Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Математикадан өткенді пысықтау
Бекітілді | | |
|III тоқсан |Күні: |Сабақ |Уақыт: |Пән: |Сынып: |
| |22.01.15ж|№78 |45минут |математика |4«В» |
| |. | | | | |
|Сабақтың |Өткенді пысықтау |
|тақырыбы | |
|Ресурстар |интерактивті тақта, сандық макеті, |
| |кестелер,сызбалар,суреттер, маркерлер |
|Сабақтың |Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу |
|міндеті |тәсілін пысықтау. Қалдықпен бөлуге тапсырмалар орындау. |
|Сабақтың |Эксперименттік тапсырмалар орындату арқылы логикалық ойлау |
|мақсаты |қабілетін дамыту |
|Күтілетін |Оқушы сабақтың соңында: |
|нәтиже |Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді; |
| |Өз ойын еркін жеткізе біледі; |
| |Шығармашылық қабілеті дамиды; |
| |Логикалық ойлау қабілеті дамиды. |
|Негізгі |Бұл сабақтың негізгі идеясы тақырыпты СТО стратегиялары |
|идеялар |арқылы өздігінен түсінуін және тақырыпты меңгеруде өз |
| |ойларын еркін айтуын қалыптастыру. |
|Пән аралық |геометрия, сызу, қазақ тілі |
|байланыс | |
|Тапсырмалар |1-тапсырма. «Ой қозғау». «Сиқырлы сандықша» тапсырмасын |
| |ауызша орындау. |
| |2-тапсырма. Топтық тапсырма. Кесте бойынша есеп құрастыру. |
| |3-тапсырма. «Дана үкі» тапсырмасы. |
|Кейінгі |«Жалқаубекке көмектесу» Өрнектің мәнінен жіберген қатені |
|тапсырма |табу. |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Уақыты |
|кезеңдері | | |(мин) |
|Ұйымдастыру |Сәлемдесу. Оқушыларды |Мұғаліммен амандасу. |2 |
| |түгендеу, назарларын |Сабақта кім жоқ екенін | |
| |сабаққа аудару. Топ |анықтау. Топқа бөліну. | |
| |ережелерімен, бағалау | | |
| |критериімен таныстыру | | |
| | | | |
|Тұсаукесер |Үй тапсырмасына берілген|Үй тапсырмасына |3 |
| |19-бет № 8 тапсырманы |берілген 19-бет № 8 | |
| |тексеру |тапсырманы көрсетеді | |
|Негізгі |1-тапсырма. «Ой қозғау» | | |
|бөлім |1-слайдта жазылып тұрған|Әр топ өздеріне |2 |
| |өрнектің мәнін |берілген тапсырманы | |
| |сандықшадан тапқыздырып |орындайды. | |
| |тұсына қойғызу. |Тақтадағы өрнектің | |
| | |мәнін сандықшадан алып | |
| | |қояды. | |
|Тапсырма |2-тапсырма. |Есептерді шығару. |5 |
| |Топтық тапсырма |Белсенділік таныту. | |
| |Кестеге сүйеніп әр топқа|Жинаған білімдерін | |
| |бөлінген формула бойынша|қолдану. | |
| |есептің шешуін тапқызу. | | |
| | | | |
| | | | |
| |3-тапсырма «Дана үкі» | |6 |
| |тапсырмасы |Есеп мазмұнымен танысып| |
| |Оқулықтағы есепті |шешуін табады. | |
| |оқытып, шешуін тапқызу. | | |
| | | | |
| |Сергіту сәті «Жұмыр | | |
| |қылыш» | |2 |
| |4-тапсырма. |Өрнектің мәнінен |6 |
| |Жалқаубекке көмектесу. |жіберілген қатені | |
| |Жіберген қателерін |түзейді. | |
| |түзету. | | |
| | | | |
| |5-тапсырма | |5 |
| |«Қай топ шапшаң?» |Өрнектің бөлінгішін | |
| |Берілген өрнектің |табады. | |
| |бөлінгішін тапқызу. | | |
| | | |4 |
| |6-тапсырма |Параллель түзулерді | |
| |Топтық тапсырманы ауызша|табады. | |
| |орындату. |Параллель түзулер | |
| |Геометриялық |туралы ережені еске | |
| |тапсырмаларды орындату. |түсіреді. | |
| | | | |
| |7- тапсырма | | |
| |Дүкенге саяхат | |3 |
| |Төлем қағазы бойынша |Өз беттерімен | |
| |балалар бөлмесіне қандай|есептейді. Нәтижесін | |
| |жиһаздар жинағы сатып |шығарады. | |
| |алынғанын анықтату. | | |
| |Сатып алынған заттардың | | |
| |бағасын есептету. | | |
|Рефлексия |«Екі жұлдыз, бір тілек» |Оқушылар (Екі |4 |
| | |жұлдыз-екі ұнаған нәрсе| |
| | |(жұмыс туралы); | |
| | |Тілек – жақсартуды | |
| | |қажет ететін нәрсе) | |
| | |айту | |
|Үй тапсырмасы|20-бет №5 беру. |Үй тапсырмаларын |2 |
| | |күнделіктеріне жазып | |
| | |алу | |
Маңғыстау облысы
Түпқараған ауданы
Ақшұқыр мектеп-лицейі
Бастауыш сынып мұғалімі:
Джаменова Венера
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz