Аустралия материгі бойынша өткенді қайталау

Қысқа мерзімді жоспар
Мұғалімнің
аты-жөні,
жұмыс орны
Бекетаева Р. А.
Сәтбаев қаласы әкімдігінің «№16 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Оқушылардың функционалдық сауаттылығы артады, сөйтіп алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білетін болады;
өздерін-өздері жауапкершілікке, тиянақтылыққа, топта бірлесіп еңбек етуге, ізденімпаздыққа тәрбиелейді
Оқу құралы:
(ҚР БжҒМ ұсынылған)
«География. Материктер мен мұхиттар» Авторлары: Ә. Бейсенова, С. Әбілмәжінова, К. Каймулдина
Алматы, «Атамұра» баспасы, 2012 жыл
Сабақтың барысы
1. Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру.
2. Оқушылар, бүгін біз Аустралияға саяхатқа шығамыз. Туристік
агенттіктен бізге жолсерік болу үшін ағылшын және абориген агенттері келіп отыр. Біз саяхатқа осы кісілердің қайсысымен барсақ тиімді болар екен?
3. Өзімізбен бірге қандай құрал-жабдықтар, керекті заттарды аламыз?
4. Бәріміз бірге жүргеннен, бірнеше топқа бөлініп алғанымыз жөн болар.
Әр топ 5-6 оқушыдан тұрады. Топтың көшбасшысы болады. Көшбасшысы саяхатшылардың саяхат кезіндегі еңбегін бағалап отырады.
Бағалау парағы
Бағалау критерийлерімен таныстырып, бағалау парағын таратады.
орташа балл
қорытынды баға
Оқушылар мұғаліммен амандасады.
Оқушылардан бірнеше жауаптар түсуі мүмкін. Неге ол адамды таңдайтындығына тоқталу.
Оқушылар Қазақстан Республикасының туын, мектебіміздің белгісін, саяхатшының қойын дәптерін, қалам, т. б. заттарды атауы мүмкін.
Оқушылар көшбасшы сайлап алады. Бағалау критерийлерімен танысады.
Ауызша мадақтау
Ауызша мадақтау
Негізгі бөлім.
Жаңа оқу материалын оқып-үйрену
Оқуға қызы-ғушылықты ояту
«Ой қозғау»
1. Ендеше саяхатқа шығар алдында Аустралия материгі жөнінде жинақта- ған білімдерімізді еске түсірейік. Ол үшін экранға назар салыңдар. Экраннан кімді көріп отырсыңдар? Олар кімдер?
Олай болса, 1-топ Абель Тасманның,
2-топ Джеймс Куктың, ал, 3-топ
Джон Эйрдың Аустралияға саяхаты жөнінде әңгімелеп беруге дайындалсын.
2. Келесі топтардың тапсырмалары мынадай болмақ, материкке барған кезде танымайтын жерде кез-келген жағдайға дайын болу үшін 4-топ Аустралияның жер бедері мен пайдалы қазбаларын, 5-топ климатын, 6-топ табиғат зоналарын, ішкі суларын еске түсірсін.
Оқушылар мұғалім сұрағына жауап береді.
Абель Тасман, Джеймс Кук, Абель Тасман
Аустралияны зерттеген саяхатшылар
«Білу»
(бір нәрседен хабардар болу, еске түсіру)
1. Ал, балалар, саяхатқа дайын болсақ, Қазақстаннан Аустралияға
ұшатын ұшаққа отырып, Аустралияға келіп жеттік. Саяхаттың мақсаты Аустралия материгі туралы өткенімізді өз көзімізбен көру болатын. Мына көріністерге қарап, бұл қай жерлер және ол жер туралы білетіндеріңді саяхатшы қойын дәптеріне жазып отырыңдар. (Көріністер интерактивті тақта арқылы көрсетіледі) .
1
2
3
5
6
7
9
10
11
13
Оқушылар көрген-білгендерін
-Кім? Не?
-Неге?
-Қайда?
-Қашан?
-Қалай?
деген сұрақтарға жауап беретіндей етіп жауап жазып отырады.
«Түсіну»
(өз түсінігі негізінде әрекет етеді, түсіндіреді )
«Сөздер банкісі» стратегиясы
Мұғалім оқушыларға материкке қатысты сөздер жасырылған лабиринт береді.
Тапсырма №1
Лабиринт «Аустралиялық сөздік»
Тапсырма №2
Мына бумерангта бірнеше жасырын
сөздер жазылған. Бумеранг келіп өздеріңе тимес үшін осы сөздерді дұрыс шешіп көріңдер.
Тапсырма №3
Термиттер өз ұяларына мына атауды ойып жазыпты. Кәне, оқып көрейік, ол не сөз екен? Ол туралы не білесіңдер?
Оқушыларсөздерді тауып, оның мағынасын ажыратады.
Барбекю - торды жанған көмірдің үстіне ұстап тұрып пісірілген ет тағамы.
Термиттер - үлкен құмырсқаларға ұқсайтын шағатын жәндіктер.
Кенгуру - Аустралияның қалталы жануары.
Қалталылар - Аустралиядағы баласын қалтасына салып асырайтын жануарлар.
Бумеранг - аборигендердің аң аулайтын құралы.
Абориген - материктің байырғы халқы
Кукубара - даусы күлкіні елестететін аустралиялық құс.
Диджериду - аборигендердің музыкалық аспабы.
Коробори - аборигендердің салтанатты мерекесі.
Оқушылар сөздерді тауып, оның мағынасын ажыратады.
Топ болып сұрақтарды талдайды.
Интерактивті тақта, слайд, лабиринт
Интерактивті тақта, тапсырмалар
«Қолдану»
(алған білімін қолдана отырып тапсырманы орындау)
«Ойлан, жұптас, бөліс!» стратегиясы
Мұғалім: Құрметті саяхатшылар! Біз Аустралиядан Қазақстанға қайта оралдық. Енді көрген білгенімізді ортаға салып, жинақтаған білімімізді қолданып көрейік. Ол үшін бірнеше тапсырма орындайық.
«Иә, жоқ» ойыны
«Иә, жоқ» ойыны арқылы бүгінгі сабағымызды пысықтай түсейік. Ол үшін экранға назар аударыңдар, қойын дәптерлеріңе берілген мәліметті нөмірлеп, оның бұрыс, дұрыстығына « иә», «жоқ» сөздері арқылы жауап беріңдер. Тапсырманы әр оқушы өзі орындауы керек. Топ көшбасшылары тексеріп шығады. Топта қанша дұрыс жауап болса, сонша ұпай жинайды.
Жеке жұмыс орындайды. Әр оқушы өзінің қойын (саяхат дәптері) дәптеріне
Берілген сұрақтың бұрыс, дұрыстығына « иә», «жоқ» сөздері арқылы жауап береді.
Тапсырма жайында әркім ойланып болған соң жұптасып, топталып әрекет етеді.
Топ көшбасшылары тексеріп шығады.
Топта қанша дұрыс жауап болса, барлығы бірге сонша ұпай жинайды.
«Абай бол!» ойыны
Келесі тапсырма «Абай бол!» ойыны арылы жүргізіледі. Мен географиялық диктант оқимын, сендер оның қатесі болса тауып, бағдаршам көздері арқылы белгі беріп отырыңдар.
Оқушылар бағдаршамның қызыл көзі арқылы қателерді анықтап отырады.
«А б а й б о л!» ойыны
Біз 7А сыныбының оқушыларымен Аустралияға саяхатқа аттанып кеттік. Климаты біздікіне қарағанда салқындау болғандықтан біз жылы киімдерімізді алдық. Экваторлық белдеуде өте ыстық екен. Ең мол сулы өзені Куперс-Крикті кемемен жүзіп өттік. Үлкен Суайрық жотаға да жеттік. Жолда кенгуру, ехидна, марабу, жұмақ құстарын, секретарь құсын кездестірдік. Биік өскен эвкалипт ағаштарын қызықтап жүріп, цеце, табанидакс, пиуме, безгек масасына, түрлі термиттерге таландық. Қой шаруашылығымен айналысатын фермаға келдік. Онда адамның досы, адамға қой бағуға көмектесетін динго иттерін кездестірдік.
Аустралияда пальмалардың 10-нан астам түрі өседі екен. Ерекше өсімдіктер Арнольда Рафлезиясы, вельвичия, араукария, бөтелке ағашы қара топырақты жерде өседі екен. Қайтар жолда Джеймс Кук ашқан Эйр көлін жағалай жүрдік. Ол ешбір материктегі көлдерге ұқсамайды екен. Мол сулы көл. Онда электрлі балық, пиранья, теңіз шошқасы - капибара, теңіз құбыжығы бар екен.
Сөйтіп, басқа материктерде кездеспейтін ғажайыптарды тамашалап, елімізге оралдық. Саяхат әсері әлі де басылар емес, көрген-білгенімізді достарымызға, туыстарымызға әңгімелеп, қуанысып жатырмыз.
Саяхат өте қызықты болды.
Оқушылардың жеке жұмысы бағаланады.
Топ көшбасшысы жұмыс
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz