Өсімдіктерді қорғау. 1 сынып

Пәні: Дүниетану

Сынып: 1 «В»

Уақыты: 27. 02. 2015 ж

Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктерді қорғау

Сабақтың мақсаты: Оқушыладың өсімдіктер тіршілігі туралы алған білімдерін жүйелеп, табиғатты қорғауға қажетті білім, біліктерін бекіте отырып, өсімдік тіршілік иелерінің денсаулығын қорғаушысы екенін ұғындыру, табиғатты сүюге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясына негіздеу, топпен жұмыс.

Көрнекілік: презентатция, қосымша мәліметтер мен суреттер.

Модульдерді кіріктіру:

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

АКТ - ны қолдану.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Түйінді идея: мәтін мен болжамды ойларын Блум таксономиясы негізінде баспалдақты түрде біріктіре біледі.

Уақыты

Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Үйрену барысындағы бағалау
Дереккөз дер мен ресурстар
Уақыты: 3 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Білу кезеңі.

психолог. тренингі,

топқа бөлу

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үлкендерге біз

Құрметтпенен сіздерге

Бас иеміз біз!

Қайырлы таң, қайырлы күн!

Күліп шықты бүгін күн!

Ағаштар, бұталар, шөптер болып бөлінеді. Бағалауды түсіндіру

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар айтады,

Топқа бөлуде жасырын қағаздар арқылы бөлінеді.

Әр берген жауабына алдарында жатқан житондар алып жинақтайды.

Үйрену барысындағы бағалау:

Критериалды бағалау

Дереккөз дер мен ресурстар:

Кеспе қағаздар

житондар

Уақыты: 3 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): «Миға шабуыл»
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үй тапсырмасын тексеру, қорытындылау
Оқушының іс-әрекеті: Үйге берілген тапсырма бойынша берілген сұрақтарға тез тез жауап береді, жаттап келген өлең шумақтарын айтады.
Үйрену барысындағы бағалау:
Уақыты: 6 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Түсіну кезеңі

АКТ -ны қолдану

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тақтада ағаш сындырып жатқан баланың суретін көрсету арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту
Оқушының іс-әрекеті: Тақырыпты ашады. Ол баланың қылығы туралы өз ойларын айтады
Үйрену барысындағы бағалау: тақта
Уақыты:
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Оқулықпен жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті: Кітапта берілген мәтінді оқуға беру
Оқушының іс-әрекеті: Мәтінді оқып шығады, тусінгендерін айтады.
Үйрену барысындағы бағалау: оқулық
Уақыты: 15 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Қолдану кезеңі.

«Дана үкі»

Постермен жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топқа тапсырма беру

1 топ «Өсімдіктер- адамның дсы»

2 топ «Өсімдікті қорғау»

3 топ «Күтімді және күтімсіз өскен өсімдік» тәжірибе жасай отырып, венндиограмма толтыру

Оқушының іс-әрекеті: Оқулықты және қосымша берілген мәліметтермен, суреттермен постерді, берілген тапсырманы орындайды
Үйрену барысындағы бағалау:

маркер

қима суреттер

постер

қосымша мәліметтер

гүлдер

Уақыты: 2 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Сергіту сәті

«Табиғат мінезі»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Табиғат құбылыстарын айтып тұрамын

Жел ақырын соқты, күшейе бастады, қатты соқты, жаңбыр жауды, т. б.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-бірінің арқасына айтылған құбылыстарға байланысты іс қимыл жасайды
Үйрену барысындағы бағалау:
Уақыты: 6 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Талқылау кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жасаған постерлерін ілгізу
Оқушының іс-әрекеті: Жасаған постерлерін қорғайды
Үйрену барысындағы бағалау:
Уақыты: 5 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Жинақтау кезеңі.
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Келісемін, келіспеймін» әдісі арқылы тақырыпқа сай шынайы, жалған сұрақтар қойып отыру
Оқушының іс-әрекеті: Шынайы, нақты жауап беріп отырады
Үйрену барысындағы бағалау: Сұрақтар тізбегі
Уақыты: 2 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Практикалық кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға қиылған гүл бөлшектерін беру

Жасалған гүлдерін өздеріне бағалатып, табиғаттағы өсімдіктер әдемі болуына өз үлестерін қосу керектігін түсіндіре отырып қорытындылау

Оқушының іс-әрекеті: Алдарында жатқан гүл бөлшектерін өсу барысымен жапыстырп, гүл жаспа шығу, сабақтан алған білімдерін қорытындылайды
Үйрену барысындағы бағалау: Ақ қағаз, қима қағаздар, желім
Уақыты:

2

мин

Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Бағалау кезеңі.

Рефлексия

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жинақтаған житондарын санау арқылы бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Житондарын санап бағалайды, сабақтан алған әсерлерімен бөліседі
Үйрену барысындағы бағалау: житон

Ұқсас жұмыстар
Өсімдіктерді қорғау жолдары
Өсімдіктің маңызы
Табиғатты қорғаңдар
Өсімдіктерді қорғау, адамдардың парызы
Өсімдіктердің тіршілігі
Жергілікті жердегі дәрілік өсімдіктер
Металды қолмен және механикалық түрде өңдеу
Суреттерді топқа бөл
Тақырып Қазақстан қорықтары
Табиғат тарауын қайталау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz