Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Арифметикалық және геометриялық прогрессия.
Қарағанды облысы, Абай ауданы, Курмин ЖОББ мектебінің математика пәнінің мұғалімі.
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық және геометриялық прогрессия.
Сабақтың типі: білімді бекіту сабағы.
Оқылатын технологиялар: бірліктерді ірілендіру технологиясы, деңгейлеп оқыту технологиясы.
Сабақтың әдістері мен оқыту формасы: Оқушылардың топтағы өзіндік жұмысы, сұрақ - жауап.
* Практикалық тапсырма
* Ашық тест
* Өзіндік бағалау.
Сабақтың формасы: топтық ,жеке, жұптық.
Қажетті құрал - жабдықтар: интерактивті тақта, таратпа материалдар, маркерлер, бағалау парағы.
Қолданылған әдебиеттер: оқулық <<Алгебра; Шыныбеков, Алматы <<Атамұра>>, А.Н.Колмогоров. Алгебра және анализ бастамалары, П.М.Эрдниев. Укрупнение дидактических единиц как технология обучения, Ж.Қараев. Математикалық білім деңгейін саралау.
Мақсаты:
* Білімділік: Арифметикалық, геометриялық прогрессияның анықтамасын меңгеріп, n - ші мүшенің және алғашқы n-ші муласын меңгеріп, есептер шығаруға қолдана білу.
* Тәрбиелік: Оқушылардың белсенділігін арттыру, өз бетінше оқуға, ізденуге тәрбиелеу.
* Дамытушылық: Ойлау қабілетін, танымын, пәнге қызығушылығын дамыту.
Күтілетін нәтиже:
* Арифметикалық прогрессияны біледі
* Геометриялық прогрессияны біледі
* n - ші мүшесінің формуласын біледі
* Алғашқы n - ші мүшесінің формуласын біледі
Өмірмен байланысын айтады
Топпен жұмыс істеу арқылы сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, жауапкершілігі артады. Өз - өзіне талап қояды.
Сабақтың құрылымы
1 - кезең. Жинақтау кезеңі
Сабақ кезеңдері:
Ұйымдастыру кезеңі 1 мин.
Оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру.
Мұғалім оқушыларды 3 топқа түрлі - түсті ленталар арқылы бөледі.
1 - ші топ: <<арифметика>>, 2 - ші топ: <<геометрия>>, 3 - ші топ <<математика>>.
2. Полиглот ребус.
Мысалы: Натурал сандарға мысалдар .....
Пифагор теоремасы.......
3. Прогрессия еліне саяхат. Прогрессия еліне хош келіпсіздер.
Топ мүшелері жауап береді.
Арифметикалық прогрессияның анықтамасын тұжырымда 1 топқа.
Геометриялық прогрессияның анықтамасын тұжырымда 2 топқа.
.4 Есептер шығару <<Сен - маған,мен - саған>>
Топ бір - біріне хат жолдайды. Сын тұрғысынан ойлау.Бірін - бірі бағалау.
№1. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 3-ке, айырмасы 4-ке тең, оның он бесінші мүшесі неге тең. (а15=b1+14d= 3+ 14*4=3+56+59).
№2.Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 6-ға,еселігі 3-ке тең, оның бесіншісі неге тең.
№3. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 56-ға тең, айырмасы 3-ке тең. Оның алғашқы он мүшесінің қосындысын табыңдар.
№4. Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 128-ге тең, еселігі 2-ге тең. Оның алғашқы жеті мүшесінің қосындысын табыңдар.
№5. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 24-ке тең, ал екінші мүшесі мен үшінші мүшесінің көбейтіндісі 60-қа тең болса, оның айырмасы мен бірінші мүшесі неге тең.
№6. Геометриялық прогрессияның бірінші және үшінші мүшесінің қосындысы 15-ке тең, ал екінші және төртінші мүшесінің қосындысы 30-ға тең. Геометриялық прогрессияның еселігі мен бірінші мүшесін табыңдар.
Деңгейлік тапсырма орындау.
Тобы
Рет саны
Тапсырмалар
Жауаптары
Берілгені
Табу керек
А
В
С
А
1
a1=-5,a2=7
D
12
2
-12
2
b1=6,b4=48,q=2
S4
45
90
102
3
a1=3, d=3
a10
36
33
30
B
1
a1=2,d=2
a40
80
82
78
2
b1=4,q=3
b5
48
324
320
3
a1=9,a7=21
S7
1050
210
105
С
1
b1=-5,q=5/1
b5
-1/125
1/125
5/125
2
b1=1,b3+b5=90
q
3
+-3
-3
3
a3=25,a10=-3
a1
17
58
33
Сергіту сәті: Орындарында қара жорға биін билеу.
Бағалау парағы арқылы топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.
Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
Рефлексия 1 мин. Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді.
Үйге тапсырма: 1 мин. № 417, 426, барлық ережелерді жаттау.
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық және геометриялық прогрессия.
Сабақтың типі: білімді бекіту сабағы.
Оқылатын технологиялар: бірліктерді ірілендіру технологиясы, деңгейлеп оқыту технологиясы.
Сабақтың әдістері мен оқыту формасы: Оқушылардың топтағы өзіндік жұмысы, сұрақ - жауап.
* Практикалық тапсырма
* Ашық тест
* Өзіндік бағалау.
Сабақтың формасы: топтық ,жеке, жұптық.
Қажетті құрал - жабдықтар: интерактивті тақта, таратпа материалдар, маркерлер, бағалау парағы.
Қолданылған әдебиеттер: оқулық <<Алгебра; Шыныбеков, Алматы <<Атамұра>>, А.Н.Колмогоров. Алгебра және анализ бастамалары, П.М.Эрдниев. Укрупнение дидактических единиц как технология обучения, Ж.Қараев. Математикалық білім деңгейін саралау.
Мақсаты:
* Білімділік: Арифметикалық, геометриялық прогрессияның анықтамасын меңгеріп, n - ші мүшенің және алғашқы n-ші муласын меңгеріп, есептер шығаруға қолдана білу.
* Тәрбиелік: Оқушылардың белсенділігін арттыру, өз бетінше оқуға, ізденуге тәрбиелеу.
* Дамытушылық: Ойлау қабілетін, танымын, пәнге қызығушылығын дамыту.
Күтілетін нәтиже:
* Арифметикалық прогрессияны біледі
* Геометриялық прогрессияны біледі
* n - ші мүшесінің формуласын біледі
* Алғашқы n - ші мүшесінің формуласын біледі
Өмірмен байланысын айтады
Топпен жұмыс істеу арқылы сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, жауапкершілігі артады. Өз - өзіне талап қояды.
Сабақтың құрылымы
1 - кезең. Жинақтау кезеңі
Сабақ кезеңдері:
Ұйымдастыру кезеңі 1 мин.
Оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру.
Мұғалім оқушыларды 3 топқа түрлі - түсті ленталар арқылы бөледі.
1 - ші топ: <<арифметика>>, 2 - ші топ: <<геометрия>>, 3 - ші топ <<математика>>.
2. Полиглот ребус.
Мысалы: Натурал сандарға мысалдар .....
Пифагор теоремасы.......
3. Прогрессия еліне саяхат. Прогрессия еліне хош келіпсіздер.
Топ мүшелері жауап береді.
Арифметикалық прогрессияның анықтамасын тұжырымда 1 топқа.
Геометриялық прогрессияның анықтамасын тұжырымда 2 топқа.
.4 Есептер шығару <<Сен - маған,мен - саған>>
Топ бір - біріне хат жолдайды. Сын тұрғысынан ойлау.Бірін - бірі бағалау.
№1. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 3-ке, айырмасы 4-ке тең, оның он бесінші мүшесі неге тең. (а15=b1+14d= 3+ 14*4=3+56+59).
№2.Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 6-ға,еселігі 3-ке тең, оның бесіншісі неге тең.
№3. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 56-ға тең, айырмасы 3-ке тең. Оның алғашқы он мүшесінің қосындысын табыңдар.
№4. Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 128-ге тең, еселігі 2-ге тең. Оның алғашқы жеті мүшесінің қосындысын табыңдар.
№5. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 24-ке тең, ал екінші мүшесі мен үшінші мүшесінің көбейтіндісі 60-қа тең болса, оның айырмасы мен бірінші мүшесі неге тең.
№6. Геометриялық прогрессияның бірінші және үшінші мүшесінің қосындысы 15-ке тең, ал екінші және төртінші мүшесінің қосындысы 30-ға тең. Геометриялық прогрессияның еселігі мен бірінші мүшесін табыңдар.
Деңгейлік тапсырма орындау.
Тобы
Рет саны
Тапсырмалар
Жауаптары
Берілгені
Табу керек
А
В
С
А
1
a1=-5,a2=7
D
12
2
-12
2
b1=6,b4=48,q=2
S4
45
90
102
3
a1=3, d=3
a10
36
33
30
B
1
a1=2,d=2
a40
80
82
78
2
b1=4,q=3
b5
48
324
320
3
a1=9,a7=21
S7
1050
210
105
С
1
b1=-5,q=5/1
b5
-1/125
1/125
5/125
2
b1=1,b3+b5=90
q
3
+-3
-3
3
a3=25,a10=-3
a1
17
58
33
Сергіту сәті: Орындарында қара жорға биін билеу.
Бағалау парағы арқылы топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.
Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
Рефлексия 1 мин. Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді.
Үйге тапсырма: 1 мин. № 417, 426, барлық ережелерді жаттау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz