Сабақ жоспары :: География

Файл қосу

Аустралия материгі бойынша өткенді қайталау


Қысқа мерзімді жоспар
Мұғалімнің
аты-жөні,
жұмыс орны
Бекетаева Р.А.
Сәтбаев қаласы әкімдігінің <<№16 жалпы орта білім беретін мектебі>> КММ
Пәні:география
Сынып:7 <<А,Ә,Б>>
Сабақтың тақырыбы:

Аустралия материгі бойынша өткенді қайталау
Мақсаты:
Оқушылар материк туралы тірек біліміне сүйене отырып, өздігінен білім алады, алған білімдерін тиянақтайды.
Күтілетін нәтиже:

Оқушылардың функционалдық сауаттылығы артады, сөйтіп алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білетін болады;
өздерін-өздері жауапкершілікке, тиянақтылыққа, топта бірлесіп еңбек етуге, ізденімпаздыққа тәрбиелейді
Жетістік критерийлері:
Деректерді пайдалана алуы, ынтымақтастық жұмыстың болуы, жауаптың нақтылығы, карталарды дұрыс қолдануы, бүгінгі алынға білімді күнделікті өмірде қажетіне жарату
Түйінді идеялары:
<<Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер>>,<<Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету>>,<<Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау>>,<<Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану>>, <<Талантты және дарынды балаларды оқыту>>, <<Оқытуды басқару және көшбасшылық>>
Оқу құралы:
(ҚР БжҒМ ұсынылған)
<<География. Материктер мен мұхиттар>> Авторлары: Ә.Бейсенова, С.Әбілмәжінова, К.Каймулдина
Алматы, <<Атамұра>> баспасы, 2012 жыл
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдасты-ру кезеңі
1.Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру.

2.Оқушылар, бүгін біз Аустралияға саяхатқа шығамыз. Туристік
агенттіктен бізге жолсерік болу үшін ағылшын және абориген агенттері келіп отыр. Біз саяхатқа осы кісілердің қайсысымен барсақ тиімді болар екен?
3.Өзімізбен бірге қандай құрал-жабдықтар, керекті заттарды аламыз?

4.Бәріміз бірге жүргеннен, бірнеше топқа бөлініп алғанымыз жөн болар.
Әр топ 5-6 оқушыдан тұрады. Топтың көшбасшысы болады. Көшбасшысы саяхатшылардың саяхат кезіндегі еңбегін бағалап отырады.
Бағалау парағы



бағалау критерийлері

3-5 балл
орташа балл
қорытынды баға
1
Топта белсенділік танытуы

2
Өз ойын дұрыс жеткізе алуы

3
Сұрақтарға дұрыс жауап беруі

4
Ой шапшаңдығы

Бағалау критерийлерімен таныстырып, бағалау парағын таратады.
Оқушылар мұғаліммен амандасады.
842137231140

Оқушылардан бірнеше жауаптар түсуі мүмкін. Неге ол адамды таңдайтындығына тоқталу.
Оқушылар Қазақстан Республикасының туын, мектебіміздің белгісін, саяхатшының қойын дәптерін, қалам, т.б. заттарды атауы мүмкін.

Оқушылар көшбасшы сайлап алады. Бағалау критерийлерімен танысады.
Ауызша мадақтау









Ауызша мадақтау






Бүгінгі тақырыпқа байланысты сөздер

Негізгі бөлім.
Жаңа оқу материалын оқып-үйрену

Оқуға қызы-ғушылықты ояту
<<Ой қозғау>>

1.Ендеше саяхатқа шығар алдында Аустралия материгі жөнінде жинақта- ған білімдерімізді еске түсірейік. Ол үшін экранға назар салыңдар. Экраннан кімді көріп отырсыңдар? Олар кімдер?
Олай болса, 1-топ Абель Тасманның,
2-топ Джеймс Куктың, ал, 3-топ
Джон Эйрдың Аустралияға саяхаты жөнінде әңгімелеп беруге дайындалсын.
2.Келесі топтардың тапсырмалары мынадай болмақ, материкке барған кезде танымайтын жерде кез-келген жағдайға дайын болу үшін 4-топ Аустралияның жер бедері мен пайдалы қазбаларын, 5-топ климатын, 6-топ табиғат зоналарын, ішкі суларын еске түсірсін.
Оқушылар мұғалім сұрағына жауап береді.
Абель Тасман, Джеймс Кук, Абель Тасман
Аустралияны зерттеген саяхатшылар

Топ көшбасшысы топтың жұмысын бағалау парағына белгілеп отырады

Бағалау парақшалары, интерактивті тақта, слайдтар
<<Білу>>
(бір нәрседен хабардар болу, еске түсіру)

1.Ал, балалар, саяхатқа дайын болсақ, Қазақстаннан Аустралияға
ұшатын ұшаққа отырып, Аустралияға келіп жеттік. Саяхаттың мақсаты Аустралия материгі туралы өткенімізді өз көзімізбен көру болатын. Мына көріністерге қарап, бұл қай жерлер және ол жер туралы білетіндеріңді саяхатшы қойын дәптеріне жазып отырыңдар. (Көріністер интерактивті тақта арқылы көрсетіледі).

350433772161

46609087630
2

19685971553

88734099441

-96520769625

-3683061595
6

122555698507

259080197485
9

6103625207010

11
8445526035

1477015270513

Оқушылар көрген-білгендерін
-Кім? Не?
-Неге?
-Қайда?
-Қашан?
-Қалай?
деген сұрақтарға жауап беретіндей етіп жауап жазып отырады.

Интерактивті тақта, суреттер, флипчарттар

<<Түсіну>>
(өз түсінігі негізінде әрекет етеді, түсіндіреді)

<<Сөздер банкісі>> стратегиясы
Мұғалім оқушыларға материкке қатысты сөздер жасырылған лабиринт береді.
Тапсырма №1
15875235585Лабиринт <<Аустралиялық сөздік>>

Тапсырма №2
Мына бумерангта бірнеше жасырын
сөздер жазылған. Бумеранг келіп өздеріңе тимес үшін осы сөздерді дұрыс шешіп көріңдер.
8890029845

186690707390Тапсырма №3 Термиттер өз ұяларына мына атауды ойып жазыпты. Кәне, оқып көрейік, ол не сөз екен? Ол туралы не білесіңдер?

Оқушыларсөздерді тауып, оның мағынасын ажыратады.
Барбекю - торды жанған көмірдің үстіне ұстап тұрып пісірілген ет тағамы.
Термиттер - үлкен құмырсқаларға ұқсайтын шағатын жәндіктер.
Кенгуру - Аустралияның қалталы жануары.
Қалталылар - Аустралиядағы баласын қалтасына салып асырайтын жануарлар.
Бумеранг - аборигендердің аң аулайтын құралы.
Абориген - материктің байырғы халқы
Кукубара - даусы күлкіні елестететін аустралиялық құс.
Диджериду - аборигендердің музыкалық аспабы.
Коробори - аборигендердің салтанатты мерекесі.

Оқушылар сөздерді тауып, оның мағынасын ажыратады.

Топ болып сұрақтарды талдайды.

Қосымша жауап берген оқушыларға фигуралар беріледі.

Интерактивті тақта, слайд, лабиринт

Интерактивті тақта, тапсырмалар

<<Қолдану>>
(алған білімін қолдана отырып тапсырманы орындау)

<<Ойлан, жұптас, бөліс!>> стратегиясы
Мұғалім: Құрметті саяхатшылар! Біз Аустралиядан Қазақстанға қайта оралдық. Енді көрген білгенімізді ортаға салып, жинақтаған білімімізді қолданып көрейік. Ол үшін бірнеше тапсырма орындайық.
<<Иә, жоқ>> ойыны
<<Иә, жоқ>> ойыны арқылы бүгінгі сабағымызды пысықтай түсейік. Ол үшін экранға назар аударыңдар, қойын дәптерлеріңе берілген мәліметті нөмірлеп, оның бұрыс, дұрыстығына <<иә>>, <<жоқ>> сөздері арқылы жауап беріңдер. Тапсырманы әр оқушы өзі орындауы керек. Топ көшбасшылары тексеріп шығады. Топта қанша дұрыс жауап болса, сонша ұпай жинайды.
-889065024

Жеке жұмыс орындайды. Әр оқушы өзінің қойын (саяхат дәптері) дәптеріне
Берілген сұрақтың бұрыс, дұрыстығына <<иә>>, <<жоқ>> сөздері арқылы жауап береді.
Тапсырма жайында әркім ойланып болған соң жұптасып, топталып әрекет етеді.

Топ көшбасшылары тексеріп шығады.
Топта қанша дұрыс жауап болса, барлығы бірге сонша ұпай жинайды.

Қойын дәптер, сұрақтар, интерактивті тақта
<<Талдау>>

<<Абай бол!>> ойыны
Келесі тапсырма <<Абай бол!>> ойыны арылы жүргізіледі. Мен географиялық диктант оқимын, сендер оның қатесі болса тауып, бағдаршам көздері арқылы белгі беріп отырыңдар.

Оқушылар бағдаршамның қызыл көзі арқылы қателерді анықтап отырады.
<<А б а й б о л!>> ойыны
Біз 7А сыныбының оқушыларымен Аустралияға саяхатқа аттанып кеттік. Климаты біздікіне қарағанда салқындау болғандықтан біз жылы киімдерімізді алдық. Экваторлық белдеуде өте ыстық екен. Ең мол сулы өзені Куперс-Крикті кемемен жүзіп өттік. Үлкен Суайрық жотаға да жеттік. Жолда кенгуру, ехидна, марабу, жұмақ құстарын, секретарь құсын кездестірдік. Биік өскен эвкалипт ағаштарын қызықтап жүріп, цеце, табанидакс, пиуме, безгек масасына, түрлі термиттерге таландық. Қой шаруашылығымен айналысатын фермаға келдік. Онда адамның досы, адамға қой бағуға көмектесетін динго иттерін кездестірдік.
Аустралияда пальмалардың 10-нан астам түрі өседі екен. Ерекше өсімдіктер Арнольда Рафлезиясы, вельвичия, араукария, бөтелке ағашы қара топырақты жерде өседі екен. Қайтар жолда Джеймс Кук ашқан Эйр көлін жағалай жүрдік. Ол ешбір материктегі көлдерге ұқсамайды екен. Мол сулы көл. Онда электрлі балық, пиранья, теңіз шошқасы - капибара, теңіз құбыжығы бар екен.
Сөйтіп, басқа материктерде кездеспейтін ғажайыптарды тамашалап, елімізге оралдық. Саяхат әсері әлі де басылар емес, көрген-білгенімізді достарымызға, туыстарымызға әңгімелеп, қуанысып жатырмыз.
Саяхат өте қызықты болды.

Оқушылардың жеке жұмысы бағаланады.

Топ көшбасшысы жұмыс барысын бақылап, бағалап отырады.

Бағдаршам, интерактивті тақта, ойын мәтіні жазылған диктант
Кері байланыс
<<Жинақтау>>
(ақпаратты жинақтайды)
Рефлекия: <<Активатор>> стратегиясы
Мұғалім осы саяхат кезінде <<Міне, қызық!>> деп таңданған немесе <<Әттеген-ай!>> деп қынжылған кездерінің болған, болмағандығын сұрастырып, болса, қай кездерде екенін қойын дәптерлеріне жазып қоюды тапсырады.Берілген уақыт аяқталғанда ауызша сұрау.

Оқушылар осы саяхат кезінде <<Міне, қызық!>> деп таңданған немесе <<Әттеген-ай!>> деп қынжылған кездерінің болған, болмағандығын қойын дәптерлеріне жазады.

Топ көшбасшылары-ның (ОүБ) бағалауы

Қойын дәптерлер
<<Бағалау>>
(бағалайды, талқылайды, өз пікірін айтады)

Мұғалім: Балалар, Аустралияда өсетін өсімдіктердің 75%-ы, жануарлардың 90%-ы тек осы құрлықта ғана кездесетінін білесіңдер. Қазіргі кезде материк табиғаты қалай өзгеріп отыр.
Материк табиғатына кері әсерін тигізетін жағдайларға баға беріңдер.

Оқушылар материк табиғатының қазіргі жағдайына баға береді.

Топ көшбасшылары-ның (ОүБ) бағалауы

Рефлексия

Бағалау



Енді алдымыздағы жазған қағазымыздан ұшақ жасап, қоқыс салатын жәшікке қарай лақтырамыз.
Қағаздары қоқыс жәшігіне түспеген оқушылар ренжуі мүмкін. Оларға қағаздарының қоқыс салатын жәшікке түспегеніне ренжімеу керектігін, қайта жинаған білімнің қоқысқа түскенінен, санамызда қалғанын оны кез келген уақытта керекті кезінде қолдана білу керектігін айтып қуантып, сабақты аяқтау.
Мұғалім Блум таксономиясы бойынша жиынтық баға қояды.
Оқушылар қойын дәптер аталатын жазбалары жазылған қағаздан ұшақ жасап, қоқыс жәшігіне лақтырады.

Оқушылар бағалау парағына бағалау критерийлері бойынша өздерін өздері бағалайды.
Сабақта ерекше белсенділік көрсеткен оқушылардың аттарын атап мадақтайды. Харизматикалық көшбасшыныанықтайды.

Оқушылардың бағалау критерийлері бойынша өз бағаларын қояды

Топ көшбасшылары бағалау парағымен жұмыс жасайды. Қорытынды ұпай санын есептеп шығарады.

Оқулық, күнделік, бағалау парақшалары, фигуралар, стикерлер
Үйгетапсырма
<<Мен көрген Аустралия>> тақырыбына эссе жазу.
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.


Ұқсас жұмыстар
Аустралия материгінің географиялық орны ,жер бедері ,пайдалы қазбалары мен зерттелу тарихы
«материктер жарысы» атты сайыс сабақ
Аустралияның жер бедері және пайдалы қазбалары
Аустралия
Аустралия материгінің георафиялық орны
Антарктида қандай материк
Аустралия физикалық- географиялық орны
Емтихан билеттері. 7-сынып.география
Африка материгі. 7-сынып
Аустралия материгінің оңтүстігінде орналасқан арал
Пәндер