"сырттаңдар" ертегісі 5 сынып

«Бекітемін» «___»«»2014жыл Мектеп басшысының оқу ісі жөніндегі орынбасары М. Нұралиева

Пән мұғалімі Оңалбаева Жанат Пәні Әдебиет Сыныбы 5 «а» сыныбы

Сабақтың тақырыбы
«Сырттандар» ертегісі
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
«Сырттандар» ертегісі: Жоспар
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсаты
«Сырттандар» ертегісі: Ертегінің мазмұнын білу, ертегінің идеясын түсіну, топта ынтымақтаса жұмыс жасауға үйрету
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтижелер
«Сырттандар» ертегісі: Ертегінің мазмұнын біледі, ертегінің идеясын түсінеді, топта ынтымақтаса жұмыс жасай алады
Сабақтың тақырыбы: Негізгі идеялар
«Сырттандар» ертегісі: «Сырттандар» ертегісі ертегілердің ішінде шыншыл ертегілер түріне жататындығы, Қасқыр мен иттің сырттандары арасындағы айқастан кейінгі адамның сырттанының қасқырды жеңуі арқылы адамның қасқырға қожа болуы. Адам атаулының барлығының қолынан қандай іс болса да келеді. Ол жыртқыш аң -қасқырды да жеңіп жатыр.
Сабақтың тақырыбы: Тапсырмалар
«Сырттандар» ертегісі: Топтық жұмыс (Жигсо)
Сабақтың тақырыбы:
«Сырттандар» ертегісі: Жұптық жұмыс (Сәйкестендір кестесі)
Сабақтың тақырыбы:
«Сырттандар» ертегісі: Жеке жұмыс (Блум таксономиясы)

І. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут) 1Оқушылармен амандасу, түгендеу 2 Оқушылардың назарын өзіме аудару 3. Топқа бөлу. (Столдың үстіне батырлық, ерлік туралы мақал-мәтел жазылған қағаз қиындыларын тастаймын. Оқушылар қиындыдағы сөздерді бір-бірімен тіркестіріп мақал-мәтелді табу керек. Мақал-мәтелді тапқан соң оқушылар үш топқа бөлініп, орындарына барып отырады)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (7 минут)

«Керқұла атты Кендебай» ертегісіндегі кейіпкерге яғни Кендебайға хат жазу

Үй тапсырмасы бойынша сабақ айтқан оқушыларды мадақтап, марапаттап бағалау.

«Ой қозғау» стратегиясы (2 минут)

-Оқушылар, «Сырттан» деген сөз нені білдіреді?

-Неліктен олай деп ойлайсың?

-Үйге кірмейтін, тек сыртта жүретін итке байланысты айтылады екен. Тағы да нені айтуға болады?

-Әрине, Сырттан есімді адамның аты да кездеседі. Себебі, ұзақ уақыт бала көтермей барып көтерген ата-аналар баласын тіл -көзден аман болсын деп, назары атына, есіміне түссін деп ырымдаған. (Интерактивті тақдадан «Сырттан» деген сөздің мағынасын түсіндіру)

-Ендеше, оқушылар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы екен?

-«Сырттандар» ертегісі

ІІІ. Топтық жұмыс «Жигсо»( Ертегінің мазмұнымен танысу) (15 минут)

Топтағы оқушылар ролдерге бөлінеді. Олар көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақытсақшысы және бақылаушы болып ролдерге бөлінеді. Мұнан кейін топтағы оқушылар әуелі өздері оқып алады, содан кейін жұпта өзара ой бөліседі, сосын топта талқылайды. Әр оқушы жүктелген ролдің міндетін атқарады.

І-топқа 1-2 беттерді оқу

ІІ-топқа 3-4 беттерді оқу

ІІІ- топқа 5-6 беттерді оқу

Екі жұлдыз, бір ұсыныспен бағалау

Сергіту сәті

ІҮ. Жұптық жұмыс Сәйкестендір кестесі (5 минут)

І-топқа (Ертегінің желісін өрісімен сәйкестендір)

Оқиға желісі
Оқиға өрісі
Оқиға желісі: Ертегінің басталуы
Оқиға өрісі: Түс жорыған қария, жылқыдағы кербесті.
Оқиға желісі: Ертегінің дамуы
Оқиға өрісі: Бай баласының түсі.
Оқиға желісі: Ертегінің байланысы
Оқиға өрісі: Үрей билеп қара жігіттің айтқаны орындай алмаған бала.
Оқиға желісі: Ертегінің шиеленісуі
Оқиға өрісі: Баланы қуған қара қасқыр. Ит даусы. Жалғыз үй.
Оқиға желісі: Ертегінің шарықтау шегі
Оқиға өрісі: Қара қасқырға қанжар салған жігіт.
Оқиға желісі: Ертегінің шешімі
Оқиға өрісі: Үш сырттанның арпалысы.
Оқиға желісі: Ертегінің қорытындысы
Оқиға өрісі: Жігіт- адамның сырттаны, қара ауыз ит- иттің сырттаны, қара қасқыр- қасқырдың сырттаны. Қасқырға қожа болған адам.

ІІ- топқа ( Ертегідегі кейіпкерлерді олардың сөздерімен сәйкестендір)

Әкесі
Балам, өзің барып, тауып мінбесең, саған жарайтын атты мен таба алмадым. .
Әкесі: Жылқышы
Балам, өзің барып, тауып мінбесең, саған жарайтын атты мен таба алмадым. .: Мен білсем, кербестіден басқа жылқы құтқара алмас
Әкесі: Сәуегей қария
Балам, өзің барып, тауып мінбесең, саған жарайтын атты мен таба алмадым. .: Мүмкін, қашып құтылса, ғажап емес
Әкесі: Жігіт
Балам, өзің барып, тауып мінбесең, саған жарайтын атты мен таба алмадым. .: Егер қара қасқыр жеген болса, барлық қасқыр атаулы адамға жерік болар еді.
Әкесі: Бала
Балам, өзің барып, тауып мінбесең, саған жарайтын атты мен таба алмадым. .: Қара қасқыр тура маған бассалады ғой деп қорықтым.

ІІІ-топқа (Ертегідегі кейіпкерлерді іс-әрекетімен сәйкестендір)

Бала
Баласын қашыруға ат іздейді.
Бала: Әкесі
Баласын қашыруға ат іздейді.: Сөйтіп бала осы түсті күн сайын көретін болады.
Бала: Кербесті
Баласын қашыруға ат іздейді.: Қарақ асқыр баланы жеуге құмартып, сілекейін шудадай созып, тілі аузына симайды.
Бала: Қара қасқыр
Баласын қашыруға ат іздейді.: Жақындағанын білген сайын, кербесті өршеленіп шабумен келеді.
Бала: Ит
Баласын қашыруға ат іздейді.: Жігіт иттің артынан ақырып жүгіріп келеді.
Бала: Жігіт
Баласын қашыруға ат іздейді.: Баланы иіскеп қасында жатты.

Ұқсас жұмыстар
Ауыз әдебиеті - асыл мұра. 5-7 класс
Сауалнама ІІІ тоқсан
Қиял - ғажайып ертегілер
Тұрақты тіркес
Түлкі мен қасқыр
Қазақ хрестоматиясының авторы кім
Байлық пен ақыл (ертегі)
Бес ешкі
<<сары ләйлек>> қытай ертегісі
Әбілмансұрдың Абылай атануы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz