3-сынып математика пәні: Тура теңдіктердің қасиеттері - сабақ жоспары

Бекітемін:

Мектеп директоры

Ж. М. Бейсенбаева

« »2015ж.

Математика пәнінен сабақ жоспары

Пән мұғалімі: Жапан Болорма

Сынып : 3

Пән: математика

Тақырыбы : Тура теңдіктердің қасиеттері

Мақсаты: Тура теңдіктер және олардың қасиеттері туралы білімін қалыптастыру, логикалық ойлау және салыстыру қабілетін дамыту.

Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгеру

Құрал жабдықтар: Интербелсеңді тақта, компьютер

Әдіс-тәсілдері: «Дұрыс жауаптар бланкісі», «Жұптас, бөліс», «Допты қағып алу»

Күтілетін нәтиже: тура теңдіктерді салыстыру, ажырата білу .

Уақыт
Жұмыс кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті

Ұйымдас-

тыру түрі

Бағалау
Уақыт: 1мин
Жұмыс кезеңдері: Білу
Мұғалім іс-әрекеті: Сәлемдесу. Психологиялық қолайлы ахуал туғызу.
Оқушы іс-әрекеті:

Математика керек әр күнге

Математика қажет өмірде

Математиканы оқимыз

Миымызға тоқимыз

Барлығына сабақта

Сәттілік тілейміз.

Ұйымдас-тыру түрі:
Бағалау:
Уақыт: 1 мин
Жұмыс кезеңдері: Ал оқушылар осы жерде 1 мен 2 ге саналайық, топқа бөлу
Мұғалім іс-әрекеті: 1-2 топқа бөліп отыру. Тіктөртбұрыш және шаршы топ аттары
Оқушы іс-әрекеті: Топ басшыны анықтау, бағалау критериясын беру
Ұйымдас-тыру түрі:
Уақыт: 3 мин
Жұмыс кезеңдері:

Үй тапсырмасынын үлестірме парағындағы тапсырмаларды жазу

23*2 16*4 250:5

14*3 490:7 120:3

2

\[\mathbf{\mathcal{D}}\]
, 5
\[\mathbf{\mathcal{D}}\]
, 9
\[\mathbf{\mathcal{D}}\]
, 2
\[{\mathcal{L}}\,\]
, 10
\[{\mathcal{L}}\,\]

Мұғалім іс-әрекеті: Әр оқушы өзіне берілген үлестірме парағындағы тапсырманын дұрыстығын тексеріп, қажетті жерге салу
Оқушы іс-әрекеті: Үй тапсырмасын тексеру
Ұйымдас-тыру түрі:

Өзін-өзі бағалау

1 дұрыс жауап

1 ұпай

Уақыт:
Жұмыс кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Ұйымдас-тыру түрі:
Бағалау:
Уақыт: 6 мин
Жұмыс кезеңдері: Түсіну
Мұғалім іс-әрекеті:

Карточка беру жана тақырыпқа шығу

Интербелсенді тақтадан осы есепті ашу

Анықтамасын көрсету

Егер теңдіктің екі жағыда нөлге тең емес бірдей санға көбейтсек не бөлсек, тура т

\[\mathbf{\mathcal{D}}\]
еңдік шығады.

Тақырыпты ашу

Оқушы іс-әрекеті:

1топ

4+4=2*4

6+6=4*3

2 топ

4+6=2*5

6+3=3*3

Өз ойларын айтады, тақырыпқа шығады.

Ұйымдас-тыру түрі: Топпен шешеді Тақырыпты жазу
Бағалау: Ынталандыру
Уақыт: 10 мин
Жұмыс кезеңдері: Қолдану
Мұғалім іс-әрекеті:

№2 49 бет

Әр оқушыға жеке

Теңдік тура ма? Теңдіктің екі жағын да 4-ке көбейт

Теңдіктің екі жағын 2-ге бөл

Тақтадан дұрысын шығарып қою

Оқушы іс-әрекеті:

Карточкадағы есепті шығарып, жұмысын жұбымен алмасып, дұрысын тексеру. Теңдіктің екі жағын да 4- ке көбейт:

3+5 =4*2; 6+4=2*5

(3+5) *4=(4*2) *4 (6+4) *4=(2*5) *4

32 =32 40= 40

4*3 =10+2

(4*3) *4 = (10+2) *4

48= 48

2) Теңдіктердің екі жағында 2-ге бөл.

6+8 7*4 8+2=10

(6+8) : 2= 7*2 : 2 (8+2) :2=10 : 2

7=7 5=5

2+4 =2*3

(2+4) : 2= 2* 3 : 2

4 = 4

Ұйымдас-тыру түрі: Оқулықпен жұмыс
Бағалау:

бірін -бірі бағалау

2 ұпай

Уақыт: 6 мин
Жұмыс кезеңдері:

Теңдеулерді шешу

Х*5 = 10*5

Х:6 = 48-28

Сергіту сәті

Мұғалім іс-әрекеті:

Топпен жұмыс

Тақтада теңдеуді шешу

Оқушы іс-әрекеті: Тақтада жұмыс
Ұйымдас-тыру түрі:

«Бағдаршам» арқылы бағалау

MSOfficePNG(4)

Уақыт: 10 мин
Жұмыс кезеңдері: Талдау
Мұғалім іс-әрекеті:

1 Сөз есеп

Олжас математикадан үй жұмысын орындады. Теңделерді шешу үшін бір сағаттың үштен біріндей уақыт жұмсады. Ал есептер шығаруда одан 2 есе кем уақыт кетті.

Мәтіндк есептерді шығару үшін 1 сағаттың жартысы кетті. Олжас математикадан үй жұмысын орындау үшін қанша уақыт жұмсады.

2. сөз есеп

Арай бір кітапты оқу үшін оны 2 бөлікке бөлді.

Ол он күн 28 беттен және 2 апта бойы, күніне 10 беттен оқыды. Арай оқыған кітаптың бірінші бөлігіндегі беттері екінші бөлігіне қарағанда неше есе артық болды?

Оқушы іс-әрекеті:

Шығару жолын жазу

Т. Шешуі-1 сағ үштен бірі

60 мин 1 сағат

Есепті шығару -? 2 есе кем

Ш: (60:3) +(20 : 2) + (60 :2) =60

Ш:

I-10 күн- 28 беттен, ? Есе артық

II- 2 апта -10 беттен←

Ш:(28*10) :(14*10) =280:140=2 есе артық

Ұйымдас-тыру түрі: Топпен жұмыс
Бағалау: Басбармақ арқылы бағалау
Уақыт: 5 мин
Жұмыс кезеңдері: Синтездеу
Мұғалім іс-әрекеті:

50 бет №11 теңдік тура ма, тура емес пе?

72 : 9+2 = 3+5+2 72: 9 - 2= 3+5 -2

72 : 9*2 = (3+5) *2 72 : 9 : 2 = (3+5) : 2

72 : 9 +2= 3+5- 2 72 : 9 :2= (3+5) *2

Оқушы іс-әрекеті:

Шығару жолдарын жазу

10 =10 6 = 6

16 = 16 4 = 4

10 > 6 4 < 16

Ұйымдас-тыру түрі:

«Ойлан -жұптас-бөліс»

TALKthinkpairshare2[1]

Бағалау: 2 ұпай
Уақыт: 3 мин
Жұмыс кезеңдері: Қорытындылау
Мұғалім іс-әрекеті: 5 сұрақ дайындау
Оқушы іс-әрекеті: Жауабын жазу
Ұйымдас-тыру түрі: «Допты қағып ал» әдісі
Бағалау:
Уақыт:
Жұмыс кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті: Топ басшылары топ мүшелерінің жиынтық бағасын шығарады
Ұйымдас-тыру түрі:

9 ұпай 88% - 100% - 5

7 - 8 ұпай 70% -88% - 4

5 - 6 ұпай 50% - 70% - 3

4 ұпай 50 % - 2

Бағалау:
Уақыт: 2мин
Жұмыс кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті: Үй тапсырмасын береді,
Оқушы іс-әрекеті:
Ұйымдас-тыру түрі:
Бағалау:

50 бет №11 теңдік тура ма, тура емес пе?

72 : 9+2 = 3+5+2 72: 9 - 2= 3+5 -2

72 : 9*2 = (3+5) *2 72 : 9 : 2 = (3+5) : 2

72 : 9 +2= 3+5- 2 72 : 9 :2= (3+5) *2


Ұқсас жұмыстар
6-сынып математика пәні: Санды теңсіздіктердің қасиеттері - сабақ жоспары
3-сынып математика пәні: Есептерді салыстыру - ашық сабақ жоспары
Логарифм және оның қасиеттері: математика пәні бойынша сабақ жоспары
Санды теңсіздіктердің қасиеттері: 6-сынып математика сабақ жоспары
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері және графигі: математика пәні ашық сабақ жоспары
Сызықтық функцияның қасиеттері және тура пропорционалдықтың графигі
6-сынып математика: санды теңсіздіктердің қасиеттері бойынша сабақ жоспары
7-сынып математика сабақ жоспары: Теңбүйірлі үшбұрыш - қасиеттері және белгілері
3-сынып математика пәні: бақылау жұмыстары мен өзіндік жұмыстардың жоспары және бағалау критерийлері
3-сынып математика пәні: 48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлуді пысықтау сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz