Файл қосу

Кремний және оның қосылыстары. Силикаттар


[pic] Алматы облысы ,Уйғыр ауданы, Дардамты орта мектебінің химия-
биология мұғалімі, жоғары санатты

|Күні | |9 «а» химия № 27 сабақ |
| Сабақтың тақырыбы |Кремний және оның қосылыстары. Силикаттар. |
| Сабақ мақсаты |Кремний және оның қосылыстары ,өнімдері жайында |
| |түсінік алады. Химиялық қасиеттері қалай |
| |өзгеретінін иондық , молекулалық , химиялық |
| |реакцияларын талдап , сын тұрғысынан қарау |
| |арқылы білімді игеруге бағыттау. |
|Күтілетін нәтиже | Оқушылар өз бетімен тақырыпты меңгеруге |
| |жұмылдырылады. Топтық жұмыс арқылы бір-біріне |
| |үйретеді , ұжымдық жұмыс істеу арқылы өздік білім|
| |алуға дербестікке бағытталады реакция |
| |теңдеулерін жазады қасиетін талдап біледі. |
| Түйінді идеялар | Оқушы өз бетімен топта жұмыс істеу арқылы ойын |
| |дәлелдеп , сын тұрғысынан өзінің біліміне баға |
| |береді. Топта жұмыс істеуге бейімделе отырып |
| |білім деңгейін басқа оқушымен салыстырады |
| |,ой-өрісін кеңейтуге бағытталады. |
|Сілтеме |9 сынып оқулығы . АКТ материалдары, қосымша |
| |слайдтар, кесте, тест, карточка т.б. |
| |Сабақ барысы |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Оқыту әдістері |
|1.Ұйымдастыру кезеңі | Оқушылар бір-біріне |Ынтымақтастық |
|(1минут) |глобусты жылжыта отырып|атмосферасын |
|«жыланның жылжуы» тактикасы |лақтыру арқылы сабақта |қалыптастыру |
|бойынша жұмыс |кімнің жоқ екенін, | |
| |себебін, үй тапсырмасын | |
| |,әзірлігін айтады . | |
| |Бүгінгі сабаққа | |
| |сәттілік тілейді | |
|2. Үй тапсырмасын тексеру |Фосфор оның | Өзіндік тексеру, Блум |
|(5минут) Блум таксаномиясы |қосылыстары жайында |таксаномиясы бойынша не|
|бойынша «білу ,түсіну» |оқушылар үйден даярлап |білгенін талдау және үй|
| |келген сұрақ, тест, |тапсырмасын бағалау. |
| |графикалық диктанттарын | |
| |бір- біріне береді | |
| |өздері тексеріп ,біледі| |
| |.Үй тапсырмасын жасап | |
| |келген постерлері арқылы| |
| |дәлелдейді топтар бірін| |
| |–бірі бағалайды. | |
|3.Сергіту сәті ( 30 секунд) |«Таңғы зарядка» биін |Шаттық шеңбері оқушылар|
|Оқушыларға видеодан |билейді, оқушылар көңіл |сергіп жаңа сабаққа |
|жаттығулар көрсету арқылы |–күйін көтеріп сабаққа |бағытталады. |
|сергітіп көңілдендіру |қызығып ден қояды | |
|4.Топқа бөлу (30 секунд) | Оқушылар өздеріне |Топтық әдіс: топқа, |
|сурет арқылы топқа бөлу |берілген химиялық |ролдерге бөлу арқылы |
| |құралдар суретіне қарап|оқуға бағыттау |
| |топқа бөлінеді | |
|5.Жаңа сабақ мақсатын ашу |Оқушылар кремний оның|«Миға шабуыл» тактикасы |
|кезеңі (1минут) Тақтадан |қосылыстарын еске | |
|кремний оның қос ылыстарына |түсіру, мысал келтіру | |
|слайд мысалдары көрсетіледі |арқылы сабақтың мақсатын| |
|(АКТ бойынша) |анықтайды | |
|6.Тапсырманы орындау кезеңі |Топ бойынша оқушылар |Ұжымдық оқыту және |
|(20 минут) «түсіну ,талдау »|тапсырманы бөліп алады. |талдау . Оқушылар бірін |
| |Түсіне отырып талдайды |– бірі толықтыру арқылы |
| |және постерге түсіреді |ортақ қорытындыға келеді|
| |бір- біріне түсіндіреді |яғни өзара сын |
| |ортақ түсінік алу |тұрғысынан ойланады. |
| |арқылы |Табыс критерийлерін |
| |дәлелдейді.Көшбасшылар |пайдалану . |
| |топтағы оқушылардың | |
| |жұмысын бағалап отырады.| |
|7. Тапсырманы талдау кезеңі |Әрбір топтан бір оқушы |СТО әдісін қолдану оқушы|
|(5минут) СТО әдісін қолдану |берілген тапсырмамен |өзін басқа оқушымен |
| |таныстырады ой |салыстырып өзіне сын |
| |бөліседі.Топ мүшелері |тұрғысынан қарай отырып|
| |толықтырулар жасап |білімдерін бағалайды. |
| |түгелдей жұмысқа |Оқушының өзін –өзі |
| |тартылады.Жаттығуларды |бағалауы « бармақпен |
| |есептерді реакцияларды |баға» тактикасы |
| |талдайды. | |
|8.Тапсырманы жинақтау кезеңі|Топтар постерлерін | Сыни тұрғыдан ойлау . |
|( 5минут) |қорғайды жалпы сынып |Оқушылар өзара бір |
| |оқушыларымен ой бөліседі|–бірін бағалайды яғни |
| |Тақырыпты жинақтау |формативті баға қояды. |
| |арқылы берілген | |
| |тапсырманы оқушылар | |
| |толық меңгереді. Бір | |
| |–біріне сұрақ қояды | |
| |өзара жауап табады | |
| |Әркім өзінің түсінігіне | |
| |сын тұрғысынан қарау | |
| |арқылы білімдерін | |
| |бағалайды. | |
|9.Тапсырманы бағалау кезеңі | Оқушылар қойған бағасын| Өзінің бағасы, |
|(1-2 минут) |сын тұрғысынан талдайды.|көшбасшының |
| |Өзіне қойған, |бағасы,мұғалімнің |
| |көшбасшының , мұғалімнің|дербес бағасымен қорытып|
| |қойған бағасымен |бағалау |
| |қорытып толық баға | |
| |қояды. | |
|10 Үйге тапсырма беру кезеңі| Қосымша АКТ дан | Шығармашылық, өзіндік |
| |Қазақстандағы силикат |жұмысқа бағыттау,АКТмен |
| |өнеркәсібі туралы |жұмысты жандандыру. |
| |материал жинау | |
| Рефлексия |Стикерге жазу арқылы | Келесі сабақтарда |
| |сабаққа деген |оқушының |
| |көзқарастарын жазады |талап-тілектерін ескеру |


Ұқсас жұмыстар
Силикаттар. Кремний негізінде жасалған жартылай өткізгіш материалдар
Кремнийдің табиғатта таралуы
Кремний және оның қосылыстарының химиялық қасиеттерінің сипаттайтын реакция теңдеулерін жаза білу
Кремний қышқылы
Фосфор қышқылынына жалпы сипаттама
Кремний қышқылы. силикаттар
Кремний және оның маңызды қосылыстары
Кремний және оның қосылыстары. Силикат өнеркәсібі
Силикат өндірісі. 9 сынып
Кремний және оның қосылыстары. Химия
Пәндер