Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

"ХХ ғасыр басындағы әдебиеттің жай-күйі, тарихи жағдай", 9-сынып, 1-сағаты

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Жүнісов Д.Қ.
9 <<В>> сыныбы.
Оқушының саны 21
Астана қаласы №56МЛ
Сабақтың атауы
ХХ ғасырдағы әдебиеттің жай-күйі, тарихи жағдай
Сілтеме
9-сынып әдебиет оқулығы, Арман-ПВ, интернет материалдары . Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Жалпы мақсаты
Сынтұрғысынан талдай отырып, әр оқушының өз тапсырмасын орындауына қолайлы орта туғызу, шығармашылық ойлауын жетілдіру,Берілген үзіндідегі ойды түсінулерін, сөйлеу, талдау дағдыларын қалыптастыру.
Міндеттер
Мазмұнына байланысты: 1.Ақпаратқа талдау жасай білу дағдыларын дамыту, өз ойларын еркін жеткізуге баулу,
2. Патриоттық сезімдері жоғары , білімді меңгерген көкірегі ояу азамат болуға баулу.
3.Брін-бірі оқыта отырып оқуға баулу.
Деңгейлік бағдарламаға байланысты байланысты: -Шығарманы бағалай білу; бүгінгі өмірмен байланыстыру; өзіндік көзқарас, пікірін қорғауға бағыттау;
Топқа байланысты: - әр оқушының жеке, жұптық, топтық жұмысы, өз пікірін қорғайды, бір-бірінің нұсқауларын орындайды.
Күтілетін нәтиже
Ақпаратқа сараптау жасайды, негізгі тезистерін бөліп алады, маңыздылығы бойыша орналастырады. Ақпараттарды өз сөзімен жүйелі жеткізе алады. Сыни тұрғысынан ойлана отырып, белгілі бір затпен байланыстырады.
Көрнекіліктер
Үлестірмелі қағаздар, флипчарт, маркер, заттар
Әдістер
СТО стратегиялары, топтық жұмыс. диалогтік оқыту

Сабақтың мазмұны
Уақыты
Стратегиялар
Ресурс
тар

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті
2 мин
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг

Жүрекшелер арқылы бір-біріне тілек тілейді

Түстер арқылы топқа бөлу

Оқушылар бір-біріне тілек білдіре отырып, қолдау көрсетеді.
Оқушылар берілген түстерді таңдайды, белгілі бір түс жапсырылған партаға отырады.
I кезең:
Осы кезеңде ойлауды Блум бойынша жіктеудің <<Білу>> мен <<Түсіну>> тәсілдері жүзеге асырылады.
3 мин
Ойлауды Блум бой-ша жіктеу
<<Білу>>
Интербелсенді тақта
<<Ассоциация>> бойынша:
Оқушылардың ойларын жинақтау

ХХ ғасыр

Оқушылар ойларын ортаға салады, берілген сөзге байланысты ұғымдарды саралайды.

5мин
<<Түсіну>>

Кумулятивтік әңгіме
ХХ ғасырдағы қандай тарихи оқиға болды?
Оқушылар өздерінің ассоциациялық ойларымен байланыстыра отырып, әңгімелеседі.

II кезең(Мағынаны тану) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау: а) оқушылар <<Қолдану>>, <<Талдау>>, <<Жинақтау>> тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері орындайды (20 минут);ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды . Нәтижесі ауызша марапатталады.
24 мин
<<Қолдану>>, <<Талдау>>,
<<Жинақтау>>

Кестелер,
1. Оқушылар топта мәтінді оқиды. ақпараттқа талдау жасайды.

2. <<Жұмбақ хат>> Оқушылар бір-біріне хат жолдайды
3. Неліктен маңызды? келесі топтың талдауы және түсіндіруі

4. Оқушыларға өлеңдер таратылып беріледі.
Оқушылар топта мәтінді бөліктерге бөліп оқиды, бөліктерден маңызды болып саналатын ақпараттарды бөліп алады. Топтар бөліктерді біріктіреді, мазмұнынмен, қысқаша ақпаратпен таныстырады және іріктеген мәліметтерді маңыздылығы бойынша флипчартқа орналастырады
7 ақпарат болуы
Оқушылар, неліктен маңызды болып саналды, хатқа жазады, топқа флипчартпен бірге жолдайды.

Оқушылар келесі топтың іріктеген материалдарына, яғни олар үшін неліктен маңызды болуы мүмкін екенін талдаужасайды.Ойларын нақтылап алған соң хатты ашып, онымен салыстыра отырып түсіндіреді.

Оқушылар жоғарыдағы айтылған тарихи жағдайларды өлең мазмұнынан шығарады. Берілген заттар арқылы байланыстырады. Сыни ойланады.

1 мин
Сергіту сәті
Ән, үнтаспа
<<Қара жорға>>өлеңі жіберіледі.

Қимылдарды қайталау арқылы бойларын сергітеді..
III кезең(Ой толғаныс кезеңі)(кері байланыс - бағалау кезеңі): Бұнда <<бағалау>> тәсілін орындау арқылы ойтолғаныс жасау, сабақ барысы, оқушылардың іс-әрекеті жайлы пікір,оқушылар белсенділігін бағалау,кері байланыс жүзеге асады.
5 мин
<<Баға
лау>>

Дәлелденген эссе <<ХХ ғасыр басындағы әдебиет ұлттық идея бастауы бола алды ма?>> Иә не жоқ
Оқушылар ұстанымдарын оқыған материалдарының және өлең негізінде дәлелдейді
2 мин
Қорытынды. Бағалау
Сабақ талдау па-рақтары, бағалау парағы
Топ басшылары өз тобындағы оқушыларды бағалап, жиынтық баға шығару. Стикерлерге кері байланыс көрсетілу.

Топ басшылары өз тобындағы оқушыларды бағалап, жиынтық баға шығарады. Стикерлерге кері байланыс көрсетіледі.
1 мин
Үйге
тапсырма

Мазмұндау
Алаш қайраткерлері туралы мәліімет жинастырып келу

3 мин
Рефлексия
стикер
<<Бутерброд>>
Оқушылар бүгінгі сабаққа қатыстыойларын түсіндіреді. Алдымен жақсы, одан кейін қиындық, одан кейін жақсы жақтары




Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілінен 3-тоқсанға орта мерзімдік жоспар. 9-сынып
1920–1930-жылдардағы Қазақстан мәдениеті
Қазақ тілі өлеңі
Өмірлік жолы
§1. Еуропа елдері
Күнтізбелік жоспар. 10 сынып жаратылыстану- математикалық бағыт
Күнтізбелік жоспар 8 сынып дүние тарихы
Қазақ зиялылары кімдер
Жамбыл шығармашылығының ерекшелігі
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер жайлы
Пәндер