Сырым датұлы бастаған қазақтардың ұлт азаттық көтерілісі. 8 сынып

Пәні Қазақстан тарихы
Сыныбы 8 «б» сыныбы
Күні 13. 10. 2014
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақтың тақырыбы
Сыныбы8 «б» сыныбы: Сырым Датұлы бастаған қазақтардың ұлт азаттық көтерілісі
ПәніҚазақстан тарихы: Жалпы мақсаты
Сыныбы8 «б» сыныбы: С. Датұлы бастаған қазақтардың ең алғаш ірі ұлт-азаттық көтерілісінің тарихи маңызы туралы түсінік қалыптастыру
ПәніҚазақстан тарихы: Күтілетін нәтиже
Сыныбы8 «б» сыныбы:

А- Көтерілістің алғышарты, шығу себебі, жүру барысы, мақсаты, тарихи маңызы туралы түсінеді;

В- Көтерілістің қозғаушы күштерін айқындап, көтеріліс болған жерлерді картадан көрсете алады;

С- С. Датұлы мен Е. Пугачев бастаған көтерілістердін ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырып, Патша үкіметінің отаршылдық саясатын саралайды

ПәніҚазақстан тарихы: Тапсырмалар
Сыныбы8 «б» сыныбы: Тренинг «Кір жуғыш машина», «3-1-1» әдісі, «Бармақ көрсету» әдісі, «Бір шапалақ» әдісі; мәтінмен жұмыс, жұптық және үштік жұмыс: «Интеллект карта» жасақтау; топтық жұмыс: бірдей тақырыптағы «Интеллект карта» жасаған жұптар бірігіп, өзара бағалау арқылы үздік жұмысты анықтайды; «Дос көмегі» әдісі; «Аяқталмаған сөйлем» әдісі
ПәніҚазақстан тарихы: Қажетті жабдықтар
Сыныбы8 «б» сыныбы: Проектор, интерактивті тақта, фламастер, ақ парақ, бор, қалам, оқулық, сызғыш, қаламсап.
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақ барысы:
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақ кезеңдері
Сыныбы8 «б» сыныбы: Мұғалім әрекеті
Күні13. 10. 2014: Оқушы әрекеті
ПәніҚазақстан тарихы: Кіріспе
Сыныбы8 «б» сыныбы:

Мұғалім амандасып, оқушыларды түгендейді

Тренинг «Кір жуғыш машина»

Оқушыларға «Маршруттық карта» бойынша бағаларын жариялап, талдайды.

Оқушылардан 3 сұрақ жазу сұралады: 2 сұрақ Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісі тақырыбынан, 1 сұрақ қайталау сұрағы. Орындыққа отырған оқушыға «3-1-1» әдісімен сұрақтар қойылады (оқушылар 2 сұрақ өткен тақырып; оқушылар 1 сұрақ қайталау; мұғалім 1 сұрақ өткен тақырып)

Үй тапсырмасын сұрау үшін «Кеңейтілген сұрақ қойу» әдісін қолданады:

1 -«Қазақтардың 1773-1775 ж Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қатысуының негізгі себептері қандай?Ең бастысы қандай?Неге?»

2- Көктемірдің «көзге көрінбейтін қозғалысы» не себепті осындай атауға ие?Неге Пугачев тірі, ол әлі оралады деп сендіруге тырысқан?

3-«Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісінің жеңілу себептері қандай?Егер көтеріліс жеңіске жеткенде қазақтар үшін қандай маңызы болар еді?»

4- «Е. Пугачев көтерілісіне қазақ сұлтандары не үшін қатысты?Неге көтеріліске Ұлы Жүз қазақтары қатыспады?

5- Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қандай ұлт өкілдері қатысты?Неге бұл көтеріліске орыс, башқұрт, қазақ, қалмақ ұлттары қатысты?

6- Е. Пугачев көтерілісін күшпен басқаннан кейін, халықты тыныштандыру үшін, патша үкіметі қандай шаралар қолданды? Көтерілісті, күш көрсетпей, қалай басуға болады?

Оқушыларға алдын ала бағаның критерийлері жарияланады, соңында оқушылар өздері бағалайды.

«Бармақ көрсету» әдісін пайдалану арқылы келісетіндігін білдіреді.

Күні13. 10. 2014:

Сәлемдесіп, жоқ оқушыларды айтады

Оқушылар белсене қатысып, жағымды оң климат орнайды.

Оқушылар әрқайсысы 3 сұрақ жазады: 2 сұрақ Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісі тақырыбынан, 1сұрақ қайталау сұрағы. «Ыстық орындықта» отырған оқушыға сұрақ қояды; «ыстық орындықта» отырған оқушылар сұрақтарға ойланып жауап береді.

Оқушылар белгілі критерийлер бойынша өзге оқушыларға баға береді.

Бағамен келіскендігін «Бармак көрсету» әдісі бойынша көрсетеді.

ПәніҚазақстан тарихы: Тұсаукесер
Сыныбы8 «б» сыныбы: «Бір шапалақ» әдісін қолданып, оқушылардың назарын өзіне аударып, жаңа сабақтың тақырыбына жетелейді
Күні13. 10. 2014: Оқушылар жинақталып, жұмыстануға әзір болады.
ПәніҚазақстан тарихы: Негізгі бөлім
Сыныбы8 «б» сыныбы:

Сабақтың тақырыбын жариялайды: «Сырым Датұлы бастаған қазақтардың ұлт азаттық көтерілісі»

Сабақтың мақсатымен таныстырады: «С. Датұлы бастаған қазақтардың ең алғаш ірі ұлт-азаттық көтерілісінің тарихи маңызы туралы түсінік қалыптастыру»

Жұптық және үштік жұмыс: 5 тақырыпша бойынша «Интеллект карта» жасақтау.

Топтық жұмыс: бірдей тақырыптағы «Интеллект карта» жасаған жұптар бірігеді. Оқушылар өзара бағалап, үздік жұмысты анықтайды.

Үздік «интеллект карта» деп танылған жұмысты жұп бүкіл сынып алдында таныстырады

-«Оқушылар сабақ түсінікті ме? »

«Бармақ көрсету» әдісін пайдалануды сұрайды

С деңгейіндегі оқушыларды «Дос көмегі» әдісі арқылы жұмысқа тарту.

Күні13. 10. 2014:

Оқушылар сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысады.

Жұпта тапсырмаға сай сәйкесінше жұмыс атқарады.

Топқа бірігіп, белгілі критерийлерге сай, бірін-бірі өзара бағалайды.

Оқушылар өз тақырыпшасын өзге оқушыларға түсіндіреді, яғни білім береді.

«Бармақ көрсету» әдісін пайдаланып, түсіну дәрежесін көрсетеді

С деңгейлі оқушылар сабақты толық түсінбеген оқушыларға түсіндіреді.

ПәніҚазақстан тарихы: Қорытынды
Сыныбы8 «б» сыныбы:

«Бір шапалақ» әдісін қолданып, оқушылардың назарын сабаққа аударады

-«С. Датұлы тұлғасына қандай баға бересіңдер?»

-«Қалай ойлайсыңдар, халық өз көсемін не үшін құрметтеді?»

-«Барон О. Игельстромның реформасының мәні неде? Ол өз ойын неліктен жүзеге асыра алмады?»

-«С. Датұлы бастаған көтерілістің аумағы қандай? Неге?»

-«С. Датұлының шешендік қабілетін паш ететін қандай әдеби шығарманы білесіңдер?»

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы әр оқушы өзін-өзі бағалайды.

Мен бүгінбілдім

Маған ……қызықты болды

Қиын болғаны…

Мен ……тапсырмаларды орындадым.

Менің түсінгенім

Үй тапсырмасы


Ұқсас жұмыстар
Сырым датұлы бастаған қазақтардың ұлт-азаттық көтерілісі
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілісі (1783-1797 ж.ж.)
Сырым датұлы бастаған қазақтардың ұлт-азаттық көтерілісі жайлы ақпарат
Сырым Датұлы бастаған ұлт - азаттық қозғалыс
Көтерілістің кезеңдері
Қазақ халқының ХVIII-XX ғасырлардағы ұлт – азаттық көтерілістері
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
Көтерілістің барысы
Қазақстан ХVIII ғасырдағы саяси - әлеуметтік, экономикалық дамуы
Xviii-xix ғасырлардағы Қазақстандағы ұлт-азаттық көтерілістер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz