Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару
| | |Жамбыл облысы Талас ауданы Қаратау қаласы | |
| | |С.Сейфуллин атындағы орта мектебі | |
| | |Математика пәні мұғалімі : | |
| | |Бурлибаева Алия Аманжоловна | |
|1. |Сынып |8«А» | |
|3 |Тақырыбы |Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару | |
|4 |Мақсаты |Оқушыларға квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығарта отырып, оқушылардың есептер шығара | |
| | |білу дағдыларын қалыптастыру. | |
|5 |Міндеттері |Оқушылар квадрат теңдеулерді шешуді, түрлендіруді, түрлі тәсілдермен шығаруды біледі. | |
| | |Оқушылардың квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығарта отырып, пәнге деген қызығушылығын | |
| | |арттыру, сыни ойлау, нақты тұжырым жасай білу, өз ойын ашық жеткізе білу дағдыларын | |
| | |дамытады. | |
| | |Оқушыларға квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығаруды, түрлендіруді ұғындыра отырып, | |
| | |квадрат теңдеу жайлы білімдерін қалыптастырады. | |
| |Күтілетін | 1. Оқушылар квадрат теңдеулерді шешуді, түрлендіруді ұғына отырып, өз-өзіне | |
| |нәтиже: |сенімділігі артты,есептер шығара білді. | |
| | |2. Оқушылар квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруге есептер шығара отырып, пәнге | |
| | |деген қызығушылығы артты, сыни ойлау, нақты тұжырым жасай білуі, өз ойын ашық жеткізе білуі| |
| | |кеңейді | |
| | |3. Оқушылардың квадрат теңдеулерді шешу, түрлендіру, түрлі тәсілдермен есептер шығару | |
| | |дағдысы қалыптасты. | |
|6 |Сабақтың типі |Саяхат сабағы | |
|7 |Сабақтың түрі |Интерактивті | |
|8 |Пәнаралық |Тарих | |
| |байланыс | | |
|9 |Сабаққа қажетті |Интерактивті тақта, маркер, , қима қағаздар т.б. | |
| |құралдар мен | | |
| |көрнекіліктер | | |
| | | | |
|10 |Әдістері |«Жүректен жүрекке» | |
| | |«Миға шабуыл» | |
| | |«Топтастыру» әдісі | |
| | |«Ыстық орындық» әдісі | |
| | |Сабақты дамыту есептер шығару | |
| | |«Бағдаршам әдісі» бойынша қорытындылау | |
| | |Топ сараптамасы бойынша бағалау | |
| | |Кері байланыс дәптерін толтыру | |
|11 |Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | | |іс-әрекеті |
|12 |Ұйымдастыру |«Жүректен жүрекке» жаттығуын ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. |Бірінші |
| |кезеңі (2 минут)|а) Сәлемдесу; |оқушы |
| | |ә) Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау; |екінші |
| | |б) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру; |оқушының |
| | |в) Сынып бөлмесінің дайындығын тексеру; |қолынан |
| | |г) Рефлексия. «Көңіл-күй» шкаласынан өз көңіл-күйіңе сәйкес суретті таңдап алып, белгілеп |ұстап |
| | |қойыңдар. |жүрекшелер |
| | | |беру арқылы|
| | |[pic] |жақсы тілек|
| | | |тілейді, |
| | |Мен сабаққа дайынмын Менің сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме |екінші |
| | |сенімсізбін. |оқушы |
| | | |үшінші |
| | | |оқушыға |
| | | |т.с.с. |
| | | |соңғы оқушы|
| | | |мұғалімге |
| | | |тілек |
| | | |айтады. |
|13 |Үй тапсырмасы |Миға шабуыл (айналым әдісі) |Оқушылар |
| |(10 минут) |Өткен сабақта қандай тақырып қарастырылды? |сұрақтарға |
| | |Қандай ұғымдармен таныстыңдар? |жауап бере |
| | |Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды? |отырып, |
| | |Қандай сандарды квадрат теңдеудің түбірлері деп атайды? |өткен |
| | |Қандай теңдеулерді толымсыз квадрат теңдеулер деп атайды? |тақырыпты |
| | |Квадрат теңдеудің қандай түрлерін білесіңдер? |еске |
| | |«Топтастыру» әдісі |түсіреді. |
| | |Сынып оқушылары сандарды түбірден шығару арқылы үш топқа |Оқушылар |
| | |топтастырылады. Топ ортасына квадрат түбірден шығарылатын сандар жазылған қима қағаздар |өздеріне |
| | |тасталады, сол сандарды түбірден шығару арқылы оқушылар үш топқа бөлінеді.. |берілген |
| | |Пойыз үш вагоннан тұрады. |тапсырманы |
| | |Үш вагонға 3 жолсерік бекітіледі. |орындайды. |
| | |Жолаушылар өз араларынан жолсерік таңдайды. |Балалар |
| | |Жолсерік есептеулерді дұрыс орындаған оқушыларға жетондар таратып отырады, сабақ сонында |квадрат |
| | |жетондарды санау арқылы баға қояды. |түбірден |
| | |Неге бұлай бөлінгендігі жайлы ой қозғау |сандардың |
| | |Ыстық орындық әдісі бойынша үй тапсырмасы тексеріледі. |қалай |
| | | |шығарғанын |
| | | |айтады. |
| |Сабақты дамыту | | |
| | | | |
|14 | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Квадрат теңдеулердің коэффиценттерін жазыңдар. | |
| | |1-вагон: х²-2х-1=0; х²-5=0 | |
| | |2-вагон: 3х²+х+1=0; - х²+6х-7=0. | |
| | |3-вагон: -2х²+3х=0; 12 х²=0. | |
| | | | |
| | |Қаратау бекеті | |
| | |Теңдеудің түбірін табыңдар: №235 | |
| | |1) х=0; х=2,5 2) х=0; х=1,4 3) х=0; х=2/5 | |
| | |4) m=0; m=3/4 5) у=0,4; у=4 4) u=0; u=2 | |
| | | | |
| | |Тамды бекеті | |
| | |№ 238 | |
| | | | |
| | |Аса бекеті: | |
| | |Квадраттық теңдеу | |
| | |a | |
| | |b | |
| | |c | |
| | | | |
| | |Түбірлер | |
| | |саны | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Квадраттық теңдеу | |
| | |a | |
| | |b | |
| | |c | |
| | | | |
| | |Түбірлер | |
| | |саны | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Квадраттық теңдеу | |
| | |a | |
| | |b | |
| | |c | |
| | | | |
| | |Түбірлер | |
| | |саны | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |[pic] | |
| | |[pic] | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |[pic] | |
| | | | |
| | |[pic] | |
| | |[pic] | |
| |Кері байланыс |«Бағдаршам» әдісі бойынша сабақты қорытындылау |Оқушылар |
| | | |өзінің |
| | | |сабақта |
| | | |алған |
| | | |идеяларын |
| | | |кері |
| | | |байланыс |
| | | |дәптеріне |
| | | |жазып, |
| | | |өткізеді |
| |Үйге тапсырма |№153 | |
| |Бағалау |Оқушы білімдерін сарапшылар пікірін қорытындылай отырып, бағалау. | |
| |Рефлексия |[pic] | |
| | |
|Өткізілген сабаққа рефлексия | |
|Сабақ мақсаты іске асырылды ма? | |
|Бүгін оқушылар немен танысты? | |
|Сыныптың хал – ахуалы қандай болды? | |
|Уақыт жетті ме? | |
|Қандай өзгерістер жоспарға енгізілді? | |
|Неге? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
[pic]
Мен сабаққа дайынмын Менің
сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме
сенімсізбін.
[pic]
Мен сабаққа дайынмын Менің
сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме
сенімсізбін.
[pic]
Мен сабаққа дайынмын Менің
сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме
сенімсізбін.
[pic][pic][pic]
-----------------------
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
| | |С.Сейфуллин атындағы орта мектебі | |
| | |Математика пәні мұғалімі : | |
| | |Бурлибаева Алия Аманжоловна | |
|1. |Сынып |8«А» | |
|3 |Тақырыбы |Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару | |
|4 |Мақсаты |Оқушыларға квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығарта отырып, оқушылардың есептер шығара | |
| | |білу дағдыларын қалыптастыру. | |
|5 |Міндеттері |Оқушылар квадрат теңдеулерді шешуді, түрлендіруді, түрлі тәсілдермен шығаруды біледі. | |
| | |Оқушылардың квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығарта отырып, пәнге деген қызығушылығын | |
| | |арттыру, сыни ойлау, нақты тұжырым жасай білу, өз ойын ашық жеткізе білу дағдыларын | |
| | |дамытады. | |
| | |Оқушыларға квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығаруды, түрлендіруді ұғындыра отырып, | |
| | |квадрат теңдеу жайлы білімдерін қалыптастырады. | |
| |Күтілетін | 1. Оқушылар квадрат теңдеулерді шешуді, түрлендіруді ұғына отырып, өз-өзіне | |
| |нәтиже: |сенімділігі артты,есептер шығара білді. | |
| | |2. Оқушылар квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруге есептер шығара отырып, пәнге | |
| | |деген қызығушылығы артты, сыни ойлау, нақты тұжырым жасай білуі, өз ойын ашық жеткізе білуі| |
| | |кеңейді | |
| | |3. Оқушылардың квадрат теңдеулерді шешу, түрлендіру, түрлі тәсілдермен есептер шығару | |
| | |дағдысы қалыптасты. | |
|6 |Сабақтың типі |Саяхат сабағы | |
|7 |Сабақтың түрі |Интерактивті | |
|8 |Пәнаралық |Тарих | |
| |байланыс | | |
|9 |Сабаққа қажетті |Интерактивті тақта, маркер, , қима қағаздар т.б. | |
| |құралдар мен | | |
| |көрнекіліктер | | |
| | | | |
|10 |Әдістері |«Жүректен жүрекке» | |
| | |«Миға шабуыл» | |
| | |«Топтастыру» әдісі | |
| | |«Ыстық орындық» әдісі | |
| | |Сабақты дамыту есептер шығару | |
| | |«Бағдаршам әдісі» бойынша қорытындылау | |
| | |Топ сараптамасы бойынша бағалау | |
| | |Кері байланыс дәптерін толтыру | |
|11 |Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | | |іс-әрекеті |
|12 |Ұйымдастыру |«Жүректен жүрекке» жаттығуын ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. |Бірінші |
| |кезеңі (2 минут)|а) Сәлемдесу; |оқушы |
| | |ә) Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау; |екінші |
| | |б) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру; |оқушының |
| | |в) Сынып бөлмесінің дайындығын тексеру; |қолынан |
| | |г) Рефлексия. «Көңіл-күй» шкаласынан өз көңіл-күйіңе сәйкес суретті таңдап алып, белгілеп |ұстап |
| | |қойыңдар. |жүрекшелер |
| | | |беру арқылы|
| | |[pic] |жақсы тілек|
| | | |тілейді, |
| | |Мен сабаққа дайынмын Менің сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме |екінші |
| | |сенімсізбін. |оқушы |
| | | |үшінші |
| | | |оқушыға |
| | | |т.с.с. |
| | | |соңғы оқушы|
| | | |мұғалімге |
| | | |тілек |
| | | |айтады. |
|13 |Үй тапсырмасы |Миға шабуыл (айналым әдісі) |Оқушылар |
| |(10 минут) |Өткен сабақта қандай тақырып қарастырылды? |сұрақтарға |
| | |Қандай ұғымдармен таныстыңдар? |жауап бере |
| | |Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды? |отырып, |
| | |Қандай сандарды квадрат теңдеудің түбірлері деп атайды? |өткен |
| | |Қандай теңдеулерді толымсыз квадрат теңдеулер деп атайды? |тақырыпты |
| | |Квадрат теңдеудің қандай түрлерін білесіңдер? |еске |
| | |«Топтастыру» әдісі |түсіреді. |
| | |Сынып оқушылары сандарды түбірден шығару арқылы үш топқа |Оқушылар |
| | |топтастырылады. Топ ортасына квадрат түбірден шығарылатын сандар жазылған қима қағаздар |өздеріне |
| | |тасталады, сол сандарды түбірден шығару арқылы оқушылар үш топқа бөлінеді.. |берілген |
| | |Пойыз үш вагоннан тұрады. |тапсырманы |
| | |Үш вагонға 3 жолсерік бекітіледі. |орындайды. |
| | |Жолаушылар өз араларынан жолсерік таңдайды. |Балалар |
| | |Жолсерік есептеулерді дұрыс орындаған оқушыларға жетондар таратып отырады, сабақ сонында |квадрат |
| | |жетондарды санау арқылы баға қояды. |түбірден |
| | |Неге бұлай бөлінгендігі жайлы ой қозғау |сандардың |
| | |Ыстық орындық әдісі бойынша үй тапсырмасы тексеріледі. |қалай |
| | | |шығарғанын |
| | | |айтады. |
| |Сабақты дамыту | | |
| | | | |
|14 | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Квадрат теңдеулердің коэффиценттерін жазыңдар. | |
| | |1-вагон: х²-2х-1=0; х²-5=0 | |
| | |2-вагон: 3х²+х+1=0; - х²+6х-7=0. | |
| | |3-вагон: -2х²+3х=0; 12 х²=0. | |
| | | | |
| | |Қаратау бекеті | |
| | |Теңдеудің түбірін табыңдар: №235 | |
| | |1) х=0; х=2,5 2) х=0; х=1,4 3) х=0; х=2/5 | |
| | |4) m=0; m=3/4 5) у=0,4; у=4 4) u=0; u=2 | |
| | | | |
| | |Тамды бекеті | |
| | |№ 238 | |
| | | | |
| | |Аса бекеті: | |
| | |Квадраттық теңдеу | |
| | |a | |
| | |b | |
| | |c | |
| | | | |
| | |Түбірлер | |
| | |саны | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Квадраттық теңдеу | |
| | |a | |
| | |b | |
| | |c | |
| | | | |
| | |Түбірлер | |
| | |саны | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Квадраттық теңдеу | |
| | |a | |
| | |b | |
| | |c | |
| | | | |
| | |Түбірлер | |
| | |саны | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |[pic] | |
| | |[pic] | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |[pic] | |
| | | | |
| | |[pic] | |
| | |[pic] | |
| |Кері байланыс |«Бағдаршам» әдісі бойынша сабақты қорытындылау |Оқушылар |
| | | |өзінің |
| | | |сабақта |
| | | |алған |
| | | |идеяларын |
| | | |кері |
| | | |байланыс |
| | | |дәптеріне |
| | | |жазып, |
| | | |өткізеді |
| |Үйге тапсырма |№153 | |
| |Бағалау |Оқушы білімдерін сарапшылар пікірін қорытындылай отырып, бағалау. | |
| |Рефлексия |[pic] | |
| | |
|Өткізілген сабаққа рефлексия | |
|Сабақ мақсаты іске асырылды ма? | |
|Бүгін оқушылар немен танысты? | |
|Сыныптың хал – ахуалы қандай болды? | |
|Уақыт жетті ме? | |
|Қандай өзгерістер жоспарға енгізілді? | |
|Неге? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
[pic]
Мен сабаққа дайынмын Менің
сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме
сенімсізбін.
[pic]
Мен сабаққа дайынмын Менің
сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме
сенімсізбін.
[pic]
Мен сабаққа дайынмын Менің
сабаққа зауқым жоқ Мен өз-өзіме
сенімсізбін.
[pic][pic][pic]
-----------------------
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz