Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Аққу,шортан һәм шаян
Бекітемін:
Мектеп директоры: Ізтұрғанова Ж.А.
Маңғыстау облысы,Ақтау қаласы
«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен
гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім беру орта мектебі»мм
Қысқа мерзімді
сабақ жоспары:
Ана тілі (4-сынып)
Сабақтың тақырыбы:
Аққу,шортан һәм шаян
Дайындаған:Бастауыш сынып мұғалімі
Халидуллина Гулзира
2014-2015 оқу жылы
Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім
беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Халидуллина Гулзираның 4-
сыныпта ана тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.
2014-2015 оқу жылы
|Сынып |4-сынып |
|Мерзімі |08.10.2014 ж. |
|Тақырыбы |Аққу,шортан һәм шаян |
|Мақсаты |Мысалды оқи отырып татулықтың қадірін біледі,сөйлеу мәдениетін түсінеді,бірлікке ,ынтамақтастыққа |
| |топтасады. |
|Күтілетін | |
|нәтиже |Мысалды өмірмен байланыстырады.әр кейіпкерге сипаттама береді,рөлдерде ойнайды |
|Қажетті |АКТ,маркер, стикер,плакат,ББҮ. |
|құралдар | |
|Сабақ | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |Уақыты | Бағалау|
|кезеңдері | | | | |
|Ұйымдастыру|Оқушылармен амандасу,сабаққа |Оқушылар топтарға бөлінеді. Топ басшысын|3-минут |Топтарға |
|кезеңі |дайындық барысын қадағалау.Сабақ |сайлайды. | |бағалау |
| |алдында бір-біріне сәттілік тілейді.| | |парақшасы |
| |Аққу,шортан,шаянның суреттерімен | | |үлестіріледі|
| |топтарға бөлінеді. | | | |
| |І-топ Аққу | | | |
| |ІІ-топ Шортан | | | |
| |ІІІ-топ Шаян | |6-минут |Оқушылар |
| |«Ой қозғау» |Әр топ өз аттарын қорғайды. | |бірін -бірі |
| |І-топ Аққу қандай құс? | | |бағалайды.. |
| |ІІ-топ Шортан қандай балық? | | |Смайликтерме|
| |ІІІ-топ Шаян жайлы не білесіңдер? | | |н бағалау |
|Білу |Үй тапсырмасын сұрау. Интерактивті |Оқушылар сұрақтарға толық жауап |6-минут |Бірін-бірі |
| |тақтадан үй тапсырмасына байланысты |беріп,ойларын жинақтайды,қорытынды | |бағалау,смай|
| |сұрақтар беріледі. |шығарады. | |ликтермен |
| |«Қызығушылықты ояту»(«Тарту» өлеңі.)| | |бағалау. |
| |Балалар, бұл - жол басы даналыққа, | | | |
| |Келіңдер: түсіп, байқап, қаралық та | | | |
| |Даналық - өшпес жарық, кетпес | | | |
| |байлық, | |6-минут | |
| |Жүріңдер, іздеп тауып алалық та! |Оқушылар өлең А.Байтұрсыновтікі екенін | | |
| |- Бұл өлең қалай аталады және оның |айтады.Оның қысқаша өміріне,өлеңдері мен| | |
| |авторы кім? |мысалдарына тоқталады. | | |
| |- А. Байтұрсынұлы. Ол кісі туралы | | | |
| |біз не білеміз? | | | |
| |- Мысал дегеніміз не? | | | |
|Түсіну және|Оқулықпен жұмыс.Мысалды түсініп |Оқушылар мысалды мәнерлеп оқиды. |6-минут | |
|қолдану |оқып,талдайды.Дәптермен жұмыс | | | |
| |(сөздік жұмысы жүргізіледі) | | | |
| |Ал, балалар, тұрайық, | | | |
|Сергіту |Қане, қанат жазайық. |Қимыл-қозғалыс жасайды. |2-минут | |
|сәті |Аққу болып ұшайық, | | | |
| |Көлде жүзген балықтай, | | | |
| |Жүзіп, жүзіп алайық, | | | |
| |Қане, айналып, қарайық. |Оқушылар шығармашылық тапсырмаларды |10-минут | |
| |Шығармашылықпен жұмыс |топпен ақылдаса отырып орындайды. | |Бірін-бірі |
| |І-топ Мысалдағы негізгі ойға | | |бағалайды. |
| |қатысты мақал-мәтелдер жазады. | | | |
| |ІІ-топ Аққу,шортан,шаянның жақсы | | | |
| |қасиеттерін айтады. | | | |
| |ІІІ-топ Сахналап қойылым көрсетеді.| | | |
|Анализ |Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар |Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,ойларын |7-минут |Смайликтерме|
| |қорытынды сұрақтар қойылады:1 - |жинақтайды,сабақты қорытындылайды. | |н бағалау |
| |топқа: Бұл мысалда кейіпкерлер не | | | |
| |істемекші болды? | | | |
| |2 - топқа: Олар жүкті неге орнынан | | | |
| |қозғалта алмады? | | | |
| |3 - топқа: Мысал бізді неге | | | |
| |шақырады? | | | |
|БағалауҮйге|Әр топ өз тобын бағалайды.Топ |Топтар өз тобын және басқа топтарды |5-минут | |
|тапсырма |басшылары қорытады. |бағалайды. | | |
|Рефлексия | ББҮ |Оқушылар стикерге сабақ бойынша пікірін |3-минут | |
| | |жазып, жапсырады. | | |
Мектеп директоры: Ізтұрғанова Ж.А.
Маңғыстау облысы,Ақтау қаласы
«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен
гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім беру орта мектебі»мм
Қысқа мерзімді
сабақ жоспары:
Ана тілі (4-сынып)
Сабақтың тақырыбы:
Аққу,шортан һәм шаян
Дайындаған:Бастауыш сынып мұғалімі
Халидуллина Гулзира
2014-2015 оқу жылы
Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім
беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Халидуллина Гулзираның 4-
сыныпта ана тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.
2014-2015 оқу жылы
|Сынып |4-сынып |
|Мерзімі |08.10.2014 ж. |
|Тақырыбы |Аққу,шортан һәм шаян |
|Мақсаты |Мысалды оқи отырып татулықтың қадірін біледі,сөйлеу мәдениетін түсінеді,бірлікке ,ынтамақтастыққа |
| |топтасады. |
|Күтілетін | |
|нәтиже |Мысалды өмірмен байланыстырады.әр кейіпкерге сипаттама береді,рөлдерде ойнайды |
|Қажетті |АКТ,маркер, стикер,плакат,ББҮ. |
|құралдар | |
|Сабақ | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |Уақыты | Бағалау|
|кезеңдері | | | | |
|Ұйымдастыру|Оқушылармен амандасу,сабаққа |Оқушылар топтарға бөлінеді. Топ басшысын|3-минут |Топтарға |
|кезеңі |дайындық барысын қадағалау.Сабақ |сайлайды. | |бағалау |
| |алдында бір-біріне сәттілік тілейді.| | |парақшасы |
| |Аққу,шортан,шаянның суреттерімен | | |үлестіріледі|
| |топтарға бөлінеді. | | | |
| |І-топ Аққу | | | |
| |ІІ-топ Шортан | | | |
| |ІІІ-топ Шаян | |6-минут |Оқушылар |
| |«Ой қозғау» |Әр топ өз аттарын қорғайды. | |бірін -бірі |
| |І-топ Аққу қандай құс? | | |бағалайды.. |
| |ІІ-топ Шортан қандай балық? | | |Смайликтерме|
| |ІІІ-топ Шаян жайлы не білесіңдер? | | |н бағалау |
|Білу |Үй тапсырмасын сұрау. Интерактивті |Оқушылар сұрақтарға толық жауап |6-минут |Бірін-бірі |
| |тақтадан үй тапсырмасына байланысты |беріп,ойларын жинақтайды,қорытынды | |бағалау,смай|
| |сұрақтар беріледі. |шығарады. | |ликтермен |
| |«Қызығушылықты ояту»(«Тарту» өлеңі.)| | |бағалау. |
| |Балалар, бұл - жол басы даналыққа, | | | |
| |Келіңдер: түсіп, байқап, қаралық та | | | |
| |Даналық - өшпес жарық, кетпес | | | |
| |байлық, | |6-минут | |
| |Жүріңдер, іздеп тауып алалық та! |Оқушылар өлең А.Байтұрсыновтікі екенін | | |
| |- Бұл өлең қалай аталады және оның |айтады.Оның қысқаша өміріне,өлеңдері мен| | |
| |авторы кім? |мысалдарына тоқталады. | | |
| |- А. Байтұрсынұлы. Ол кісі туралы | | | |
| |біз не білеміз? | | | |
| |- Мысал дегеніміз не? | | | |
|Түсіну және|Оқулықпен жұмыс.Мысалды түсініп |Оқушылар мысалды мәнерлеп оқиды. |6-минут | |
|қолдану |оқып,талдайды.Дәптермен жұмыс | | | |
| |(сөздік жұмысы жүргізіледі) | | | |
| |Ал, балалар, тұрайық, | | | |
|Сергіту |Қане, қанат жазайық. |Қимыл-қозғалыс жасайды. |2-минут | |
|сәті |Аққу болып ұшайық, | | | |
| |Көлде жүзген балықтай, | | | |
| |Жүзіп, жүзіп алайық, | | | |
| |Қане, айналып, қарайық. |Оқушылар шығармашылық тапсырмаларды |10-минут | |
| |Шығармашылықпен жұмыс |топпен ақылдаса отырып орындайды. | |Бірін-бірі |
| |І-топ Мысалдағы негізгі ойға | | |бағалайды. |
| |қатысты мақал-мәтелдер жазады. | | | |
| |ІІ-топ Аққу,шортан,шаянның жақсы | | | |
| |қасиеттерін айтады. | | | |
| |ІІІ-топ Сахналап қойылым көрсетеді.| | | |
|Анализ |Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар |Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,ойларын |7-минут |Смайликтерме|
| |қорытынды сұрақтар қойылады:1 - |жинақтайды,сабақты қорытындылайды. | |н бағалау |
| |топқа: Бұл мысалда кейіпкерлер не | | | |
| |істемекші болды? | | | |
| |2 - топқа: Олар жүкті неге орнынан | | | |
| |қозғалта алмады? | | | |
| |3 - топқа: Мысал бізді неге | | | |
| |шақырады? | | | |
|БағалауҮйге|Әр топ өз тобын бағалайды.Топ |Топтар өз тобын және басқа топтарды |5-минут | |
|тапсырма |басшылары қорытады. |бағалайды. | | |
|Рефлексия | ББҮ |Оқушылар стикерге сабақ бойынша пікірін |3-минут | |
| | |жазып, жапсырады. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz