Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Компьютерлік графика түрлері



|Күні | |
|Сыныбы |7 «Б», «В» |
|Сабақтың тақырыбы|Компьютерлік графика түрлері. |
|Сабақтың мақсаты |Оқушыларды компьютерлік графика ұғымымен таныстыра отырып, |
| |графиканың түрлері, редакторлары туралы білімдерін қалыптастыру; |
|Күтілетін нәтиже |Компьютерлік графика туралы біледі; |
| |Пиксель ұғымымен танысады; |
| |Графика түрлін біледі, бейнесіне қарай ажырата алады. |
|Сілтеме |8 сынып Информатика оқулығы, Интернет ресурстары, информатика |
| |негіздері журналы. |
|Сабақ кезеңдері |Сабақ барысындағы іс - әрекет |
| |Стратегиялар|Оқушылардың іс-әрекеті, талқылау |
|Қызығушылықты | |Оқушылармен амандасу. Сыныпты түгендеу. Оқушылар |
|ояту | |сабақты бастамас бұрын треннинг ұйымдастырып |
|(5 минут) | |өтейік. «Қарлы кесек» әдісі. Оқушылар өз |
| | |есімдеріне сыни тұрғыдан қарайды да, қандай? Деген |
| | |сұраққа жауап/ мысал келтіреді. Мысалы Балнұр – |
| | |байсалды, Дидар – дарынды. Бақытжан –бақытты. Т.с.с |
| |Топқа |Компьютердің құрылғыларын құрастыруға байланысты |
| |бөліну. |сыныпты топқа бөлу. |
| | |1топ –монитор 2топ –жүйелік блок |
| | |3топ –пернетақта |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Үй тапсырмасын |Сен маған, |Үй тапсырмасын топ оқушылар бір – бірлеріне сұрақ |
|сұрау |мен саған |қою арқылы жалғастырады. 1-ші болып Монитор тобы |
| | |сұрақ қояды, сұраққа қай топ бірінші болып жауап |
| | |береді келесі сұрақты сол топ қояды. |
|Мағынаны тану |Постер |3 топ оқушылары компьютерлік графика тарауы туралы |
|(15 минут) |қорғау |постер қорғайды. |
| | |1 - Монитор тобы |
| | |1.Компьютерлік графика түрлері? |
| | |2.Растрлық, векторлық, фракталдық графика туралы. |
| | |2 - Жүйелік блок тобы |
| | |3. Түс және палитра туралы. |
| | |4.Компьютерлік графиканың қолдану салаларына |
| | |байланысты бөлінуі туралы постер қорғайды. |
| | |3-Пернетақта тобы |
| | |5. Растрлық графиканың артықшылығы мен кемшілігі. |
| | |6. Векторлық графиканың артықшылығы мен кемшілігі. |
| | |7. Векторлық графиканың қолдану салалары. |
| | | |
|Ой толғаныс |«Тәжірибе |Оқушылар графиканың түрлеріне компьютерде тапсырма|
|(10минут) |аймағы» |орындайды. |
| | |Векторлық – бағдаршам суретін салу. |
| | |Растрлық – үйдің суретін салу. |
| | |Фракталдық – жапырақтың суретін салу. |
|Домино ойыны | |Компьютерлік графика сөзін құрастыру. |
| | |Компьютерлік графика – әр түрлі кескіндерді |
| | |(суреттерді, сызбаларды,мультипликацияларды) |
| | |компьютердің көмегімен алуды қарастыратын |
| | |информатиканың маңызды саласы. |
|Сергіту сәті |Қаражорға |Оқушылар қаражорға биін билейді. |
| |биі | |
|Рефлексия |Ашық |Сабақтан алған әсерін айтады. |
| |микрафон | |
|Бағалау |Жиынтық |Топ басшыларының бағалауы. |
| |бағалау | |
|Үйге тапсырма | |Растрлык графика мен векторлык графиканың |
| | |айырмашылығы туралы жазып келу |


Ұқсас жұмыстар
Векторлық графика
Компьютерлік графика жайлы ақпарат. 8 сынып
Компьютерлік графика түрлері. 7 сынып
Компьютерлік графика түрлері туралы 7-сынып
Тақырып - Компьютерлік графика түрлері
Компьютерлік графика түрлері туралы
Компьютерлік графиканың қолданылу салалары
Компьютерлік графика. 8 сынып
Компьютерлік графика. Сабақтың тақырыбы
Компьютерлік графика және оларға амалдар қолдану
Пәндер