Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Қашықтықты табуға берілген есептер


| |Сабақтың тақырыбы: Қашықтықты табуға берілген есептер | |
| | Сабақтың мақсаты:1.Оқушылардың әр түрлі бағыттағы қозғалыстарға | |
| |есептер шығару әдістерін меңгерту,қашықтық ,уақыт, жылдамдыққа | |
| |байланысты білімдерін пысықтап, тиянақтау. | |
| |2.Оқушыларды қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдыларын, | |
| |ақыл-ойын,ой-өрісін, танымдық қабілеттерін,логикалық ойлауын | |
| |дамыту.Пәнге деген қызығушылығын арттырып,өз ойын қорытындылай білуге | |
| |баулу. | |
| |3.Балаларды өз Отанын, елін сүйетін, білімді де, саналы, нағыз | |
| |патриоттар етіп тәрбиелеу. | |
| |Әдісі:түсіндіру, сұрақ-жауап,топтық жұмыс,кестемен жұмыс. | |
| |Көрнекілігі:сызбалар, кестелер, қозғалысқа байланысты формула макеті. | |
| |Сабақтың барысы: | |
| |І .Ұйымдастыру кезеңі. | |
| |Оқушыларды сабақ бастамас бұрын үш топқа бөліп аламын. Бөлу үшін | |
| |қашықтақ, жылдамдық, уақыт деп таңдау арқылы отырғызамын. | |
| |І топ. «Жылдамдық» тобы | |
| |ІІ топ. «Уақыт» тобы | |
| |ІІІ топ. «Қашықтық» тобы | |
| |ІІ Психалогиялық дайындық. | |
| |Шырылдады қоңырау, | |
| |Біз сабақты бастаймыз. | |
| |Партамызға отырып, | |
| |Табыс тілеп көзбенен. | |
| |Жаңа білім алуға, | |
| |Алға қадам алуға. | |
| |ІІІ.Сабақ мазмұнымен таныстыру. | |
| |-Балалар өткен сабақ бойынша білімдерімізді сынап көрейік. | |
| |«Жасырын сөзді тап » ойыны арқылы. | |
| |д | |
| |а | |
| |ж | |
| |ы | |
| |м | |
| |қ | |
| |л | |
| |д | |
| |ы | |
| | | |
| |272км | |
| |920км | |
| |60км | |
| |150км | |
| |156км | |
| |70км | |
| |120м | |
| |90км | |
| |98м | |
| | | |
| |ж | |
| |ы | |
| |л | |
| |д | |
| |а | |
| |м | |
| |д | |
| |ы | |
| |қ | |
| | | |
| |есеп.Велосипедші 3 сағатта 20 км\сағ жылдамдықпен қанша километр жол | |
| |жүреді?( 60 км) | |
| |есап. 7м\с жылдамдықпен жүгірген спортшы 14 секунтта неше метр жүгіріп | |
| |өтеді ?(98 м) | |
| |есеп.Ит 15м/с жүгіреді. 8 секундта неше метр қашықтықты жүгіріп өтеді? | |
| |(120 метр) | |
| |есеп. Автобус 68км\ сағ жылдамдықпен 4 сағат жүреді.Осы уақытта қанша | |
| |километр қашықтық жүреді?(272 км) | |
| |-есеп.Саяхатшы 10 минутта 92м\м жылдамдықпен неше метр жол | |
| |жүреді?(920м) | |
| |есеп.Спорт машинасымен жарысушы тас жолда 78 км\сағ жылдамдықпен | |
| |қозғалады. Ол 2 сағатта қандай қашықтықты жүріп өтеді?(156 км) | |
| |есеп. Велосипедші 2 сағатта 45 км\сағ жылдамдықпен неше километр | |
| |жүреді?(90 км) | |
| |есеп. Мотоциклші 30 км\сағ жылдамдықпен 5 сағатта неше километр | |
| |жүреді ?(150 км) | |
| |Жеңіл машина 35 км/сағ жылдамдықпен 2 сағатта неше километр жүреді? | |
| |(70км) | |
| | | |
| | | |
| |ІVЖаңа сабақ. | |
| | |
| | |
| |
| |
|Ж аңа материалды меңгерту. | |
|1. Автокөлік 320 км жолды 4 сағатта жүріп өтті. Автокөлік қандай | |
|жылдамдықпен қозғалды? | |
|[pic]V= 320 км :4 сағ= 80 км/сағ | |
|2. Жаяу жүргінші 520 метр жолды 8 минутта жүріп өтті. Ол қандай | |
|жылдамдықпен жүрді? | |
|v= 520м : 8 мин= 65 м/мин | |
|3. Топпен жұмыс. Постер қорғау | |
|«Жылдамдық» тобы: Үйден кітапханаға дейінгі арақашықтық 1800м. Осы | |
|арақашықтықты оқушы 30 минутта жүріп өтті. Ол қандай жылдамдықпен жүрді? | |
|(60 м/мин) | |
|«Уақыт» тобы: Жүк машинасы 200 км жолды 4 сағатта жүріп өтті. Оның қандай| |
|жылдамдықпен жүргенін тап. (50км/сағ) | |
|«Қашықтық» тобы: Мотоциклші 120км арақашықтықты 2 сағатта жүріп өтті. Ол | |
|қандай жылдамдықпен жүрді?(60км/сағ) | |
|4. «Кім алғыр?» ойыны | |
|Шарты: кестеден математикалық термин сөздер шығару.(Әр топтан екі | |
|оқушыдан орындайды.) | |
|Сергіту сәті.(Қимылдарды музыка арқылы көрсетеді.) | |
|Оқушылар осы арқылы сәл демалып алады. Және көңілдері де көтеріледі. | |
|5. №4 есеп. Кесте бойынша есептер құрастыр және оларды шығар. | |
|6. №5 есеп. Сандарда әр разрядтың неше бірлігі бар екенін айту. | |
|8751,100612,7410,875,183,73054. | |
|7. №8. Логикалық тапсырма | |
| | |
|Сұр | |
|Қара | |
|Сары | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|8. №7 есеп. Баған түрінде түсіндіре отырып, орындау. | |
|5003-845=4 158 | |
|5000-153=4 847 | |
|80 000-24150= 55 850 | |
|600 000- 6704= 593 296 | |
|150 082-27 563=122 519 | |
|510 082-53 826= 456 256 | |
| |«Иә-жоқ» математикалық диктанты | |
| |«Жылдамдық» тобы | |
| |1. Екі жағы шектелген түзу сызық сәуле. | |
| |2. Қанша созса да, ешқашан қиылыспайтын параллель түзулер. | |
| |3. 2 класс бұл миллиондар класы | |
| |4. Ауданын табу үшін ұзындығына енін көбейтеміз. | |
| |5. 10 бірлік мың=100 000 | |
| |6. Жылдамдықты табу үшін V= S: t формуласын қолданамыз. | |
| |«Уақыт» тобы | |
| |1. Жылдамдықты табу үшін қашықтыққа уақытты көбейтеміз. | |
| |2.Уақыттың өлшем бірлігі сағат. | |
| |3. 3 класс бұл мыңдар класы | |
| |4. Тіктөртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары бір-біріне тең. | |
| |5. 20 ондық мың= 20 000 | |
| |6.Жылдамдық- уақыт бірлігінде жүріп өткен қашықтық | |
| |«Қашықтық» тобы | |
| |1. Қиылысу кезінде тік бұрыш құрайтын перпендикуляр түзулер. | |
| |2. 1 км де 10 000 метр бар. | |
| |3.  1 класс бұл мыңдар класы | |
| |4. Квадраттың барлық қабырғасы тең. | |
| |5. 30 жүздік мың= 300 000 | |
| |6. Жылдамдық V әрпімен белгіленеді. | |
| |Сабақты қорыту:Бағалау. Үйге№6 | |
| |

Ақжайық ауданы, Үштөбе ауылы ,

Болдырев НОББ мектебінің
бастауыш класс мұғалімі
Калиева Айша Сатыбалдықызы.

Конец формы


Ұқсас жұмыстар
Есеп және оны шығару
Пропорция көмегімен мәтінді есептер шығару. 6 сынып
Цилиндр призмаға сырттай сызылғандықтан, призманың биіктігі цилиндрдің биіктігіне тең
Өрнекті ықшамда. Ауызша есептер
Қозғалысқа берілген есептер шығаруды пысықтау
Арифметикалық және геометриялық прогрессия жайлы ақпарат
Өрнекті жазбаша есепте
Перпендикуляр түзулер және нүктеден түзуге дейінгі қашықтық тақырыбына есептер шығару
Циклдік операторларды қолданып есептер шығару
Теңсіздіктерді дәлелдеуге берілген есептер
Пәндер