Пысықтауыштық қатынастар. 7-сынып

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сынып /мерзімі:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.
Сынып /мерзімі:: Сабақтың тақырыбы:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Пысықтауыштық қатынас
Сынып /мерзімі:: Жалпы мақсаты:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Сөйлем ішінде пысықтауыштық қатынасты таба білуді меңгерту. Өзара пікірлесе отырып, ойын дәлелдей білуге үйрету.
Сынып /мерзімі:: Күтілетін нәтиже:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Пысықтауыштық қатынасты анықтап, жеңіске үлес қосқан ақын-жазушылар туралы білім алады, қарым-қатынас дағдысы мен өз ойын дәлелдей білуді меңгереді.
Сынып /мерзімі:: Сабақтың әдісі:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Ойқозғау, диалогтік оқыту, ынталандыру, топтастыру стратегиялары.
Сынып /мерзімі:: Тапсырмалар:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Сұрақ-жауап, постер, топтық, жұптық жұмыстар, карточкамен жұмыс, шығармашылық жұмыс.
Сынып /мерзімі:: Құрал-жабдықтар:
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Оқу құралдары, үлестірмелі материалдар ( стикер, маркер, плакат, түрлі-түсті қағаздар) .
Сынып /мерзімі::

Сабақтың барысы: : I. Қызығушылықты ояту II. Мағынаны тану III. Ойтолғаныс

Сынып /мерзімі:: Сабақтың кезеңдері
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сынып /мерзімі:: Қызығушылықты ояту кезеңі
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: «Шаттық шеңберін» құрып, бір-біріне патриоттық сезімді білдіретін тілектер айту.
Қол ұстаса шеңбер құрған оқушылар, бір-біріне тілектер айтады.
Сынып /мерзімі:: Үй жұмысын сұрау
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: «Ішкі және сыртқы шеңбер» арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Ішкі шеңбердегілер жаттығу мен анықтаманы түсіндіреді, сыртқы шеңбер тыңдайды.
Сынып /мерзімі:: Топтасу
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.:

1-ден 3-ке дейін санау арқылы ҰОС-на қатысқан ардагер ақын-жазушылардың атындағы 3 топ құру.

Топбасшыларға жұлдызша тарату.

Әр топ бірлесе өз тобының атын және топбасшысын таңдады.

І топ: Қасым Аманжолов

ІІ топ: Бауыржан Момышұлы

ІІІ топ: Баубек Бұлқышев

Әр топбасшы топ мүшелерінің жауабына қарай жұлдызша беріп отырады.

Сынып /мерзімі::

Мағынаны та ну Ойқозғау

Анықтаманы айқындауға бағыттау

7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.:

-Пысықтауыш сөзін естігенде қандай ұғымдар ойға оралады?

Жаңа сабақты слайдтағы сөйлемдер арқылы ашу:

* . . . Күпі киген қазақтың қара өлеңін,

Шекпен жауып өзіне қайтарамын.

*«Бөлтірік көзін ауылға келген соң екі күннен кейін ашты. Түн баласына Құрмаш қасына алып жатады. Бөлек жатады . . . »

- Пысықтауыштық қатынастар қандай сөз тіркестерінен болады?

Оқушы жауаптарын айтады:

Пысықтауыш-тұрлаусыз мүше;

Іс-қимылдың мекенін, мезгілін, себебі мен салдарын, амалын анықтайды.

Сөйлемдерді оқып, қай шығармадан және авторы кім екенін анықтап, пысықтауыш болатын сөз тіркесі түрлерін анықтайды.

*М. Мақатаев «Қара өлең»

*Мұхтар Әуезов «Көксерек»

- Меңгеріле, қабыса, жанаса байланысқан етістікті сөз тіркестерінің сыңарлары бір-бірімен пысықтауыштық қатынаста жұмсалады да, бағыныңқы сыңары басыңқы сыңардың мекенін, бағытын, мезгілін, себебін білдіріп тұрады. Басыңқы сыңардан бағыныңқы сыңарға қайда? қайдан? қайтіп? қалай? қашан? деген сұрақтар қойылады.

Сынып /мерзімі::

Бекіту жаттығулары

Топтық жұмыс

Карточкамен жұмыс

7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.:

257- жаттығу -Өлеңде не туралы айтылған?

258- жаттығу

-Мәтін қай тақырыпта жазылған?

Әр топ атына сай постер жасау.

259- жаттығу

«Шежірелі сандықшамен» жұмыс

Мәнерлеп оқу. Сөз тіркесі түрлерін анықтау.

(- Батырлық туралы айтылған)

Оқу, мазмұнын анықтау. Бірыңғай мүшелерді табу. (-Мәтін ҰОС туралы айтылған)

Әр топ бірлесе отырып өз ақын-жазушыларының атына сай постер жасап, ол туралы мәлімет береді.

І бөлім: Сөйлем мүшелеріне талдау

ІІ бөлім:Б. Бұлқышев шығармасын ауызша талдау

Синтаксистік қатынастар және ҰОС туралы сұрақтарды сандықшадан алып, жауап береді.

Сынып /мерзімі::

Ойтолғаныс

Бейнежазба

«Еркін жазу»

7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.:

«ҰОС жылдарында»

«Бейбіт күн орнасын әлемде»

Бейнежазбадан ҰОС туралы мәлімет алады.

Бейнежазбадан алған әсерлерін тақырып бойынша жазып, «автор орындығында» оқып береді.

Сынып /мерзімі::

Бағалау

Үй тапсырмасы

7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.:

Формативті және жиынтық бағалау

Пысықтауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар (168-бет)

Топбасшылар топ мүшелерінің нәтижесін анықтайды. Топтар «Бас бармақ» әдісімен бірін-бірі бағалайды.

Түртіп алу: Берілген сұрақтарға жауапты анықтама дәптеріне жазып, дайындалады.

Сынып /мерзімі:: Рефлексия
7 «Ә»сыныбы 30. 04. 2015ж.: Кері байланыс
INSERT әдісі «Не істедім? Не үйрендім? Нені білгім келеді?»

Пән мұғалімі: Жорабекова С. Ж.

Тексерген: Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары СеврюковаВ. А.


Ұқсас жұмыстар
Синтаксистік қатынастар
Синтаксистік қатынастар. 7-сынып
Синтаксистен өткенді қайталау
Топ басшысының бағалауы
Сөз тіркесінің түрлерін ата
Біріктірілген сыныптарға арналған қазақ тілінен ашық сабақ
Мақала жазу
Туыстық қатынастар
Үшбұрыштың қабырғалары
Қоғам түсінігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz