Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Кремний және оның қосылыстары. Силикаттар
[pic] Алматы облысы ,Уйғыр ауданы, Дардамты орта мектебінің химия-
биология мұғалімі, жоғары санатты
|Күні | |9 «а» химия № 27 сабақ |
| Сабақтың тақырыбы |Кремний және оның қосылыстары. Силикаттар. |
| Сабақ мақсаты |Кремний және оның қосылыстары ,өнімдері жайында |
| |түсінік алады. Химиялық қасиеттері қалай |
| |өзгеретінін иондық , молекулалық , химиялық |
| |реакцияларын талдап , сын тұрғысынан қарау |
| |арқылы білімді игеруге бағыттау. |
|Күтілетін нәтиже | Оқушылар өз бетімен тақырыпты меңгеруге |
| |жұмылдырылады. Топтық жұмыс арқылы бір-біріне |
| |үйретеді , ұжымдық жұмыс істеу арқылы өздік білім|
| |алуға дербестікке бағытталады реакция |
| |теңдеулерін жазады қасиетін талдап біледі. |
| Түйінді идеялар | Оқушы өз бетімен топта жұмыс істеу арқылы ойын |
| |дәлелдеп , сын тұрғысынан өзінің біліміне баға |
| |береді. Топта жұмыс істеуге бейімделе отырып |
| |білім деңгейін басқа оқушымен салыстырады |
| |,ой-өрісін кеңейтуге бағытталады. |
|Сілтеме |9 сынып оқулығы . АКТ материалдары, қосымша |
| |слайдтар, кесте, тест, карточка т.б. |
| |Сабақ барысы |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Оқыту әдістері |
|1.Ұйымдастыру кезеңі | Оқушылар бір-біріне |Ынтымақтастық |
|(1минут) |глобусты жылжыта отырып|атмосферасын |
|«жыланның жылжуы» тактикасы |лақтыру арқылы сабақта |қалыптастыру |
|бойынша жұмыс |кімнің жоқ екенін, | |
| |себебін, үй тапсырмасын | |
| |,әзірлігін айтады . | |
| |Бүгінгі сабаққа | |
| |сәттілік тілейді | |
|2. Үй тапсырмасын тексеру |Фосфор оның | Өзіндік тексеру, Блум |
|(5минут) Блум таксаномиясы |қосылыстары жайында |таксаномиясы бойынша не|
|бойынша «білу ,түсіну» |оқушылар үйден даярлап |білгенін талдау және үй|
| |келген сұрақ, тест, |тапсырмасын бағалау. |
| |графикалық диктанттарын | |
| |бір- біріне береді | |
| |өздері тексеріп ,біледі| |
| |.Үй тапсырмасын жасап | |
| |келген постерлері арқылы| |
| |дәлелдейді топтар бірін| |
| |–бірі бағалайды. | |
|3.Сергіту сәті ( 30 секунд) |«Таңғы зарядка» биін |Шаттық шеңбері оқушылар|
|Оқушыларға видеодан |билейді, оқушылар көңіл |сергіп жаңа сабаққа |
|жаттығулар көрсету арқылы |–күйін көтеріп сабаққа |бағытталады. |
|сергітіп көңілдендіру |қызығып ден қояды | |
|4.Топқа бөлу (30 секунд) | Оқушылар өздеріне |Топтық әдіс: топқа, |
|сурет арқылы топқа бөлу |берілген химиялық |ролдерге бөлу арқылы |
| |құралдар суретіне қарап|оқуға бағыттау |
| |топқа бөлінеді | |
|5.Жаңа сабақ мақсатын ашу |Оқушылар кремний оның|«Миға шабуыл» тактикасы |
|кезеңі (1минут) Тақтадан |қосылыстарын еске | |
|кремний оның қос ылыстарына |түсіру, мысал келтіру | |
|слайд мысалдары көрсетіледі |арқылы сабақтың мақсатын| |
|(АКТ бойынша) |анықтайды | |
|6.Тапсырманы орындау кезеңі |Топ бойынша оқушылар |Ұжымдық оқыту және |
|(20 минут) «түсіну ,талдау »|тапсырманы бөліп алады. |талдау . Оқушылар бірін |
| |Түсіне отырып талдайды |– бірі толықтыру арқылы |
| |және постерге түсіреді |ортақ қорытындыға келеді|
| |бір- біріне түсіндіреді |яғни өзара сын |
| |ортақ түсінік алу |тұрғысынан ойланады. |
| |арқылы |Табыс критерийлерін |
| |дәлелдейді.Көшбасшылар |пайдалану . |
| |топтағы оқушылардың | |
| |жұмысын бағалап отырады.| |
|7. Тапсырманы талдау кезеңі |Әрбір топтан бір оқушы |СТО әдісін қолдану оқушы|
|(5минут) СТО әдісін қолдану |берілген тапсырмамен |өзін басқа оқушымен |
| |таныстырады ой |салыстырып өзіне сын |
| |бөліседі.Топ мүшелері |тұрғысынан қарай отырып|
| |толықтырулар жасап |білімдерін бағалайды. |
| |түгелдей жұмысқа |Оқушының өзін –өзі |
| |тартылады.Жаттығуларды |бағалауы « бармақпен |
| |есептерді реакцияларды |баға» тактикасы |
| |талдайды. | |
|8.Тапсырманы жинақтау кезеңі|Топтар постерлерін | Сыни тұрғыдан ойлау . |
|( 5минут) |қорғайды жалпы сынып |Оқушылар өзара бір |
| |оқушыларымен ой бөліседі|–бірін бағалайды яғни |
| |Тақырыпты жинақтау |формативті баға қояды. |
| |арқылы берілген | |
| |тапсырманы оқушылар | |
| |толық меңгереді. Бір | |
| |–біріне сұрақ қояды | |
| |өзара жауап табады | |
| |Әркім өзінің түсінігіне | |
| |сын тұрғысынан қарау | |
| |арқылы білімдерін | |
| |бағалайды. | |
|9.Тапсырманы бағалау кезеңі | Оқушылар қойған бағасын| Өзінің бағасы, |
|(1-2 минут) |сын тұрғысынан талдайды.|көшбасшының |
| |Өзіне қойған, |бағасы,мұғалімнің |
| |көшбасшының , мұғалімнің|дербес бағасымен қорытып|
| |қойған бағасымен |бағалау |
| |қорытып толық баға | |
| |қояды. | |
|10 Үйге тапсырма беру кезеңі| Қосымша АКТ дан | Шығармашылық, өзіндік |
| |Қазақстандағы силикат |жұмысқа бағыттау,АКТмен |
| |өнеркәсібі туралы |жұмысты жандандыру. |
| |материал жинау | |
| Рефлексия |Стикерге жазу арқылы | Келесі сабақтарда |
| |сабаққа деген |оқушының |
| |көзқарастарын жазады |талап-тілектерін ескеру |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz