Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлу
Сабақтың тақырыбы: Өтілген материалды бекіту. <<Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлу>>
Мақсаты: қосындыны санға бөлу әдісі туралы білімдерін бекіту; зерделенген түрдегі тапсырмаларды шешуді үйренуді бекіту.
Пәндік нәтиже: Оқушылар қосындыны санға бөлу ережесін үйренеді.
Сабақтың көрнекілігі: презентация, алмұрт ағашы қағаздан, сиқырлы хаттар.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтын әдісі: түсіндіру, талдау, топтық жұмыс, сәйкестендіру.
Сабақтың барысы:
І. Психологиялық дайындық.
А) Сәлемдесу(оқушылар ортаға шығады).
Сәлеметсіздер ме, қонақтар!
Бейсенбі күніміз,Сәттілікке толсын.
Бүгінгі алған бағамыз,Кілең бестік болсын.
Ә) Үй тапсырмасын тексеру.
ІІ. Жаңа сабақ.
№1.Осы сандармен теңдіктер төрттігін құр:(тақтада алмұрт өсіп тұрған алмұрт ағашынан әр оқушы алмұрт таңдап алады да, тақтада орындайды)
1-оқушы 2-оқушы
72, 9, 8 48, 8, 6
3-оқушы 4-оқушы
12, 3, 4 56, 7, 8
№2.Көрсетілген сан шығатындай өрнектер құрастыр:(орындарында орындайды)
* Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын,
Тоқысаң жалықтыра қоймайтұғын.
Ғылымдар патшасы боп дараланып,
Математика қызықты тоймайтұғын- дей келесі тапсрымаға көшейік.
№3.Оқулықпен жұмыс. Есептеу тәсілдерінің бірімен шығар.
* Ғылымның сырын ұғына,
Шығыңдар білім шыңына.
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізеді сендерді
Математика сырына- дегендей, енді балалар ортаға шығып сергіту сәтін жасайық.
Сергіту сәті(бейнебаян музыкалық балалар презентациядан қарап қайталау).
ІІІ.Өткенді қайталау.
№4. Ауызша түсіндіріп отырып шығар(тақтаға бір-бір оқушыдан келіп үстелден билеттер алып соларды тақтада орындайды).
1-оқушы 2-оқушы
24:2 66:3
66:6 93:3
3-оқушы 4-оқушы
330:3 46:2
93:3 640:2
* Есептерге жүйрік болсаң жасыңнан
Математикаға орын берсең басыңнан.
Барлық ғылым саған үйір болады
Досың болар табылатын қасыңнан.
<<Рас па?>> ойыны:
1.Тік төртбұрыштың ауданын табу үшін ұзындығын еніне немесе енін ұзындығына көбейтеміз рас па?
2.Белгісіз қосылғышты табу үшін қосындының мәнінен белгілі қосылғышты азайтамыз рас па?
3. Азайғышты табу үшін айырманың мәніне азайтқышты қосамыз рас па?
4. Қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді рас па?
5. Көбейтуді бөлу амалы арқылы тексереміз рас па?
6. Тіктөртбұрыштың периметрін табу үшін ұзындығына енін қосамыз рас па?
7. Әріпті өрнектің мәнін таба алмаймыз рас па?
8. Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлуге болады рас па?
9. Санды 10-ға көбейткенде оған оң жақтан бір нөл жалғанады рас па?
10. Санды 100-ге көбейткенде оған оң жақтан екі нөл жалғанады рас па?
№5. << Кім тапқыр>> ойыны.(балалар тақтадағы <<кім тапқыр>> конвертінен тапсырмаларды алып, тақтада орындайды)
1-0қушы 2-оқушы
600-462 457+349
605-309 132+765
3-оқушы 4-оқушы
108+673 709-408
409+379 852-713
<<Санды тап>> ойыны:
* Мен бір сан ойладым, егер оны 5-ке көбейтсем 25 шығады.
* Мен бір сан ойладым, егер оны 3-ке көбейтсем 27 шығады.
* Мен бір сан ойладым, егер оны 4-ке көбейтсем 32 шығады.
* Мен бір сан ойладым, егер оны 7-ге көбейтсем 56 шығады.
№6. Есепті шығар.(оқулықпен жұмыс)
І-орамда- 128м
ІІ-орамда-? одан 45м артық
Ш: 128+45=173
128+173=301
Ж. 301м
ІV. Қорытынды.
Сәйкестендіру әдісі: (мұғалім оқушыларға А4 парағындағы сандарды таратып береді)
4х2 9х2
3х4 5х8
10х4 2х6
6х3 2х4
Үйге тапсырма: №6,№9 тапсырмалар 44 бет
9105902286000
83439012065000
Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Шүкірлік негізгі мектебі
Тақырыбы: <<Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлу. Өтілген материалды бекіту>>
/аралас сабақ/
/математика, 3-сынып/
Өткізген: бастауыш сынып мұғалімі Кусаинова Г.Д
2015жыл
Мақсаты: қосындыны санға бөлу әдісі туралы білімдерін бекіту; зерделенген түрдегі тапсырмаларды шешуді үйренуді бекіту.
Пәндік нәтиже: Оқушылар қосындыны санға бөлу ережесін үйренеді.
Сабақтың көрнекілігі: презентация, алмұрт ағашы қағаздан, сиқырлы хаттар.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтын әдісі: түсіндіру, талдау, топтық жұмыс, сәйкестендіру.
Сабақтың барысы:
І. Психологиялық дайындық.
А) Сәлемдесу(оқушылар ортаға шығады).
Сәлеметсіздер ме, қонақтар!
Бейсенбі күніміз,Сәттілікке толсын.
Бүгінгі алған бағамыз,Кілең бестік болсын.
Ә) Үй тапсырмасын тексеру.
ІІ. Жаңа сабақ.
№1.Осы сандармен теңдіктер төрттігін құр:(тақтада алмұрт өсіп тұрған алмұрт ағашынан әр оқушы алмұрт таңдап алады да, тақтада орындайды)
1-оқушы 2-оқушы
72, 9, 8 48, 8, 6
3-оқушы 4-оқушы
12, 3, 4 56, 7, 8
№2.Көрсетілген сан шығатындай өрнектер құрастыр:(орындарында орындайды)
* Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын,
Тоқысаң жалықтыра қоймайтұғын.
Ғылымдар патшасы боп дараланып,
Математика қызықты тоймайтұғын- дей келесі тапсрымаға көшейік.
№3.Оқулықпен жұмыс. Есептеу тәсілдерінің бірімен шығар.
* Ғылымның сырын ұғына,
Шығыңдар білім шыңына.
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізеді сендерді
Математика сырына- дегендей, енді балалар ортаға шығып сергіту сәтін жасайық.
Сергіту сәті(бейнебаян музыкалық балалар презентациядан қарап қайталау).
ІІІ.Өткенді қайталау.
№4. Ауызша түсіндіріп отырып шығар(тақтаға бір-бір оқушыдан келіп үстелден билеттер алып соларды тақтада орындайды).
1-оқушы 2-оқушы
24:2 66:3
66:6 93:3
3-оқушы 4-оқушы
330:3 46:2
93:3 640:2
* Есептерге жүйрік болсаң жасыңнан
Математикаға орын берсең басыңнан.
Барлық ғылым саған үйір болады
Досың болар табылатын қасыңнан.
<<Рас па?>> ойыны:
1.Тік төртбұрыштың ауданын табу үшін ұзындығын еніне немесе енін ұзындығына көбейтеміз рас па?
2.Белгісіз қосылғышты табу үшін қосындының мәнінен белгілі қосылғышты азайтамыз рас па?
3. Азайғышты табу үшін айырманың мәніне азайтқышты қосамыз рас па?
4. Қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді рас па?
5. Көбейтуді бөлу амалы арқылы тексереміз рас па?
6. Тіктөртбұрыштың периметрін табу үшін ұзындығына енін қосамыз рас па?
7. Әріпті өрнектің мәнін таба алмаймыз рас па?
8. Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлуге болады рас па?
9. Санды 10-ға көбейткенде оған оң жақтан бір нөл жалғанады рас па?
10. Санды 100-ге көбейткенде оған оң жақтан екі нөл жалғанады рас па?
№5. << Кім тапқыр>> ойыны.(балалар тақтадағы <<кім тапқыр>> конвертінен тапсырмаларды алып, тақтада орындайды)
1-0қушы 2-оқушы
600-462 457+349
605-309 132+765
3-оқушы 4-оқушы
108+673 709-408
409+379 852-713
<<Санды тап>> ойыны:
* Мен бір сан ойладым, егер оны 5-ке көбейтсем 25 шығады.
* Мен бір сан ойладым, егер оны 3-ке көбейтсем 27 шығады.
* Мен бір сан ойладым, егер оны 4-ке көбейтсем 32 шығады.
* Мен бір сан ойладым, егер оны 7-ге көбейтсем 56 шығады.
№6. Есепті шығар.(оқулықпен жұмыс)
І-орамда- 128м
ІІ-орамда-? одан 45м артық
Ш: 128+45=173
128+173=301
Ж. 301м
ІV. Қорытынды.
Сәйкестендіру әдісі: (мұғалім оқушыларға А4 парағындағы сандарды таратып береді)
4х2 9х2
3х4 5х8
10х4 2х6
6х3 2х4
Үйге тапсырма: №6,№9 тапсырмалар 44 бет
9105902286000
83439012065000
Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Шүкірлік негізгі мектебі
Тақырыбы: <<Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлу. Өтілген материалды бекіту>>
/аралас сабақ/
/математика, 3-сынып/
Өткізген: бастауыш сынып мұғалімі Кусаинова Г.Д
2015жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz