Пайдалы қазбалар

Түсінік хат

Дүниетану мен информатика пәні бойынша өткізілген кіріктірілген сабақта оқушыларға пайдалы қазбалар туралы мағлұмат бере отырып, ақпараттық технологияның мүмкіндіктері кеңінен пайдаланылды. Оқушылар MS PAINT бағдарламасы арқылы сурет салып сызба жұмыстарын жасады. Интерактивті тақтамен жұмыс істеді. Пайдалы қазбалар туралы білімдерін ақпарат әлемінен (интернет, баспасөз, энциклопедия) және қоршаған ортадан қажетті мәліметтермен толықтырды. Өз өлкеміздегі пайдалы қазбалар коллекциясы көрсетілді, жергілікті жер картасымен жұмыс жасалды, аймақтық компонент материалдар кеңінен пайдаланылып, бейнематериал көрсетілді. Оқушылардың өз өлкесі жайлы бастапқы зерттеу жұмыстары тыңдалды. Проблемалық ізденіс, эвристикалық әдістер қолданылды. Оқушылар сабақта белсенді, қызығушылықпен жұмыс істеді. Сабақта «Модульдік технология» мен «СТО жобасы» стартегиялары жүйелі пайдаланылды. Алған білімдерін тестілеу бағдарламасы (бағдарлама-тестировщик) бойынша қорытындылап, оқушылар білімі рейтингтік жүйемен бағаланды.

Қазақстан Республикасы

Білім және Ғылым министрлігі

Кіріктірілген сабақ

Дүниетану және информатика

Тақырыбы: «ПАЙДАЛЫ ҚАЗБАЛАР»

3 сынып

Бастауыш сынып

мұғалімі:

Сасбаева Құндыз

Рысбекқызы

ШҚО, Зайсан ауданы, Қаратал орта мектебі мемлекеттік мекемесі, 24-790

kundizsasbaewa@mail. ru

Сыныбы: 3 сынып

Тақырыбы: Пайдалы қазбалар.

Мақсаты:

Білімділік:

Оқушыларға еліміздегі, өз өлкеміздегі пайдалы қазбалар туралы мағұлмат беру. Оларды өндіру жолдары мен пайдасы туралы бастапқы білімін қалыптастыру. MS POWER POINT бағдарламасы арқылы сурет салып, сызба жұмыстарын жүргізу тәсілдерін үйрету.

Оқушының міндеті:

Оқушылар өздерінің байқаған, бақылаған білімдерін көрсетеді. Алған білімдерін жүзеге асырады, қолданады. . MS POWER POINT бағдарламасы бойынша сурет салып, сызба жұмыстарын жүргізеді.

Дамытушылық:

Оқушылардың танымдық қабілеттерін, ой-өрісін кеңейтіп, табиғатты бақылай және бағдарлау, ойларын тұжырымдай білуге дағдыландыру. Оқулықпен, компьютермен, интерактивті тақтамаен жұмыс жүргізу дағдыларын жетілдіру.

Оқушының міндеті:

Оқушылардың табиғатты бақылау дағдысы, қабілеті артып, таңғажайып ғылым саласына шығармашылық ізденісін дамытады. Интерактивті тақта мүмкіндігін пайдаланады.

Тәрбиелік:

Қоршаған ортаға үлкен жауапкершілікпен қарау, табиғатты қорғауға және аялауға тәрбиелеу. Жас ұрпақты қоғам талаптарына сай, ақпаратты технологияны меңгерген бәсекеге қабілетті, болашақ өмірге бейімдеу.

Оқушының міндеті:

Оқушы ақпарат әлемінен және қоршаған ортадан қажетті мәліметтерді алып, танымдық деңгейін кеңейтеді. Зерттеу қабілеттерін жетілдіреді.

Сабақтың түрі: Кіріктірілген сабақ.

Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы

Қолданылатын жаңа технология : М. М. Жанпейісова «Модульдік оқыту технологиясы»,

СТО жобасы

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер : талдау-жинақтау, сұрыптау, бақылау-бағалау, диагностика, эксперимент, модельдеу.

Стратегия : болжау, ББҮ, ДЖИГСО-1

Сабақты ұйымдастыру формасы: жеке, топтық, ұжымдық.

Пәнаралық байланыс: информатика, ана тілі, бейнелеу өнері, музыка, география.

Сабақта қолданылатын көрнекіліктер : сызбалар, слайд, ТСО, үлестірмелі карточкалар, оқулық энциклопедиялар, хрестоматия, фотожинақ, ҚР картасы, ШҚО картасы, жетондар, бағыттық беттер.

Сабақта қолданылатын құрал-жабдықтар : компьютер, проектр, интерактивті тақта, маркерлер, құжаттық бейнекөрсеткіш.

реті
Кезеңдер
Стратегия, әдістер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Пәнаралық байланыс
Слайд реті
реті:

Қызығушылықты ояту

Кезеңдер:

а/ Ұйымдастыру

психологиялық дайындық

Стратегия, әдістер: Музыкалық сәт
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әуесқой композитор Қ. Жағыпаров

«Зайсаным-Жайсаңым»

Оқушының іс әрекеті: Оқушылар әнді орындайды. Ұжыммен
Пәнаралық байланыс: Музыка
Слайд реті: 2слайд
реті: ә/ Компьютермен жұмыс
Кезеңдер:

Ой қозғау

Жоба қорғау

Стратегия, әдістер:

Сұрақ:

  • Қандай үйде тұрғыларың келеді?
  • Қандай фигураларды пайдаландыңдар
  • Қандай табиғи материалдарды пайдаланар едіңдер?
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жеке, топпен, ұжымда.

PАINT бағдарламасында үйдің суретін салу.

Геометриялық фигуралар:

Оқушылар жауап береді.

Оқушының іс әрекеті:

Бейнелеу өнері, информатика

математика

Пәнаралық байланыс:
реті: б/Жұмбақ шешу
Кезеңдер: Эвристикалық әдіс
Стратегия, әдістер: Жұмбақ оқиды
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жұмбақ шешеді. Жеке, топпен, ұжымда
Оқушының іс әрекеті:
Пәнаралық байланыс: 3 -6 слайд
реті:

Мағынаны ажырату

Кезеңдер: а/Жаңа сабақ
Стратегия, әдістер:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа сабақ атын хабарлау. «Пайдалы қазбалар»
Оқушының іс әрекеті:
Пәнаралық байланыс:
Слайд реті: 7слайд
реті: ә/Кестемен жұмыс
Кезеңдер: ББҮ
Стратегия, әдістер:

Сұрақ:

Пайдалы қазбалар туралы не білеміз?

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жеке, топпен, ұжымда. Кесте бойынша дәптермен жұмыс істейді.
Оқушының іс әрекеті:
Пәнаралық байланыс: 8слайд
реті:

б/ пайдалы қазбалар коллекциясы

в/ бейнекөрсеткішпен жұмыс (док. камера)

Кезеңдер:
Стратегия, әдістер: Оқушылардың жұмысын құжаттық бейнекөрсеткіш арқылы экранда көрсету.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Коллекцияны пайдалана отырып білгенін, білгісі келетінін ортаға салады. Жеке, топпен, ұжымда.

Бақылайды, бағалайды.

Оқушының іс әрекеті: информатика
Пәнаралық байланыс:
реті:

г/Дидактикалық ойын

Оқулықпен жұмыс

Кезеңдер: ДЖИГСО-1
Стратегия, әдістер: Оқушыларды бағыттайды. Сұрақтар таратылып беріледі.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылар пайдалы қазбалар туралы оқулықтан бір-біріне түсіндіреді, талқылайды, ізденеді,

Жеке, топпен, ұжымда.

Оқушының іс әрекеті:
Пәнаралық байланыс: 9-13 слайд
реті: д/Сергіту сәті
Кезеңдер:
Стратегия, әдістер:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс әрекеті:
Пәнаралық байланыс: 14 слайд
реті:
Кезеңдер: Бақылау әдісі
Стратегия, әдістер:

Сұрақ:

Күнделікті өмірде, тұрмыста қай пайдалы қазбаны көбірек қолданамыз?

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушы жауабы тыңдалады
Оқушының іс әрекеті:
Пәнаралық байланыс: 15 слайд
реті: е/Фотожинақты көрсету
Кезеңдер: Демонстрациялық әдіс
Стратегия, әдістер: «Сайқан» Кендірлік көмір кені туралы мағлұмат береді.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылар тыңдайды
Оқушының іс әрекеті:
Пәнаралық байланыс: 16-17 слайд
реті: ж/ Қосымша әдебиеттер, энциклопедиямен. жұмыс.
Кезеңдер: Зерттеу
Стратегия, әдістер: Зайсан туралы не білеміз?
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылар жеке, топпен, ұжымда зерттеу жұмыстарын айтады.
Оқушының іс әрекеті: география
Пәнаралық байланыс: 18 слайд
реті: з/ Ойын «Ғажайып хат»
Кезеңдер: Эвристикалық
Стратегия, әдістер: Жұмбақ хатпен таныстырады.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жауабын шешеді.

Жеке, топпен, ұжымда

Оқушының іс әрекеті:
Пәнаралық байланыс: 19-27 слайд
реті: и/ Интерактивті тақтамен жұмыс
Кезеңдер: Зерттеу, бақылау.
Стратегия, әдістер: Өз өлкеміздегі пайдалы қазбаларды анықтауға тапсырмалар береді.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Пайдалы қазбаларды анықтайды. Интерактивті тақтамаен жұмыс жасайды

Жеке, топпен, ұжымда.

Оқушының іс әрекеті:
Пәнаралық байланыс: 28 слайд
реті: к/Картамен жұмыс
Кезеңдер: Интерактивті әдіс
Стратегия, әдістер: Шартты белгілер бойынша өз өлкеміздегі пайдалы қазбаларды көрсетуді тапсырады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Картаға шартты белгілер бойынша пайдалы қазбаларды

Ұқсас жұмыстар
Кенді пайдалы қазбалар
Пайдалы қазбалардың түрлері
ПАЙДАЛЫ ҚАЗБАЛАР. Пайдалы қазбалардың түрлері
Пайдалы қазбалар туралы
Жер бедері
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар. 4 сынып
Пайдалы қазбаларды өндіру әдістерін анықтау
Еуразиялық жер бедері мен пайдалы қазбалары
Пайдалы қазба атауларын ата
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz