтан көріністер:
Топқа бөлу кезі
Пән мұғалімінің сабақты түсіндіру сәті
Топпен жұмыс
Білімді бекіту кезеңі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz