Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Тақырып - Сұраулы сөйлем
Семей қаласы
Қ Рысқұлбеков атындағы
№33жалпы орта білім беретін мектеп КММ
бастауыш сынып мұғалімі: Карменбаева Ш.Н
Сабақтың тақырыбы: Сұраулы сөйлем
(1 слайд)
Сабақтың мақсаты: 1.Сұраулы сөйлем туралы түсініктерін қалыптастыра
отырып,оқушылардың байланыстырып сөйлеуін жеңілдету,белсенділігін
арттыру.2.Өз ойларын дұрыс жеткізе білуге дағдыларындыру, шығармашылық
ойлау қабілеттерін дамыту.3.Достыққа,адалдыққа,әділдікке
жылдам шешім қабылдауға тәрбиелеу.
Типі: жаңа білімді меңгерту
Түрі: топтық жұмыс
Әдісі:сұрақ-жауап,түсіндіру,оқыту
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Мұғалімдерді қарсы алу
Біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр,қонақтарымызға «Қош келдіңіздер»
-дей отырып не тілейміз:
(хормен)
Ашық аспан, мықты денсаулық!
ІІ Үй тапсырмасын сұрау
(2 слайд)
1.Ребус ,,,, , ,
,, , [pic] [pic] [pic]
- Сөйлем дегеніміз не?
-Сөйлемнің неше түрін білеміз?
(3 слайд)
Сөйлем
Хабарлы сөйлем Сұраулы сөйлем Лепті сөйлем
. ?
!
Хабарлы сөйлемнің ережесін айтып мысал келтіреміз.
2. Үйге берілген 174-жаттығуды тексеру.
Жоспар бойынша әңгіме құрау.
(4 слайд)
Жоспар:
1. Жалғыз басты әжей
2. Кішкентай қамқоршылар
3. Балалардың әжейге көмегі
4. Мереке күндері
(оқушыларға жазып келген әңгімелерін оқыту)
ІІІ Мақсат қою кезеңі.Сұраулы сөйлем туралы білімімізді тереңдете түсеміз.
ІҮ Жаңа сабақ
Диалог
-Нешінші сыныпта оқисың ?
-Сабақтарың сағат нешеде басталады?
-Сабақтан кейін не істейсің?
1-ші оқушы не істеді? (сұрақ қойды)
2-ші оқушы неістеді? (жауап берді)
Яғни ,жауап алу мақсатымен айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.
(5 слайд)
Өлең шумақтарын салыстыру. Қай ақын сұраулы сөйлемді пайдаланған?
Көлге келіп қонады , -Сені өсірген баптап
кім?
Көлдің көркі болады. Аққу неткен аппақсың?
Аңшы бірақ атпайды, -Таза ауада жүремін,
Аққудың бар обалы. Тұнық сға жүземін
Ү Оқулықпен жұмыс
176-жаттығу .Мәтінді түсініп оқып, сұраулы сөйлемдерді көшіріп жаз.
-Көке, мынау не төбешік?-дедім.
-Илеу деген не?
-Бүкіл құмырсқа бір-ақ үйде тұра ма?
-Олар тату тұра ма?
Сергіту сәті
ҮІІ Топтық жұмыс
Үш топқа үш жабықхат беру.
Хатшы,баяндамашы сайлау
Тапсырма: Жабықхат ішіндегі жануарға байланысты сұрақтарға жауап жазу.
-Бұл қандай жануар?
-Түр түсінде қандай ерекшелігі бар?
-Оның қандай пайдасы бар?
ҮІІІ Жұптық жұмыс
1-ші оқушы хабарлы сөйлемге мысал келтіреді
2-ші оқушы оны сұраулы сөйлемге айналдырады
ІХ Білімді бекіту.
Ыстық микрафон
Номерленген карточкалар тарату .
Номерге қарап ретімен тұрады және қолдарына ыстық микрафонды алып
сұрақтарға жылдам жауап береді.Жылдам жауап бере алмаса ,қолдары күйіп
кетеді.
ІХ Қорытынды
Х Үйге тапсырма. Бағалау
Қ Рысқұлбеков атындағы
№33жалпы орта білім беретін мектеп КММ
бастауыш сынып мұғалімі: Карменбаева Ш.Н
Сабақтың тақырыбы: Сұраулы сөйлем
(1 слайд)
Сабақтың мақсаты: 1.Сұраулы сөйлем туралы түсініктерін қалыптастыра
отырып,оқушылардың байланыстырып сөйлеуін жеңілдету,белсенділігін
арттыру.2.Өз ойларын дұрыс жеткізе білуге дағдыларындыру, шығармашылық
ойлау қабілеттерін дамыту.3.Достыққа,адалдыққа,әділдікке
жылдам шешім қабылдауға тәрбиелеу.
Типі: жаңа білімді меңгерту
Түрі: топтық жұмыс
Әдісі:сұрақ-жауап,түсіндіру,оқыту
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Мұғалімдерді қарсы алу
Біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр,қонақтарымызға «Қош келдіңіздер»
-дей отырып не тілейміз:
(хормен)
Ашық аспан, мықты денсаулық!
ІІ Үй тапсырмасын сұрау
(2 слайд)
1.Ребус ,,,, , ,
,, , [pic] [pic] [pic]
- Сөйлем дегеніміз не?
-Сөйлемнің неше түрін білеміз?
(3 слайд)
Сөйлем
Хабарлы сөйлем Сұраулы сөйлем Лепті сөйлем
. ?
!
Хабарлы сөйлемнің ережесін айтып мысал келтіреміз.
2. Үйге берілген 174-жаттығуды тексеру.
Жоспар бойынша әңгіме құрау.
(4 слайд)
Жоспар:
1. Жалғыз басты әжей
2. Кішкентай қамқоршылар
3. Балалардың әжейге көмегі
4. Мереке күндері
(оқушыларға жазып келген әңгімелерін оқыту)
ІІІ Мақсат қою кезеңі.Сұраулы сөйлем туралы білімімізді тереңдете түсеміз.
ІҮ Жаңа сабақ
Диалог
-Нешінші сыныпта оқисың ?
-Сабақтарың сағат нешеде басталады?
-Сабақтан кейін не істейсің?
1-ші оқушы не істеді? (сұрақ қойды)
2-ші оқушы неістеді? (жауап берді)
Яғни ,жауап алу мақсатымен айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.
(5 слайд)
Өлең шумақтарын салыстыру. Қай ақын сұраулы сөйлемді пайдаланған?
Көлге келіп қонады , -Сені өсірген баптап
кім?
Көлдің көркі болады. Аққу неткен аппақсың?
Аңшы бірақ атпайды, -Таза ауада жүремін,
Аққудың бар обалы. Тұнық сға жүземін
Ү Оқулықпен жұмыс
176-жаттығу .Мәтінді түсініп оқып, сұраулы сөйлемдерді көшіріп жаз.
-Көке, мынау не төбешік?-дедім.
-Илеу деген не?
-Бүкіл құмырсқа бір-ақ үйде тұра ма?
-Олар тату тұра ма?
Сергіту сәті
ҮІІ Топтық жұмыс
Үш топқа үш жабықхат беру.
Хатшы,баяндамашы сайлау
Тапсырма: Жабықхат ішіндегі жануарға байланысты сұрақтарға жауап жазу.
-Бұл қандай жануар?
-Түр түсінде қандай ерекшелігі бар?
-Оның қандай пайдасы бар?
ҮІІІ Жұптық жұмыс
1-ші оқушы хабарлы сөйлемге мысал келтіреді
2-ші оқушы оны сұраулы сөйлемге айналдырады
ІХ Білімді бекіту.
Ыстық микрафон
Номерленген карточкалар тарату .
Номерге қарап ретімен тұрады және қолдарына ыстық микрафонды алып
сұрақтарға жылдам жауап береді.Жылдам жауап бере алмаса ,қолдары күйіп
кетеді.
ІХ Қорытынды
Х Үйге тапсырма. Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz