Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Трапеция. 8-сынып


Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі:

|ПӘНІ |Геометрия |КЛАСЫ: 8 «ә» | |
|ТАҚЫРЫП |Трапеция |

|МАҚСАТЫ |Жеті модульді кіріктіре отырып, «Трапеция» түсінігін қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдануды |
| |үйрету |
| |Топтық – ұжымдық жұмысқа дағдылану, өзінің – өзгенің жұмыстарына сыни тұрғыдан қарай білу, АКТ-мен жұмыс |
| |жасай білу тиімділігін қалыптастыру, критерий бойынша бағалауға дағдыландыру |
| |Сабақты банктік жүйемен жүргізу арқылы пәнге қызығушылығын арттыру, жауапкершіліктерін күшейту |
|КҮТІЛЕТІН |Оқушылар ашық сұрақтарға жауап бере отырып, сыни ойлауы артады, топтық жұмыспен шұғылдану арқылы бірге |
|НӘТИЖЕ |ойлауға үйренеді, зерттеу есептері арқылы ұшқыр ойлауы мен түйінді ой тұжырымдауы жүзеге асады, диалогты |
| |қолдану арқылы сөйлеу мәдениеті жүйеленеді. |

|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИА|РЕСУРСТАР |
| | | |ЦИЯ | |
|Ұйымдастыру кезеңі |Ұйымдастыру. |Оқушылар | |Жүрек пішіндес |
| |«Жүрек жылуы» тренингі |дөңгелене тұрып,| |түсті қағаз |
| | |бір – біріне | |қиындылары |
| | |жүрек ұсына | | |
| |Күннің жадын, сабақ тақырыбын жазу |отырып | | |
| | |тілектерін | | |
| | |білдіреді | |Power Point |
| | |Оқушылар күннің | | |
| | |жады мен сабақ | | |
| | |тақырыбын | | |
| | |көшіріп жазады | | |
|Қызығушылықты ояту |Топтастыру |Оқушылар таңдап | | |
| |Оқушыларға параллелограмм, квадрат, ромб қасиеттері|алған | |Кеспе қағаздар |
| |жазылған кеспе қағаздарын таратып беру |қағаздарындағы | | |
| | |жазылған | | |
| |Үй тапсырмасын тексеру |қасиеттерге | | |
| |«Сиқырлы сұрақ» |байланысты 3 | | |
| | |топқа бірігеді | |Power Point |
| | |Оқушылар | | |
| | |сұрақтарға жауап| | |
| | |беру арқылы | | |
| | |өздерінің | | |
| | |шоттарына қаржы | | |
| | |жинайды, | | |
| | |бір-бірін | | |
| | |толықтырып, | | |
| | |қолдау | | |
| | |көрсетеді, | | |
| | |сұхбат құрады | | |
|Мағынаны тану |Оқулықпен жұмыс |Әр топ банк | | |
| |Анықтама. Трапеция- тек қ/қарсы 2 қабырғасы |жүйесі арқылы | |таныстырылым |
| |паралель болатын төртбұрышты айтады. |жұмыс жасайды, | | |
| |ABCD - трапеция |банк | | |
| |BC[pic]AD, AB[pic]CD |қаржыгерлері, | | |
| |[pic]-орта сызық[pic] |консультанттары,| | |
| |элементтері |қызметкерлері | | |
| |BC, AD-табандары |тағайындалады, | | |
| |AB, CD-бұйір қабырғасы |Әр топқа | |Плакат А1, түрлі- |
|Топтық жұмыс |EF-орта сыз |берілген | |түсті маркер |
| |BK-биіктігі |тапсырма бойынша| | |
| |Түрлері |оқушылар | | |
| |1) B C |тақырыпты | | |
| |ABCD-тең бұйір трапеция |талқылайды | | |
| |AB=CD |(түртіп алу | |Тест тапсырмалары |
| |A D |стратегиясы), | |жазылған кеспе |
| |Анықтама: тең бұйірлі трапеция - бұйір өабырғалары|есептің | |қағаздар, есептер |
| |тең болатын трапеция. |мағынасын ашады,| |карточкалары, |
| |Анықтама: тік бұрышты трапеция- бір бұрышы тік |сызбасын | |оқулық, логикалық |
| |трапеция. |құрайды, | |тапсырмаға сай, |
| | |дәлелдейдейді | |үшбұрыштап қиылған |
| |ABCD-тік бұрш тр-я |(зерттеушілік | |түрлі түсті қағаз |
| |[pic] |әңгіме) | |қиындылары |
| | | | |Интернеттен алынған|
| |Анықтама: бұйір өабырғаларының орталарын қосатын | | |мәліметтер, слайд |
| |кесінді трапецияның орта сызығыда ЕҒ-орта сыз |Әр топтағы | |түріндегі |
| |Қасиеттері |оқушылар | |таныстырылымдар |
| |Тр-ң орта сызығы оның табандарына ІІ және олардың |деңгейіне қарай | | |
| |жартысының қосындысына тең. |берілген | | |
| | |тапсырмалармен | | |
| | |жұмыстанады, | | |
| | |жұптық тексеру | | |
| | |орындалады | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |B C |Әр банк өздерін | | |
| |EF[pic]BC, EF[pic]AD |жарнамалау | | |
| |E F |мақсатында | | |
| |EF=[pic](BC+AD) |презентация | | |
| | |қорғайды | | |
| |A | | | |
| |D | | | |
| | | | | |
| |ABCD-тр-я | | | |
| |EF-орта сыз | | | |
| |д/к 1)EF[pic]BC, EF[pic]AD | | | |
| |2) EF=[pic](BC+AD) | | | |
| |д/у B- төбесі арқылы CD бұйір қабыр-ң ортасы | | | |
| |арқ түзу ж/з | | | |
| |ол AD түзуін k (.) -де қияды.[pic] | | | |
| |Үшб-ң тең ІІ белг б/ша | | | |
| |[pic] CF=DF | | | |
| |[pic] BC[pic]AD | | | |
| |[pic]Ішкі айқ бұрш CD- қиюшы | | | |
| |[pic]BC=DK: BF=FK | | | |
| |Демек EF-[pic] ABK орта сыз | | | |
| |EF[pic]AK EF=[pic](AD+DK)=[pic](AD+BC); | | | |
| | | | | |
| |Қасиеті тең бүйір трапеция дианг-ры тең. Теңб | | | |
| |трапеция-ң бір абанына іргелес бұрыштары өзара тең| | | |
| |AC=BD | | | |
| |[pic] | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |4. Есептер шығару | | | |
| |№148 | | | |
| |6+2[pic] 2) | | | |
| |8+12=17+3 | | | |
| |8 [pic] 7 | | | |
| |20=20 | | | |
| |Мүм емес | | | |
| |мүмкін[pic] | | | |
| |№149 | | | |
| |ABCD-Тең бүй тр-я | | | |
| |AB=CD | | | |
| |Д/к 1)AC=BD 2)[pic] | | | |
| |д/у BK[pic]CD ж/з | | | |
| |BCDK пар-м[pic] | | | |
| |[pic]тең бүй үшб | | | |
| |[pic] | | | |
| |[pic]сәй бүр 2) [pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |AD орт Үшб І белг [pic]1) AC=BD; | | | |
| |[pic] | | | |
| |№150 | | | |
| |ABCD- Тең бүй тр-я | | | |
| |Ш:[pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |[pic] -? | | | |
| |2[pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |№151 | | | |
| |ABCD-трапеция | | | |
| |[pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |№152 | | | |
| |ABCD -тр Ш:[pic] | | | |
| |BD[pic]BCD-Тең бүйр | | | |
| |[pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |[pic]C=80[pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |[pic] | | | |
| |№154 | | | |
| |ABCD-Тең бүй тр-я | | | |
| |AB=2 DC=5 | | | |
| |KP,EF-? | | | |
| |Ш:ABFE- тр-я KP- oрта сыз | | | |
| |x=[pic] KPCD- тр-я EF-oрта сыз | | | |
| |2x=2+y EF=[pic] | | | |
| |y=2x-2 x+y=2y | | | |
| |2x[pic]2+y | | | |
| |2y=x+5 | | | |
| |2(2x-2)=x+5 y=6-2=4 | | | |
| |4x-4=x+5 | | | |
| |3x=9 | | | |
| |x=3 | | | |
| |Ж/бы: KP=3 EF=4 | | | |
| |№155 Бер: | | | |
| |ABCD-Тең бүй тра-я [pic] | | | |
| |BC+AD=44см [pic] | | | |
| |[pic] AK=24:2=12 | | | |
| |AB=24 x+x+24=44 | | | |
| |BC,AD-? 2x=20 | | | |
| |AD=24+10=34 x=10 | | | |
| |BC=10 | | | |
| |Ж/бы: BC=10см AD=34см | | | |
| |№156 | | | |
| |ABCD-тр тік | | | |
| |BC=10 [pic]- тең бүй | | | |
| |AD=15 CK=KD=5 cм | | | |
| |[pic] AB=5 см | | | |
| |AB-? | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Ой толғаныс |Сабақты қорытындылау |Әр топ мүшелері | |Плакат А1, |
| |Кластер әдісі |өз эмблемалары | |маркерлер, лицензия|
| |Лицензия беру |жапсырылған | | |
| | |плакатқа кластер| | |
| | |әдісі бойынша | | |
| | |тақырыпты | | |
| |Үйге тапсырма |қорғайды | | |
| |Трапеция. №85,88 есептер, «Трапецияның адам | | | |
| |өміріндегі маңызы» эссе | | | |
| |Бағалау | | | |
| |Рейтинг бойынша бағалау | | |1000000 тг сыйақы |
| |Мұғалім – топты бағалайды, көрсеткіші ең жоғары | | | |
| |банкке сыйақы ұсынады |Оқушылар бағалау| | |
| | |критерийлерін | | |
| |Кері байланыс |өздері ұсынады | | |
| |«Ашық микрофон» әдісі |және өзара | | |
| |Смайлик арқылы кері байланыс |бағалауды жүзеге| | |
| | |асырады | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Оқушылар бүгінгі| | |
| | |сабақта нені | | |
| | |біліп, не | | |
| | |түйгендері | | |
| | |туралы ойлары | | |
| | |бойынша пікір | | |
| | |алмасады, өз | | |
| | |ұсыныс- | | |
| | |тілектерін | | |
| | |стикер арқылы | | |
| | |жапсырады | | |
|Сабақты талдау | Не сәтті өтті? |Барлығы да |
| |Не сәтсіз өтті? | |
| |Нені дамыта аласыз? Нені өзгерткіңіз келеді? | |


Ұқсас жұмыстар
Трапецияның бұрыштарын табыңдар
Трапецияның биіктігін табыңдар
Трапецияға есептер шығару
Төртбұрыштар тарауын қайталау. сабақ жоспар. 8 сынып
Тақырып ТРАПЕЦИЯ
Төртбұрыштардың аудандары
Төртбұрыштар
ІІІ топ
Трапеция. қысқа мерзімді жоспар. 8 класс
Кім жүйрік? математикалық сайыс сабақ 5-сынып
Пәндер