Қайталау. есептер шығару

« Сүмбе орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Бекітемін

Мектеп директоры Г. Дүйсембаева

Қайталау. Есептер шығару

Директордың әдістемелік

ісі жөніндегі орынбасары Д. Тоқанова

Пән мұғалімі Н. Қамзаева

2014-2015 оқу жылы

Сыныбы 2 «а»
Математика
: 1
Сыныбы 2 «а»: Сабақтың тақырыбы
Математика: Қайталау. Есептер шығару
: 2
Сыныбы 2 «а»: Жалпы мақсаты
Математика:
  1. Екі амалмен және бір амалмен шығарылатын есептер бойынша алған білімдерін пысықтау.
  2. Ойлау, есте сақтау, танымдық қабілеттерін дамыту.
  3. Ынтымақтастыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
: 3
Сыныбы 2 «а»: Күтілетін нәтиже
Математика: Екі амалмен және бір амалмен шығарылатын есептерді шығаруға дағдыланады. Өз беттерінше есеп шығаруға талпынады. Қосу мен азайтуды өмірде керекті жағдайларға қолдана білуге ұмтылады.
: 4
Сыныбы 2 «а»: Сабақ түрі
Математика: Пысықтау сабақ
: 5
Сыныбы 2 «а»: Әдісі
Математика: Сұрақ-жауап, түсіндіру, сыни тұрғыдан ойлау.
:
Сыныбы 2 «а»: Көрнекілігі
Математика: Қима қағаздар, суреттер.
: 6
Сыныбы 2 «а»: Орындалатын жаттығулар
Математика:

Психологиялық ахуал;

Математикалық диктант;

Есептер шығару;

Қызықты жаттығулар;

Қорытынды;

Рефлексия;

Бағалау.

: 7
Сыныбы 2 «а»: Сабақ кезеңдері
Математика:

Мативациялық бағдарлау кезеңі;

Орындаушылық кезеңі;

Рефлексиялық- бағалау кезеңі.

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Ресурстар
Сабақ кезеңдері:

Ұйымдастыру кезеңі

Мұғалімнің іс- әрекеті:

Психологиялық ахуал

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Білімнің тұңғиығын бойлайтұғын Оқысаң жалықтыра қоймайтұғын

“Ғылымдар патшасы” боп дараланып Математика қызығына тоймайтұғын, -деп математика сабағын бастайық !

Оқушының іс- әрекеті: Ынтымақтастық, атмосфера қалыптастыру
Ресурстар:
Сабақ кезеңдері: Топқа бөлу
Мұғалімнің іс- әрекеті:

1- топ. “Зерде” Ой арманын кешеміз, Ақылды боп өсеміз. Есепке тұнған әлемнің,

Жұмбақ сырын шешеміз.

2-топ. “Зеректер” Мақсатымыз білім алу, Міндетіміз еңбектену.

3-топ. “Қырандар” Математика сабағын, Жақсылап ұғып аламыз. Сәулесі боп сананың, Мәнінен ой табамыз.

Оқушының іс- әрекеті:
Ресурстар:
Сабақ кезеңдері: Жаңа сабаққа дайындық. Ой қозғау.
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Математикалық диктант.

Мыналардан тұратын сандарды жаз

1 онд. 5бірл

2онд. 3 бірл

5 онд. 2 бірл 7 онд. 8 бірл

8 онд. 1 бірл

6 онд. 0 бірл

Оқушының іс- әрекеті: Оқушылар ауызша айтылған сандарды жазады.
Ресурстар:
Сабақ кезеңдері: Есептер шығару
Мұғалімнің іс- әрекеті:

1-топ. Саяжайдан 30кг қияр және 20кг қызанақ жиналды. Саяжайдан барлығы неше кг көкеніс жиналды ?

Ш: 30+20= 50

Ж: 50 кг көкеніс.

2-топ. Саяжайдан 50 кг қызанақ және қияр жиналды. Қияр 30 кг. Неше кг қызанақ жиналды ? Ш: 50-30=20 Ж: 20 кг қызанақ.

3-топ

Саяжайдан 50кг қызанақ және қияр жиналды. Қызанақ 20кг. Неше кг қияр жиналды? Ш: 50-20= 30 Ж: 30 кг қияр.

Оқушының іс- әрекеті: Әр топ өздеріне берілген тапсырманы бірлесіп орындап, жауабын тақтаға жазады.
Ресурстар: Оқулық
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс- әрекеті: №3 Есеп шартын, сұрағын, шешуін, жауабын құрады, дәлелдейді, сыни тұрғыда ойлайды.
Оқушының іс- әрекеті: Оқушылар №3 есепті орындайды.
Ресурстар: Оқулық
Сабақ кезеңдері: Теңдеуді шешу
Мұғалімнің іс- әрекеті:

№4

8+х= 60; х-8=52; 60-х=8;

Оқушының іс- әрекеті:
Ресурстар: Оқулық
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Мұғалімнің іс- әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Ресурстар:
Сабақ кезеңдері: Мысалдар шғару
Мұғалімнің іс- әрекеті:

№6

50-4꞊46 35-5꞊30 71-8꞊63

40+(4+7) ꞊51 50-(6+9) ꞊35 25-(12-5) ꞊18

61+9꞊70 35+9꞊44 65+6꞊71

Оқушының іс- әрекеті: Әр топ өздеріне берілген мысалды өздері орындайды.
Ресурстар: Оқулық
Сабақ кезеңдері: Қызықты жаттығулар
Мұғалімнің іс- әрекеті:

1. Балапанға көмектес.

1 т. (6 6) =2

2 т. (11 5) = 6

3т. (9 6 ) = 3

2. Сандарды қалай тез қосуға болады ?

3. Кел ойнайық !

Оқушының іс- әрекеті:
Ресурстар:
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Мұғалімнің іс- әрекеті: Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсері туралы өз ойларын жазады.
Оқушының іс- әрекеті: Кері байланыс өз ойларын жазу.
Ресурстар: Стикер
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сабаққа жақсы қатынасқан оқушыларды мадақтау, жұлдызшалар тарату.
Оқушының іс- әрекеті:
Ресурстар:
Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма
Мұғалімнің іс- әрекеті: №2. 136- бет.
Оқушының іс- әрекеті:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Жазықтық теңдеулері
Сызықтық функция
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Функциялардың шегі
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Теңдеуге есептер шешу
Биологиядан ожсб жоспары
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz