Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Синтаксистік қатынастар. 7-сынып

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сынып /мерзімі:
7 <<Ә>>сыныбы 29.04.2015ж.
Сабақтың тақырыбы:
Синтаксистік қатынастар
Жалпы мақсаты:
Сөз тіркестері түрлері арқылы синтаксистік қатынас түрлерін меңгерту.
Көркем сөйлеу шеберлігі мен пікір алмасуды дамыту.
Күтілетін нәтиже:
Сөйлемдегі сөз тіркестері түрлері мен синтаксистік қатынас түрлерін меңгереді.
Тапсырмалар барысында өзгелермен пікір алмасуды жетілдіреді.
Сабақтың әдісі:
Топтастыру,ынталандыру стратегиялары, <<Миға шабуыл>>, <<бөлшектеп оқы, талда>>, <<бес жолды өлең>>, <<ыстық орындық>> әдістері, есте сақтауды дамыту жаттығуы.
Тапсырмалар:
Топтасу, сұрақ-жауап, синтаксистік талдау жұмыстары, шығармашылық жұмыс.
Құрал-жабдықтар:
Оқу құралдары, үлестірме материалдар.
Сабақтың барысы: I. Қызығушылықты ояту II. Мағынаны тану III. Ойтолғаныс кезеңі
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
I.Қызығушылықты ояту Топтасу

Өлең жолдары жазылған қағаз қиындылары арқылы топ құрайды.
Әр топ бірлесе өз топбасшысын таңдап,ән атына сай топтасады, ән шумағын орындайды:
І топ <<Желсіз түнде жарық ай>>
ІІ топ <<Көзімнің қарасы>>
ІІІ топ <<Атамекен>>
Үй жұмы-сын тексеру
Жаттығуды тексеру.
Бекіту.
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.
II.Мағынаны тану кезеңі <<Бөлшектеп оқы, талда>>
Әр топқа <<Синтаксистік қатынастар>> мәтіні жазылған парақ таратылады.
І топ <<Анықтауыштық қатынас>>
ІІ топ <<Толықтауыштық қатынас>>
ІІІ топ <<Пысықтауыштық қатынас>>
Әр топ өзіне берілген <<Синтаксистік қатынастар>> мәтінін оқып, бір-біріне түсіндіреді, топта талдайды, зерделейді, топ атынан спикер сөйлейді.
Бекіту жаттығулары
Ойқозғау

Есте сақтауды дамыту жаттығуы

252-жаттығу

-Сыныбыңда өнерлі деп кімдерді атар едің? Неліктен?

253-жаттығу
-Өлең үзінділері қандай тақырыпта жазылған?

<<Абай әндері>> слайды арқылы сергіте отырып есте сақтауын дамыту.

255- жаттығу
-Мәтін қай тақырыпта жазылған?

Мәтінді оқып,ат қояды,талдау жасап, дәптерге орындайды.
-...

Абай өлеңдерін оқып, сөз тіркестері түрін, синтаксистік қатынастарды анықтайды.
-...

Слайдта 1мин көрсетілген Абай әндерін есте сақтап, топтаса отырып пішінін,түсін айнытпай қағазға түсіреді.
Слайдтан қайта тексеріп, бірін-бірі <<қол шапалақтау>> әдісімен бағалайды.

Атамекен тақырыбындағы мәтіндегі сөз тіркестеріне талдау жасайды.
-...
III.Ойтолғаныс кезеңі

Бағалау

Үйге тапсырма
Шығармашылық жұмыс <<Бес жолды өлең>>

<<Ыстық орындық>> тренингін өткізу.
Ерекше топты атау.

254- жаттығу
Отан, атамекен, тәуелсіздік, рухни құндылықтар туралы сөз тіркестерін қатыстырып өлең құрайды.
Бүгінгі ең алғыр оқушыны анықтайды, ол <<ыстық орындықта>> сұрақтарға жауап береді.

Түртіп алу: Жазу, талдау, анықтаманы қайталау.
Рефлексия
Кері байланыс
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Тексерген: ___ Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары СеврюковаВ.А.орынбасары СеврюковаВ.А.

Ұқсас жұмыстар
Синтаксистік қатынастар
Синтаксистен өткенді қайталау
Пысықтауыштық қатынастар. 7-сынып
Синтаксистік талдау
Жай сөйлемдерден өткенді қайталау
Есімше мен көсемшені салыстыру
Практикалық тапсырмалар
Қайталау. Шешен билер
Екінші сөйлем
Топ басшысының бағалауы
Пәндер