Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Сабыр түбі - сары алтын
Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Мектеп Бітік орта жалпы білім беретін мектеп балабақшасы Мерзiм_ №22
Тақырып_Сабырлылық пен ұстамдылық
Құндылық__ тыныштық
Қасиеттер_сабырлылық,ұстамдылық,төзімділік,шыдамдылық, байсалдылық.
Мұғалiм Мирманова Толғанай Серікқалиқызы__Класс_5 Оқушылар саны 13
|Сабақ мақсаты: Оқушыларға сабырлылық пен ұстамдылық |Ресурстар:(құралдар,|
|қасиеттерін түсіндіре отырып, бұл қасиеттер адамның ішкі |мәлiметтер) |
|тыныштығын сезіне білуге ықпал ететінін түсіндіру. | |
|Міндеттері: | |
|Оқушыларға «сабырлылық» пен «ұстамдылық» қасиеттерін | |
|ұғындыру. | |
|Оқушылардың «ұстамдылық» пен «сабырлылық» қасиеттерін | |
|дамыту | |
|Оқушыларды шыдамдылыққа, төзімділікке тәрбиелеу | |
| | |
|Сабақ барысы: |Сабақ барысын |
|Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi. Су асты патшалығына ойша|талдау: |
|саяхат. (Оқушылар қолдарын тізесіне немесе үстел үстіне | |
|қоюды, аяқтарын айқастырмауды өтініңіз. Арқаларын тік | |
|ұстауын қадағалаңыз. Жайлы, баяу музыка қойыңыз). | |
|Мұғалім: Көзіңізді жұмыңыз және бірнеше рет терең | |
|тыныстаңыз; денеіңізді босатыңыз. Бірнеше секундтан соң | |
|теңіз түбіне саяхат жасаймыз. | |
|Теңіз жағасымен келе жатқаныңызды елестетіңіз. Толқындардың| |
|жеңіл шалпылына, шағалалардың шуылына құлақ түріңіз. Жалаң | |
|аяқтарыңызбен құмды сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп | |
|тұрсыз: ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндіңіз. Ол | |
|сізді теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті | |
|жәндік, сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына| |
|отырыңыз, мықтап ұстап, жолға шығыңыз. Дельфиннің арқасында| |
|жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезіну, су астында жүзу | |
|қандай керемет. Жан-жағыңызға қараңыз: мұнда кемпірқосақ | |
|тәрізді арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама.| |
|Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда | |
|тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай | |
|орасан зор балықтар, ал енді анау жаққа көз тастаңыз... бұл| |
|орасан зор сегізаяқ. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем.| |
|Сіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық | |
|тыныштық. Осы тыныштық күйде болыңыз.(Мұғалім бірнеше | |
|секунд үнсіз қалады). | |
|Ал қазір жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға | |
|дайындалыңыз. Айналаға жіті қараңыз. Ғажап түстерге тағы | |
|бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ түріңіз. Осындай | |
|тыныштық сізге самалдай әсер береді. Енді дельфин кері | |
|қарай жолға шықты. Сіз су бетіне шықтыңыз, жағаға | |
|жақындадыңыз. Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз | |
|және осындай ғажап саяхатқа апарғаны үшін ризашылық | |
|білдіріңіз. | |
|Сыныпқа оралыңыз және өз орныңызға келіңіз. Бірнеше | |
|секундтан соң көзіңізді ашыңыз, осы түйсінген тыныштықты өз| |
|бойыңызда сақтауға тырысыңыз. | |
|Қандай сезімде болдыңыздар? Ойларыңызбен бөлісіңіздер. | |
| | |
|Үй тапсырмасын тексеру №22, «Сабыр түбі – сары алтын» атты | |
|аңыз әңгімені оқып, мәтін мазмұнын өз сөздерімен әңгімелеу,| |
|78-79 бет | |
|№21 дәптер бойынша 3-тапсырма 47- беттегі, | |
|Хан неліктен көрші патшалыққа өз шабарманын жібереді? | |
|Екі патша неге келіспей қалды? | |
|Патшалар келісімге келе алмағандықтан соңы неге ұласты? | |
|«Сабыр түбі-сары алтын» дегенді қалай түсінесіздер? | |
|Сабырлы болу қиын ба? | |
|Сабырлы,төзімді болу арқылы неге жетуге болады? | |
|Дәйексөз. | |
|«Ұстамдылық -әдептің ұстазы, ұстамсыздық- әлектің нұсқасы» | |
|Нақыл сөз | |
|Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер? | |
|(дәйексөзді бірнеше рет айтқызу) | |
|Әңгiмелеу | |
|«Сиқырлы тас» ертегісі ( бейне көрініс) Талдау | |
|Балалар бұл ертегіден не байқадыңдар? | |
|Баланың келесі әрекетін айтыңдар,көңіл-күйі қандай болды? | |
|3. Бала қай уақытта қорықты, неше рет ішкі тыныштығы | |
|бұзылды? | |
|4.Сендерде сиқырлы тас тауып алсаңдар қандай көмек көрсетер| |
| | |
|едіңдер? | |
| | |
| | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
|1.Сөзжұмбақ шешу | |
|2. Мақалдардың кейбір сөздерін табу. | |
|Топпен ән айту. | |
|«Біз үйде де, аулада сабырлымыз» | |
|Өз-өзіңді ұстай біл төзімді бол | |
|Қызбалыққа салынбай шыдамды бол | |
|Сабырлы да, ұстамды бола білу | |
|Сезіндірді жүрекке тыныштықты | |
| | |
|Қ-сы | |
|Біз үйде де,аула да сабырлымыз | |
|Шыдамдымыз,төзімдіміз | |
|Жарасымды, тартымды,ұстамдымыз | |
|Ұстамдымыз әрқашан! | |
| | |
|Үй тапсырмасы.№23 «Адал бала» аңыз әңгімесін талдап,оқып | |
|келу. | |
|№22 сабақ дәптер бойынша 1 тапсырма,49 бет. | |
|№22 Ж.Баласағұнидың өлеңін жатқа айту,78 бет. | |
|Соңғы тыныштық сәтi. | |
|Ыңғайланып отырыңыздар,көздеріңізді жұмыңыздар. | |
|Бүгінгі сабақта не үйренгендеріңізді іштеріңізден | |
|қайталаңыздар. | |
|«Мен сабырлымын , ұстамдымын. Мен үйде де, аулада да, | |
|мектепте де өзімді сабырлы ұстаймын, еш нәрсеге | |
|ренжімеймін.Маған сабырлы, ұстамды болған өте ұнайды» деп | |
|қайталаңыздар. Әуен дауысы бәсеңдегеннен кейін көздеріңізді| |
|ашуларыңызға болады. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар! | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz