Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Сабыр түбі - сары алтын


Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Мектеп Бітік орта жалпы білім беретін мектеп балабақшасы Мерзiм_ №22
Тақырып_Сабырлылық пен ұстамдылық
Құндылық__ тыныштық
Қасиеттер_сабырлылық,ұстамдылық,төзімділік,шыдамдылық, байсалдылық.
Мұғалiм Мирманова Толғанай Серікқалиқызы__Класс_5 Оқушылар саны 13

|Сабақ мақсаты: Оқушыларға сабырлылық пен ұстамдылық |Ресурстар:(құралдар,|
|қасиеттерін түсіндіре отырып, бұл қасиеттер адамның ішкі |мәлiметтер) |
|тыныштығын сезіне білуге ықпал ететінін түсіндіру. | |
|Міндеттері: | |
|Оқушыларға «сабырлылық» пен «ұстамдылық» қасиеттерін | |
|ұғындыру. | |
|Оқушылардың «ұстамдылық» пен «сабырлылық» қасиеттерін | |
|дамыту | |
|Оқушыларды шыдамдылыққа, төзімділікке тәрбиелеу | |
| | |
|Сабақ барысы: |Сабақ барысын |
|Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi. Су асты патшалығына ойша|талдау: |
|саяхат. (Оқушылар қолдарын тізесіне немесе үстел үстіне | |
|қоюды, аяқтарын айқастырмауды өтініңіз. Арқаларын тік | |
|ұстауын қадағалаңыз. Жайлы, баяу музыка қойыңыз). | |
|Мұғалім: Көзіңізді жұмыңыз және бірнеше рет терең | |
|тыныстаңыз; денеіңізді босатыңыз. Бірнеше секундтан соң | |
|теңіз түбіне саяхат жасаймыз. | |
|Теңіз жағасымен келе жатқаныңызды елестетіңіз. Толқындардың| |
|жеңіл шалпылына, шағалалардың шуылына құлақ түріңіз. Жалаң | |
|аяқтарыңызбен құмды сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп | |
|тұрсыз: ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндіңіз. Ол | |
|сізді теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті | |
|жәндік, сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына| |
|отырыңыз, мықтап ұстап, жолға шығыңыз. Дельфиннің арқасында| |
|жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезіну, су астында жүзу | |
|қандай керемет. Жан-жағыңызға қараңыз: мұнда кемпірқосақ | |
|тәрізді арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама.| |
|Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда | |
|тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай | |
|орасан зор балықтар, ал енді анау жаққа көз тастаңыз... бұл| |
|орасан зор сегізаяқ. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем.| |
|Сіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық | |
|тыныштық. Осы тыныштық күйде болыңыз.(Мұғалім бірнеше | |
|секунд үнсіз қалады). | |
|Ал қазір жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға | |
|дайындалыңыз. Айналаға жіті қараңыз. Ғажап түстерге тағы | |
|бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ түріңіз. Осындай | |
|тыныштық сізге самалдай әсер береді. Енді дельфин кері | |
|қарай жолға шықты. Сіз су бетіне шықтыңыз, жағаға | |
|жақындадыңыз. Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз | |
|және осындай ғажап саяхатқа апарғаны үшін ризашылық | |
|білдіріңіз. | |
|Сыныпқа оралыңыз және өз орныңызға келіңіз. Бірнеше | |
|секундтан соң көзіңізді ашыңыз, осы түйсінген тыныштықты өз| |
|бойыңызда сақтауға тырысыңыз. | |
|Қандай сезімде болдыңыздар? Ойларыңызбен бөлісіңіздер. | |
| | |
|Үй тапсырмасын тексеру №22, «Сабыр түбі – сары алтын» атты | |
|аңыз әңгімені оқып, мәтін мазмұнын өз сөздерімен әңгімелеу,| |
|78-79 бет | |
|№21 дәптер бойынша 3-тапсырма 47- беттегі, | |
|Хан неліктен көрші патшалыққа өз шабарманын жібереді? | |
|Екі патша неге келіспей қалды? | |
|Патшалар келісімге келе алмағандықтан соңы неге ұласты? | |
|«Сабыр түбі-сары алтын» дегенді қалай түсінесіздер? | |
|Сабырлы болу қиын ба? | |
|Сабырлы,төзімді болу арқылы неге жетуге болады? | |
|Дәйексөз. | |
|«Ұстамдылық -әдептің ұстазы, ұстамсыздық- әлектің нұсқасы» | |
|Нақыл сөз | |
|Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер? | |
|(дәйексөзді бірнеше рет айтқызу) | |
|Әңгiмелеу | |
|«Сиқырлы тас» ертегісі ( бейне көрініс) Талдау | |
|Балалар бұл ертегіден не байқадыңдар? | |
|Баланың келесі әрекетін айтыңдар,көңіл-күйі қандай болды? | |
|3. Бала қай уақытта қорықты, неше рет ішкі тыныштығы | |
|бұзылды? | |
|4.Сендерде сиқырлы тас тауып алсаңдар қандай көмек көрсетер| |
| | |
|едіңдер? | |
| | |
| | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
|1.Сөзжұмбақ шешу | |
|2. Мақалдардың кейбір сөздерін табу. | |
|Топпен ән айту. | |
|«Біз үйде де, аулада сабырлымыз» | |
|Өз-өзіңді ұстай біл төзімді бол | |
|Қызбалыққа салынбай шыдамды бол | |
|Сабырлы да, ұстамды бола білу | |
|Сезіндірді жүрекке тыныштықты | |
| | |
|Қ-сы | |
|Біз үйде де,аула да сабырлымыз | |
|Шыдамдымыз,төзімдіміз | |
|Жарасымды, тартымды,ұстамдымыз | |
|Ұстамдымыз әрқашан! | |
| | |
|Үй тапсырмасы.№23 «Адал бала» аңыз әңгімесін талдап,оқып | |
|келу. | |
|№22 сабақ дәптер бойынша 1 тапсырма,49 бет. | |
|№22 Ж.Баласағұнидың өлеңін жатқа айту,78 бет. | |
|Соңғы тыныштық сәтi. | |
|Ыңғайланып отырыңыздар,көздеріңізді жұмыңыздар. | |
|Бүгінгі сабақта не үйренгендеріңізді іштеріңізден | |
|қайталаңыздар. | |
|«Мен сабырлымын , ұстамдымын. Мен үйде де, аулада да, | |
|мектепте де өзімді сабырлы ұстаймын, еш нәрсеге | |
|ренжімеймін.Маған сабырлы, ұстамды болған өте ұнайды» деп | |
|қайталаңыздар. Әуен дауысы бәсеңдегеннен кейін көздеріңізді| |
|ашуларыңызға болады. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар! | |


Ұқсас жұмыстар
Сабыр түбі-сары алтын жайлы ақпарат
Діннің қоғамдағы ролі
Ашу-дұшпан, ақыл-дос
Жаман қасиеттер
Дара және күрделі сын есім
Қадыр ата ауылы
Унас хорошая традиция
Ыбырай-қазақ балалар әдебиетінің атасы. 9-сынып
Ұр, тоқпақ (ертегі)
Мақта қыз бен мысық туралы
Пәндер