Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару

| | |Жамбыл облысы Талас ауданы Қаратау қаласы | |
| | |С.Сейфуллин атындағы орта мектебі | |
| | |Математика пәні мұғалімі : | |
| | |Бурлибаева Алия Аманжоловна | |
|1. |Сынып |8«А» | |
|3 |Тақырыбы |Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару | |
|4 |Мақсаты |Оқушыларға квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығарта отырып, оқушылардың есептер шығара | |
| | |білу дағдыларын қалыптастыру. | |
|5 |Міндеттері |Оқушылар квадрат теңдеулерді шешуді, түрлендіруді, түрлі тәсілдермен шығаруды біледі. | |
| | |Оқушылардың квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығарта отырып, пәнге деген қызығушылығын | |
| | |арттыру, сыни ойлау, нақты тұжырым жасай білу, өз ойын ашық жеткізе білу дағдыларын | |
| | |дамытады. | |
| | |Оқушыларға квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығаруды, түрлендіруді ұғындыра отырып, | |
| | |квадрат теңдеу жайлы білімдерін қалыптастырады. | |
| |Күтілетін | 1. Оқушылар квадрат теңдеулерді шешуді, түрлендіруді ұғына отырып, өз-өзіне | |
| |нәтиже: |сенімділігі артты,есептер шығара білді. | |
| | |2. Оқушылар квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруге есептер шығара отырып, пәнге | |
| | |деген қызығушылығы артты, сыни ойлау, нақты тұжырым жасай білуі, өз ойын ашық жеткізе білуі| |
| | |кеңейді | |
| | |3. Оқушылардың квадрат теңдеулерді шешу, түрлендіру, түрлі тәсілдермен есептер шығару | |
| | |дағдысы қалыптасты. | |
|6 |Сабақтың типі |Саяхат сабағы | |
|7 |Сабақтың түрі |Интерактивті | |
|8 |Пәнаралық |Тарих | |
| |байланыс | | |
|9 |Сабаққа қажетті |Интерактивті тақта, маркер, , қима қағаздар т.б. | |
| |құралдар мен | | |
| |көрнекіліктер | | |
| | | | |
|10 |Әдістері |«Жүректен жүрекке» | |
| | |«Миға шабуыл» | |
| | |«Топтастыру» әдісі | |
| | |«Ыстық орындық» әдісі | |
| | |Сабақты дамыту есептер шығару | |
| | |«Бағдаршам әдісі» бойынша қорытындылау | |
| | |Топ сараптамасы бойынша бағалау | |
| | |Кері байланыс дәптерін толтыру | |
|11 |Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | | |іс-әрекеті |
|12 |Ұйымдастыру |«Жүректен жүрекке» жаттығуын ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. |Бірінші |
| |кезеңі (2 минут)|а) Сәлемдесу; |оқушы |
| | |ә) Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау; |екінші |
| | |б) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру; |оқушының |
| | |в) Сынып бөлмесінің дайындығын тексеру; |қолынан |
| | |г) Рефлексия. «Көңіл-күй» шкаласынан өз көңіл-күйіңе сәйкес суретті таңдап алып, белгілеп |ұстап |
| | |қойыңдар. |жүрекшелер |
| | | |беру арқылы|
| | |[pic] |жақсы тілек|
| | | |тілейді, |
| | |Мен сабаққа дайынмын Менің сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме |екінші |
| | |сенімсізбін. |оқушы |
| | | |үшінші |
| | | |оқушыға |
| | | |т.с.с. |
| | | |соңғы оқушы|
| | | |мұғалімге |
| | | |тілек |
| | | |айтады. |
|13 |Үй тапсырмасы |Миға шабуыл (айналым әдісі) |Оқушылар |
| |(10 минут) |Өткен сабақта қандай тақырып қарастырылды? |сұрақтарға |
| | |Қандай ұғымдармен таныстыңдар? |жауап бере |
| | |Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды? |отырып, |
| | |Қандай сандарды квадрат теңдеудің түбірлері деп атайды? |өткен |
| | |Қандай теңдеулерді толымсыз квадрат теңдеулер деп атайды? |тақырыпты |
| | |Квадрат теңдеудің қандай түрлерін білесіңдер? |еске |
| | |«Топтастыру» әдісі |түсіреді. |
| | |Сынып оқушылары сандарды түбірден шығару арқылы үш топқа |Оқушылар |
| | |топтастырылады. Топ ортасына квадрат түбірден шығарылатын сандар жазылған қима қағаздар |өздеріне |
| | |тасталады, сол сандарды түбірден шығару арқылы оқушылар үш топқа бөлінеді.. |берілген |
| | |Пойыз үш вагоннан тұрады. |тапсырманы |
| | |Үш вагонға 3 жолсерік бекітіледі. |орындайды. |
| | |Жолаушылар өз араларынан жолсерік таңдайды. |Балалар |
| | |Жолсерік есептеулерді дұрыс орындаған оқушыларға жетондар таратып отырады, сабақ сонында |квадрат |
| | |жетондарды санау арқылы баға қояды. |түбірден |
| | |Неге бұлай бөлінгендігі жайлы ой қозғау |сандардың |
| | |Ыстық орындық әдісі бойынша үй тапсырмасы тексеріледі. |қалай |
| | | |шығарғанын |
| | | |айтады. |
| |Сабақты дамыту | | |
| | | | |
|14 | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Квадрат теңдеулердің коэффиценттерін жазыңдар. | |
| | |1-вагон: х²-2х-1=0; х²-5=0 | |
| | |2-вагон: 3х²+х+1=0; - х²+6х-7=0. | |
| | |3-вагон: -2х²+3х=0; 12 х²=0. | |
| | | | |
| | |Қаратау бекеті | |
| | |Теңдеудің түбірін табыңдар: №235 | |
| | |1) х=0; х=2,5 2) х=0; х=1,4 3) х=0; х=2/5 | |
| | |4) m=0; m=3/4 5) у=0,4; у=4 4) u=0; u=2 | |
| | | | |
| | |Тамды бекеті | |
| | |№ 238 | |
| | | | |
| | |Аса бекеті: | |
| | |Квадраттық теңдеу | |
| | |a | |
| | |b | |
| | |c | |
| | | | |
| | |Түбірлер | |
| | |саны | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Квадраттық теңдеу | |
| | |a | |
| | |b | |
| | |c | |
| | | | |
| | |Түбірлер | |
| | |саны | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Квадраттық теңдеу | |
| | |a | |
| | |b | |
| | |c | |
| | | | |
| | |Түбірлер | |
| | |саны | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |[pic] | |
| | |[pic] | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |[pic] | |
| | | | |
| | |[pic] | |
| | |[pic] | |
| |Кері байланыс |«Бағдаршам» әдісі бойынша сабақты қорытындылау |Оқушылар |
| | | |өзінің |
| | | |сабақта |
| | | |алған |
| | | |идеяларын |
| | | |кері |
| | | |байланыс |
| | | |дәптеріне |
| | | |жазып, |
| | | |өткізеді |
| |Үйге тапсырма |№153 | |
| |Бағалау |Оқушы білімдерін сарапшылар пікірін қорытындылай отырып, бағалау. | |
| |Рефлексия |[pic] | |

| | |
|Өткізілген сабаққа рефлексия | |
|Сабақ мақсаты іске асырылды ма? | |
|Бүгін оқушылар немен танысты? | |
|Сыныптың хал – ахуалы қандай болды? | |
|Уақыт жетті ме? | |
|Қандай өзгерістер жоспарға енгізілді? | |
|Неге? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |

[pic]

Мен сабаққа дайынмын Менің
сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме
сенімсізбін.

[pic]

Мен сабаққа дайынмын Менің
сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме
сенімсізбін.
[pic]

Мен сабаққа дайынмын Менің
сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме
сенімсізбін.

[pic][pic][pic]

-----------------------
[pic]

[pic]

[pic]

[pic]

[pic]

[pic]

[pic]

[pic]

[pic]

Ұқсас жұмыстар
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
Квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы
Квадраттық теңдеуді шешу алгоритмі
Квадрат түбірлердің формулалары
Квадрат теңдеу жайлы ақпарат
"Квадрат теңдеу." квадрат теңдеудің түрлері
Биквадрат теңдеу
Тақырып Квадрат теңдеулер
Алгебралық теңдеулер жүйелерін шешуге берілген есептер
Пәндер