Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ара мен шыбын О.Әубәкіров
Бекітемін:
Мектеп директоры: Ізтұрғанова Ж.А.
Маңғыстау облысы,Ақтау қаласы
«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен
гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім беру орта мектебі»мм
Қысқа мерзімді
сабақ жоспары:
Ана тілі (4-сынып)
Сабақтың тақырыбы: «Ара мен
шыбын» О.Әубәкіров
Дайындаған:Бастауыш сынып мұғалімі
Кенжалиева Ғалия
2014-
2015 оқу жылы
2014-2015 оқу жылы
|Сынып |4-сынып |
|Мерзімі |09.10.2014 ж. |
|Тақырыбы |«Ара мен шыбын » |
|Мақсаты |Мысалдың идеялық мазмұнын ашады,туындының тілдік көркемдігін жеткізеді, адалдықты,сенімділікті |
| |арттырады. |
|Күтілетін | |
|нәтиже |Мысалды өмірмен байланыстырады.әр кейіпкерге сипаттама береді,диалогтік сөйлеуді меңгереді. |
|Қажетті |АКТ,маркер, стикер,плакат,семантикалы карта,ББҮ |
|құралдар | |
|Сабақ | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |Уақыты | Бағалау|
|кезеңдері | | | | |
|Ұйымдастыру|Оқушылардың дайындығы |Оқушылар топтарға бөлінеді.Топ басшысын |2-минут |Фишкалармен |
|кезеңі |тексеріледі.Түстер бойынша топтарға |сайлайды. | |бағалау |
| |бөлінеді.(қызыл,көк,сары,жасыл) | | | |
|Білу |Үй тапсырмасын тексеру.«Аққу,шортан |Оқушылар сұрақтарға нақты жауап беріп,үй|7-минут |Бірін-бірі |
| |һәм шаян»мысалын кубизм стратегиясы |тапсырмасын түйіндейді. | |бағалайды. |
| |бойынша сұрақтарға жауап береді. | | | |
| |Сұрақтар:Мысал кейіпкерлері |Кубизм стратегиясына салып баяндайды. | | |
| |нелер?Мысалдың аудармашысы кім? | | | |
| |Арба алға қарай неге жылжымады? | | | |
| |Қандай жағдайда арба алға қарай | | | |
| |жылжиды деп ойлайсың? | | | |
|Түсіну және|Ребусты шешу арқылы жаңа сабақ |Ребустың шешуін табады. |8-минут |Фишкалармен |
|қолдану |тақырыбы ашылады.«Ара мен шыбын» | | |бағалау,бірі|
| |Сұрақтар:Шыбын туралы не білесің? |Оқушылар сұрақтарға жауап береді,ара мен| |н-бірі |
| |Араның табиғатқа пайдасы қандай? |шыбын туралы өз ойларын ортаға салады. | |бағалау |
| |Слайдтан Оспанхан Әубәкіровтің өмірі|Мысалды мәнерлеп,түсініп,рөлге бөліп | | |
| |мен шығармашылығы таныстырылады. |оқиды. | | |
| |Оқулықпен жұмыс.Мысалдан таныс емес |Сөздік жұмысын жүргізеді. | | |
| |сөздерге анықтама беріледі. |Оқушылар топтарымен ақылдаса |талдауға | |
| |Постер қорғауға тапсырма беріледі. |отырып,постерге дайындалады. |8-минут |Фишкалармен |
| |І-топ Ара мен шыбынға сипаттама |Постерді қорғайды. | |бағалау |
| |ІІ-топ Мысалдағы ара мен шыбынның |Оқушылар әуенге қосылып,интерактивті | | |
| |іс-әрекеті. |тақтада көрсетілген жаттығуларды |қорғауға | |
| |ІІІ-топ Қонақжайлылық жайлы не |орындайды. |6-минут |Бірін-бірі |
| |айтасың? |Топ мүшелері бірлесіп орындайды. | |бағалайды. |
| |ІV-Мысалдағы негізгі түйін. | | | |
| |Сергіту сәті Әуенді жаттығулар | | | |
| |жасатамын. | | | |
| |Семантикалы картамен жұмыс | | | |
| |тапсырылады.Әр топтың жұмыстары | | | |
| |тексеріледі. | | | |
|Анализ |Сабақ мынадай сұрақтар қою арқылы |Жаңа сабақ тақырыбын берілген сұрақтарға|4-минут |Бірін-бірі |
| |қорытылады. |жауап беру арқылы түйіндеп,ойларын бір | |бағалайды. |
| |1.О. Әубәкіров туралы не білесіңдер?|жүйеге келтіреді. | | |
| |2.Мәтінді шығарманың қай түріне | | | |
| |жатқызасыңдар | | | |
| |3.Шығарманың кейіпкерлерін атаңда | | | |
| |Шыбын араға қандай өтініш айтты? | | | |
| |4.Шыбындардың қылығына көзқарастарың| | | |
| |қандай, балалар? | | | |
| |Мысалдан көкейіне не түйдіңдер? | | | |
|Бағалау |Топ ішінде бағалайды. |Бүгінгі сабақ бойыша топтар бір-біріне |3-минут | |
| | |баға береді. | | |
| |Фишкалар бойынша қорытынды баға | | |Топтар |
| | | | |мадақталады.|
|Рефлексия |Кері байланыс. |Стикерлерге сабақтан алған әсерін жазып |1-минут | |
| | |жапсырады. | | |
| | | | | |
| | | | | |
Мектеп директоры: Ізтұрғанова Ж.А.
Маңғыстау облысы,Ақтау қаласы
«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен
гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім беру орта мектебі»мм
Қысқа мерзімді
сабақ жоспары:
Ана тілі (4-сынып)
Сабақтың тақырыбы: «Ара мен
шыбын» О.Әубәкіров
Дайындаған:Бастауыш сынып мұғалімі
Кенжалиева Ғалия
2014-
2015 оқу жылы
2014-2015 оқу жылы
|Сынып |4-сынып |
|Мерзімі |09.10.2014 ж. |
|Тақырыбы |«Ара мен шыбын » |
|Мақсаты |Мысалдың идеялық мазмұнын ашады,туындының тілдік көркемдігін жеткізеді, адалдықты,сенімділікті |
| |арттырады. |
|Күтілетін | |
|нәтиже |Мысалды өмірмен байланыстырады.әр кейіпкерге сипаттама береді,диалогтік сөйлеуді меңгереді. |
|Қажетті |АКТ,маркер, стикер,плакат,семантикалы карта,ББҮ |
|құралдар | |
|Сабақ | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |Уақыты | Бағалау|
|кезеңдері | | | | |
|Ұйымдастыру|Оқушылардың дайындығы |Оқушылар топтарға бөлінеді.Топ басшысын |2-минут |Фишкалармен |
|кезеңі |тексеріледі.Түстер бойынша топтарға |сайлайды. | |бағалау |
| |бөлінеді.(қызыл,көк,сары,жасыл) | | | |
|Білу |Үй тапсырмасын тексеру.«Аққу,шортан |Оқушылар сұрақтарға нақты жауап беріп,үй|7-минут |Бірін-бірі |
| |һәм шаян»мысалын кубизм стратегиясы |тапсырмасын түйіндейді. | |бағалайды. |
| |бойынша сұрақтарға жауап береді. | | | |
| |Сұрақтар:Мысал кейіпкерлері |Кубизм стратегиясына салып баяндайды. | | |
| |нелер?Мысалдың аудармашысы кім? | | | |
| |Арба алға қарай неге жылжымады? | | | |
| |Қандай жағдайда арба алға қарай | | | |
| |жылжиды деп ойлайсың? | | | |
|Түсіну және|Ребусты шешу арқылы жаңа сабақ |Ребустың шешуін табады. |8-минут |Фишкалармен |
|қолдану |тақырыбы ашылады.«Ара мен шыбын» | | |бағалау,бірі|
| |Сұрақтар:Шыбын туралы не білесің? |Оқушылар сұрақтарға жауап береді,ара мен| |н-бірі |
| |Араның табиғатқа пайдасы қандай? |шыбын туралы өз ойларын ортаға салады. | |бағалау |
| |Слайдтан Оспанхан Әубәкіровтің өмірі|Мысалды мәнерлеп,түсініп,рөлге бөліп | | |
| |мен шығармашылығы таныстырылады. |оқиды. | | |
| |Оқулықпен жұмыс.Мысалдан таныс емес |Сөздік жұмысын жүргізеді. | | |
| |сөздерге анықтама беріледі. |Оқушылар топтарымен ақылдаса |талдауға | |
| |Постер қорғауға тапсырма беріледі. |отырып,постерге дайындалады. |8-минут |Фишкалармен |
| |І-топ Ара мен шыбынға сипаттама |Постерді қорғайды. | |бағалау |
| |ІІ-топ Мысалдағы ара мен шыбынның |Оқушылар әуенге қосылып,интерактивті | | |
| |іс-әрекеті. |тақтада көрсетілген жаттығуларды |қорғауға | |
| |ІІІ-топ Қонақжайлылық жайлы не |орындайды. |6-минут |Бірін-бірі |
| |айтасың? |Топ мүшелері бірлесіп орындайды. | |бағалайды. |
| |ІV-Мысалдағы негізгі түйін. | | | |
| |Сергіту сәті Әуенді жаттығулар | | | |
| |жасатамын. | | | |
| |Семантикалы картамен жұмыс | | | |
| |тапсырылады.Әр топтың жұмыстары | | | |
| |тексеріледі. | | | |
|Анализ |Сабақ мынадай сұрақтар қою арқылы |Жаңа сабақ тақырыбын берілген сұрақтарға|4-минут |Бірін-бірі |
| |қорытылады. |жауап беру арқылы түйіндеп,ойларын бір | |бағалайды. |
| |1.О. Әубәкіров туралы не білесіңдер?|жүйеге келтіреді. | | |
| |2.Мәтінді шығарманың қай түріне | | | |
| |жатқызасыңдар | | | |
| |3.Шығарманың кейіпкерлерін атаңда | | | |
| |Шыбын араға қандай өтініш айтты? | | | |
| |4.Шыбындардың қылығына көзқарастарың| | | |
| |қандай, балалар? | | | |
| |Мысалдан көкейіне не түйдіңдер? | | | |
|Бағалау |Топ ішінде бағалайды. |Бүгінгі сабақ бойыша топтар бір-біріне |3-минут | |
| | |баға береді. | | |
| |Фишкалар бойынша қорытынды баға | | |Топтар |
| | | | |мадақталады.|
|Рефлексия |Кері байланыс. |Стикерлерге сабақтан алған әсерін жазып |1-минут | |
| | |жапсырады. | | |
| | | | | |
| | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz