Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Адамның жануарлар жүйесіндегі орны. 8-класс


Биология, 8-сынып
Сабақтың тақырыбы: §2. Адамның жануарлар дүниесі жүйесіндегі орны.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Адам эволюциясының негізгі кезеңдеріне жалпы шолу
арқылы органикалық дүниенің тарихи даму заңдылықтарының ақиқаттығына көз
жеткізу. Адам эволюциясы жалпы органикалық дүние эволюциясының заңды
жалғасы екендігін түсіндіру арқылы дұрыс дүниетанымын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың эволюциялық білімдерін тереңдете отырып, оқу мен
жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту жобасын қолдана отырып оқушының
өз бетінше ізденуін, зерттеуін қалыптастыру.
Тәрбиелік : Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыра, бірін-бірі сыйлауға,
тыңдауға үйренеді. Өз ойларын ашық айтуға дағдыландыру.

Сабақ типі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, әңгіме, әңгімелесу.
Көрнекіліктер: Компьютердегі слайдтар.Суреттер.

Сабақтың құрылымы:
1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын сұрау
3. Жаңа сабақты түсіндіру
4. Бекіту
5. Үйге тапсырма беру
6. Қорытынды
Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру
▪ Саламатсыздар ма, оқушылар? Сыныпта кім кезекші, сабақта кім жоқ?!
▪ Оқушылардың назарларын жаңа сабаққа аудару.

II. Үй тапсырмасын сұрау
• Адам биологиясы, морфологиясы, эмбриология, гистология терминдер
қандай ұғымды білдіреді, нені зерттейді?
• Адам анатомиясы мен физиологиясы, гигиенасы нені зерттейді?
• Адам анатомиясы,физиологиясы, гигиенасы салаларына еңбек сіңірген
ғалымдар (шет елдік, орыс, отандық) және олардың еңбектері, ашқан
жаңалықтары, қосқан үлестері қандай?

III. Жаңа сабақты түсіндіру
Адамның жануарлар дүниесін жүйелеудегі орны.
• Хордалылар типі.
• Омыртқалылар тип тармағы.
• Сүтқоректілер класы.
• Ұрықжолдастылар класс тармағы.
• Маймылдар (приматтар) отяды.
• Адамтектес маймылдар отряд тармағы немесе тартанаулылар тобы.
• Адамдар тұқымдасы.
• Адамдар туысы.
• Саналы адам түрі.
«Адамның жануарлардан шыққандығының дәлелдемелері.
[pic][pic]
[pic] [pic]

|Салыстырмалы-анатомиялық |Салыстырмалы-эмбриологиялық |
|Гомологтық мүшелер: аяқ-қолдары. |Зиготадан басталып бөлшектену |
|Аналогтық мүшелер: Адамның тістері |бластулаға айналуы қарапайым шоғырлы|
|акуланың қабыршағына ұқсас. |жануар-вольвекске ұқсайды. Екі |
|Рудименттер: Адамда үшінші қабақ, |қабатты көп жасушалы гаструла |
|құстың көз жабыны. Құлақ |ішекқуыстыларға ұқсайды. Ұрықтың |
|қалқанындағы өсінді, соқыр ішек |даму барысында балыққа ұқсас |
|қалдығы. |желбезектің, құйрықтың болуы, миына |
|Атавизмдер: Түкті адамның болуы, көп|ұқсас бес көпіршіктен тұрады. Жүрегі|
|емшекті адам, құйрықты баланың |қандауыршаның құрсақ қолқа қан |
|дүниеге келуі. |тамырына ұқсайды. Клоаканың болуы |
| |алғашқы сатыларында. |

IV. Бекіту
• Адамның шығу тегі туралы қандай көзқарастар бар?
• Адам жануарлар дүниесінде қандай орны алады?
• Адам мен адамтектес маймылдардың жақын туыстығын не дәлелдейді?
• Адамның басқа гоминидтерден айырмашылығы неде?

V. Үйге тапсырма беру
§2. Қосымша мәліметтер.

VI. Қорытынды
Жаңа тақырыпты қосымша мәліметтермен, мысалдармен, бекіту сұрақтары
арқылы түсіндіріп, үй тапсырмасын сұрап, бағалап, қорытындыладым.
Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!

Ұқсас жұмыстар
Адамның шығу тегі
"жаратылыстану ғылымы және Қазақстан" факультатив курсының бағдарламасы. 11 сынып
Осыдан бөлек ағаш пен арыстанға тән, ортақ болатын тағы екі ерекшеліктерді жаз
Адам және табиғат
Киелі жануарлар
Оқушылар ойларымен бөліседі презентация
Күнтізбелік жоспар. 7 сынып
Пайдалы қазбалардың қасиеттерін анықтау
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері және құрылымы
Топтың аты
Пәндер