Кремний және оның қосылыстары. Силикаттар

Алматы облысы, Уйғыр ауданы, Дардамты орта мектебінің химия- биология мұғалімі, жоғары санатты
Күні
9 «а» химия № 27 сабақ
Күні:
Сабақтың тақырыбы
:
Кремний және оның қосылыстары. Силикаттар.
Күні:
Сабақ мақсаты
:
Кремний және оның қосылыстары, өнімдері жайында түсінік алады. Химиялық қасиеттері қалай өзгеретінін иондық, молекулалық, химиялық реакцияларын талдап, сын тұрғысынан қарау арқылы білімді игеруге бағыттау.
Күні:
Күтілетін нәтиже
:
Оқушылар өз бетімен тақырыпты меңгеруге жұмылдырылады. Топтық жұмыс арқылы бір-біріне үйретеді, ұжымдық жұмыс істеу арқылы өздік білім алуға дербестікке бағытталады реакция теңдеулерін жазады қасиетін талдап біледі.
Күні:
Түйінді идеялар
:
Оқушы өз бетімен топта жұмыс істеу арқылы ойын дәлелдеп, сын тұрғысынан өзінің біліміне баға береді. Топта жұмыс істеуге бейімделе отырып білім деңгейін басқа оқушымен салыстырады, ой-өрісін кеңейтуге бағытталады.
Күні:
Сілтеме
:
9 сынып оқулығы . АКТ материалдары, қосымша слайдтар, кесте, тест, карточка т. б.
Күні:
:
Сабақ барысы
Күні:
Мұғалімнің іс-әрекеті
:
Оқушының іс-әрекеті
9 «а» химия № 27 сабақ:
Оқыту әдістері
Күні:
1. Ұйымдастыру кезеңі (1минут)
«жыланның жылжуы» тактикасы бойынша жұмыс
:
Оқушылар бір-біріне глобусты жылжыта отырып лақтыру арқылы сабақта кімнің жоқ екенін, себебін, үй тапсырмасын, әзірлігін айтады . Бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді
9 «а» химия № 27 сабақ:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Күні:
2. Үй тапсырмасын тексеру (5минут) Блум таксаномиясы бойынша «білу, түсіну»
:
Фосфор оның қосылыстары жайында оқушылар үйден даярлап келген сұрақ, тест, графикалық диктанттарын бір- біріне береді өздері тексеріп, біледі . Үй тапсырмасын жасап келген постерлері арқылы дәлелдейді топтар бірін -бірі бағалайды.
9 «а» химия № 27 сабақ:
Өзіндік тексеру, Блум таксаномиясы бойынша не білгенін талдау және үй тапсырмасын бағалау.
Күні:
3. Сергіту сәті ( 30 секунд) Оқушыларға видеодан жаттығулар көрсету арқылы сергітіп көңілдендіру
:
«Таңғы зарядка» биін билейді, оқушылар көңіл -күйін көтеріп сабаққа қызығып ден қояды
9 «а» химия № 27 сабақ:
Шаттық шеңбері оқушылар сергіп жаңа сабаққа бағытталады.
Күні:
4. Топқа бөлу (30 секунд) сурет арқылы топқа бөлу
:
Оқушылар өздеріне берілген химиялық құралдар суретіне қарап топқа бөлінеді
9 «а» химия № 27 сабақ:
Топтық әдіс: топқа, ролдерге бөлу арқылы оқуға бағыттау
Күні:
5. Жаңа сабақ мақсатын ашу кезеңі (1минут) Тақтадан кремний оның қос ылыстарына слайд мысалдары көрсетіледі (АКТ бойынша)
:
Оқушылар кремний оның қосылыстарын еске түсіру, мысал келтіру арқылы сабақтың мақсатын анықтайды
9 «а» химия № 27 сабақ:
«Миға шабуыл» тактикасы
Күні:
6. Тапсырманы орындау кезеңі (20 минут) «түсіну, талдау »
:
Топ бойынша оқушылар тапсырманы бөліп алады. Түсіне отырып талдайды және постерге түсіреді бір- біріне түсіндіреді ортақ түсінік алу арқылы дәлелдейді. Көшбасшылар топтағы оқушылардың жұмысын бағалап отырады.
9 «а» химия № 27 сабақ:
Ұжымдық оқыту және талдау . Оқушылар бірін - бірі толықтыру арқылы ортақ қорытындыға келеді яғни өзара сын тұрғысынан ойланады. Табыс критерийлерін пайдалану .
Күні:
7. Тапсырманы талдау кезеңі (5минут) СТО әдісін қолдану
:
Әрбір топтан бір оқушы берілген тапсырмамен таныстырады ой бөліседі. Топ мүшелері толықтырулар жасап түгелдей жұмысқа тартылады. Жаттығуларды есептерді реакцияларды талдайды.
9 «а» химия № 27 сабақ:
СТО әдісін қолдану оқушы өзін басқа оқушымен салыстырып өзіне сын тұрғысынан қарай отырып білімдерін бағалайды. Оқушының өзін -өзі бағалауы « бармақпен баға» тактикасы
Күні:
8. Тапсырманы жинақтау кезеңі
( 5минут)
:
Топтар постерлерін қорғайды жалпы сынып оқушыларымен ой бөліседі Тақырыпты жинақтау арқылы берілген тапсырманы оқушылар толық меңгереді. Бір -біріне сұрақ қояды өзара жауап табады Әркім өзінің түсінігіне сын тұрғысынан қарау арқылы білімдерін бағалайды.
9 «а» химия № 27 сабақ:
Сыни тұрғыдан ойлау . Оқушылар өзара бір -бірін бағалайды яғни формативті баға қояды.
Күні:
9. Тапсырманы бағалау кезеңі
(1-2 минут)
:
Оқушылар қойған бағасын сын тұрғысынан талдайды. Өзіне қойған, көшбасшының, мұғалімнің қойған бағасымен қорытып толық баға қояды.
9 «а» химия № 27 сабақ:
Өзінің бағасы, көшбасшының бағасы, мұғалімнің дербес бағасымен қорытып бағалау
Күні:
10 Үйге тапсырма беру кезеңі
:
Қосымша АКТ дан Қазақстандағы силикат өнеркәсібі туралы материал жинау
9 «а» химия № 27 сабақ:
Шығармашылық, өзіндік жұмысқа бағыттау, АКТмен жұмысты жандандыру.
Күні:
Рефлексия
:
Стикерге жазу арқылы сабаққа деген көзқарастарын жазады
9 «а» химия № 27 сабақ:
Келесі сабақтарда оқушының талап-тілектерін ескеру
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz