Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Пайдалы қазбалар



Түсінік хат

Дүниетану мен информатика пәні бойынша өткізілген кіріктірілген сабақта
оқушыларға пайдалы қазбалар туралы мағлұмат бере отырып, ақпараттық
технологияның мүмкіндіктері кеңінен пайдаланылды. Оқушылар MS PAINT
бағдарламасы арқылы сурет салып сызба жұмыстарын жасады. Интерактивті
тақтамен жұмыс істеді. Пайдалы қазбалар туралы білімдерін ақпарат әлемінен
(интернет, баспасөз, энциклопедия) және қоршаған ортадан қажетті
мәліметтермен толықтырды. Өз өлкеміздегі пайдалы қазбалар коллекциясы
көрсетілді, жергілікті жер картасымен жұмыс жасалды, аймақтық компонент
материалдар кеңінен пайдаланылып, бейнематериал көрсетілді. Оқушылардың өз
өлкесі жайлы бастапқы зерттеу жұмыстары тыңдалды. Проблемалық ізденіс,
эвристикалық әдістер қолданылды. Оқушылар сабақта белсенді, қызығушылықпен
жұмыс істеді. Сабақта «Модульдік технология» мен «СТО жобасы» стартегиялары
жүйелі пайдаланылды. Алған білімдерін тестілеу бағдарламасы (бағдарлама-
тестировщик) бойынша қорытындылап, оқушылар білімі рейтингтік жүйемен
бағаланды.

Қазақстан Республикасы
Білім және Ғылым министрлігі

Кіріктірілген сабақ
Дүниетану және информатика

Тақырыбы: «ПАЙДАЛЫ ҚАЗБАЛАР»
3 сынып

Бастауыш сынып
мұғалімі:
Сасбаева Құндыз
Рысбекқызы

ШҚО, Зайсан ауданы, Қаратал орта мектебі мемлекеттік мекемесі, 24-790
kundizsasbaewa@mail.ru

Сыныбы: 3 сынып
Тақырыбы: Пайдалы қазбалар.
Мақсаты:

Білімділік:
Оқушыларға еліміздегі, өз өлкеміздегі пайдалы қазбалар туралы мағұлмат
беру. Оларды өндіру жолдары мен пайдасы туралы бастапқы білімін
қалыптастыру. MS POWER POINT бағдарламасы арқылы сурет салып, сызба
жұмыстарын жүргізу тәсілдерін үйрету.

Оқушының міндеті:
Оқушылар өздерінің байқаған, бақылаған білімдерін көрсетеді. Алған
білімдерін жүзеге асырады, қолданады. . MS POWER POINT бағдарламасы бойынша
сурет салып, сызба жұмыстарын жүргізеді.

Дамытушылық:
Оқушылардың танымдық қабілеттерін, ой-өрісін кеңейтіп, табиғатты бақылай
және бағдарлау, ойларын тұжырымдай білуге дағдыландыру. Оқулықпен,
компьютермен, интерактивті тақтамаен жұмыс жүргізу дағдыларын жетілдіру.

Оқушының міндеті:
Оқушылардың табиғатты бақылау дағдысы, қабілеті артып, таңғажайып ғылым
саласына шығармашылық ізденісін дамытады. Интерактивті тақта мүмкіндігін
пайдаланады.

Тәрбиелік:
Қоршаған ортаға үлкен жауапкершілікпен қарау, табиғатты қорғауға және
аялауға тәрбиелеу. Жас ұрпақты қоғам талаптарына сай, ақпаратты
технологияны меңгерген бәсекеге қабілетті, болашақ өмірге бейімдеу.

Оқушының міндеті:
Оқушы ақпарат әлемінен және қоршаған ортадан қажетті мәліметтерді алып,
танымдық деңгейін кеңейтеді. Зерттеу қабілеттерін жетілдіреді.

Сабақтың түрі: Кіріктірілген сабақ.

Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы

Қолданылатын жаңа технология: М.М.Жанпейісова «Модульдік оқыту
технологиясы»,

СТО жобасы
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: талдау-жинақтау, сұрыптау, бақылау-
бағалау, диагностика, эксперимент, модельдеу.

Стратегия: болжау, ББҮ, ДЖИГСО-1

Сабақты ұйымдастыру формасы: жеке, топтық, ұжымдық.

Пәнаралық байланыс: информатика, ана тілі, бейнелеу өнері, музыка,
география.

Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: сызбалар, слайд, ТСО, үлестірмелі
карточкалар, оқулық энциклопедиялар, хрестоматия, фотожинақ, ҚР картасы,
ШҚО картасы, жетондар, бағыттық беттер.

Сабақта қолданылатын құрал-жабдықтар: компьютер, проектр, интерактивті
тақта, маркерлер, құжаттық бейнекөрсеткіш.

|реті|Кезеңдер |Стратегия,|Мұғалімнің |Оқушының іс |Пәнаралық |Слайд|
| | |әдістер |іс-әрекеті |әрекеті |байланыс |реті |
|Қызы|а/ Ұйымдастыру |Музыкалық |Әуесқой композитор |Оқушылар әнді |Музыка |2слай|
|ғушы|психологиялық |сәт |Қ.Жағыпаров |орындайды. | |д |
|лықт|дайындық | |«Зайсаным-Жайсаңым» |Ұжыммен | | |
|ы | | | | | | |
|ояту| | | | | | |
| |ә/ Компьютермен| |Сұрақ: |Жеке, топпен, |Бейнелеу | |
| |жұмыс |Ой қозғау |Қандай үйде |ұжымда. |өнері, | |
| | | |тұрғыларың келеді? |PАINT |информатика | |
| | | | |бағдарламасынд| | |
| | | |Қандай фигураларды |а үйдің | | |
| | | |пайдаландыңдар |суретін салу. |математика | |
| | | | | | | |
| | | |Қандай табиғи |Геометриялық | | |
| | |Жоба |материалдарды |фигуралар: | | |
| | |қорғау |пайдаланар едіңдер? | | | |
| | | | | | | |
| | | | |Оқушылар жауап| | |
| | | | |береді. | | |
| |б/Жұмбақ шешу |Эвристикал|Жұмбақ оқиды |Жұмбақ шешеді.| |3 -6 |
| | |ық әдіс | |Жеке, топпен, | |слайд|
| | | | |ұжымда | | |
|Мағы|а/Жаңа сабақ | |Жаңа сабақ атын | | |7слай|
|наны| | |хабарлау. «Пайдалы | | |д |
|ажыр| | |қазбалар» | | | |
|ату | | | | | | |
| |ә/Кестемен |ББҮ |Сұрақ: |Жеке , топпен,| |8слай|
| |жұмыс | |Пайдалы қазбалар |ұжымда. Кесте | |д |
| | | |туралы не білеміз? |бойынша | | |
| | | | |дәптермен | | |
| | | | |жұмыс істейді.| | |
| |б/ пайдалы | | |Коллекцияны | | |
| |қазбалар | | |пайдалана | | |
| |коллекциясы | | |отырып | | |
| | | | |білгенін, | | |
| | | | |білгісі | | |
| |в/ | |Оқушылардың жұмысын |келетінін |информатика | |
| |бейнекөрсеткішп| |құжаттық |ортаға салады.| | |
| |ен жұмыс | |бейнекөрсеткіш |Жеке, топпен, | | |
| |(док.камера) | |арқылы экранда |ұжымда. | | |
| | | |көрсету. | | | |
| | | | |Бақылайды, | | |
| | | | |бағалайды. | | |
| |г/Дидактикалық |ДЖИГСО-1 |Оқушыларды |Оқушылар | |9-13 |
| |ойын | |бағыттайды. Сұрақтар|пайдалы | |слайд|
| |Оқулықпен жұмыс| |таратылып беріледі. |қазбалар | | |
| | | | |туралы | | |
| | | | |оқулықтан | | |
| | | | |бір-біріне | | |
| | | | |түсіндіреді, | | |
| | | | |талқылайды, | | |
| | | | |ізденеді, | | |
| | | | |Жеке, топпен, | | |
| | | | |ұжымда. | | |
| |д/Сергіту сәті | | | | |14 |
| | | | | | |слайд|
| | |Бақылау |Сұрақ: |Оқушы жауабы | |15 |
| | |әдісі |Күнделікті өмірде, |тыңдалады | |слайд|
| | | |тұрмыста қай пайдалы| | | |
| | | |қазбаны көбірек | | | |
| | | |қолданамыз? | | | |
| |е/Фотожинақты |Демонстрац|«Сайқан» Кендірлік |Оқушылар | |16-17|
| |көрсету |иялық әдіс|көмір кені туралы |тыңдайды | |слайд|
| | | |мағлұмат береді. | | | |
| |ж/ Қосымша |Зерттеу |Зайсан туралы не |Оқушылар жеке,|география |18 |
| |әдебиеттер, | |білеміз? |топпен, ұжымда| |слайд|
| |энциклопедиямен| | |зерттеу | | |
| |. жұмыс. | | |жұмыстарын | | |
| | | | |айтады. | | |
| |з/ Ойын |Эвристикал|Жұмбақ хатпен |Жауабын | |19-27|
| |«Ғажайып хат» |ық |таныстырады. |шешеді. | |слайд|
| | | | |Жеке, топпен, | | |
| | | | |ұжымда | | |
| |и/ Интерактивті|Зерттеу, |Өз өлкеміздегі |Пайдалы | |28 |
| |тақтамен жұмыс |бақылау. |пайдалы қазбаларды |қазбаларды | |слайд|
| | | |анықтауға |анықтайды. | | |
| | | |тапсырмалар береді. |Интерактивті | | |
| | | | |тақтамаен | | |
| | | | |жұмыс жасайды | | |
| | | | |Жеке, топпен, | | |
| | | | |ұжымда. | | |
| |к/Картамен |Интерактив|Шартты белгілер |Картаға шартты| |29 |
| |жұмыс |ті әдіс |бойынша өз |белгілер | |слайд|
| | | |өлкеміздегі пайдалы |бойынша | | |
| | | |қазбаларды көрсетуді|пайдалы | | |
| | | |тапсырады. |қазбаларды | | |
| | | | |орналастырады.| | |
|Ой |и/Дәптермен |Қосжазба |Сұрақ: |Қосжазба | |30 |
|толғ|жұмыс |күнделік |Пайдалы қазбалар |күнделікті | |слайд|
|аныс| | |өмірде таусылуы |толтырады. | | |
| | | |мүмкін бе? Неліктен?| | | |
| | |Проблемалы|Сұрақ: |Оқушылар жауап| |31-32|
| | |қ әдіс |Пайдалы қазбаларды |береді. | |слайд|
| | | |қалай сақтауға |Бензинсіз | | |
| | | |болады? |жүретін машина| | |
| | |Болжау | |Үйді ток | | |
| | | |Немен алмастырар |көзімен | | |
| | | |едің? |жылыту. т.с.с | | |
| |Сабақты қорыту |ББҮ |Біз не үйрендік? |Үйрендім | |33 |
| | | | |кестесін | |слайд|
| | | | |толтырады | | |
| |а/блок бойынша | |Пайдалы қазбалар |Қажеттілерін | |34-36|
| | | |туралы алған |дәптерге | |слайд|
| | | |білімдерін |жазады, | | |
| | | |тиянақтау. |білімдерін | | |
| | | | |қорытады. | | |
| |ә/Компьютерде |Практикалы|Тестік тапсырмаларды|Компьютерде | | |
| |тестік |қ әдіс |орындауға |жеке тестік | | |
| |тапсырмалар | |дайындайды. |жұмыстарды | | |
| |орындау | | |шешеді. | | |
| |б/Үйге тапсырма| |Пайдалы қазбаларды |Шығармашылық | |37 |
| | | |қорғау үшін не істер|тапсырма | |слайд|
| | | |едің. |«Ойтолғаныс, | | |
| | | | |эссе» жазып | | |
| | | | |келу. | | |
| |в/ Рейтингі |Бағалау, |Бағалайды | | |38 |
| |бойынша бағалау|мадақтау | | | |слайд|


Ұқсас жұмыстар
Кенді пайдалы қазбалар
Пайдалы қазбалардың түрлері
ПАЙДАЛЫ ҚАЗБАЛАР. Пайдалы қазбалардың түрлері
Пайдалы қазбалар туралы
Жер бедері
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар. 4 сынып
Пайдалы қазбаларды өндіру әдістерін анықтау
Еуразиялық жер бедері мен пайдалы қазбалары
Пайдалы қазба атауларын ата
Пәндер