Тура теңдіктердің қасиеттері, 3 сынып (математика)

Бекітемін:

Мектеп директоры

Ж. М. Бейсенбаева

« »2015ж.

Математика пәнінен сабақ жоспары

Пән мұғалімі: Жапан Болорма

Сынып : 3

Пән: математика

Тақырыбы : Тура теңдіктердің қасиеттері

Мақсаты: Тура теңдіктер және олардың қасиеттері туралы білімін қалыптастыру, логикалық ойлау және салыстыру қабілетін дамыту.

Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгеру

Құрал жабдықтар: Интербелсеңді тақта, компьютер

Әдіс-тәсілдері: «Дұрыс жауаптар бланкісі», «Жұптас, бөліс», «Допты қағып алу»

Күтілетін нәтиже: тура теңдіктерді салыстыру, ажырата білу .

Уақыт
Жұмыс кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті

Ұйымдас-

тыру түрі

Бағалау
Уақыт: 1мин
Жұмыс кезеңдері: Білу
Мұғалім іс-әрекеті: Сәлемдесу. Психологиялық қолайлы ахуал туғызу.
Оқушы іс-әрекеті:

Математика керек әр күнге

Математика қажет өмірде

Математиканы оқимыз

Миымызға тоқимыз

Барлығына сабақта

Сәттілік тілейміз.

Ұйымдас-тыру түрі:
Бағалау:
Уақыт: 1 мин
Жұмыс кезеңдері: Ал оқушылар осы жерде 1 мен 2 ге саналайық, топқа бөлу
Мұғалім іс-әрекеті: 1-2 топқа бөліп отыру. Тіктөртбұрыш және шаршы топ аттары
Оқушы іс-әрекеті: Топ басшыны анықтау, бағалау критериясын беру
Ұйымдас-тыру түрі:
Уақыт: 3 мин
Жұмыс кезеңдері:

Үй тапсырмасынын үлестірме парағындағы тапсырмаларды жазу

23*2 16*4 250:5

14*3 490:7 120:3

2

\[\mathbf{\mathcal{D}}\]
, 5
\[\mathbf{\mathcal{D}}\]
, 9
\[\mathbf{\mathcal{D}}\]
, 2
\[{\mathcal{L}}\,\]
, 10
\[{\mathcal{L}}\,\]

Мұғалім іс-әрекеті: Әр оқушы өзіне берілген үлестірме парағындағы тапсырманын дұрыстығын тексеріп, қажетті жерге салу
Оқушы іс-әрекеті: Үй тапсырмасын тексеру
Ұйымдас-тыру түрі:

Өзін-өзі бағалау

1 дұрыс жауап

1 ұпай

Уақыт:
Жұмыс кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Ұйымдас-тыру түрі:
Бағалау:
Уақыт: 6 мин
Жұмыс кезеңдері: Түсіну
Мұғалім іс-әрекеті:

Карточка беру жана тақырыпқа шығу

Интербелсенді тақтадан осы есепті ашу

Анықтамасын көрсету

Егер теңдіктің екі жағыда нөлге тең емес бірдей санға көбейтсек не бөлсек, тура т

\[\mathbf{\mathcal{D}}\]
еңдік шығады.

Тақырыпты ашу

Оқушы іс-әрекеті:

1топ

4+4=2*4

6+6=4*3

2 топ

4+6=2*5

6+3=3*3

Өз ойларын айтады, тақырыпқа шығады.

Ұйымдас-тыру түрі: Топпен шешеді Тақырыпты жазу
Бағалау: Ынталандыру
Уақыт: 10 мин
Жұмыс кезеңдері: Қолдану
Мұғалім іс-әрекеті:

№2 49 бет

Әр оқушыға жеке

Теңдік тура ма? Теңдіктің екі жағын да 4-ке көбейт

Теңдіктің екі жағын 2-ге бөл

Тақтадан дұрысын шығарып қою

Оқушы іс-әрекеті:

Карточкадағы есепті шығарып, жұмысын жұбымен алмасып, дұрысын тексеру. Теңдіктің екі жағын да 4- ке көбейт:

3+5 =4*2; 6+4=2*5

(3+5) *4=(4*2) *4 (6+4) *4=(2*5) *4

32 =32 40= 40

4*3 =10+2

(4*3) *4 = (10+2) *4

48= 48

2) Теңдіктердің екі жағында 2-ге бөл.

6+8 7*4 8+2=10

(6+8) : 2= 7*2 : 2 (8+2) :2=10 : 2

7=7 5=5

2+4 =2*3

(2+4) : 2= 2* 3 : 2

4 = 4

Ұйымдас-тыру түрі: Оқулықпен жұмыс
Бағалау:

бірін -бірі бағалау

2 ұпай

Уақыт: 6 мин
Жұмыс кезеңдері:

Теңдеулерді шешу

Х*5 = 10*5

Х:6 = 48-28

Сергіту сәті

Мұғалім іс-әрекеті:

Топпен жұмыс

Тақтада теңдеуді шешу

Оқушы іс-әрекеті: Тақтада жұмыс
Ұйымдас-тыру түрі:

«Бағдаршам» арқылы бағалау

MSOfficePNG(4)

Уақыт: 10 мин
Жұмыс кезеңдері: Талдау
Мұғалім іс-әрекеті:

1 Сөз есеп

Олжас математикадан үй жұмысын орындады. Теңделерді шешу үшін бір сағаттың үштен біріндей уақыт жұмсады. Ал есептер шығаруда одан 2 есе кем уақыт кетті.

Мәтіндк есептерді шығару үшін 1 сағаттың жартысы кетті. Олжас математикадан үй жұмысын орындау үшін қанша уақыт жұмсады.

2. сөз есеп

Арай бір кітапты оқу үшін оны 2 бөлікке бөлді.

Ол он күн 28 беттен және 2 апта бойы, күніне 10 беттен оқыды. Арай оқыған кітаптың бірінші бөлігіндегі беттері екінші бөлігіне қарағанда неше есе артық болды?

Оқушы іс-әрекеті:

Шығару жолын жазу

Т. Шешуі-1 сағ үштен бірі

60 мин 1 сағат

Есепті шығару -? 2 есе кем

Ш: (60:3) +(20 : 2) + (60 :2) =60

Ш:

I-10 күн- 28 беттен, ? Есе артық

II- 2 апта -10 беттен←

Ш:(28*10) :(14*10) =280:140=2 есе артық

Ұйымдас-тыру түрі: Топпен жұмыс
Бағалау: Басбармақ арқылы бағалау
Уақыт: 5 мин
Жұмыс кезеңдері: Синтездеу
Мұғалім іс-әрекеті:

50 бет №11 теңдік тура ма, тура емес пе?

72 : 9+2 = 3+5+2 72: 9 - 2= 3+5 -2

72 : 9*2 = (3+5) *2 72 : 9 : 2 = (3+5) : 2

72 : 9 +2= 3+5- 2 72 : 9 :2= (3+5) *2

Оқушы іс-әрекеті:

Шығару жолдарын жазу

10 =10 6 = 6

16 = 16 4 = 4

10 > 6 4 < 16

Ұйымдас-тыру түрі:

«Ойлан -жұптас-бөліс»

TALKthinkpairshare2[1]

Бағалау: 2 ұпай
Уақыт: 3 мин
Жұмыс кезеңдері: Қорытындылау
Мұғалім іс-әрекеті: 5 сұрақ дайындау
Оқушы іс-әрекеті: Жауабын жазу
Ұйымдас-тыру түрі: «Допты қағып ал» әдісі
Бағалау:
Уақыт:
Жұмыс кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті: Топ басшылары топ мүшелерінің жиынтық бағасын шығарады
Ұйымдас-тыру түрі:

9 ұпай 88% - 100% - 5

7 - 8 ұпай 70% -88% - 4

5 - 6 ұпай 50% - 70% - 3

4 ұпай 50 % - 2

Бағалау:
Уақыт: 2мин
Жұмыс кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті: Үй тапсырмасын береді,
Оқушы іс-әрекеті:
Ұйымдас-тыру түрі:
Бағалау:

50 бет №11 теңдік тура ма, тура емес пе?

72 : 9+2 = 3+5+2 72: 9 - 2= 3+5 -2

72 : 9*2 = (3+5) *2 72 : 9 : 2 = (3+5) : 2

72 : 9 +2= 3+5- 2 72 : 9 :2= (3+5) *2


Ұқсас жұмыстар
НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ
Орта мерзімді жұмыс жоспары
Математикалық ойлау есептері
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Санды өрнектер
Теңдеу, оны шешу. жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шығару
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді түрлендіру
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Екі санды өрнектің теңсіздік белгісімен жазылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz