Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Математикадан өткенді пысықтау


Бекітілді | | |
|III тоқсан |Күні: |Сабақ |Уақыт: |Пән: |Сынып: |
| |22.01.15ж|№78 |45минут |математика |4«В» |
| |. | | | | |
|Сабақтың |Өткенді пысықтау |
|тақырыбы | |
|Ресурстар |интерактивті тақта, сандық макеті, |
| |кестелер,сызбалар,суреттер, маркерлер |
|Сабақтың |Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу |
|міндеті |тәсілін пысықтау. Қалдықпен бөлуге тапсырмалар орындау. |
|Сабақтың |Эксперименттік тапсырмалар орындату арқылы логикалық ойлау |
|мақсаты |қабілетін дамыту |
|Күтілетін |Оқушы сабақтың соңында: |
|нәтиже |Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді; |
| |Өз ойын еркін жеткізе біледі; |
| |Шығармашылық қабілеті дамиды; |
| |Логикалық ойлау қабілеті дамиды. |
|Негізгі |Бұл сабақтың негізгі идеясы тақырыпты СТО стратегиялары |
|идеялар |арқылы өздігінен түсінуін және тақырыпты меңгеруде өз |
| |ойларын еркін айтуын қалыптастыру. |
|Пән аралық |геометрия, сызу, қазақ тілі |
|байланыс | |
|Тапсырмалар |1-тапсырма. «Ой қозғау». «Сиқырлы сандықша» тапсырмасын |
| |ауызша орындау. |
| |2-тапсырма. Топтық тапсырма. Кесте бойынша есеп құрастыру. |
| |3-тапсырма. «Дана үкі» тапсырмасы. |
|Кейінгі |«Жалқаубекке көмектесу» Өрнектің мәнінен жіберген қатені |
|тапсырма |табу. |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Уақыты |
|кезеңдері | | |(мин) |
|Ұйымдастыру |Сәлемдесу. Оқушыларды |Мұғаліммен амандасу. |2 |
| |түгендеу, назарларын |Сабақта кім жоқ екенін | |
| |сабаққа аудару. Топ |анықтау. Топқа бөліну. | |
| |ережелерімен, бағалау | | |
| |критериімен таныстыру | | |
| | | | |
|Тұсаукесер |Үй тапсырмасына берілген|Үй тапсырмасына |3 |
| |19-бет № 8 тапсырманы |берілген 19-бет № 8 | |
| |тексеру |тапсырманы көрсетеді | |
|Негізгі |1-тапсырма. «Ой қозғау» | | |
|бөлім |1-слайдта жазылып тұрған|Әр топ өздеріне |2 |
| |өрнектің мәнін |берілген тапсырманы | |
| |сандықшадан тапқыздырып |орындайды. | |
| |тұсына қойғызу. |Тақтадағы өрнектің | |
| | |мәнін сандықшадан алып | |
| | |қояды. | |
|Тапсырма |2-тапсырма. |Есептерді шығару. |5 |
| |Топтық тапсырма |Белсенділік таныту. | |
| |Кестеге сүйеніп әр топқа|Жинаған білімдерін | |
| |бөлінген формула бойынша|қолдану. | |
| |есептің шешуін тапқызу. | | |
| | | | |
| | | | |
| |3-тапсырма «Дана үкі» | |6 |
| |тапсырмасы |Есеп мазмұнымен танысып| |
| |Оқулықтағы есепті |шешуін табады. | |
| |оқытып, шешуін тапқызу. | | |
| | | | |
| |Сергіту сәті «Жұмыр | | |
| |қылыш» | |2 |
| |4-тапсырма. |Өрнектің мәнінен |6 |
| |Жалқаубекке көмектесу. |жіберілген қатені | |
| |Жіберген қателерін |түзейді. | |
| |түзету. | | |
| | | | |
| |5-тапсырма | |5 |
| |«Қай топ шапшаң?» |Өрнектің бөлінгішін | |
| |Берілген өрнектің |табады. | |
| |бөлінгішін тапқызу. | | |
| | | |4 |
| |6-тапсырма |Параллель түзулерді | |
| |Топтық тапсырманы ауызша|табады. | |
| |орындату. |Параллель түзулер | |
| |Геометриялық |туралы ережені еске | |
| |тапсырмаларды орындату. |түсіреді. | |
| | | | |
| |7- тапсырма | | |
| |Дүкенге саяхат | |3 |
| |Төлем қағазы бойынша |Өз беттерімен | |
| |балалар бөлмесіне қандай|есептейді. Нәтижесін | |
| |жиһаздар жинағы сатып |шығарады. | |
| |алынғанын анықтату. | | |
| |Сатып алынған заттардың | | |
| |бағасын есептету. | | |
|Рефлексия |«Екі жұлдыз, бір тілек» |Оқушылар (Екі |4 |
| | |жұлдыз-екі ұнаған нәрсе| |
| | |(жұмыс туралы); | |
| | |Тілек – жақсартуды | |
| | |қажет ететін нәрсе) | |
| | |айту | |
|Үй тапсырмасы|20-бет №5 беру. |Үй тапсырмаларын |2 |
| | |күнделіктеріне жазып | |
| | |алу | |

Маңғыстау облысы

Түпқараған ауданы

Ақшұқыр мектеп-лицейі

Бастауыш сынып мұғалімі:

Джаменова Венера


Ұқсас жұмыстар
Ата - ана пікірі
Математика 3 кл. кайталау. ашык сабак
Оқушылардың білімдерін пысықтау
Өткенді пысықтау - Математикадан қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сөз есепті шешу слайд
Қарсы мәндес сын есім
Модульдік оқыту бойынша тақырыптық жоспар
Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру
Төрт түліктің кеңесі.Қазақ халқының ұлттық кәсібінің бірі төрт түлік малдың ерекшелігіне тоқталу
1,2,3,4,5 цифрлары туралы өткенді пысықтау. ортаңғы топ
Пәндер