Информатика 8 сынып. excel тарауына омж

Алматы облысы, Алакөл ауданы, №2 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар мемлекеттік мекемесінің информатика пәнінің мұғалімі Т. Т. Қалиев.

ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

ІІ-ші жарты жылдық.

Тараудың атауы: Деректер базасы. Деректер базасын басқару жүйесі. Деректер базасы түсінігі.

Мақсаты:

Деректер базаларымен орындалатын амалдар, дерек базаларындағы операциялар, дерек базасын компьютерде өңдеу технологиясы туралы білімдері калыптасады. Стандартты функцияларды пайдалана алады, диаграммалар салады.

Міндеттері:

  • Оқушының қазіргі қоғамның сұранысына сай өзінің өмірлік іс-әрекетінде компьютерлік құралдарды қажетті деңгейде пайдалана алатындай жан-жақты дамыған оқушы қалыптастыру;
  • Компьютерлік сауаттылық мәселелерін шешу, яғни, оқушыларға информатика мен коммуникациялық техниканың құралдарын пайдаланудағы білім-біліктерін, дағыдыларын қалыптастыру;
  • Ақыл-ой қабілетті ұшталған «Мен» жүйесі қалыптасқан, өзін-өзі басқара, бағалай алатын, ақпараттық - коммуникациялық технологияны жетік меңгерген жеке тұлға қалыптастыру;
  • Ақпараттық коммуникациялық технологиялар бойынша практикалық шараларды анықтап, жүзеге асыру;

Күтілетін нәтиже:

Деректер базаларымен амалдар орындай алады. Дерек базаларындағы операцияларды жүргізеді. . Дерек базасын компьютерде өңдеу технологиясы меңгереді.

Сынып: 8 а

Пән: Информатика

Мұғалімнің аты-жөні: Қалиев Талғат

1. Мерзімі
2. Тақырыбы
3. Оқытудің негізгі мақсаттары
4. Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
5. Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу
6. Оқу нәтижелері
7. Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
8. Дарынды, қиын, мүмкіндігі шектеулі, төмен қабілетті оқушыларды жұмыспен қамту
9. Барлығын қосқанда
10. Негізгі дереккөздер
1. Мерзімі: 02. 03
2. Тақырыбы: 1. Деректерді енгізу, редакциялау, пішімдеу.
3. Оқытудің негізгі мақсаттары:

Excel электрондық кестесіне деректерді пішімдеу, редакциялау тәсілдерімен танысады.

Топтық жұмыс арқылы өзін және өзгені бағалауға үйренеді.

4. Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сұрақ-жауап стратегиясы.

«Сәйкесін тап» кестесі арқылы үй тапсырмасы сұралады.

СТО: Миға шабуыл, Insert.

Интерактивті тақтадағы суреттерге қарап не туралы ойладыңыздар? Көз алдарыңызға не елестейді?

АКТ (MS Excel-де деректерді енгізу, пішімдеу

Топтық жұмыс: Joy-class арқылы топтарды отырғызу

5. Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: MS Word және MS Excel-де мәліметтерді кестеге еңгізудің айыр-машылығын білмеуі
6. Оқу нәтижелері:
  • Электрондық кестені, Excel программасы-ның интерфейсін, оны қосуды біледі.
  • Деректерді енгізіп оларды өңдей алады.
  • Тапсырманы компьютерде орындай алады.
7. Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Өзін-өзі бағалау

Марапаттау

Топтық жұмысты бағалау.

БББ стратегиясы

8. Дарынды, қиын, мүмкіндігі шектеулі, төмен қабілетті оқушыларды жұмыспен қамту:

-Оқулықпен жұмыс

-көзге арналған гимнастика жаттығулары;

- «Ашық және жабық сандықтар» стратегиясы бойынша рефлексия

9. Барлығын қосқанда: Әр топтың оқушылары интерактивті тақтада берілген тапсырмаларды жұппен, топпен талқылап, сәйкестендіреді. (№1915 ББР тапсырма) Joy-klass бағдарламасы арқылы
10. Негізгі дереккөздер:

1. Excel практикумы,

2. Слайд

1. Мерзімі: 09. 03
2. Тақырыбы: 2. Формулалар енгізу. Абсолюттік салыстырмалы және аралас сілтемелер
3. Оқытудің негізгі мақсаттары: 2. Формулалар енгізу тәсілдеріін үйренеді. Абсолюттік салыстырмалы және аралас сілтемелер түрлерімен танысады
4. Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтастыру әдісі. (Excel процессоры тақырыбына топ аттарын столдарға қойып, сұрақтар беру)

АКТ №1915 ББР (MS Excel-де формуларді енгізу, абсолюттіік және салыстырмалы адрестерді енгізеді)

5. Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Формуланың жазылуын ережелерін жатқа білмеу
6. Оқу нәтижелері:
  • Формулаларды қолдана алады.
  • Абсолюттік салыстырмалы және аралас сілтемелерді анықтамасын айтып бере аладыі.
  • Алгебра есептерін формулаларды қолданып шығара алады.
7. Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Топтық бағалау (Бағдаршам)

Рефлексия /екі жұлдыз, бір тілек

Марапаттау

8. Дарынды, қиын, мүмкіндігі шектеулі, төмен қабілетті оқушыларды жұмыспен қамту:

-жаттығу жұмыстары.

-жұппен жұмыс -- өздік жұмыс.

- «Екі жұлдыз бір тілек» рефлексия

9. Барлығын қосқанда: Қабілеті төмен оқушыларға жеке көмек көрсетеді (формулалар жазылу ережелерін түсіндіреді)
10. Негізгі дереккөздер:

1. Excel практикумы,

2. E-кітапхана № 1915 ББР

e. edu. kz/ui/#/lcms/scorm/523428160

1. Мерзімі: 16. 03
2. Тақырыбы: 3. Функциялар Стандартты функцияларды пайдалану
3. Оқытудің негізгі мақсаттары:
  1. Стандартты функциялармен танысады, қолдануға үйренеді.
  2. Функцияларды қолдану арқылы іскерлік дағдыларын қалыптасты-рады.
4. Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Тест құрап келуге берілген тапсырма бойынша топ арасында тест сұрақтарын қою бір-біріне.

Диалогтық оқыту: кумулятивтік іңгіме

АКТ №1916 ББР

Топтық жұмыс

5. Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Стандартты функцияны жатқа айта алмау
6. Оқу нәтижелері:
  • Функцияларды, стандартты функцияларды қолдана біледі.
  • Қарапайым есептеулер жасай алады
7. Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Бағдаршам

Марапаттау

Рефлексия

8. Дарынды, қиын, мүмкіндігі шектеулі, төмен қабілетті оқушыларды жұмыспен қамту:

-«Интербелсенді» ойыны

-деңгейлік тапсырмалар А, В, С-деңгейлері бойынша компьютерде тәжірибиелік жұмыс

«Ашық және жабық сұрақтар» стратегиясы

- мәтін бойынша жұмыс

- Кері байланыс парағы бойынша рефлексия

9. Барлығын қосқанда: Топқа берілген тапсырмамен танысады, жұмыс тобында оны орындайды. (№1916 ББР тапсырма)
10. Негізгі дереккөздер:

1. Excel практикумы,

2. E-кітапхана № 1916 ББР

e. edu. kz/ui/#/lcms/scorm/523426609

1. Мерзімі: 06. 04
2. Тақырыбы: 4. Диаграммаларды салу
3. Оқытудің негізгі мақсаттары:

1. Диаграмма, оның түрлерімен және диаграмма құру қадамдарымен танысады.

2. Диаграммаларды салу арқылы статистикалық анализ жасауға үйренеді

4. Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

СТО:Миға шабуыл

Интерактивті тақтадағы суреттерге қарап не туралы ойладыңыздар?

ДО: Зерттеушілік әңгіме

АКТ (E-кітапхана №1918 ББР)


Ұқсас жұмыстар
Формулаларды енгізу.Бұл тақырып Excel кестелік процессорға арналған негізгі тақырып
MS Excel электрондық кестелері. Кестелік процессордың терезе интерфейсі. Э
Санау жүйелері
Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу. Формулаларды енгізу
Берілгендерді ұяшыққа енгізу
Excel-дің графикалық мүмкіндіктері. диаграммамен жұмыс
Топтарға тапсырма ұсыну
Есептеуiш техника кабинетiндегi қауiпсiздiк техника ережесiн сақтау. Электр тогы зақымдалған жағдайда алғашқы көмек көрсету. Көз жаттығуы. Жұмыстық уақытты есептеу журналы
Excel кестелік процессор
Excel бағдарламасында практикалық жұмыстар жасау (қысқа мерзімді жоспар), 8-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz