Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Пысықтауыштық қатынастар. 7-сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сынып /мерзімі:
7 <<Ә>>сыныбы 30.04.2015ж.
Сабақтың тақырыбы:
Пысықтауыштық қатынас
Жалпы мақсаты:
Сөйлем ішінде пысықтауыштық қатынасты таба білуді меңгерту. Өзара пікірлесе отырып, ойын дәлелдей білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже:
Пысықтауыштық қатынасты анықтап, жеңіске үлес қосқан ақын-жазушылар туралы білім алады, қарым-қатынас дағдысы мен өз ойын дәлелдей білуді меңгереді.
Сабақтың әдісі:
Ойқозғау, диалогтік оқыту, ынталандыру, топтастыру стратегиялары.
Тапсырмалар:
Сұрақ-жауап, постер, топтық, жұптық жұмыстар, карточкамен жұмыс,шығармашылық жұмыс.
Құрал-жабдықтар:
Оқу құралдары, үлестірмелі материалдар ( стикер,маркер, плакат, түрлі-түсті қағаздар).
Сабақтың барысы: : I. Қызығушылықты ояту II.Мағынаны тану III. Ойтолғаныс
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қызығушылықты ояту кезеңі
<<Шаттық шеңберін>> құрып, бір-біріне патриоттық сезімді білдіретін тілектер айту.
Қол ұстаса шеңбер құрған оқушылар, бір-біріне тілектер айтады.
Үй жұмысын сұрау
<<Ішкі және сыртқы шеңбер>> арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Ішкі шеңбердегілер жаттығу мен анықтаманы түсіндіреді, сыртқы шеңбер тыңдайды.
Топтасу
1-ден 3-ке дейін санау арқылы ҰОС-на қатысқан ардагер ақын-жазушылардың атындағы 3 топ құру.
Топбасшыларға жұлдызша тарату.
Әр топ бірлесе өз тобының атын және топбасшысын таңдады.
І топ: Қасым Аманжолов
ІІ топ: Бауыржан Момышұлы
ІІІ топ: Баубек Бұлқышев
Әр топбасшы топ мүшелерінің жауабына қарай жұлдызша беріп отырады.
Мағынаны та ну Ойқозғау
Анықтаманы айқындауға бағыттау
-Пысықтауыш сөзін естігенде қандай ұғымдар ойға оралады?
Жаңа сабақты слайдтағы сөйлемдер арқылы ашу:
*...Күпі киген қазақтың қара өлеңін,
Шекпен жауып өзіне қайтарамын.
*<<Бөлтірік көзін ауылға келген соң екі күннен кейін ашты. Түн баласына Құрмаш қасына алып жатады. Бөлек жатады...>>
- Пысықтауыштық қатынастар қандай сөз тіркестерінен болады?
Оқушы жауаптарын айтады:
Пысықтауыш-тұрлаусыз мүше;
Іс-қимылдың мекенін, мезгілін, себебі мен салдарын, амалын анықтайды.
Сөйлемдерді оқып, қай шығармадан және авторы кім екенін анықтап, пысықтауыш болатын сөз тіркесі түрлерін анықтайды.
*М.Мақатаев <<Қара өлең>>
*Мұхтар Әуезов <<Көксерек>>
- Меңгеріле, қабыса ,жанаса байланысқан етістікті сөз тіркестерінің сыңарлары бір-бірімен пысықтауыштық қатынаста жұмсалады да, бағыныңқы сыңары басыңқы сыңардың мекенін,бағытын, мезгілін, себебін білдіріп тұрады. Басыңқы сыңардан бағыныңқы сыңарға қайда? қайдан? қайтіп? қалай? қашан? деген сұрақтар қойылады.
Бекіту жаттығулары
Топтық жұмыс
Карточкамен жұмыс
257- жаттығу -Өлеңде не туралы айтылған?
258- жаттығу
-Мәтін қай тақырыпта жазылған?
Әр топ атына сай постер жасау.
259- жаттығу
<<Шежірелі сандықшамен>> жұмыс
Мәнерлеп оқу. Сөз тіркесі түрлерін анықтау.
( - Батырлық туралы айтылған)
Оқу, мазмұнын анықтау. Бірыңғай мүшелерді табу. ( - Мәтін ҰОС туралы айтылған)
Әр топ бірлесе отырып өз ақын-жазушыларының атына сай постер жасап, ол туралы мәлімет береді.
І бөлім: Сөйлем мүшелеріне талдау
ІІ бөлім:Б.Бұлқышев шығармасын ауызша талдау
Синтаксистік қатынастар және ҰОС туралы сұрақтарды сандықшадан алып, жауап береді.
Ойтолғаныс
Бейнежазба
<<Еркін жазу>>
<<ҰОС жылдарында>>
<<Бейбіт күн орнасын әлемде>>
Бейнежазбадан ҰОС туралы мәлімет алады.
Бейнежазбадан алған әсерлерін тақырып бойынша жазып, <<автор орындығында>> оқып береді.
Бағалау
Үй тапсырмасы
Формативті және жиынтық бағалау
Пысықтауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар (168-бет)
Топбасшылар топ мүшелерінің нәтижесін анықтайды. Топтар <<Бас бармақ>> әдісімен бірін-бірі бағалайды.
Түртіп алу: Берілген сұрақтарға жауапты анықтама дәптеріне жазып, дайындалады.
Рефлексия
Кері байланыс
INSERT әдісі <<Не істедім? Не үйрендім? Нені білгім келеді?>>
Пән мұғалімі: Жорабекова С.Ж.
Тексерген: ______ Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары СеврюковаВ.А.
Сынып /мерзімі:
7 <<Ә>>сыныбы 30.04.2015ж.
Сабақтың тақырыбы:
Пысықтауыштық қатынас
Жалпы мақсаты:
Сөйлем ішінде пысықтауыштық қатынасты таба білуді меңгерту. Өзара пікірлесе отырып, ойын дәлелдей білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже:
Пысықтауыштық қатынасты анықтап, жеңіске үлес қосқан ақын-жазушылар туралы білім алады, қарым-қатынас дағдысы мен өз ойын дәлелдей білуді меңгереді.
Сабақтың әдісі:
Ойқозғау, диалогтік оқыту, ынталандыру, топтастыру стратегиялары.
Тапсырмалар:
Сұрақ-жауап, постер, топтық, жұптық жұмыстар, карточкамен жұмыс,шығармашылық жұмыс.
Құрал-жабдықтар:
Оқу құралдары, үлестірмелі материалдар ( стикер,маркер, плакат, түрлі-түсті қағаздар).
Сабақтың барысы: : I. Қызығушылықты ояту II.Мағынаны тану III. Ойтолғаныс
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қызығушылықты ояту кезеңі
<<Шаттық шеңберін>> құрып, бір-біріне патриоттық сезімді білдіретін тілектер айту.
Қол ұстаса шеңбер құрған оқушылар, бір-біріне тілектер айтады.
Үй жұмысын сұрау
<<Ішкі және сыртқы шеңбер>> арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Ішкі шеңбердегілер жаттығу мен анықтаманы түсіндіреді, сыртқы шеңбер тыңдайды.
Топтасу
1-ден 3-ке дейін санау арқылы ҰОС-на қатысқан ардагер ақын-жазушылардың атындағы 3 топ құру.
Топбасшыларға жұлдызша тарату.
Әр топ бірлесе өз тобының атын және топбасшысын таңдады.
І топ: Қасым Аманжолов
ІІ топ: Бауыржан Момышұлы
ІІІ топ: Баубек Бұлқышев
Әр топбасшы топ мүшелерінің жауабына қарай жұлдызша беріп отырады.
Мағынаны та ну Ойқозғау
Анықтаманы айқындауға бағыттау
-Пысықтауыш сөзін естігенде қандай ұғымдар ойға оралады?
Жаңа сабақты слайдтағы сөйлемдер арқылы ашу:
*...Күпі киген қазақтың қара өлеңін,
Шекпен жауып өзіне қайтарамын.
*<<Бөлтірік көзін ауылға келген соң екі күннен кейін ашты. Түн баласына Құрмаш қасына алып жатады. Бөлек жатады...>>
- Пысықтауыштық қатынастар қандай сөз тіркестерінен болады?
Оқушы жауаптарын айтады:
Пысықтауыш-тұрлаусыз мүше;
Іс-қимылдың мекенін, мезгілін, себебі мен салдарын, амалын анықтайды.
Сөйлемдерді оқып, қай шығармадан және авторы кім екенін анықтап, пысықтауыш болатын сөз тіркесі түрлерін анықтайды.
*М.Мақатаев <<Қара өлең>>
*Мұхтар Әуезов <<Көксерек>>
- Меңгеріле, қабыса ,жанаса байланысқан етістікті сөз тіркестерінің сыңарлары бір-бірімен пысықтауыштық қатынаста жұмсалады да, бағыныңқы сыңары басыңқы сыңардың мекенін,бағытын, мезгілін, себебін білдіріп тұрады. Басыңқы сыңардан бағыныңқы сыңарға қайда? қайдан? қайтіп? қалай? қашан? деген сұрақтар қойылады.
Бекіту жаттығулары
Топтық жұмыс
Карточкамен жұмыс
257- жаттығу -Өлеңде не туралы айтылған?
258- жаттығу
-Мәтін қай тақырыпта жазылған?
Әр топ атына сай постер жасау.
259- жаттығу
<<Шежірелі сандықшамен>> жұмыс
Мәнерлеп оқу. Сөз тіркесі түрлерін анықтау.
( - Батырлық туралы айтылған)
Оқу, мазмұнын анықтау. Бірыңғай мүшелерді табу. ( - Мәтін ҰОС туралы айтылған)
Әр топ бірлесе отырып өз ақын-жазушыларының атына сай постер жасап, ол туралы мәлімет береді.
І бөлім: Сөйлем мүшелеріне талдау
ІІ бөлім:Б.Бұлқышев шығармасын ауызша талдау
Синтаксистік қатынастар және ҰОС туралы сұрақтарды сандықшадан алып, жауап береді.
Ойтолғаныс
Бейнежазба
<<Еркін жазу>>
<<ҰОС жылдарында>>
<<Бейбіт күн орнасын әлемде>>
Бейнежазбадан ҰОС туралы мәлімет алады.
Бейнежазбадан алған әсерлерін тақырып бойынша жазып, <<автор орындығында>> оқып береді.
Бағалау
Үй тапсырмасы
Формативті және жиынтық бағалау
Пысықтауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар (168-бет)
Топбасшылар топ мүшелерінің нәтижесін анықтайды. Топтар <<Бас бармақ>> әдісімен бірін-бірі бағалайды.
Түртіп алу: Берілген сұрақтарға жауапты анықтама дәптеріне жазып, дайындалады.
Рефлексия
Кері байланыс
INSERT әдісі <<Не істедім? Не үйрендім? Нені білгім келеді?>>
Пән мұғалімі: Жорабекова С.Ж.
Тексерген: ______ Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары СеврюковаВ.А.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz