Жаңаша бағалау - білім сапасын көтеру кепілі

Қалжанов Бауыржан Аманбекұлы

Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы,

№34 Ә. Бердаулетов атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі

Коучинг тақырыбы: Жаңаша бағалау - білім сапасын көтеру кепілі

Мақсаты: Бағалаудың мәні, себептері және түрлерімен таныстыру.

Критериалды бағалау туралы түсініктерін кеңейту. Дескриптор

құрудың жолдарын үйрету.

Күтілетін нәтиже: Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалаудың тиімділігін ұғынады. Дескриптор құрудың жолдарын үйренеді.

Негізгі идеясы: Критериалды бағалау, Дескриптор.

Барысы
Уақыты
Тәлімгердің іс-әрекеті

Коучингке қатысушылардың

іс-әрекеті

Күтілетін нәтиже
Қажетті құрал- жабдықтар
Бағалау
Барысы:

Психологиялық ахуал туғызу

Топқа бөлу

Уақыты: 5 минут
Тәлімгердің іс-әрекеті:

Қатысушыларға «Сәтті сағат» тілек білдіру

Сағат тілі бойынша топқа бөлінеді.

Коучингке қатысушылардыңіс-әрекеті:

Қатысушылар ортаға шығып «Сәтті сағат» бойынша жақсы сөздер айтады.

Топқа бөлініп отырады.

Күтілетін нәтиже:

Қатысушылар арасында жақсы көңіл-күй орнайды.

Топ құрылады.

Қажетті құрал- жабдықтар: Слайд-презентация
Бағалау: Қол шапалақтау
Барысы: Білу
Уақыты: 5 минут
Тәлімгердің іс-әрекеті:

Сұрақ қояды.

  1. Сіздің сабағыңызда оқушылар не үшін баға алғанын біледі ме? Қалай және қайдан біледі?
Коучингке қатысушылардыңіс-әрекеті: Қатысушылардың ой-пікірлері ортаға салынады.
Күтілетін нәтиже: Қатысушылар ой бөліседі.
Қажетті құрал- жабдықтар: Конверт-сұарқтар
Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»
Барысы: Түсіну
Уақыты: 5 минут
Тәлімгердің іс-әрекеті: «ЕКСПО-2017 көрмесі» туралы бейнеролик көрсету.
Коучингке қатысушылардыңіс-әрекеті: Бейнеролик мазмұнымен танысады.
Күтілетін нәтиже: Қатысушылар «ЕКСПО-2017 көрмесі» туралы мағлұмат алады.
Қажетті құрал- жабдықтар: Бейнеролик
Бағалау: Қатысушылардың ой-пікірлерін тыңдайды.
Барысы: Қолдану
Уақыты: 15 минут
Тәлімгердің іс-әрекеті: «ЕКСПО-2017 көрмесі сенің көзіңмен» тақырыбында жоба жасауды тапсырады.
Коучингке қатысушылардыңіс-әрекеті: Әр топқа бөлінген қатысушы мұғалімдер жобаны бірігіп жасайды.
Күтілетін нәтиже: Қатысушылар бірігіп жоба жасап шығарады.
Қажетті құрал- жабдықтар: Қағаз, қайшы, желім, маркер, Стикерлер.
Бағалау: Қатысушы топтар бір-бірінің жұмысын «5» балдық жүйеде бағалайды.
Барысы: Талдау
Уақыты: 5 минут
Тәлімгердің іс-әрекеті: Жасалған жобаларды арнайы құрылған критерий бойынша бағалайды.
Коучингке қатысушылардыңіс-әрекеті: Тәлімгер бағалауды мұқият тыңдай отырып, түсініктерін кеңейтеді.
Күтілетін нәтиже: Критерийлер мен дескрипторлар туралы ұғым-түсінік алады.
Қажетті құрал- жабдықтар: Слайд-презентация
Бағалау: Критериалды бағалау
Барысы: Жинақтау
Уақыты: 10 минут
Тәлімгердің іс-әрекеті: Критерий мен дескриптор құруды тапсырады.
Коучингке қатысушылардыңіс-әрекеті: Топта ақылдасады, критерий мен дескриптор құрастырады.
Күтілетін нәтиже: Критериалды бағалау туралы толық түсінеді.
Қажетті құрал- жабдықтар: Түрлі түсті маркерлер, А3 форматтағы қағаз
Бағалау: Қолдау көрсету
Барысы: Бағалау
Уақыты: 5 минут
Тәлімгердің іс-әрекеті: Қатысушыларға стикерлер таратылады.
Коучингке қатысушылардыңіс-әрекеті: Жұмыстың екі ұнаған тұсын, бір жақсартуды қажет ететін тұсын стикерге жазып қалдырады
Күтілетін нәтиже: Тәлімгер мен қатысушылар арасында кері байланыс арқылы тиімді қарым-қатынас орнайды
Қажетті құрал- жабдықтар: Түрлі түсті стикерлер
Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»

«ЕКСПО-2017 көрмесі сенің көзіңмен» жобасын критериалды бағалау.

  1. Бояудың қанықтылығы

1ұпай - 1түс

2ұпай - 2түс

3ұпай - 3 түс немесе одан да көп түс

  1. Жобаның орнықтылығы

1 ұпай - Қабырғаға сүйемелденіп қана аяғына тұра алады. Өздігінеен қисайып қалады да, құлай береді, орнынан қозғауға келмейді.

2 ұпай - Нық тұрады. Оң немесе сол жаққа сәл ғана қисайған. Дегенмен орнынан қозғап, бір жерден екінші жерге қоюға болады.

3 ұпай - Нық тұрады, қисаймайды. Орнынан қозғап, бір жерден екінші жерге қоюға болады.

  1. Жаңа идея

1ұпай - Жобада «ЕКСПО-2017 көрмесі» мазмұны ашылмаған.

2ұпай - Жобада «ЕКСПО-2017 көрмесі» мазмұны ашылған, бірақ толықтыруды қажет етеді.

3ұпай - Жобада «ЕКСПО-2017 көрмесі» мазмұны толық ашылған.

Ұпайды бағаға айналдыру.

8-9 ұпай - «5»

5-7 ұпай - «4»

3-4 ұпай - «3»

0-2 ұпай - «2»

Дескрипторлар
: Критерий
Дескрипторлар: 1 ұпай
2 ұпай
3 ұпай
:

Бояудың қанықтылығы

Дескрипторлар: 1 түс
2 түс
3 түс немесе оданда көп түс
:

Жобаның орнықтылығы

Дескрипторлар: Қабырғаға сүйемелденіп қана аяғына тұра алады. Өздігінеен қисайып қалады да, құлай береді, орнынан қозғауға келмейді.
Нық тұрады. Оң немесе сол жаққа сәл ғана қисайған. Дегенмен орнынан қозғап, бір жерден екінші жерге қоюға болады.
Нық тұрады, қисаймайды. Орнынан қозғап, бір жерден екінші жерге қоюға болады.
: Жаңа идея
Дескрипторлар: Жобада «ЕКСПО-2017 көрмесі» мазмұны ашылмаған.
Жобада «ЕКСПО-2017 көрмесі» мазмұны ашылған, бірақ толықтыруды қажет етеді.
Жобада «ЕКСПО-2017 көрмесі» мазмұны толық ашылған.
Топтар

Бояудың қанықтылығы

Жобаның орнықтылығы

Жаңа идея
Жалпы ұпай
Баға
Топтар:
Бояудың қанықтылығы:
Жобаның орнықтылығы:
Жаңа идея:
Жалпы ұпай:
Баға:
Топтар:
Бояудың қанықтылығы:
Жобаның орнықтылығы:
Жаңа идея:
Жалпы ұпай:
Баға:
Топтар:
Бояудың қанықтылығы:
Жобаның орнықтылығы:
Жаңа идея:
Жалпы ұпай:
Баға:

Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі – оқыту сапасын арттыру кепілі
Ойын - балалар үшін күрделі әрекет
Болашақтың мектебі
Орта мектептегі арнайы және көмекші (түзету-коррекциялық) сыныптарда оқушыларды жаңа ақпараттық технологиялар пайдалану
Экономикалық білім беруде жаңа технологияның тиімділігі
Ақпараттық технологияны сабақта қолдану
Интерактивті оқыту технологиясының әдіс-тәсілдерін тарих сабағында қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру жолдары
Биология пәнінің мүғалімі
Ұлт тарихын оқытуда тұлға қалыптастыру
Шығармашылық жұмыс - ізденімпаздықтың кілті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz