Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Қайталау. есептер шығару



« Сүмбе орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Бекітемін

Мектеп директоры Г.Дүйсембаева

Қайталау. Есептер шығару

Директордың әдістемелік
ісі жөніндегі орынбасары Д.Тоқанова

Пән мұғалімі Н.Қамзаева

2014-2015 оқу
жылы

| |Сыныбы 2 «а» |Математика |
|1 |Сабақтың тақырыбы |Қайталау. Есептер шығару |
|2 |Жалпы мақсаты |Екі амалмен және бір амалмен шығарылатын |
| | |есептер бойынша алған білімдерін пысықтау. |
| | |Ойлау , есте сақтау , танымдық қабілеттерін |
| | |дамыту. |
| | |Ынтымақтастыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу. |
|3 |Күтілетін нәтиже |Екі амалмен және бір амалмен шығарылатын |
| | |есептерді шығаруға дағдыланады. Өз беттерінше |
| | |есеп шығаруға талпынады. Қосу мен азайтуды |
| | |өмірде керекті жағдайларға қолдана білуге |
| | |ұмтылады. |
|4 |Сабақ түрі |Пысықтау сабақ |
|5 |Әдісі |Сұрақ-жауап, түсіндіру, сыни тұрғыдан ойлау. |
| |Көрнекілігі |Қима қағаздар, суреттер. |
|6 |Орындалатын жаттығулар |Психологиялық ахуал; |
| | |Математикалық диктант; |
| | |Есептер шығару; |
| | |Қызықты жаттығулар; |
| | |Қорытынды; |
| | |Рефлексия; |
| | |Бағалау. |
|7 |Сабақ кезеңдері |Мативациялық бағдарлау кезеңі; |
| | |Орындаушылық кезеңі; |
| | |Рефлексиялық- бағалау кезеңі. |

|Сабақ кезеңдері|Мұғалімнің іс- әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
| | |іс- әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Психологиялық ахуал |Ынтымақтастық, | |
|кезеңі |Күн жарығын алақанға саламын, |атмосфера | |
| |Жүрегіме басып ұстай қаламын. |қалыптастыру | |
| |Білімнің тұңғиығын бойлайтұғын | | |
| |Оқысаң жалықтыра қоймайтұғын | | |
| | | | |
| |“Ғылымдар патшасы” боп дараланып | | |
| |Математика қызығына тоймайтұғын, -деп | | |
| |математика сабағын бастайық ! | | |
|Топқа бөлу |1- топ. “Зерде” | | |
| |Ой арманын кешеміз, | | |
| |Ақылды боп өсеміз. | | |
| |Есепке тұнған әлемнің, | | |
| |Жұмбақ сырын шешеміз. | | |
| |2-топ. “Зеректер” | | |
| |Мақсатымыз білім алу, | | |
| |Міндетіміз еңбектену. | | |
| |3-топ. “Қырандар” | | |
| |Математика сабағын, | | |
| |Жақсылап ұғып аламыз. | | |
| |Сәулесі боп сананың, | | |
| |Мәнінен ой табамыз. | | |
|Жаңа сабаққа | Математикалық диктант. |Оқушылар ауызша| |
|дайындық. Ой |Мыналардан тұратын сандарды жаз |айтылған | |
|қозғау. |1 онд. 5бірл |сандарды | |
| | |жазады. | |
| |2онд. 3 бірл | | |
| | | | |
| |5 онд. 2 бірл | | |
| |7 онд. 8 бірл | | |
| | | | |
| |8 онд. 1 бірл | | |
| | | | |
| |6 онд. 0 бірл | | |
|Есептер шығару|1-топ. | | |
| |Саяжайдан 30кг қияр және 20кг қызанақ |Әр топ |Оқулық |
| |жиналды. Саяжайдан барлығы неше кг |өздеріне | |
| |көкеніс жиналды ? |берілген | |
| | |тапсырманы | |
| |Ш: 30+20= 50 |бірлесіп | |
| | |орындап, | |
| |Ж: 50 кг көкеніс. |жауабын | |
| |2-топ. |тақтаға | |
| |Саяжайдан 50 кг қызанақ және қияр |жазады. | |
| |жиналды. Қияр 30 кг. Неше кг қызанақ | | |
| |жиналды ? | | |
| |Ш: 50-30=20 | | |
| |Ж: 20 кг қызанақ. | | |
| |3-топ | | |
| |Саяжайдан 50кг қызанақ және қияр | | |
| |жиналды. Қызанақ 20кг. Неше кг қияр | | |
| |жиналды? | | |
| |Ш: 50-20= 30 | | |
| |Ж: 30 кг қияр. | | |
| |№3 Есеп шартын,сұрағын, шешуін, |Оқушылар №3 | Оқулық |
| |жауабын құрады, дәлелдейді, сыни тұрғыда |есепті | |
| |ойлайды. |орындайды. | |
|Теңдеуді шешу |№4 | | Оқулық |
| |8+х= 60; х-8=52; 60-х=8; | | |
|Сергіту сәті | | | |
|Мысалдар шғару |№6 |Әр топ өздеріне| |
| |50-4꞊46 35-5꞊30 |берілген |Оқулық |
| |71-8꞊63 |мысалды өздері | |
| |40+(4+7)꞊51 50-(6+9)꞊35 |орындайды. | |
| |25-(12-5)꞊18 | | |
| |61+9꞊70 35+9꞊44 | | |
| |65+6꞊71 | | |
|Қызықты |1. Балапанға көмектес. | | |
|жаттығулар |1 т. (6 6) =2 | | |
| |2 т. (11 5) = 6 | | |
| |3т. (9 6 ) = 3 | | |
| |2. Сандарды қалай тез қосуға болады ? | | |
| |3. Кел ойнайық ! | | |
|Рефлексия |Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсері |Кері байланыс | Стикер |
| |туралы өз ойларын жазады. |өз ойларын | |
| | |жазу. | |
|Бағалау |Сабаққа жақсы қатынасқан оқушыларды | | |
| |мадақтау,жұлдызшалар тарату. | | |
|Үйге тапсырма | №2. 136- бет. | | |


Ұқсас жұмыстар
Жазықтық теңдеулері
Сызықтық функция
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Функциялардың шегі
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Теңдеуге есептер шешу
Биологиядан ожсб жоспары
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Пәндер