Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Орта және қысқа мерзімді сабақ жоспары
ОРТА МЕРЗІМДІ ЖӘНЕ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
10 сынып дене шынықтыру пәні бойынша.
1
2
4
5
6
7
8
9
10
Өтілу мерзімі
Сағат
саны
Сабақтың тақырыбы
Мақсаты
. Күтілетін нәтиже
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту
Үйрену барысын бағалау
Негізгі дерек көздері, құрал-жабдықтар
10.2014
1
Волейбол. Допты жоғарыдан,
төменнен тіке ойынға қосу.
Мақсаты:
Оқушылардың есте сақтау қабілеттерінің, топта жұмыс істеу дағдыларының дамуына жағдай жасау. Волейбол.
Оқушылар допты жоғарыдан қабылдау,беру туралы білімдерін жетілдіру.
Оқушылар допты жоғарыдан,
төменнен тіке ойынға қосуды біледі.
Ойыға қосу кезінде қолды дұрыс ұстауды дамытады.
.Әдістерді қолданып мәнін анықтайды.
Ойынның қай бөлігінде қолдау керектігін анықтайды.
Баскебол ойынынан ерекшелігін анықтайды.
Санау арқылы (1,2,3,) топтастыру
Практикалық сабақ
Тест тапсырмасы.Дене шынықтыру пәні бойынша нұсқаулық
Топтық жұмыс, арнайы жаттығулар
Басбармақ арқылы бағалау
Волейбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық,
10.2014
1
Екі қолмен допты жоғарыдан беру.
1.Ойын кезіндегі оқушының шапшаңдығын дамыту.
2.Ойын кезінде орын ауыстыру дағдысын қалыптастыру
Оқушылар допты екі қолмен төменнен жоғары лақтыруды, жоғарыдан беруді үйренеді.Волейбол ойынын ұтқыр ойнауға үйренеді.
Допты ептілікпен жоғарыдан беруді шеберлікті
меңгереді.
Топқа бөлу СТО стратегиялары (Блум таксономиясы )
Практикалық сабақ
Топтық жұмыс, арнайы жаттығулар
Өзін өзі бағалау
Волейбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық,тартқыш(резина).
10,2014
1
Волейбол.
2х4 тен шабуылдау
Волейбол ойынындағы
негізгі қозғалыс ептілігі мен дағдысын қалыптастыру және қолдана білу шеберлігін жетілдіру
Допты 2х4 тен шабуылдай алады.Ойын арасында допты дәл топ мүшесіне бере алады.
Санау арқылы (1,2,3) топтастыру
Практикалық сабақ
Топтық жұмыс, арнайы жаттығулар
-іс-әрекетті ажырата білуін;
-берілген тапсырмаларды жүйелі орындалуын;
-тақырыптың мазмұнын түсіне ме;
-сабақтағы белсенділігі
Волейбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық
10.2014
1
Допты төменнен қабылдау. Теориялық білім.Волейбол ойынының тарихы.
Оқушыларға топтық жұмысты жүргізуге бағыт бағдар беру , өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру , қабілеттерін дамыту
Өзінің пікірін дәлеледеп үйренеді. . Бағалау жұмыстарын жүргізеді . Оқушылар тақырыпты топпен талқылай отырып түсінеді.
Топтық.
стратегиялары.
Теориялық сабақ
Топпен жұмыс жасайды
-іс-әрекетті ажырата білуін
-берілген тапсырмаларды жүйелі орындалуын
интер белсенді тақта,плакат, маркер,стикер,
постер
Дене шынықтыру пәнінен 10 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі : Толегенова Гулмира Әселбайқызы
№
10.2014
10 сынып
1
Сабақтың тақырыбы:
Волейбол. Допты жоғарыдан,
төменнен тіке ойынға қосу.
2
Сілтеме:
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім беру академиясы дене шынықтыру оқу бағдарламасы
5-9 сыныптар. Астана 2013 жыл
3
Жалпы мақсаттар:
1. Оқушылардың есте сақтау қабілеттерінің, топта жұмыс істеу дағдыларының дамуына жағдай жасау.
2.Допты әріптесіне шеберлікпен беруді жетілдіру
4
Оқытудың нәтижесі:
Оқушылар допты жоғарыдан,
төменнен тіке ойынға қосуды біледі.
Ойыға қосу кезінде қолды дұрыс ұстауды дамытады.Әдістерді қолданып мәнін анықтайды.
5
Негізгі дерек көздері (құрал-жабдықтары):
Волейбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық
Кіріспе
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқытуды бағалау
Уақыты
Кезеңдері
Амандасу,оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Сабаққа дайындық жасайды,зейіндерін аударып ден қояды.
Кіріспе бөлімі
Рапорт қабылдау. Саптық жаттығулар. Жүру.Жүгіру жаттығуларын орындату. Дене қыздыру жаттығалырна жасау.
Оқушылар дене қаздыру жаттығуларын орындайды.
Жаңа сабаққа дайындық
Допты жоғарыдан,
төменнен тіке ойынға қосу кезіндегі жұппен жұмыс
Оқушылар жаттығуларды орындайды
Топқа бөлу
Рет бойынша 1-2-3 саналып бөліну
Оқушылар топқа бөліну
әрекеттерін жасайды.
Түсіну кезеңі
1 - тапсырма
(І шағын топ)
1 топ . Алаңның оң жағына өтіп допты төменнен тіке ойынға қосуды үйренеді.
Алаңның оң жағында допты төменнен тіке ойынға қосуды орындау (қозғалыста және орында)
(ІІ шағын топ)
2 топ . Допты жоғарыдан тіке ойынға қосуды үйренеді
Оқушылар бір -біріне допты жоғарыдан тіке ойынға қосады.
(ІІІ шағын топ)
3 топ .Допты жоғарыдан ,төмменнен береді
Оқушылар допты жоғарыдан,төменнен береді
Қолдану кезеңі
2 - тапсырма
(жалпы топ)
1-3 топ. Екі жақты волейбол ойыны (2-4 ойнаған кезде секіргіштен әр бала 100 рет секіру)
2-1 топ. Волейбол ойыны (1-3 ойнаған кезде секіргіштен әр бала 100 рет секіреді)
Балалар топпен өзара ақылдаса отырып келесі ойында кім қандай іс-әрекет орындайтының ақылдасады
Талдау кезеңі
3 - тапсырма
(жалпы топ)
Допты төменнен, жоғарыдан тіке ойынға қосу тәсілдері
Топта тұрған қалыпта айту
Жинақтау кезеңі
4 - тапсырма
(жалпы топ)
Сонымен бүгінгі сабақтан біз не үйрендік,балалар!
Қорытынды шығарады
Балалар өз ойларын айтады
Бағалау кезеңі
5 - тапсырма
(жалпы топ)
Сабаққа рефлексия жасау
Балалар, бүгінгі сабағымыз туралы не ойлайсыңдар?
Балалар өз ойларын айтады
Оқушылардың қорытынды бағасы
Үйге тапсырма
АКТ пайдалану арқылы волейбол ойыны тактикаларын көру түсіну
Балалар үй тапсырмасын белгілеп алады.
Дене шынықтыру пәнінен 10 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі : Толегенова Гулмира Әселбайқызы
№
10.2014
10 сынып
1
Сабақтың тақырыбы:
Спорт ойыны: Екі қолмен допты жоғарыдан беру.
2
Сілтеме:
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім беру академиясы дене шынықтыру оқу бағдарламасы
5-9 сыныптар.Астана 2013 жыл
3
Жалпы мақсаттар:
1.Ойын кезіндегі оқушының шапшаңдығын дамыту.
2.Ойын кезінде орын ауыстыру дағдысын қалыптастыру
4
Оқытудың нәтижесі:
Оқушылар волейбол ойынын ұтқыр ойнауға үйренеді.
Допты ептілікпен Екі қолмен допты жоғарыдан беру
шеберлігін меңгереді.
5
Негізгі дерек көздері (құрал-жабдықтары):
Волейбол доптары, арнайы алаң, секіргіш, ысқырық
Кіріспе
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқытуды бағалау
Уақыты
Кезеңдері
Амандасу,оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Сабаққа дайындық жасайды,зейіндерін аударып ден қояды.
Кіріспе бөлімі
Рапорт қабылдау. Саптық жаттығулар. Жүру.Жүгіру жаттығуларын орындату. Дене қыздыру жаттығалырна жасау.
Оқушылар дене қаздыру жаттығуларын орындайды.
Жаңа сабаққа дайындық
Допты екі қолмен допты жоғарыдан беру
кезіндегі жұппен жұмыс
Оқушылар жаттығуларды орындайды
Топқа бөлу
Бұл кезеңде балалар топқа бөлінеді (Ол үшін оқушылардың қолына түрлі түсті қағаздан жасалынған қиықшалар таратылады.Мысалы: доптардың суреті(футбол,волейбол,баскетбол,теннис добы)
Оқушылар топқа бөліну
әрекеттерін жасайды.
Түсіну кезеңі
1 - тапсырма
(І шағын топ)
1 топ . Алаңның оң жағына өтіп екі қолмен допты жоғарыдан беруді орындайды
Алаңның оң жағында допты екі қолмен допты жоғарыдан беру,
орындау (қозғалыста және орында)
(ІІ шағын топ)
2 топ . ойыншы бастапқы қалыпта тұрады, серігі допты оның қолына лақтырады, ол серігіне жоғарыдан екі қолмен беру әдісін орындайды
Бір-біріне допты қайталап беру
(ІІІ шағын топ)
3 топ .Бір-бірімен допты жоғарыдан беруді орындайды
Оқушылар допты бір-біріне береді
Қолдану кезеңі
2 - тапсырма
(жалпы топ)
1-3 топ. Екі жақты волейбол ойыны (2-4 ойнаған кезде секіргіштен әр бала 100 рет секіру)
2-4 топ.волейбол ойыны (1-3 ойнаған кезде секіргіштен әр бала 100 рет секіреді)
Балалар топпен өзара ақылдаса отырып келесі ойында кім қандай іс-әрекет орындайтының ақылдасады
Талдау кезеңі
3 - тапсырма
(жалпы топ)
Допты екі қолмен допты жоғарыдан беру
тәсілдері
Топта тұрған қалыпта айту
Жинақтау кезеңі
4 - тапсырма
(жалпы топ)
Сонымен бүгінгі сабақтан біз не үйрендік,балалар!
БББ маркировкасы
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Қорытынды шығарады
Бағалау кезеңі
5 - тапсырма
(жалпы топ)
Сабаққа рефлексия жасау
Балалар, бүгінгі сабағымыз туралы не ойлайсыңдар?
Балалар өз ойларын айтады
Оқушылардың қорытынды бағасы
Үйге тапсырма
АКТ пайдалану арқылы волейбол ойын тактикаларын көру түсіну
Балалар үй тапсырмасын белгілеп алады.
Дене шынықтыру пәнінен 10 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі : Толегенова Гулмира Әселбайқызы
№
10.2014
10 сынып
1
Сабақтың тақырыбы:
Спорт ойыны: Допты төменнен қабылдау. Теориялық білім.Волейбол ойынының тарихы.
2
Сілтеме:
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім беру академиясы дене шынықтыру оқу бағдарламасы
5-9 сыныптар.Астана 2013 жыл
3
Жалпы мақсаттар:
Оқушыларға топтық жұмысты жүргізуге бағыт бағдар беру , өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру , қабілеттерін дамыту
4
Оқытудың нәтижесі:
Өзінің пікірін дәлеледеп үйренеді . Бағалау жұмыстарын жүргізеді . Оқушылар тақырыпты топпен талқылай отырып түсінеді
5
Негізгі дерек көздері (құрал-жабдықтары):
,интер белсенді тақта,видео,маркер,стикер,постер
Кіріспе
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқытуды бағалау
Уақыты
Кезеңдері
Амандасу,оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Сабаққа дайындық жасайды,зейіндерін аударып ден қояды.
Кіріспе бөлімі
Рапорт қабылдау. Саптық жаттығулар. Жүру.Жүгіру жаттығуларын орындату. Дене қыздыру жаттығалырна жасау.
Оқушылар дене қаздыру жаттығуларын орындайды.
Жаңа сабаққа дайындық
Допты беру алу кезіндегі жұппен жұмыс
Оқушылар жаттығуларды орындайды
Топқа бөлу
Бұл кезеңде балалар топқа бөлінеді (Ол үшін оқушылардың қолына түрлі түсті қағаздан жасалынған қиықшалар таратылады.Мысалы: доптардың суреті(футбол,волейбол,баскетбол,теннис добы)
Оқушылар топқа бөліну
әрекеттерін жасайды.
Түсіну кезеңі
1 - тапсырма
(І шағын топ)
1 топ . Топпен жұмыс төменнен қабылдай техникасын өз ойларымен постер бетіне түсіру .
Оқушылар пікір алмастыра отырып постерге өз ойларын сызу , жазу арқалы түсіреді
(ІІ шағын топ)
2 топ . Топпен жұмыс волейбол ойынының тарихын өз ойларымен постер бетіне түсіру .
Оқушылар пікір алмастыра отырып постерге өз ойларын сызу , жазу арқалы түсіреді
(ІІІ шағын топ)
3 топ . Топпен жұмыс волейбол мен баскетбол ойынының айырмашылығын өз ойларымен постер бетіне түсіру .
Оқушылар пікір алмастыра отырып постерге өз ойларын сызу , жазу арқалы түсіреді
Қолдану кезеңі
2 - тапсырма
(жалпы топ)
Тақтаға шығып әр топ өз постерларын қорғайды .
Балалар топпен өзара ақылдаса отырып келесі ойында кім қандай іс-әрекет орындайтының ақылдасады
Талдау кезеңі
3 - тапсырма
(жалпы топ)
Бейне жазбада көрсетілген материалдардыөз түсінгендері бойынша орындарында тұрып айту
Топта тұрған қалыпта айту
Жинақтау кезеңі
4 - тапсырма
(жалпы топ)
Сонымен бүгінгі сабақтан біз не үйрендік,балалар!
БББ маркировкасы
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Қорытынды шығарады
Әр топтан өз еріктерімен шығып кестені толтырады
Бағалау кезеңі
5 - тапсырма
(жалпы топ)
Сабаққа рефлексия жасау
Балалар, бүгінгі сабағымыз туралы не ойлайсыңдар?
Балалар өз ойларын стикерге жазып тақьаға алып келіп қыстырады
Оқушылардың қорытынды бағасы
Үйге тапсырма
АКТ пайдалану арқылы баскетбол ойын тактикаларын көру түсіну
Балалар үй тапсырмасын белгілеп алады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz