9-сыныпқа арналған химия сабақ жоспары: Кремний және оның қосылыстары (силикаттар)

Алматы облысы, Уйғыр ауданы, Дардамты орта мектебінің химия- биология мұғалімі, жоғары санатты

Күні
9 «а» химия № 27 сабақ
Күні: Сабақтың тақырыбы
: Кремний және оның қосылыстары. Силикаттар.
Күні: Сабақ мақсаты
: Кремний және оның қосылыстары, өнімдері жайында түсінік алады. Химиялық қасиеттері қалай өзгеретінін иондық, молекулалық, химиялық реакцияларын талдап, сын тұрғысынан қарау арқылы білімді игеруге бағыттау.
Күні: Күтілетін нәтиже
: Оқушылар өз бетімен тақырыпты меңгеруге жұмылдырылады. Топтық жұмыс арқылы бір-біріне үйретеді, ұжымдық жұмыс істеу арқылы өздік білім алуға дербестікке бағытталады реакция теңдеулерін жазады қасиетін талдап біледі.
Күні: Түйінді идеялар
: Оқушы өз бетімен топта жұмыс істеу арқылы ойын дәлелдеп, сын тұрғысынан өзінің біліміне баға береді. Топта жұмыс істеуге бейімделе отырып білім деңгейін басқа оқушымен салыстырады, ой-өрісін кеңейтуге бағытталады.
Күні: Сілтеме
: 9 сынып оқулығы . АКТ материалдары, қосымша слайдтар, кесте, тест, карточка т. б.
Күні:
: Сабақ барысы
Күні: Мұғалімнің іс-әрекеті
: Оқушының іс-әрекеті
9 «а» химия № 27 сабақ: Оқыту әдістері
Күні:

1. Ұйымдастыру кезеңі (1минут)

«жыланның жылжуы» тактикасы бойынша жұмыс

: Оқушылар бір-біріне глобусты жылжыта отырып лақтыру арқылы сабақта кімнің жоқ екенін, себебін, үй тапсырмасын, әзірлігін айтады . Бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді
9 «а» химия № 27 сабақ: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Күні: 2. Үй тапсырмасын тексеру (5минут) Блум таксаномиясы бойынша «білу, түсіну»
: Фосфор оның қосылыстары жайында оқушылар үйден даярлап келген сұрақ, тест, графикалық диктанттарын бір- біріне береді өздері тексеріп, біледі . Үй тапсырмасын жасап келген постерлері арқылы дәлелдейді топтар бірін -бірі бағалайды.
9 «а» химия № 27 сабақ: Өзіндік тексеру, Блум таксаномиясы бойынша не білгенін талдау және үй тапсырмасын бағалау.
Күні: 3. Сергіту сәті ( 30 секунд) Оқушыларға видеодан жаттығулар көрсету арқылы сергітіп көңілдендіру
: «Таңғы зарядка» биін билейді, оқушылар көңіл -күйін көтеріп сабаққа қызығып ден қояды
9 «а» химия № 27 сабақ: Шаттық шеңбері оқушылар сергіп жаңа сабаққа бағытталады.
Күні: 4. Топқа бөлу (30 секунд) сурет арқылы топқа бөлу
: Оқушылар өздеріне берілген химиялық құралдар суретіне қарап топқа бөлінеді
9 «а» химия № 27 сабақ: Топтық әдіс: топқа, ролдерге бөлу арқылы оқуға бағыттау
Күні: 5. Жаңа сабақ мақсатын ашу кезеңі (1минут) Тақтадан кремний оның қос ылыстарына слайд мысалдары көрсетіледі (АКТ бойынша)
: Оқушылар кремний оның қосылыстарын еске түсіру, мысал келтіру арқылы сабақтың мақсатын анықтайды
9 «а» химия № 27 сабақ: «Миға шабуыл» тактикасы
Күні: 6. Тапсырманы орындау кезеңі (20 минут) «түсіну, талдау »
: Топ бойынша оқушылар тапсырманы бөліп алады. Түсіне отырып талдайды және постерге түсіреді бір- біріне түсіндіреді ортақ түсінік алу арқылы дәлелдейді. Көшбасшылар топтағы оқушылардың жұмысын бағалап отырады.
9 «а» химия № 27 сабақ: Ұжымдық оқыту және талдау . Оқушылар бірін - бірі толықтыру арқылы ортақ қорытындыға келеді яғни өзара сын тұрғысынан ойланады. Табыс критерийлерін пайдалану .
Күні: 7. Тапсырманы талдау кезеңі (5минут) СТО әдісін қолдану
: Әрбір топтан бір оқушы берілген тапсырмамен таныстырады ой бөліседі. Топ мүшелері толықтырулар жасап түгелдей жұмысқа тартылады. Жаттығуларды есептерді реакцияларды талдайды.
9 «а» химия № 27 сабақ: СТО әдісін қолдану оқушы өзін басқа оқушымен салыстырып өзіне сын тұрғысынан қарай отырып білімдерін бағалайды. Оқушының өзін -өзі бағалауы « бармақпен баға» тактикасы
Күні:

8. Тапсырманы жинақтау кезеңі

( 5минут)

: Топтар постерлерін қорғайды жалпы сынып оқушыларымен ой бөліседі Тақырыпты жинақтау арқылы берілген тапсырманы оқушылар толық меңгереді. Бір -біріне сұрақ қояды өзара жауап табады Әркім өзінің түсінігіне сын тұрғысынан қарау арқылы білімдерін бағалайды.
9 «а» химия № 27 сабақ: Сыни тұрғыдан ойлау . Оқушылар өзара бір -бірін бағалайды яғни формативті баға қояды.
Күні:

9. Тапсырманы бағалау кезеңі

(1-2 минут)

: Оқушылар қойған бағасын сын тұрғысынан талдайды. Өзіне қойған, көшбасшының, мұғалімнің қойған бағасымен қорытып толық баға қояды.
9 «а» химия № 27 сабақ: Өзінің бағасы, көшбасшының бағасы, мұғалімнің дербес бағасымен қорытып бағалау
Күні: 10 Үйге тапсырма беру кезеңі
: Қосымша АКТ дан Қазақстандағы силикат өнеркәсібі туралы материал жинау
9 «а» химия № 27 сабақ: Шығармашылық, өзіндік жұмысқа бағыттау, АКТмен жұмысты жандандыру.
Күні: Рефлексия
: Стикерге жазу арқылы сабаққа деген көзқарастарын жазады
9 «а» химия № 27 сабақ: Келесі сабақтарда оқушының талап-тілектерін ескеру

Ұқсас жұмыстар
Кремний және оның қосылыстары: 9-сыныпқа арналған сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Кремний және оның қосылыстары
9-сыныпқа арналған қысқамерзімді сабақ жоспары: Кремний қышқылы және силикаттар
Кремний және оның маңызды қосылыстары: 9-сыныпқа арналған сабақ жоспары мен критериалды бағалау
Силикаттар және кремний негізіндегі жартылай өткізгіштер: 9-сынып химиясының сабақ жоспары
Кремний және оның қосылыстары: алынуы, құрылымы, қасиеттері және қолданылуы
Кремний қышқылы және силикаттар: құрылымы, қасиеттері және өнеркәсіптік қолданылуы
Темір және оның қосылыстары: 9-сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған сабақ: IV топ элементтері - кремний және фосфор: тарихы, қасиеттері, қосылыстары мен қолданылуы
Кремний және оның қосылыстары: құрылымы, қасиеттері және силикат өнеркәсібіндегі қолданылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz