Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тіктөртбұрыштың ауданын табуға есептер шығару
МАТЕМАТИКА
Гүлдана Қабан
Шет ауданы, С. Сейфуллин кенті, Жарық орта
мектебі.
Тақырыбы: Төртбұрыштың ауданын табу.
Сабақтың мақсаттары: Тік төртбұрыштың ауданы мен периметрін
таба білу. Ауданын табудың жалпы тәсілімен оқушыларды таныстыру.
Дамытушылық мақсаттары: Әр жеке тұлғаның шығармашылық
қабілеттерін ұштау. Жеке қабілеті мен белсенділігін дамыта
отырып, шығармашылыққа баулу. Алған білімдерін күнделікті
өмірде пайдалана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелгі: мақсатына жетугге ұқыптылыққа, тапқырлыққа
ізденімпаздыққа, өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Пәнаралық : Байланыс бейнелеу, ана тілі, логика
Сабақтың барысы.
1 Ұйымдастыру кезеңі.
-Жылдың қай мезгілі
- Қыстың қай айы. Желтоқсан
Қандай атаулы күндер Тәуелсіздік күні. Біздің бүгінгі
көрсететін біліміміз. Еліміздің тәуелсіздігін нығайта түсу
үшін біз білімімізді көрсетуіміз керек.
Үй жұмысын тексеру.
9 ∙4 -18 ∙2 =45 5∙(3+6) =45
20: 5+4∙ 6 =28 (9-5)∙8= 32
Жаңа сабақ
-Барлығымыз оқулықтағы 1- тапсырмаға қараймыз. Суреттен қандай
фигураны көріп отырмыз? Тік төртбұрыштың қабырғаларының
ұзындығы қалай екен.? Ауданын қалай табамыз?
S=4 ∙2 = 8 (см )
Ережені қортып шығарамыз.
Тік төртбұрыш дегеніміз не? Шаршы дегеніміз не?
Тік төртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
Үшбұрыштың неше қабырғасы бар?
Қасиеттерін айту.
Кім жылдам?
1 -қатар
1-тапсырманың (ә) бөлігі
S =3см •3cм = 9см
2-тапсырма
II- қатар
Ұзындығы-5см
Ені-2 см
Периметрі-? III-қатар
Ауданы-?
Шешуі : (5+2) •2=14 (см) S= 4∙4=16 см
Р=14 =(см) Р=(4+4) ∙2= 16 см
5 •2=10(см)
S=10 (см)
Шығармашылық тапсырма.
Есеп -4
Берілгені: Беткі-40(м)
Табаны- ?, 10есе кем
Тереңдігі-?, 1(м) артық
Шешуі: 40:10 +1=5
Жауабы: тереңдігі 5м
Өздік жұмыс
5+0=5 5-0=5 5∙ 0 =0 0:5=0
0+5=5 5-0=5 0 ∙5=0 5:0=0
“Адымда ойлан” ойыны
Тоқсан ауыз сөздің
( Тобықтай түйіні бар)
Екі аяқтыда бөле тату,
(Төрт аяқтыда бота тату)
Елу жылда - ел жаңа
( Жүз жылда қазан жаңа)
Жеті жұрытың тілін біл
( жеті түрлі білім біл)
Мысал -5
“Жеке оқушымен жұмыс”
(15+35):5=10 (161-152) ∙3= 27
9∙ 5-7 ∙ 3=24
(29-14) :5=3 (200-193)∙ 4 =28
8∙ 5 -18 :2=31
“Логикалық тапсырма”
Сағат 5-ті көрсеткенде, оның сағаттық және минуттық тілдері
қандай бұрыш жасайды ?
(доғал)
Столдің 4 бұрышы бар: Егер екі бұрышын кесіп тастаса, неше
бұрыш қалады ?
( 6 бұрыш)
Әлемдегі ең қатты дауысы бар жануар не ?
( көк кит 1600)
86 санын ешқандай амал қолданбастан 12 арттыр деді досы
Ол қалай арттырды.?
Ертегі желісі бойынша есептеу
Аю мен түлкі екеуі 1 себет балықты бөліп жемекші болады.
Сонда аю: -Сен маған қарағанда есепті жақсы шығарасың ғой
сен бөлші, - депті Түлкі сонда біреуі саған
Аю тақ сан 1+3+5+7+9 =25
Түлкі жұп сан 2+4+6+8+10= 30
Қортындылау: Бүгінгі сабақта не білдік ? Қандай фигуралардың
ауданын үйрендік?
Білімді бекіту.
Периметрді қалай табамыз? ауданын қалай табамыз? Шаршы
дегеніміз не? Тік төртбұрыштың қасиеті дегеніміз не?
Үйге тапсырма. Өз үйлерінің ауданын тап.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz