Аққу,шортан һәм шаян

Бекітемін:
Мектеп директоры: Ізтұрғанова Ж. А.
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы
«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім беру орта мектебі»мм
Қысқа мерзімді сабақ жоспары:
Ана тілі (4-сынып)
Сабақтың тақырыбы: Аққу, шортан һәм шаян
Дайындаған:Бастауыш сынып мұғалімі
Халидуллина Гулзира
2014-2015 оқу жылы
Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Халидуллина Гулзираның 4-сыныпта ана тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.
2014-2015 оқу жылы
Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындық барысын қадағалау. Сабақ алдында бір-біріне сәттілік тілейді. Аққу, шортан, шаянның суреттерімен топтарға бөлінеді.
І-топ Аққу
ІІ-топ Шортан
ІІІ-топ Шаян
«Ой қозғау»
І-топ Аққу қандай құс?
ІІ-топ Шортан қандай балық?
ІІІ-топ Шаян жайлы не білесіңдер?
Оқушылар топтарға бөлінеді. Топ басшысын сайлайды.
Әр топ өз аттарын қорғайды.
3-минут
6-минут
Топтарға бағалау парақшасы үлестіріледі
Оқушылар бірін -бірі бағалайды. .
Смайликтермен бағалау
Үй тапсырмасын сұрау. Интерактивті тақтадан үй тапсырмасына байланысты сұрақтар беріледі.
«Қызығушылықты ояту»(«Тарту» өлеңі. )
Балалар, бұл - жол басы даналыққа,
Келіңдер: түсіп, байқап, қаралық та
Даналық - өшпес жарық, кетпес байлық,
Жүріңдер, іздеп тауып алалық та!
- Бұл өлең қалай аталады және оның авторы кім?
- А. Байтұрсынұлы. Ол кісі туралы біз не білеміз?
- Мысал дегеніміз не?
Оқушылар сұрақтарға толық жауап беріп, ойларын жинақтайды, қорытынды шығарады.
Оқушылар өлең А. Байтұрсыновтікі екенін айтады. Оның қысқаша өміріне, өлеңдері мен мысалдарына тоқталады.
6-минут
6-минут
Түсіну және қолдану
Сергіту сәті
Оқулықпен жұмыс. Мысалды түсініп оқып, талдайды. Дәптермен жұмыс (сөздік жұмысы жүргізіледі)
Ал, балалар, тұрайық,
Қане, қанат жазайық.
Аққу болып ұшайық,
Көлде жүзген балықтай,
Жүзіп, жүзіп алайық,
Қане, айналып, қарайық.
Шығармашылықпен жұмыс
І-топ Мысалдағы негізгі ойға қатысты мақал-мәтелдер жазады.
ІІ-топ Аққу, шортан, шаянның жақсы қасиеттерін айтады.
ІІІ-топ Сахналап қойылым көрсетеді.
Оқушылар мысалды мәнерлеп оқиды.
Қимыл-қозғалыс жасайды.
Оқушылар шығармашылық тапсырмаларды топпен ақылдаса отырып орындайды.
6-минут
2-минут
10-минут
2 - топқа: Олар жүкті неге орнынан қозғалта алмады?
3 - топқа: Мысал бізді неге шақырады?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz