Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Қар жауып тұр. 3 сынып (ана тілі)
Сабақтың тақырыбы: |Қ.Толыбаев «Қар жауып тұр» | |
|Сілтеме |Ана тілі оқулығы Б.А.Тұрғынбаева |
| |З.Муфтибекова К.Алтаева |
|Жалпы мақсаты |Мәтіннің мазмұны арқылы табиғат пен адам |
| |өмірінің байланысын сезінуге жол салу, тіл |
| |байылықтарын, сөздік қорларын молайту.Сыни |
| |тұрғыдан ойлауға, топта және жұппен жұмыс |
| |жасауға үйрету, көшбасшылық қабілеттерін |
| |дамыту. |
|Күтілетін нәтижелер |Қар, табиғат құбылыстары туралы түсініктерін |
| |кеңейте отырып, талдауға, сипаттауға, |
| |әнгімелеуге жаттықтыру. |
|Сабақ түрі |Жаңа сабақ |
|Қолданылатын әдіс- тәсілдер |Сыни тұрғысынан ойлау стратегиялары: |
| |Жеке, жұппен, топпен жұмыс |
| |Ой қозғау; |
| |Ақылдың алты қалпағы; |
| |Алынған ақпарат негізінде постер жасау «Екі |
| |жұлдыз, бір тілек» әдіс- тәсілдері |
|Табыс критерийлері |Мен білемін: жұмысымды жоспарлай аламын; |
| |Мен істей аламын;тақырыбын анықтай аламын; |
| |Мен қолдана аламын: уақытты тиімді пайдалана |
| |аламын; ойымды жүйелеп айта аламын, өз іс- |
| |әрекетімді бағалай аламын. |
|Керекті жабдықтар |Интербелсенді тақта, бейнеролик, |
| |суреттер,үлестермелік |
| |карточкалар,флипчарт,маркер стикер. |
Павлодар облысы Баянауыл ауданы
Үшқұлын жалпы негізгі білім беру
мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жапан Б. Әдебиеттік оқу 3 сынып
Сабақ
барысы:
|Сабақ кезеңдері |Уақыт |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |Модульдер |
| | | | |көрінісі |
|Топқа бөлну | 2 минут|Амандасу |Жұптар бір- бірмен | |
|Психологиялық | |Жұпқа тұрғызу.Сендер |амандасады.Стикер | |
|ахуал | |Сендер мектепке бара |арқылы топқа | |
| | |жатқанда алдарыңнан |бөлінеді.Топ | |
| | |құрбың кездесті қалай |басшыларын сайлап | |
| | |амандасасыңдар? |алады. Сабаққа мақсат| |
| | |Алдарйңнан қарт адам |қояды. Топ | |
| | |кесдесті қалай |басшыларына бағалау | |
| | |амандасасыңдар? |парағы таратылады. | |
|Үй тапсырмасын |3 минут |Үй тапсырмасын венн |Венн диграммасына | |
|тексеру | |диаграммасына салу |салады. | |
|Білу |8 минут |Ребусты шешу. Шешуін |Қардың қандай түрлері| |
| | |тауып көрейік. Ребустың|бар екенін болжап, | |
| | |шешуінің ең оңай жолын |баяндайды. Тақырыпты | |
| | |көрсетіп бере |ашады. | |
| | |аласыңдарма?Топта | | |
| | |ақылдасып отырып | | |
| | |орындау. | | |
| | |Ассоцация | | |
| | |1. Қар сөзін қандай | | |
| | |сөздермен тіркестіре | | |
| | |айтуға болады? | | |
| | |2. Қардың көлемін қалай| | |
| | |анықтауға болады? | | |
|Түсіну |4 минут |Мәтінді мәнерлеп оқу. |Жеке оқу, топта | |
| | |Түсініксіз сөздермен |мәтінді әңгімелейді | |
| | |жұмыс. «Инсерт» әдісі V| | |
| | |– білемін. | | |
| | |+ Мен үшін таныс | | |
| | |? Мен үшін түсініксіз | | |
| | |- Мен үшін жаңалық | | |
|Қолдану |5 минут |Тапсырманы постерге |Ақ қалпақ: әңгімеден | |
| | |салады |қандай ақпарат алдың?| |
| | | |Қызыл қалпақ: қардың | |
| | | |басқа қандай түрлері | |
| | | |болады? | |
| | | |Қара қалпақ: қардың | |
| | | |бір-бірінен қандай | |
| | | |айырмашылығы бар | |
| | | |Сары қалпақ: Қар | |
| | | |ерісе не болады? | |
| | | |Жасыл қалпақ: Адамға | |
| | | |қардың қандай пайдасы| |
| | | |бар? | |
| | | |Көк қалпақ: Қар | |
| | | |байлыққа жатама? | |
|Талдау |8 минут |Тақырып бойынша |Бір-біріне сұрақтар | |
| | |сұрақтар қою |қою | |
|Жинақтау |10 минут|Ақ қардай. Ақша қардай | |СТО |
| | |таза. Аппақ қарай ақ | | |
| | |күлкі. Қардай аппақ | |ДО |
| | |сақал. Қардай қалың. | | |
| | |Қарша борау. Мұнандай | | |
| | |теңеулерден басқа неге | | |
| | |теңеуге болады,өздерің | | |
| | |бұл сөздерді | | |
| | |пайдаланасыңдарма? | | |
| | |(Мысалы «Менің атым | | |
| | |Қожа» кинофильмінде | | |
|Бағалау |5 минут |Мыс «Екі жұлдыз, бір |Өз-өзін және |ОүБ ОБ |
| | |тілек» |сыныптасын бағалау. | |
| | |Сабақтан қандай әсер |Қол шапалақтап және | |
| | |алдың? |жест арқылы бағалайды| |
| | |Топ ішінде қандай әсер | | |
| | |алдың | | |
| | |Тақырып бойынша тағы не| | |
| | |білгілерің келеді? | | |
| | |Тақырыпқа байланысты | | |
|Үй жұмысы | |жұмбақтар табу | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz