Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Жасанды интеллект
4 сабақ
11 сынып жаратылыстану математикалық бағыт
Сабақтың тақырыбы
Жасанды интеллект
Жалпы мақсаты
Жасанды интелект жүйе ұғымымен таныстыру.
Оқыту нәтижесі
Оқушыларды жасанды интелект жүйе ұғым туралы түсінік қалыптасалы.
Жасанды интеллекттіні топтастыра алады.
Білімділер базасы мен жасанды интелекттініңмағызын біледі.
Негізгі идея
Жасанды интеллект пен білімділер базасының мүмкіндіктерімен танысып, зерттей отырып ұғынып және түсінуге ықпал ете білу.
Мұғалімнің жазбасы
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
3 мин
Топқа бөлу
Түстер әлемі <<Қызықты психология>>Сенің ұнататын түсің қандай? Оқушыларды түске бөлу мақсатында қызыл, көк спикерлер тарату.
Оқушылар түсті парақшаны өздері таңдап, топқа бөлініп отырады. Түстерге берілген психологиялық тұжырымдамамен танысады.
5 мин
Үй тапсырмасын текчеру мақсатында бағалау критерийсин құру.
<<Еске түсірейік!>>
-Ақпараттарды топтастыру.
-Пайда болу орны
-Өңдеу сатысы бойынша
- Ішкі және сыртқы обьектілер
-Экономикалық ақпараттардың топтастырылуы
-Жүйе деген не
- Ақпараттық жүйенің мақсаты
-Ақпараттық жүйенің даму сатылары
-Ақпараттық жүйенің үдерістері
- Ақпараттық жүйеден күтілетін нәтиже.
Оқушылар бетшедегі 10 сұраққа дәптерге <<ия>>, <<жоқ>> сөздерімен дәптерге жауап береді. Оқушы өзінің жұбындағы оқушымен дәптерлерін алмастырады. Әр сұраққа 1 баллдан.
3 мин
Ой қозғау, қызығушылығын ояту.
*Компьютерде отырған, кітап, дәптер, телидидар, мектеп суреттерін көрсете отырып осы суреттерді қалай түсінесіңдер?
*Білім деген не?
Топ мүшелері өзара пікірлеседі, берілген сұрақтарға жауап береді.
15 мин
Жасанды интеллект және білімділер базасының оқулық, интернет беттері арқылы өздері меңгеріп қажет жерлерін дәптерлеріне түсіріп алады.
Қарастырылатын мәселе:
-Жасанды интеллект деген не?
-60-70 жылдардағы жасанды интеллекттер арасындағы айырмашылықтар.
-Сараптама жүйесін қалыптастырудың негізгі мүмкіндіктері.
-Интеллектуалды ақпараттық - іздестіру жүйелері
-Есептік - логикалық жүйелер
-Ғылыми зерттеулерді жобалаудың интеллектуалды жүйелер
-Оқытылатын жүйелер
-Білімділер базасы деген не?
-Білім деген сөздің мағынасы
-Білім сипаттау нысаны
-құбылыстардың көріну дәрежесі бойынша білім қатаң және ұяң деп бөліну себебі
-Обьект, обьектілер класы, қатынастар
Өз бетінше меңгереді.
6мин
Жасанды интеллект және білімділер базасының арасындағы айырмашылықтар, олардың негізгі мүмкіндіктері қандай?
Берілген сұраұтарға жауап беру.
3 мин
Сергіту сәті
Раintредакторына Роботтың суретін салу
Оқушылар компьютерде сурет салады.
5 мин
Толғаныс
<<Жасанды интеллект және білімділер базасы>> тақырыбында 5 сөйлемдік эссе жазу.
Оқушылар эссе жазады.
2 мин
Бағалау
2 мин
Рефлекция
Өз көңіл күйлерін стикерге жазады.
1 мин
Келесі оқылым
Қазіргі заман бағдарламалық қамтамасыз етуге шолу
Оқу
11 сынып жаратылыстану математикалық бағыт
Сабақтың тақырыбы
Жасанды интеллект
Жалпы мақсаты
Жасанды интелект жүйе ұғымымен таныстыру.
Оқыту нәтижесі
Оқушыларды жасанды интелект жүйе ұғым туралы түсінік қалыптасалы.
Жасанды интеллекттіні топтастыра алады.
Білімділер базасы мен жасанды интелекттініңмағызын біледі.
Негізгі идея
Жасанды интеллект пен білімділер базасының мүмкіндіктерімен танысып, зерттей отырып ұғынып және түсінуге ықпал ете білу.
Мұғалімнің жазбасы
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
3 мин
Топқа бөлу
Түстер әлемі <<Қызықты психология>>Сенің ұнататын түсің қандай? Оқушыларды түске бөлу мақсатында қызыл, көк спикерлер тарату.
Оқушылар түсті парақшаны өздері таңдап, топқа бөлініп отырады. Түстерге берілген психологиялық тұжырымдамамен танысады.
5 мин
Үй тапсырмасын текчеру мақсатында бағалау критерийсин құру.
<<Еске түсірейік!>>
-Ақпараттарды топтастыру.
-Пайда болу орны
-Өңдеу сатысы бойынша
- Ішкі және сыртқы обьектілер
-Экономикалық ақпараттардың топтастырылуы
-Жүйе деген не
- Ақпараттық жүйенің мақсаты
-Ақпараттық жүйенің даму сатылары
-Ақпараттық жүйенің үдерістері
- Ақпараттық жүйеден күтілетін нәтиже.
Оқушылар бетшедегі 10 сұраққа дәптерге <<ия>>, <<жоқ>> сөздерімен дәптерге жауап береді. Оқушы өзінің жұбындағы оқушымен дәптерлерін алмастырады. Әр сұраққа 1 баллдан.
3 мин
Ой қозғау, қызығушылығын ояту.
*Компьютерде отырған, кітап, дәптер, телидидар, мектеп суреттерін көрсете отырып осы суреттерді қалай түсінесіңдер?
*Білім деген не?
Топ мүшелері өзара пікірлеседі, берілген сұрақтарға жауап береді.
15 мин
Жасанды интеллект және білімділер базасының оқулық, интернет беттері арқылы өздері меңгеріп қажет жерлерін дәптерлеріне түсіріп алады.
Қарастырылатын мәселе:
-Жасанды интеллект деген не?
-60-70 жылдардағы жасанды интеллекттер арасындағы айырмашылықтар.
-Сараптама жүйесін қалыптастырудың негізгі мүмкіндіктері.
-Интеллектуалды ақпараттық - іздестіру жүйелері
-Есептік - логикалық жүйелер
-Ғылыми зерттеулерді жобалаудың интеллектуалды жүйелер
-Оқытылатын жүйелер
-Білімділер базасы деген не?
-Білім деген сөздің мағынасы
-Білім сипаттау нысаны
-құбылыстардың көріну дәрежесі бойынша білім қатаң және ұяң деп бөліну себебі
-Обьект, обьектілер класы, қатынастар
Өз бетінше меңгереді.
6мин
Жасанды интеллект және білімділер базасының арасындағы айырмашылықтар, олардың негізгі мүмкіндіктері қандай?
Берілген сұраұтарға жауап беру.
3 мин
Сергіту сәті
Раintредакторына Роботтың суретін салу
Оқушылар компьютерде сурет салады.
5 мин
Толғаныс
<<Жасанды интеллект және білімділер базасы>> тақырыбында 5 сөйлемдік эссе жазу.
Оқушылар эссе жазады.
2 мин
Бағалау
2 мин
Рефлекция
Өз көңіл күйлерін стикерге жазады.
1 мин
Келесі оқылым
Қазіргі заман бағдарламалық қамтамасыз етуге шолу
Оқу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz