Адамның жануарлар жүйесіндегі орны. 8-класс

Биология, 8-сынып
Сабақтың тақырыбы: §2. Адамның жануарлар дүниесі жүйесіндегі орны.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Адам эволюциясының негізгі кезеңдеріне жалпы шолу арқылы органикалық дүниенің тарихи даму заңдылықтарының ақиқаттығына көз жеткізу. Адам эволюциясы жалпы органикалық дүние эволюциясының заңды жалғасы екендігін түсіндіру арқылы дұрыс дүниетанымын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың эволюциялық білімдерін тереңдете отырып, оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту жобасын қолдана отырып оқушының өз бетінше ізденуін, зерттеуін қалыптастыру.
Тәрбиелік : Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыра, бірін-бірі сыйлауға, тыңдауға үйренеді. Өз ойларын ашық айтуға дағдыландыру.
Сабақ типі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, әңгіме, әңгімелесу.
Көрнекіліктер: Компьютердегі слайдтар. Суреттер.
Сабақтың құрылымы:
- Ұйымдастыру
- Үй тапсырмасын сұрау
- Жаңа сабақты түсіндіру
- Бекіту
- Үйге тапсырма беру
- Қорытынды
Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру
- Саламатсыздар ма, оқушылар? Сыныпта кім кезекші, сабақта кім жоқ?!
- Оқушылардың назарларын жаңа сабаққа аудару.
- Үй тапсырмасын сұрау
- Адам биологиясы, морфологиясы, эмбриология, гистология терминдер қандай ұғымды білдіреді, нені зерттейді?
- Адам анатомиясы мен физиологиясы, гигиенасы нені зерттейді?
- Адам анатомиясы, физиологиясы, гигиенасы салаларына еңбек сіңірген ғалымдар (шет елдік, орыс, отандық) және олардың еңбектері, ашқан жаңалықтары, қосқан үлестері қандай?
- Жаңа сабақты түсіндіру
Адамның жануарлар дүниесін жүйелеудегі орны.
- Хордалылар типі.
- Омыртқалылар тип тармағы.
- Сүтқоректілер класы.
- Ұрықжолдастылар класс тармағы.
- Маймылдар (приматтар) отяды.
- Адамтектес маймылдар отряд тармағы немесе тартанаулылар тобы.
- Адамдар тұқымдасы.
- Адамдар туысы.
- Саналы адам түрі.
«Адамның жануарлардан шыққандығының дәлелдемелері.
Гомологтық мүшелер: аяқ-қолдары.
Аналогтық мүшелер: Адамның тістері акуланың қабыршағына ұқсас.
Рудименттер: Адамда үшінші қабақ, құстың көз жабыны. Құлақ қалқанындағы өсінді, соқыр ішек қалдығы.
Атавизмдер: Түкті адамның болуы, көп емшекті адам, құйрықты баланың дүниеге келуі.
- Бекіту
- Адамның шығу тегі туралы қандай көзқарастар бар?
- Адам жануарлар дүниесінде қандай орны алады?
- Адам мен адамтектес маймылдардың жақын туыстығын не дәлелдейді?
- Адамның басқа гоминидтерден айырмашылығы неде?
- Үйге тапсырма беру
§2. Қосымша мәліметтер.
VI. Қорытынды
Жаңа тақырыпты қосымша мәліметтермен, мысалдармен, бекіту сұрақтары арқылы түсіндіріп, үй тапсырмасын сұрап, бағалап, қорытындыладым.
Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz