Санды 4-ке көбейту кестесі

Математика 2-сынып
Сабақтың тақырыбы : Санды 4-ке көбейту кестесі.
Мақсаты: 4-ке көбейту кестесін меңгерту.
Міндеттері: 1) Оқушыларға 4-ке көбейту және бөлу кестесімен таныстыру;
2) Өтілген сабақтарда алған білімін тиянақтау, ойлау қабілетін дамыту.
3) Оқушыларды білімділікке, еңбексүйгіштікке, елжандылыққа тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: аралас сабақ (І- кезең - 5 минут, ІІ - кезең 25 минут, ІІІ - кезең - 15 минут)
Сабақтың мазмұны: І - ІІІ кезеңдік тапсырмалар (оқушының жұмыс дәптерінде және мұғалімдерге арналған жауаптар кілтінде берілген)
Сабақтың әдіс - тәсілдері: І - кезеңде - сұрақ - жауап; ІІ - кезеңде - а) оқулықпен өз бетімен іздену әдісі; б) практикалада бекіту әдісі; ІІІ - кезеңде үш деңгейлік тапсырмаларды біртіндеп орындату арқылы бағалау әдістері
Сабақтың формасы: І - кезеңде - жеке; ІІ - кезеңде - топтық; ІІІ - кезеңде - жеке
Сабақтың көрнекіліктері: жұмыс дәптері, ашық журнал, мұғалім мен оқушылардың жеке журналдары, оқулық, слайдтар
«Көпір»
Тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары
Ойын: Тек жауабын ғана жаз.
а) Мектеп асханасына жішіктермен 32 кг алма әкелінді. Әр жәшікте 4 кг алма болды. Мектеп асханасына неше жәшік алма әкелінді? (32/4=8. Жауабы: 8 жәшік)
ә) Анар 16 жаста, ал сіңлісі одан 4 есе кіші. Сіңлісі неше жаста?
(16/4=4. Жауабы: сіңлісі 4 жаста.
ІІ - кезең (топтық жұмыс) Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгерту
Жаңа сабақтытоптық жұмыс барысында оқушылардың өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау:
а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері толтырады (10 минут) ; ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды
(10 минут) . Нәтижесі ауызша марапатталады.
Теориясы: «Білу»
(тақырып мазмұны бойынша кім?не?қандай?қалай? нені?қашан?не істеді? сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктелінуі керек)
Оқулықпен жүмыс. №1 есеп
Жаңа сабақты түсіндіру
4*4=4*3=4 4*4= 16 16:4 =4
5*4=5*3=5 4*5= 20 20:4 =5
6*4=6*3=6 4*6= 24 24:4 =6
7*4=7*3=7 4*7= 28 28:4 =7
8*4=8*3=8 4*8= 32 32:4 =8
9*4=9*3=9 4*9= 36 36:4 =9
Теориясы: «Түсіну»
( неге? неліктен?себебі?не үшін? сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)
ІІІ. «Түсіну» теориясы Әр қатарға төмендегідей тапсырмалар беріледі
№ 2 есеп
1) Математика олимпиадасына 8 сыныптыңәрқайсысынан төрт-төрттен оқушылар қатысты. Алғашқы сыннан кейін 15 оөушы сайыстан шығып қалды. Қанша оқушы олимпиаданы жалғастырды?
Шешуі: 8*4=32 32-15=17 Жауабы: 17 оқушы қалды.
2) Олимпиадаға келген 16 оқушы қонақ үйдің бөлмелеріне төрт- төрттен орналастырылды. Оқушылар неше бөлмеге орналасты?
Шешуі: 16:4=4 Жауабы: оқушылар 4 бөлмеге орналасты.
№ 4 есеп
Төрт сегізаяқтың әрқайсысының 8-ден қармалауышы бар. Осы сегізаяқтарда барлығы неше қармалауыш бар?
Көбейту кестесін пайдаланып, олардың санын есептеп тап.
Шешуі: 4*8= 32 Жауабы: барлығы 32 қармалауыш бар.
Теориясы: «Талдау»
(1. Салыстыр, 2. Айырмашылығы неде? 3. Ұқсастығы неде? 4. Тақырыптың басты идеясын жаз деген тапсырмалар болу керек. Немесе 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады. )
- Венн диаграммасын толтыр
№ 5, 6 есептер орындалады.
20:4 . . .
20:5 . . . . . .
4*5 . . .
№6 1. Егер көк кесінді қызыл кесіндіден неше см ұзын?
Ұызыл кесінді көк кесіндіден неше есе қысқа?
1-қадам - (жеке жұмыс) теория бойынша «Білу» критерийінің индикаторларына сәйкес
(тақырып мазмұны бойынша кім?не?
қандай? қалай? нені? қашан?не істеді ? сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпараттар іріктелініп ІІ кезеңдегіге қарағанда керісінше қойылады)
1-аралық нәтиже:
Бірінші деңгейде қалыптасқан құзіреттілік (білім, біліктілік) деңгейінің сапалық өлшемі (бірінші аралық өлшемі) : - «дұрыс», «толық» деген білім сапасының түрлерімен сипатталады (Ю. К. Бабанский) . Оқушының бұл алғашқы қадам нәтижесінің сандық өлшемі - бес балл = «сынақтан өтті» = «қанағаттандырарлық» білім деңгейінің өлшемі = «3» журналға қойылады, егер келесі деңгей тапсырмаларын меңгере алмаса.
1-қадам (жеке жұмыс) - теория бойынша «Түсіну»
критерийінің индикаторларына ( неге? неліктен? себебі? не үшін?) сәйкес
сұрақтар оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады.
3-тапсырма. 1-3) Кестедегі бос орындарға тиісті сандарды жаз.
Неге? Себебі
20:4= 5*4= 10
16:4= 4*4= 8
12:4= 3*4= 6
8: 4= 2*4= 4
4: 4= 1*4= 2
2-қадам (жеке жұмыс) - теория бойынша «Талдау» критерийінің индикаторларына сәйкес
( 1. Салыстыр,
2. Айырмашылығы неде?
3. Ұқсастығы неде?
4. Тақырыптың басты идеясын жаз) деген тапсырмалар болу керек. Немесе 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады.
№7 есеп Салыстыр:
2*4 * 2+4 2*2 * 2+2
7+3 * 7*3 9+1 * 9*1
1*3 * 1+3 8*0 * 8+0
Ботақанға көмектес
4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 = 32
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz