Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Синтаксистік қатынастар. 7-сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сынып /мерзімі:
7 <<Ә>>сыныбы 29.04.2015ж.
Сабақтың тақырыбы:
Синтаксистік қатынастар
Жалпы мақсаты:
Сөз тіркестері түрлері арқылы синтаксистік қатынас түрлерін меңгерту.
Көркем сөйлеу шеберлігі мен пікір алмасуды дамыту.
Күтілетін нәтиже:
Сөйлемдегі сөз тіркестері түрлері мен синтаксистік қатынас түрлерін меңгереді.
Тапсырмалар барысында өзгелермен пікір алмасуды жетілдіреді.
Сабақтың әдісі:
Топтастыру,ынталандыру стратегиялары, <<Миға шабуыл>>, <<бөлшектеп оқы, талда>>, <<бес жолды өлең>>, <<ыстық орындық>> әдістері, есте сақтауды дамыту жаттығуы.
Тапсырмалар:
Топтасу, сұрақ-жауап, синтаксистік талдау жұмыстары, шығармашылық жұмыс.
Құрал-жабдықтар:
Оқу құралдары, үлестірме материалдар.
Сабақтың барысы: I. Қызығушылықты ояту II. Мағынаны тану III. Ойтолғаныс кезеңі
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
I.Қызығушылықты ояту Топтасу
Өлең жолдары жазылған қағаз қиындылары арқылы топ құрайды.
Әр топ бірлесе өз топбасшысын таңдап,ән атына сай топтасады, ән шумағын орындайды:
І топ <<Желсіз түнде жарық ай>>
ІІ топ <<Көзімнің қарасы>>
ІІІ топ <<Атамекен>>
Үй жұмы-сын тексеру
Жаттығуды тексеру.
Бекіту.
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.
II.Мағынаны тану кезеңі <<Бөлшектеп оқы, талда>>
Әр топқа <<Синтаксистік қатынастар>> мәтіні жазылған парақ таратылады.
І топ <<Анықтауыштық қатынас>>
ІІ топ <<Толықтауыштық қатынас>>
ІІІ топ <<Пысықтауыштық қатынас>>
Әр топ өзіне берілген <<Синтаксистік қатынастар>> мәтінін оқып, бір-біріне түсіндіреді, топта талдайды, зерделейді, топ атынан спикер сөйлейді.
Бекіту жаттығулары
Ойқозғау
Есте сақтауды дамыту жаттығуы
252-жаттығу
-Сыныбыңда өнерлі деп кімдерді атар едің? Неліктен?
253-жаттығу
-Өлең үзінділері қандай тақырыпта жазылған?
<<Абай әндері>> слайды арқылы сергіте отырып есте сақтауын дамыту.
255- жаттығу
-Мәтін қай тақырыпта жазылған?
Мәтінді оқып,ат қояды,талдау жасап, дәптерге орындайды.
-...
Абай өлеңдерін оқып, сөз тіркестері түрін, синтаксистік қатынастарды анықтайды.
-...
Слайдта 1мин көрсетілген Абай әндерін есте сақтап, топтаса отырып пішінін,түсін айнытпай қағазға түсіреді.
Слайдтан қайта тексеріп, бірін-бірі <<қол шапалақтау>> әдісімен бағалайды.
Атамекен тақырыбындағы мәтіндегі сөз тіркестеріне талдау жасайды.
-...
III.Ойтолғаныс кезеңі
Бағалау
Үйге тапсырма
Шығармашылық жұмыс <<Бес жолды өлең>>
<<Ыстық орындық>> тренингін өткізу.
Ерекше топты атау.
254- жаттығу
Отан, атамекен, тәуелсіздік, рухни құндылықтар туралы сөз тіркестерін қатыстырып өлең құрайды.
Бүгінгі ең алғыр оқушыны анықтайды, ол <<ыстық орындықта>> сұрақтарға жауап береді.
Түртіп алу: Жазу, талдау, анықтаманы қайталау.
Рефлексия
Кері байланыс
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Тексерген: ___ Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары СеврюковаВ.А.орынбасары СеврюковаВ.А.
Сынып /мерзімі:
7 <<Ә>>сыныбы 29.04.2015ж.
Сабақтың тақырыбы:
Синтаксистік қатынастар
Жалпы мақсаты:
Сөз тіркестері түрлері арқылы синтаксистік қатынас түрлерін меңгерту.
Көркем сөйлеу шеберлігі мен пікір алмасуды дамыту.
Күтілетін нәтиже:
Сөйлемдегі сөз тіркестері түрлері мен синтаксистік қатынас түрлерін меңгереді.
Тапсырмалар барысында өзгелермен пікір алмасуды жетілдіреді.
Сабақтың әдісі:
Топтастыру,ынталандыру стратегиялары, <<Миға шабуыл>>, <<бөлшектеп оқы, талда>>, <<бес жолды өлең>>, <<ыстық орындық>> әдістері, есте сақтауды дамыту жаттығуы.
Тапсырмалар:
Топтасу, сұрақ-жауап, синтаксистік талдау жұмыстары, шығармашылық жұмыс.
Құрал-жабдықтар:
Оқу құралдары, үлестірме материалдар.
Сабақтың барысы: I. Қызығушылықты ояту II. Мағынаны тану III. Ойтолғаныс кезеңі
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
I.Қызығушылықты ояту Топтасу
Өлең жолдары жазылған қағаз қиындылары арқылы топ құрайды.
Әр топ бірлесе өз топбасшысын таңдап,ән атына сай топтасады, ән шумағын орындайды:
І топ <<Желсіз түнде жарық ай>>
ІІ топ <<Көзімнің қарасы>>
ІІІ топ <<Атамекен>>
Үй жұмы-сын тексеру
Жаттығуды тексеру.
Бекіту.
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.
II.Мағынаны тану кезеңі <<Бөлшектеп оқы, талда>>
Әр топқа <<Синтаксистік қатынастар>> мәтіні жазылған парақ таратылады.
І топ <<Анықтауыштық қатынас>>
ІІ топ <<Толықтауыштық қатынас>>
ІІІ топ <<Пысықтауыштық қатынас>>
Әр топ өзіне берілген <<Синтаксистік қатынастар>> мәтінін оқып, бір-біріне түсіндіреді, топта талдайды, зерделейді, топ атынан спикер сөйлейді.
Бекіту жаттығулары
Ойқозғау
Есте сақтауды дамыту жаттығуы
252-жаттығу
-Сыныбыңда өнерлі деп кімдерді атар едің? Неліктен?
253-жаттығу
-Өлең үзінділері қандай тақырыпта жазылған?
<<Абай әндері>> слайды арқылы сергіте отырып есте сақтауын дамыту.
255- жаттығу
-Мәтін қай тақырыпта жазылған?
Мәтінді оқып,ат қояды,талдау жасап, дәптерге орындайды.
-...
Абай өлеңдерін оқып, сөз тіркестері түрін, синтаксистік қатынастарды анықтайды.
-...
Слайдта 1мин көрсетілген Абай әндерін есте сақтап, топтаса отырып пішінін,түсін айнытпай қағазға түсіреді.
Слайдтан қайта тексеріп, бірін-бірі <<қол шапалақтау>> әдісімен бағалайды.
Атамекен тақырыбындағы мәтіндегі сөз тіркестеріне талдау жасайды.
-...
III.Ойтолғаныс кезеңі
Бағалау
Үйге тапсырма
Шығармашылық жұмыс <<Бес жолды өлең>>
<<Ыстық орындық>> тренингін өткізу.
Ерекше топты атау.
254- жаттығу
Отан, атамекен, тәуелсіздік, рухни құндылықтар туралы сөз тіркестерін қатыстырып өлең құрайды.
Бүгінгі ең алғыр оқушыны анықтайды, ол <<ыстық орындықта>> сұрақтарға жауап береді.
Түртіп алу: Жазу, талдау, анықтаманы қайталау.
Рефлексия
Кері байланыс
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Тексерген: ___ Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары СеврюковаВ.А.орынбасары СеврюковаВ.А.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz