7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Пысықтауыштық қатынас

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сынып /мерзімі:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.
Сынып /мерзімі:: Сабақтың тақырыбы:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Пысықтауыштық қатынас
Сынып /мерзімі:: Жалпы мақсаты:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Сөйлем ішінде пысықтауыштық қатынасты таба білуді меңгерту. Өзара пікірлесе отырып, ойын дәлелдей білуге үйрету.
Сынып /мерзімі:: Күтілетін нәтиже:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Пысықтауыштық қатынасты анықтап, жеңіске үлес қосқан ақын-жазушылар туралы білім алады, қарым-қатынас дағдысы мен өз ойын дәлелдей білуді меңгереді.
Сынып /мерзімі:: Сабақтың әдісі:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Ойқозғау, диалогтік оқыту, ынталандыру, топтастыру стратегиялары.
Сынып /мерзімі:: Тапсырмалар:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Сұрақ-жауап, постер, топтық, жұптық жұмыстар, карточкамен жұмыс, шығармашылық жұмыс.
Сынып /мерзімі:: Құрал-жабдықтар:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Оқу құралдары, үлестірмелі материалдар ( стикер, маркер, плакат, түрлі-түсті қағаздар) .
Сынып /мерзімі::

Сабақтың барысы: : I. Қызығушылықты ояту II. Мағынаны тану III. Ойтолғаныс

Сынып /мерзімі:: Сабақтың кезеңдері
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сынып /мерзімі:: Қызығушылықты ояту кезеңі
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: «Шаттық шеңберін» құрып, бір-біріне патриоттық сезімді білдіретін тілектер айту.
Қол ұстаса шеңбер құрған оқушылар, бір-біріне тілектер айтады.
Сынып /мерзімі:: Үй жұмысын сұрау
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: «Ішкі және сыртқы шеңбер» арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Ішкі шеңбердегілер жаттығу мен анықтаманы түсіндіреді, сыртқы шеңбер тыңдайды.
Сынып /мерзімі:: Топтасу
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.:

1-ден 3-ке дейін санау арқылы ҰОС-на қатысқан ардагер ақын-жазушылардың атындағы 3 топ құру.

Топбасшыларға жұлдызша тарату.

Әр топ бірлесе өз тобының атын және топбасшысын таңдады.

І топ: Қасым Аманжолов

ІІ топ: Бауыржан Момышұлы

ІІІ топ: Баубек Бұлқышев

Әр топбасшы топ мүшелерінің жауабына қарай жұлдызша беріп отырады.

Сынып /мерзімі::

Мағынаны та ну Ойқозғау

Анықтаманы айқындауға бағыттау

7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.:

-Пысықтауыш сөзін естігенде қандай ұғымдар ойға оралады?

Жаңа сабақты слайдтағы сөйлемдер арқылы ашу:

* . . . Күпі киген қазақтың қара өлеңін,

Шекпен жауып өзіне қайтарамын.

*«Бөлтірік көзін ауылға келген соң екі күннен кейін ашты. Түн баласына Құрмаш қасына алып жатады. Бөлек жатады . . . »

- Пысықтауыштық қатынастар қандай сөз тіркестерінен болады?

Оқушы жауаптарын айтады:

Пысықтауыш-тұрлаусыз мүше;

Іс-қимылдың мекенін, мезгілін, себебі мен салдарын, амалын анықтайды.

Сөйлемдерді оқып, қай шығармадан және авторы кім екенін анықтап, пысықтауыш болатын сөз тіркесі түрлерін анықтайды.

*М. Мақатаев «Қара өлең»

*Мұхтар Әуезов «Көксерек»

- Меңгеріле, қабыса, жанаса байланысқан етістікті сөз тіркестерінің сыңарлары бір-бірімен пысықтауыштық қатынаста жұмсалады да, бағыныңқы сыңары басыңқы сыңардың мекенін, бағытын, мезгілін, себебін білдіріп тұрады. Басыңқы сыңардан бағыныңқы сыңарға қайда? қайдан? қайтіп? қалай? қашан? деген сұрақтар қойылады.

Сынып /мерзімі::

Бекіту жаттығулары

Топтық жұмыс

Карточкамен жұмыс

7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.:

257- жаттығу -Өлеңде не туралы айтылған?

258- жаттығу

-Мәтін қай тақырыпта жазылған?

Әр топ атына сай постер жасау.

259- жаттығу

«Шежірелі сандықшамен» жұмыс

Мәнерлеп оқу. Сөз тіркесі түрлерін анықтау.

(- Батырлық туралы айтылған)

Оқу, мазмұнын анықтау. Бірыңғай мүшелерді табу. (-Мәтін ҰОС туралы айтылған)

Әр топ бірлесе отырып өз ақын-жазушыларының атына сай постер жасап, ол туралы мәлімет береді.

І бөлім: Сөйлем мүшелеріне талдау

ІІ бөлім:Б. Бұлқышев шығармасын ауызша талдау

Синтаксистік қатынастар және ҰОС туралы сұрақтарды сандықшадан алып, жауап береді.

Сынып /мерзімі::

Ойтолғаныс

Бейнежазба

«Еркін жазу»

7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.:

«ҰОС жылдарында»

«Бейбіт күн орнасын әлемде»

Бейнежазбадан ҰОС туралы мәлімет алады.

Бейнежазбадан алған әсерлерін тақырып бойынша жазып, «автор орындығында» оқып береді.

Сынып /мерзімі::

Бағалау

Үй тапсырмасы

7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.:

Формативті және жиынтық бағалау

Пысықтауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар (168-бет)

Топбасшылар топ мүшелерінің нәтижесін анықтайды. Топтар «Бас бармақ» әдісімен бірін-бірі бағалайды.

Түртіп алу: Берілген сұрақтарға жауапты анықтама дәптеріне жазып, дайындалады.

Сынып /мерзімі:: Рефлексия
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Кері байланыс
INSERT әдісі «Не істедім? Не үйрендім? Нені білгім келеді?»

Пән мұғалімі: Жорабекова С. Ж.

Тексерген: Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары СеврюковаВ. А.


Ұқсас жұмыстар
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Синтаксистік қатынастар
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Компьютерлік жады
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Құстардың көптүрлілігі
Архимед күші (§55) бойынша 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Информатика: Компьютерлік графиканың түрлері - 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған тармақты алгоритмдерді программалаудың қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған WordPad мәтіндік редакторы: қысқа мерзімді сабақ жоспары және мұғалімнің рефлексиясы
7-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағы: Етістіктің шақтарын қайталау - қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған PAINT графикалық редакторы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Механикалық энергияның сақталу заңы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz