Кремний және оның қосылыстары. Силикаттар

Алматы облысы, Уйғыр ауданы, Дардамты орта мектебінің химия- биология мұғалімі, жоғары санатты

Күні
9 «а» химия № 27 сабақ
Күні: Сабақтың тақырыбы
: Кремний және оның қосылыстары. Силикаттар.
Күні: Сабақ мақсаты
: Кремний және оның қосылыстары, өнімдері жайында түсінік алады. Химиялық қасиеттері қалай өзгеретінін иондық, молекулалық, химиялық реакцияларын талдап, сын тұрғысынан қарау арқылы білімді игеруге бағыттау.
Күні: Күтілетін нәтиже
: Оқушылар өз бетімен тақырыпты меңгеруге жұмылдырылады. Топтық жұмыс арқылы бір-біріне үйретеді, ұжымдық жұмыс істеу арқылы өздік білім алуға дербестікке бағытталады реакция теңдеулерін жазады қасиетін талдап біледі.
Күні: Түйінді идеялар
: Оқушы өз бетімен топта жұмыс істеу арқылы ойын дәлелдеп, сын тұрғысынан өзінің біліміне баға береді. Топта жұмыс істеуге бейімделе отырып білім деңгейін басқа оқушымен салыстырады, ой-өрісін кеңейтуге бағытталады.
Күні: Сілтеме
: 9 сынып оқулығы . АКТ материалдары, қосымша слайдтар, кесте, тест, карточка т. б.
Күні:
: Сабақ барысы
Күні: Мұғалімнің іс-әрекеті
: Оқушының іс-әрекеті
9 «а» химия № 27 сабақ: Оқыту әдістері
Күні:

1. Ұйымдастыру кезеңі (1минут)

«жыланның жылжуы» тактикасы бойынша жұмыс

: Оқушылар бір-біріне глобусты жылжыта отырып лақтыру арқылы сабақта кімнің жоқ екенін, себебін, үй тапсырмасын, әзірлігін айтады . Бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді
9 «а» химия № 27 сабақ: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Күні: 2. Үй тапсырмасын тексеру (5минут) Блум таксаномиясы бойынша «білу, түсіну»
: Фосфор оның қосылыстары жайында оқушылар үйден даярлап келген сұрақ, тест, графикалық диктанттарын бір- біріне береді өздері тексеріп, біледі . Үй тапсырмасын жасап келген постерлері арқылы дәлелдейді топтар бірін -бірі бағалайды.
9 «а» химия № 27 сабақ: Өзіндік тексеру, Блум таксаномиясы бойынша не білгенін талдау және үй тапсырмасын бағалау.
Күні: 3. Сергіту сәті ( 30 секунд) Оқушыларға видеодан жаттығулар көрсету арқылы сергітіп көңілдендіру
: «Таңғы зарядка» биін билейді, оқушылар көңіл -күйін көтеріп сабаққа қызығып ден қояды
9 «а» химия № 27 сабақ: Шаттық шеңбері оқушылар сергіп жаңа сабаққа бағытталады.
Күні: 4. Топқа бөлу (30 секунд) сурет арқылы топқа бөлу
: Оқушылар өздеріне берілген химиялық құралдар суретіне қарап топқа бөлінеді
9 «а» химия № 27 сабақ: Топтық әдіс: топқа, ролдерге бөлу арқылы оқуға бағыттау
Күні: 5. Жаңа сабақ мақсатын ашу кезеңі (1минут) Тақтадан кремний оның қос ылыстарына слайд мысалдары көрсетіледі (АКТ бойынша)
: Оқушылар кремний оның қосылыстарын еске түсіру, мысал келтіру арқылы сабақтың мақсатын анықтайды
9 «а» химия № 27 сабақ: «Миға шабуыл» тактикасы
Күні: 6. Тапсырманы орындау кезеңі (20 минут) «түсіну, талдау »
: Топ бойынша оқушылар тапсырманы бөліп алады. Түсіне отырып талдайды және постерге түсіреді бір- біріне түсіндіреді ортақ түсінік алу арқылы дәлелдейді. Көшбасшылар топтағы оқушылардың жұмысын бағалап отырады.
9 «а» химия № 27 сабақ: Ұжымдық оқыту және талдау . Оқушылар бірін - бірі толықтыру арқылы ортақ қорытындыға келеді яғни өзара сын тұрғысынан ойланады. Табыс критерийлерін пайдалану .
Күні: 7. Тапсырманы талдау кезеңі (5минут) СТО әдісін қолдану
: Әрбір топтан бір оқушы берілген тапсырмамен таныстырады ой бөліседі. Топ мүшелері толықтырулар жасап түгелдей жұмысқа тартылады. Жаттығуларды есептерді реакцияларды талдайды.
9 «а» химия № 27 сабақ: СТО әдісін қолдану оқушы өзін басқа оқушымен салыстырып өзіне сын тұрғысынан қарай отырып білімдерін бағалайды. Оқушының өзін -өзі бағалауы « бармақпен баға» тактикасы
Күні:

8. Тапсырманы жинақтау кезеңі

( 5минут)

: Топтар постерлерін қорғайды жалпы сынып оқушыларымен ой бөліседі Тақырыпты жинақтау арқылы берілген тапсырманы оқушылар толық меңгереді. Бір -біріне сұрақ қояды өзара жауап табады Әркім өзінің түсінігіне сын тұрғысынан қарау арқылы білімдерін бағалайды.
9 «а» химия № 27 сабақ: Сыни тұрғыдан ойлау . Оқушылар өзара бір -бірін бағалайды яғни формативті баға қояды.
Күні:

9. Тапсырманы бағалау кезеңі

(1-2 минут)

: Оқушылар қойған бағасын сын тұрғысынан талдайды. Өзіне қойған, көшбасшының, мұғалімнің қойған бағасымен қорытып толық баға қояды.
9 «а» химия № 27 сабақ: Өзінің бағасы, көшбасшының бағасы, мұғалімнің дербес бағасымен қорытып бағалау
Күні: 10 Үйге тапсырма беру кезеңі
: Қосымша АКТ дан Қазақстандағы силикат өнеркәсібі туралы материал жинау
9 «а» химия № 27 сабақ: Шығармашылық, өзіндік жұмысқа бағыттау, АКТмен жұмысты жандандыру.
Күні: Рефлексия
: Стикерге жазу арқылы сабаққа деген көзқарастарын жазады
9 «а» химия № 27 сабақ: Келесі сабақтарда оқушының талап-тілектерін ескеру

Ұқсас жұмыстар
Силикаттар. Кремний негізінде жасалған жартылай өткізгіш материалдар
Кремнийдің табиғатта таралуы
Кремний және оның қосылыстарының химиялық қасиеттерінің сипаттайтын реакция теңдеулерін жаза білу
Кремний қышқылы
Фосфор қышқылынына жалпы сипаттама
Кремний қышқылы. силикаттар
Кремний және оның маңызды қосылыстары
Кремний және оның қосылыстары. Силикат өнеркәсібі
Силикат өндірісі. 9 сынып
Кремний және оның қосылыстары. Химия
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz