Трапеция. 8-сынып

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі:

ПӘНІ
Геометрия
КЛАСЫ: 8 «ә»
ПӘНІ: ТАҚЫРЫП
Геометрия: Трапеция
МАҚСАТЫ
  1. Жеті модульді кіріктіре отырып, «Трапеция» түсінігін қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдануды үйрету
  2. Топтық - ұжымдық жұмысқа дағдылану, өзінің - өзгенің жұмыстарына сыни тұрғыдан қарай білу, АКТ-мен жұмыс жасай білу тиімділігін қалыптастыру, критерий бойынша бағалауға дағдыландыру
  3. Сабақты банктік жүйемен жүргізу арқылы пәнге қызығушылығын арттыру, жауапкершіліктерін күшейту
МАҚСАТЫ: КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Жеті модульді кіріктіре отырып, «Трапеция» түсінігін қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдануды үйретуТоптық - ұжымдық жұмысқа дағдылану, өзінің - өзгенің жұмыстарына сыни тұрғыдан қарай білу, АКТ-мен жұмыс жасай білу тиімділігін қалыптастыру, критерий бойынша бағалауға дағдыландыруСабақты банктік жүйемен жүргізу арқылы пәнге қызығушылығын арттыру, жауапкершіліктерін күшейту: Оқушылар ашық сұрақтарға жауап бере отырып, сыни ойлауы артады, топтық жұмыспен шұғылдану арқылы бірге ойлауға үйренеді, зерттеу есептері арқылы ұшқыр ойлауы мен түйінді ой тұжырымдауы жүзеге асады, диалогты қолдану арқылы сөйлеу мәдениеті жүйеленеді.
КЕЗЕҢДЕРІ
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ
РЕСУРСТАР
КЕЗЕҢДЕРІ: Ұйымдастыру кезеңі
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Ұйымдастыру.

«Жүрек жылуы» тренингі

Күннің жадын, сабақ тақырыбын жазу

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ: Оқушылар дөңгелене тұрып, бір - біріне жүрек ұсына отырып тілектерін білдіреді Оқушылар күннің жады мен сабақ тақырыбын көшіріп жазады
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ:
РЕСУРСТАР:

Жүрек пішіндес түсті қағаз қиындылары

Power Point

КЕЗЕҢДЕРІ: Қызығушылықты ояту
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Топтастыру

Оқушыларға параллелограмм, квадрат, ромб қасиеттері жазылған кеспе қағаздарын таратып беру

Үй тапсырмасын тексеру

«Сиқырлы сұрақ»

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ:

Оқушылар таңдап алған қағаздарындағы жазылған қасиеттерге байланысты 3 топқа бірігеді

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өздерінің шоттарына қаржы жинайды, бір-бірін толықтырып, қолдау көрсетеді, сұхбат құрады

ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ:
РЕСУРСТАР:

Кеспе қағаздар

Power Point

КЕЗЕҢДЕРІ:

Мағынаны тану

Топтық жұмыс

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ:

Оқулықпен жұмыс

Анықтама. Трапеция- тек қ/қарсы 2 қабырғасы паралель болатын төртбұрышты айтады.

ABCD - трапеция

BC \parallel \parallel AD, AB \parallel \parallel CD

A E = E B C F = F D E F \begin{matrix} AE = & EB \\ CF = & FD \end{matrix}\ EF A E = E B C F = F D E F \begin{matrix} AE = & EB \\ CF = & FD \end{matrix}\ EF -орта сызық \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \

элементтері

BC, AD-табандары

AB, CD-бұйір қабырғасы

EF-орта сыз

BK-биіктігі

Түрлері

1) B C

ABCD-тең бұйір трапеция

AB=CD

A D

Анықтама : тең бұйірлі трапеция - бұйір өабырғалары тең болатын трапеция.

Анықтама: тік бұрышты трапеция- бір бұрышы тік трапеция.

ABCD-тік бұрш тр-я

C D B C C D A D CD\bot\ BC\ \ \ \ \ \ CD\bot AD\ C D B C C D A D CD\bot\ BC\ \ \ \ \ \ CD\bot AD\

Анықтама : бұйір өабырғаларының орталарын қосатын кесінді трапецияның орта сызығыда ЕҒ-орта сыз

Қасиеттері

  1. Тр-ң орта сызығы оның табандарына ІІ және олардың жартысының қосындысына тең.

B C

EF \parallel \parallel BC, EF \parallel \parallel AD

E F EF= 1 2 \frac{1}{2} 1 2 \frac{1}{2} (BC+AD)

A D

ABCD-тр-я

EF-орта сыз

д/к 1) EF \parallel \parallel BC, EF \parallel \parallel AD

2) EF= 1 2 \frac{1}{2} 1 2 \frac{1}{2} (BC+AD)

д/у B- төбесі арқылы CD бұйір қабыр-ң ортасы арқ түзу ж/з

ол AD түзуін k (. ) -де қияды. \ \

Үшб-ң тең ІІ белг б/ша

Δ B C F = Δ D F K \mathrm{\Delta}BCF = \mathrm{\Delta}DFK Δ B C F = Δ D F K \mathrm{\Delta}BCF = \mathrm{\Delta}DFK CF=DF

B F C = D F K В е р т \angle BFC = \angle DFK - Верт B F C = D F K В е р т \angle BFC = \angle DFK - Верт BC \parallel \parallel AD

B C F = F D K \angle BCF = \angle FDK - B C F = F D K \angle BCF = \angle FDK - Ішкі айқ бұрш CD- қиюшы

\Rightarrow \Rightarrow BC=DK: BF=FK

Демек EF- Δ \mathrm{\Delta} Δ \mathrm{\Delta} ABK орта сыз

EF \parallel \parallel AK EF= 1 2 A K = 1 2 \frac{1}{2}AK = \frac{1}{2} 1 2 A K = 1 2 \frac{1}{2}AK = \frac{1}{2} (AD+DK) = 1 2 \ \frac{1}{2} 1 2 \ \frac{1}{2} (AD+BC) ;

Қасиеті тең бүйір трапеция дианг-ры тең. Теңб трапеция-ң бір абанына іргелес бұрыштары өзара тең

AC=BD

4. Есептер шығару

№148

  1. 6+2≠3+4\neq 3 + 4≠3+4\neq 3 + 42) 8+12=17+3

8 \neq \neq 7 20=20

Мүм емес мүмкін \ \ \ \ \ \

№149

ABCD-Тең бүй тр-я

AB=CD

Д/к 1) AC=BD 2) A = D \ \angle A = \angle D A = D \ \angle A = \angle D

д/у BK \parallel \parallel CD ж/з

BCDK пар-м B K = C D = A B \Rightarrow BK = CD = AB \Rightarrow B K = C D = A B \Rightarrow BK = CD = AB \Rightarrow

Δ A B K \Rightarrow \mathrm{\Delta}ABK Δ A B K \Rightarrow \mathrm{\Delta}ABK тең бүй үшб

A = K \Rightarrow A = \angle K

K = D \angle K = \angle D K = D \angle K = \angle D сәй бүр 2) A = D \angle A = \angle D A = D \angle A = \angle D

Δ A B D = Δ D C A \mathrm{\Delta}ABD = \mathrm{\Delta}DCA Δ A B D = Δ D C A \mathrm{\Delta}ABD = \mathrm{\Delta}DCA

AD орт Үшб І белг \Rightarrow \Rightarrow 1) AC=BD;

A = D \angle A = \angle D

№150

ABCD- Тең бүй тр-я Ш: α + β = 180 \alpha + \beta = 180{^\circ}\ α + β = 180 \alpha + \beta = 180{^\circ}\

α β = 40 \alpha - \beta = 40{^\circ} α β = 40 \alpha - \beta = 40{^\circ} α β = 40 \alpha - \beta = 40{^\circ} α β = 40 \alpha - \beta = 40{^\circ}

α β \alpha - \beta α β \alpha - \beta -? 2 α = 220 \alpha = 220{^\circ} α = 220 \alpha = 220{^\circ}

α = 110 \alpha = 110{^\circ} α = 110 \alpha = 110{^\circ}

β = 180 α = 180 110 = 70 \beta = 180{^\circ} - \alpha = 180{^\circ} - 110{^\circ} = 70{^\circ} β = 180 α = 180 110 = 70 \beta = 180{^\circ} - \alpha = 180{^\circ} - 110{^\circ} = 70{^\circ}

№151

ABCD-трапеция

A = 68 B = 180 68 = 11 \angle A = 68{^\circ}\ \ \ \angle B = 180{^\circ} - 68{^\circ} = 11{^\circ}\angle

D = 71 C = 180 71 = 109 \angle D = 71{^\circ}\ \ \angle C = 180{^\circ} - 71{^\circ} = 109{^\circ}

B , C ? \angle B, \angle C - ? B , C ? \angle B, \angle C - ?

№152

ABCD -тр Ш: D = 180 90 + 40 = 50 \ \angle D = 180{^\circ} - 90{^\circ} + 40{^\circ} = 50{^\circ} D = 180 90 + 40 = 50 \ \angle D = 180{^\circ} - 90{^\circ} + 40{^\circ} = 50{^\circ}

BD A B Δ \bot AB\ \ \ \ \ \ \ \ \mathrm{\Delta} A B Δ \bot AB\ \ \ \ \ \ \ \ \mathrm{\Delta} BCD-Тең бүйр

B A D = 40 D = 50 + x \angle BAD = 40{^\circ}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \angle D = 50{^\circ} + x

B C = C D C + D = 180 BC = CD\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \angle C + \angle D = 180{^\circ} B C = C D C + D = 180 BC = CD\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \angle C + \angle D = 180{^\circ}

C , B , D ? C = 180 50 x = 180 x \angle C, \angle B\angle, D - ?\ \ \ \ \ \angle C = 180{^\circ} - 50{^\circ} - x = 180{^\circ} - x C , B , D ? C = 180 50 x = 180 x \angle C, \angle B\angle, D - ?\ \ \ \ \ \angle C = 180{^\circ} - 50{^\circ} - x = 180{^\circ} - x

180 2 X = 130 x C = 180 2 x 180{^\circ} - 2X = 130{^\circ} - x\ \ \ \ \angle C = 180{^\circ} - 2x

x = 50 β = 90 + 50 = 140 x = 50{^\circ}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \angle\beta = 90{^\circ} + 50{^\circ} = 140{^\circ}

C = 180 2 * 50 = 80 D = 50 + 50 = 100 \angle C = 180{^\circ} - 2*50{^\circ} = 80{^\circ}\ \ \ \ \angle D = 50{^\circ} + 50{^\circ} = 100{^\circ}

\angle \angle C=80 {^\circ} {^\circ}

D = 100 \angle D = 100{^\circ}

B = 140 \angle B = 140{^\circ}

№154

ABCD-Тең бүй тр-я

AB=2 DC=5

KP, EF-?

Ш:ABFE- тр-я KP- oрта сыз

x= 2 + y 2 ; \frac{2 + y}{2}; 2 + y 2 ; \frac{2 + y}{2}; KPCD- тр-я EF-oрта сыз

2x=2+y EF= X + 5 2 = y \frac{X + 5}{2} = y X + 5 2 = y \frac{X + 5}{2} = y

y=2x-2 x+y=2y

2x \neq \neq 2+y

2y=x+5

2(2x-2) =x+5 y=6-2=4

4x-4=x+5

3x=9

x=3

Ж/бы: KP=3 EF=4

№155 Бер:

ABCD-Тең бүй тра-я Δ A B K т і к \mathrm{\Delta}ABK - тік Δ A B K т і к \mathrm{\Delta}ABK


Ұқсас жұмыстар
Трапецияның бұрыштарын табыңдар
Трапецияның биіктігін табыңдар
Трапецияға есептер шығару
Төртбұрыштар тарауын қайталау. сабақ жоспар. 8 сынып
Тақырып ТРАПЕЦИЯ
Төртбұрыштардың аудандары
Төртбұрыштар
ІІІ топ
Трапеция. қысқа мерзімді жоспар. 8 класс
Кім жүйрік? математикалық сайыс сабақ 5-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz