1-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Өсімдіктерді қорғау

Пәні: Дүниетану

Сынып: 1 «В»

Уақыты: 27. 02. 2015 ж

Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктерді қорғау

Сабақтың мақсаты: Оқушыладың өсімдіктер тіршілігі туралы алған білімдерін жүйелеп, табиғатты қорғауға қажетті білім, біліктерін бекіте отырып, өсімдік тіршілік иелерінің денсаулығын қорғаушысы екенін ұғындыру, табиғатты сүюге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясына негіздеу, топпен жұмыс.

Көрнекілік: презентатция, қосымша мәліметтер мен суреттер.

Модульдерді кіріктіру:

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

АКТ - ны қолдану.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Түйінді идея: мәтін мен болжамды ойларын Блум таксономиясы негізінде баспалдақты түрде біріктіре біледі.

Уақыты

Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Үйрену барысындағы бағалау
Дереккөз дер мен ресурстар
Уақыты: 3 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Білу кезеңі.

психолог. тренингі,

топқа бөлу

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үлкендерге біз

Құрметтпенен сіздерге

Бас иеміз біз!

Қайырлы таң, қайырлы күн!

Күліп шықты бүгін күн!

Ағаштар, бұталар, шөптер болып бөлінеді. Бағалауды түсіндіру

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар айтады,

Топқа бөлуде жасырын қағаздар арқылы бөлінеді.

Әр берген жауабына алдарында жатқан житондар алып жинақтайды.

Үйрену барысындағы бағалау:

Критериалды бағалау

Дереккөз дер мен ресурстар:

Кеспе қағаздар

житондар

Уақыты: 3 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): «Миға шабуыл»
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үй тапсырмасын тексеру, қорытындылау
Оқушының іс-әрекеті: Үйге берілген тапсырма бойынша берілген сұрақтарға тез тез жауап береді, жаттап келген өлең шумақтарын айтады.
Үйрену барысындағы бағалау:
Уақыты: 6 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Түсіну кезеңі

АКТ -ны қолдану

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тақтада ағаш сындырып жатқан баланың суретін көрсету арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту
Оқушының іс-әрекеті: Тақырыпты ашады. Ол баланың қылығы туралы өз ойларын айтады
Үйрену барысындағы бағалау: тақта
Уақыты:
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Оқулықпен жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті: Кітапта берілген мәтінді оқуға беру
Оқушының іс-әрекеті: Мәтінді оқып шығады, тусінгендерін айтады.
Үйрену барысындағы бағалау: оқулық
Уақыты: 15 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Қолдану кезеңі.

«Дана үкі»

Постермен жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топқа тапсырма беру

1 топ «Өсімдіктер- адамның дсы»

2 топ «Өсімдікті қорғау»

3 топ «Күтімді және күтімсіз өскен өсімдік» тәжірибе жасай отырып, венндиограмма толтыру

Оқушының іс-әрекеті: Оқулықты және қосымша берілген мәліметтермен, суреттермен постерді, берілген тапсырманы орындайды
Үйрену барысындағы бағалау:

маркер

қима суреттер

постер

қосымша мәліметтер

гүлдер

Уақыты: 2 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Сергіту сәті

«Табиғат мінезі»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Табиғат құбылыстарын айтып тұрамын

Жел ақырын соқты, күшейе бастады, қатты соқты, жаңбыр жауды, т. б.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-бірінің арқасына айтылған құбылыстарға байланысты іс қимыл жасайды
Үйрену барысындағы бағалау:
Уақыты: 6 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Талқылау кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жасаған постерлерін ілгізу
Оқушының іс-әрекеті: Жасаған постерлерін қорғайды
Үйрену барысындағы бағалау:
Уақыты: 5 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Жинақтау кезеңі.
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Келісемін, келіспеймін» әдісі арқылы тақырыпқа сай шынайы, жалған сұрақтар қойып отыру
Оқушының іс-әрекеті: Шынайы, нақты жауап беріп отырады
Үйрену барысындағы бағалау: Сұрақтар тізбегі
Уақыты: 2 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Практикалық кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға қиылған гүл бөлшектерін беру

Жасалған гүлдерін өздеріне бағалатып, табиғаттағы өсімдіктер әдемі болуына өз үлестерін қосу керектігін түсіндіре отырып қорытындылау

Оқушының іс-әрекеті: Алдарында жатқан гүл бөлшектерін өсу барысымен жапыстырп, гүл жаспа шығу, сабақтан алған білімдерін қорытындылайды
Үйрену барысындағы бағалау: Ақ қағаз, қима қағаздар, желім
Уақыты:

2

мин

Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Бағалау кезеңі.

Рефлексия

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жинақтаған житондарын санау арқылы бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Житондарын санап бағалайды, сабақтан алған әсерлерімен бөліседі
Үйрену барысындағы бағалау: житон

Ұқсас жұмыстар
Дүниетану: Өсімдіктерді қорғау - адамдардың міндеті
1-б сыныпқа арналған сабақ жоспары: Өсімдікті қорғау
Өсімдіктерді қорғау әдістері мен машиналары: жіктелуі, құрылысы және жұмыс процесі
Құстардың қысқы тіршілігі және оларды қорғау: 1-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Табиғатқа құштармын: 1-сыныпқа арналған табиғатты қорғау мен қиянат жасамау құндылығы бойынша сабақ жоспары
1-сынып жаратылыстану сабағы: өсімдіктердің түрлері және мәдени мен жабайы өсімдіктерді ажырату
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Ақпаратты қорғау және вирусқа қарсы бағдарламалар
Компьютерлік вирустардан қорғау: 8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Орманның пайдасы және оны қорғау: 4-сыныпқа арналған сабақ жоспары
4-сыныпқа арналған дене шынықтыру сабағы: Қамалды қорғау - сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz