Файл қосу

Аққу,шортан һәм шаян

Пән: Қазақ әдебиеті
Бекітемін:

Мектеп директоры: Ізтұрғанова Ж.А.

Маңғыстау облысы,Ақтау қаласы

«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен
гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім беру орта мектебі»мм

Қысқа мерзімді
сабақ жоспары:

Ана тілі (4-сынып)

Сабақтың тақырыбы:
Аққу,шортан һәм шаян

Дайындаған:Бастауыш сынып мұғалімі

Халидуллина Гулзира

2014-2015 оқу жылы

Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім
беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Халидуллина Гулзираның 4-
сыныпта ана тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.

2014-2015 оқу жылы

|Сынып |4-сынып |
|Мерзімі |08.10.2014 ж. |
|Тақырыбы |Аққу,шортан һәм шаян |
|Мақсаты |Мысалды оқи отырып татулықтың қадірін біледі,сөйлеу мәдениетін түсінеді,бірлікке ,ынтамақтастыққа |
| |топтасады. |
|Күтілетін | |
|нәтиже |Мысалды өмірмен байланыстырады.әр кейіпкерге сипаттама береді,рөлдерде ойнайды |
|Қажетті |АКТ,маркер, стикер,плакат,ББҮ. |
|құралдар | |
|Сабақ | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |Уақыты | Бағалау|
|кезеңдері | | | | |
|Ұйымдастыру|Оқушылармен амандасу,сабаққа |Оқушылар топтарға бөлінеді. Топ басшысын|3-минут |Топтарға |
|кезеңі |дайындық барысын қадағалау.Сабақ |сайлайды. | |бағалау |
| |алдында бір-біріне сәттілік тілейді.| | |парақшасы |
| |Аққу,шортан,шаянның суреттерімен | | |үлестіріледі|
| |топтарға бөлінеді. | | | |
| |І-топ Аққу | | | |
| |ІІ-топ Шортан | | | |
| |ІІІ-топ Шаян | |6-минут |Оқушылар |
| |«Ой қозғау» |Әр топ өз аттарын қорғайды. | |бірін -бірі |
| |І-топ Аққу қандай құс? | | |бағалайды.. |
| |ІІ-топ Шортан қандай балық? | | |Смайликтерме|
| |ІІІ-топ Шаян жайлы не білесіңдер? | | |н бағалау |
|Білу |Үй тапсырмасын сұрау. Интерактивті |Оқушылар сұрақтарға толық жауап |6-минут |Бірін-бірі |
| |тақтадан үй тапсырмасына байланысты |беріп,ойларын жинақтайды,қорытынды | |бағалау,смай|
| |сұрақтар беріледі. |шығарады. | |ликтермен |
| |«Қызығушылықты ояту»(«Тарту» өлеңі.)| | |бағалау. |
| |Балалар, бұл - жол басы даналыққа, | | | |
| |Келіңдер: түсіп, байқап, қаралық та | | | |
| |Даналық - өшпес жарық, кетпес | | | |
| |байлық, | |6-минут | |
| |Жүріңдер, іздеп тауып алалық та! |Оқушылар өлең А.Байтұрсыновтікі екенін | | |
| |- Бұл өлең қалай аталады және оның |айтады.Оның қысқаша өміріне,өлеңдері мен| | |
| |авторы кім? |мысалдарына тоқталады. | | |
| |- А. Байтұрсынұлы. Ол кісі туралы | | | |
| |біз не білеміз? | | | |
| |- Мысал дегеніміз не? | | | |
|Түсіну және|Оқулықпен жұмыс.Мысалды түсініп |Оқушылар мысалды мәнерлеп оқиды. |6-минут | |
|қолдану |оқып,талдайды.Дәптермен жұмыс | | | |
| |(сөздік жұмысы жүргізіледі) | | | |
| |Ал, балалар, тұрайық, | | | |
|Сергіту |Қане, қанат жазайық. |Қимыл-қозғалыс жасайды. |2-минут | |
|сәті |Аққу болып ұшайық, | | | |
| |Көлде жүзген балықтай, | | | |
| |Жүзіп, жүзіп алайық, | | | |
| |Қане, айналып, қарайық. |Оқушылар шығармашылық тапсырмаларды |10-минут | |
| |Шығармашылықпен жұмыс |топпен ақылдаса отырып орындайды. | |Бірін-бірі |
| |І-топ Мысалдағы негізгі ойға | | |бағалайды. |
| |қатысты мақал-мәтелдер жазады. | | | |
| |ІІ-топ Аққу,шортан,шаянның жақсы | | | |
| |қасиеттерін айтады. | | | |
| |ІІІ-топ Сахналап қойылым көрсетеді.| | | |
|Анализ |Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар |Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,ойларын |7-минут |Смайликтерме|
| |қорытынды сұрақтар қойылады:1 - |жинақтайды,сабақты қорытындылайды. | |н бағалау |
| |топқа: Бұл мысалда кейіпкерлер не | | | |
| |істемекші болды? | | | |
| |2 - топқа: Олар жүкті неге орнынан | | | |
| |қозғалта алмады? | | | |
| |3 - топқа: Мысал бізді неге | | | |
| |шақырады? | | | |
|БағалауҮйге|Әр топ өз тобын бағалайды.Топ |Топтар өз тобын және басқа топтарды |5-минут | |
|тапсырма |басшылары қорытады. |бағалайды. | | |
|Рефлексия | ББҮ |Оқушылар стикерге сабақ бойынша пікірін |3-минут | |
| | |жазып, жапсырады. | | |



Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың бірлік, ынтымақтастық сияқты жақсы әдеттерге үйрету
Оқушыларды Ахмет Байтұрсынов аударма өлеңімен таныстыру
Аққу, шортан һәм шаян . Ахмет Байтұрсынов
Бүгінгі сабақтың айдары
Қазақ әдебиеті сабағы
АБАЙ ҚҰНАНБАЕВ ШЕГІРТКЕ МЕН ҚҰМЫРСҚА
Аққу, Шортан һәм Шаян сайыс сабақ
Аққу, шортан һәм шаян жайлы ақпарат
А.Байтұрсынұлы Аққу, Шортан, һәм Шаян
Ортақ іс табысы
Пәндер