Синтаксистік қатынастар. 7-сынып

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сынып /мерзімі:
7 <<Ә>>сыныбы 29.04.2015ж.
Сабақтың тақырыбы:
Синтаксистік қатынастар
Жалпы мақсаты:
Сөз тіркестері түрлері арқылы синтаксистік қатынас түрлерін меңгерту.
Көркем сөйлеу шеберлігі мен пікір алмасуды дамыту.
Күтілетін нәтиже:
Сөйлемдегі сөз тіркестері түрлері мен синтаксистік қатынас түрлерін меңгереді.
Тапсырмалар барысында өзгелермен пікір алмасуды жетілдіреді.
Сабақтың әдісі:
Топтастыру,ынталандыру стратегиялары, <<Миға шабуыл>>, <<бөлшектеп оқы, талда>>, <<бес жолды өлең>>, <<ыстық орындық>> әдістері, есте сақтауды дамыту жаттығуы.
Тапсырмалар:
Топтасу, сұрақ-жауап, синтаксистік талдау жұмыстары, шығармашылық жұмыс.
Құрал-жабдықтар:
Оқу құралдары, үлестірме материалдар.
Сабақтың барысы: I. Қызығушылықты ояту II. Мағынаны тану III. Ойтолғаныс кезеңі
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
I.Қызығушылықты ояту Топтасу

Өлең жолдары жазылған қағаз қиындылары арқылы топ құрайды.
Әр топ бірлесе өз топбасшысын таңдап,ән атына сай топтасады, ән шумағын орындайды:
І топ <<Желсіз түнде жарық ай>>
ІІ топ <<Көзімнің қарасы>>
ІІІ топ <<Атамекен>>
Үй жұмы-сын тексеру
Жаттығуды тексеру.
Бекіту.
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.
II.Мағынаны тану кезеңі <<Бөлшектеп оқы, талда>>
Әр топқа <<Синтаксистік қатынастар>> мәтіні жазылған парақ таратылады.
І топ <<Анықтауыштық қатынас>>
ІІ топ <<Толықтауыштық қатынас>>
ІІІ топ <<Пысықтауыштық қатынас>>
Әр топ өзіне берілген <<Синтаксистік қатынастар>> мәтінін оқып, бір-біріне түсіндіреді, топта талдайды, зерделейді, топ атынан спикер сөйлейді.
Бекіту жаттығулары
Ойқозғау

Есте сақтауды дамыту жаттығуы

252-жаттығу

-Сыныбыңда өнерлі деп кімдерді атар едің? Неліктен?

253-жаттығу
-Өлең үзінділері қандай тақырыпта жазылған?

<<Абай әндері>> слайды арқылы сергіте отырып есте сақтауын дамыту.

255- жаттығу
-Мәтін қай тақырыпта жазылған?

Мәтінді оқып,ат қояды,талдау жасап, дәптерге орындайды.
-...

Абай өлеңдерін оқып, сөз тіркестері түрін, синтаксистік қатынастарды анықтайды.
-...

Слайдта 1мин көрсетілген Абай әндерін есте сақтап, топтаса отырып пішінін,түсін айнытпай қағазға түсіреді.
Слайдтан қайта тексеріп, бірін-бірі <<қол шапалақтау>> әдісімен бағалайды.

Атамекен тақырыбындағы мәтіндегі сөз тіркестеріне талдау жасайды.
-...
III.Ойтолғаныс кезеңі

Бағалау

Үйге тапсырма
Шығармашылық жұмыс <<Бес жолды өлең>>

<<Ыстық орындық>> тренингін өткізу.
Ерекше топты атау.

254- жаттығу
Отан, атамекен, тәуелсіздік, рухни құндылықтар туралы сөз тіркестерін қатыстырып өлең құрайды.
Бүгінгі ең алғыр оқушыны анықтайды, ол <<ыстық орындықта>> сұрақтарға жауап береді.

Түртіп алу: Жазу, талдау, анықтаманы қайталау.
Рефлексия
Кері байланыс
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Тексерген: ___ Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары СеврюковаВ.А.орынбасары СеврюковаВ.А.

Ұқсас жұмыстар
Синтаксистік қатынастар
Синтаксистен өткенді қайталау
Пысықтауыштық қатынастар. 7-сынып
Синтаксистік талдау
Жай сөйлемдерден өткенді қайталау
Есімше мен көсемшені салыстыру
Практикалық тапсырмалар
Қайталау. Шешен билер
Екінші сөйлем
Топ басшысының бағалауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz