Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қашықтықты табуға берілген есептер
| |Сабақтың тақырыбы: Қашықтықты табуға берілген есептер | |
| | Сабақтың мақсаты:1.Оқушылардың әр түрлі бағыттағы қозғалыстарға | |
| |есептер шығару әдістерін меңгерту,қашықтық ,уақыт, жылдамдыққа | |
| |байланысты білімдерін пысықтап, тиянақтау. | |
| |2.Оқушыларды қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдыларын, | |
| |ақыл-ойын,ой-өрісін, танымдық қабілеттерін,логикалық ойлауын | |
| |дамыту.Пәнге деген қызығушылығын арттырып,өз ойын қорытындылай білуге | |
| |баулу. | |
| |3.Балаларды өз Отанын, елін сүйетін, білімді де, саналы, нағыз | |
| |патриоттар етіп тәрбиелеу. | |
| |Әдісі:түсіндіру, сұрақ-жауап,топтық жұмыс,кестемен жұмыс. | |
| |Көрнекілігі:сызбалар, кестелер, қозғалысқа байланысты формула макеті. | |
| |Сабақтың барысы: | |
| |І .Ұйымдастыру кезеңі. | |
| |Оқушыларды сабақ бастамас бұрын үш топқа бөліп аламын. Бөлу үшін | |
| |қашықтақ, жылдамдық, уақыт деп таңдау арқылы отырғызамын. | |
| |І топ. «Жылдамдық» тобы | |
| |ІІ топ. «Уақыт» тобы | |
| |ІІІ топ. «Қашықтық» тобы | |
| |ІІ Психалогиялық дайындық. | |
| |Шырылдады қоңырау, | |
| |Біз сабақты бастаймыз. | |
| |Партамызға отырып, | |
| |Табыс тілеп көзбенен. | |
| |Жаңа білім алуға, | |
| |Алға қадам алуға. | |
| |ІІІ.Сабақ мазмұнымен таныстыру. | |
| |-Балалар өткен сабақ бойынша білімдерімізді сынап көрейік. | |
| |«Жасырын сөзді тап » ойыны арқылы. | |
| |д | |
| |а | |
| |ж | |
| |ы | |
| |м | |
| |қ | |
| |л | |
| |д | |
| |ы | |
| | | |
| |272км | |
| |920км | |
| |60км | |
| |150км | |
| |156км | |
| |70км | |
| |120м | |
| |90км | |
| |98м | |
| | | |
| |ж | |
| |ы | |
| |л | |
| |д | |
| |а | |
| |м | |
| |д | |
| |ы | |
| |қ | |
| | | |
| |есеп.Велосипедші 3 сағатта 20 км\сағ жылдамдықпен қанша километр жол | |
| |жүреді?( 60 км) | |
| |есап. 7м\с жылдамдықпен жүгірген спортшы 14 секунтта неше метр жүгіріп | |
| |өтеді ?(98 м) | |
| |есеп.Ит 15м/с жүгіреді. 8 секундта неше метр қашықтықты жүгіріп өтеді? | |
| |(120 метр) | |
| |есеп. Автобус 68км\ сағ жылдамдықпен 4 сағат жүреді.Осы уақытта қанша | |
| |километр қашықтық жүреді?(272 км) | |
| |-есеп.Саяхатшы 10 минутта 92м\м жылдамдықпен неше метр жол | |
| |жүреді?(920м) | |
| |есеп.Спорт машинасымен жарысушы тас жолда 78 км\сағ жылдамдықпен | |
| |қозғалады. Ол 2 сағатта қандай қашықтықты жүріп өтеді?(156 км) | |
| |есеп. Велосипедші 2 сағатта 45 км\сағ жылдамдықпен неше километр | |
| |жүреді?(90 км) | |
| |есеп. Мотоциклші 30 км\сағ жылдамдықпен 5 сағатта неше километр | |
| |жүреді ?(150 км) | |
| |Жеңіл машина 35 км/сағ жылдамдықпен 2 сағатта неше километр жүреді? | |
| |(70км) | |
| | | |
| | | |
| |ІVЖаңа сабақ. | |
| | |
| | |
| |
| |
|Ж аңа материалды меңгерту. | |
|1. Автокөлік 320 км жолды 4 сағатта жүріп өтті. Автокөлік қандай | |
|жылдамдықпен қозғалды? | |
|[pic]V= 320 км :4 сағ= 80 км/сағ | |
|2. Жаяу жүргінші 520 метр жолды 8 минутта жүріп өтті. Ол қандай | |
|жылдамдықпен жүрді? | |
|v= 520м : 8 мин= 65 м/мин | |
|3. Топпен жұмыс. Постер қорғау | |
|«Жылдамдық» тобы: Үйден кітапханаға дейінгі арақашықтық 1800м. Осы | |
|арақашықтықты оқушы 30 минутта жүріп өтті. Ол қандай жылдамдықпен жүрді? | |
|(60 м/мин) | |
|«Уақыт» тобы: Жүк машинасы 200 км жолды 4 сағатта жүріп өтті. Оның қандай| |
|жылдамдықпен жүргенін тап. (50км/сағ) | |
|«Қашықтық» тобы: Мотоциклші 120км арақашықтықты 2 сағатта жүріп өтті. Ол | |
|қандай жылдамдықпен жүрді?(60км/сағ) | |
|4. «Кім алғыр?» ойыны | |
|Шарты: кестеден математикалық термин сөздер шығару.(Әр топтан екі | |
|оқушыдан орындайды.) | |
|Сергіту сәті.(Қимылдарды музыка арқылы көрсетеді.) | |
|Оқушылар осы арқылы сәл демалып алады. Және көңілдері де көтеріледі. | |
|5. №4 есеп. Кесте бойынша есептер құрастыр және оларды шығар. | |
|6. №5 есеп. Сандарда әр разрядтың неше бірлігі бар екенін айту. | |
|8751,100612,7410,875,183,73054. | |
|7. №8. Логикалық тапсырма | |
| | |
|Сұр | |
|Қара | |
|Сары | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|8. №7 есеп. Баған түрінде түсіндіре отырып, орындау. | |
|5003-845=4 158 | |
|5000-153=4 847 | |
|80 000-24150= 55 850 | |
|600 000- 6704= 593 296 | |
|150 082-27 563=122 519 | |
|510 082-53 826= 456 256 | |
| |«Иә-жоқ» математикалық диктанты | |
| |«Жылдамдық» тобы | |
| |1. Екі жағы шектелген түзу сызық сәуле. | |
| |2. Қанша созса да, ешқашан қиылыспайтын параллель түзулер. | |
| |3. 2 класс бұл миллиондар класы | |
| |4. Ауданын табу үшін ұзындығына енін көбейтеміз. | |
| |5. 10 бірлік мың=100 000 | |
| |6. Жылдамдықты табу үшін V= S: t формуласын қолданамыз. | |
| |«Уақыт» тобы | |
| |1. Жылдамдықты табу үшін қашықтыққа уақытты көбейтеміз. | |
| |2.Уақыттың өлшем бірлігі сағат. | |
| |3. 3 класс бұл мыңдар класы | |
| |4. Тіктөртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары бір-біріне тең. | |
| |5. 20 ондық мың= 20 000 | |
| |6.Жылдамдық- уақыт бірлігінде жүріп өткен қашықтық | |
| |«Қашықтық» тобы | |
| |1. Қиылысу кезінде тік бұрыш құрайтын перпендикуляр түзулер. | |
| |2. 1 км де 10 000 метр бар. | |
| |3. 1 класс бұл мыңдар класы | |
| |4. Квадраттың барлық қабырғасы тең. | |
| |5. 30 жүздік мың= 300 000 | |
| |6. Жылдамдық V әрпімен белгіленеді. | |
| |Сабақты қорыту:Бағалау. Үйге№6 | |
| |
Ақжайық ауданы, Үштөбе ауылы ,
Болдырев НОББ мектебінің
бастауыш класс мұғалімі
Калиева Айша Сатыбалдықызы.
Конец формы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz